Oeh en ik heb weer taxi en sjips!quote:
Ik helaas ookquote:
hond, ik nietquote:Op woensdag 5 september 2007 19:28 schreef crossover het volgende:
[..]
Oeh en ik heb weer taxi en sjips!
Ik stuur wel wat via PMquote:Op woensdag 5 september 2007 19:49 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik helaas ook
[..]
hond, ik niet
Ik wil ook taxi.
Weet je hoe NEUKEND TRAAG fok! de hele tijd wasquote:Op woensdag 5 september 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
jullie zijn ook niet hard gegaan...
nee?quote:Op woensdag 5 september 2007 20:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Weet je hoe NEUKEND TRAAG fok! de hele tijd was?
binnenquote:
Zo TRAAG als dikke stront door een trechter. Geen wonder dat het hier niet hard is gegaanquote:
ik wil ookquote:[..]
binnen
kutads
taxi en een koekje, van crossquote:Op woensdag 5 september 2007 20:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo TRAAG als dikke stront door een trechter. Geen wonder dat het hier niet hard is gegaan.
[..]
ik wil ook
Wat eigenlijk?
Oehquote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:19 schreef JortK het volgende:
Zo en nu even nieuwe kontjes toevoegen aan mijn collectie
effe kijkenquote:Op woensdag 5 september 2007 21:29 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=snSZrM9RAk0
quote:Op woensdag 5 september 2007 21:29 schreef Pheno het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=snSZrM9RAk0
quote:
Ik ook, moest het weer eens even opzoeken als therapiequote:
quote:
Ik ga de pc mooi afsluitenquote:Op woensdag 5 september 2007 22:29 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja nu vind je het nog niets omdat al dat testosteron nog door je lijf giert van het sporten
Sodejuu Jort, ziet er goied uit weer.quote:Op woensdag 5 september 2007 22:26 schreef JortK het volgende:
Zo nieuwe billen
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Sodejuu Jort, ziet er goied uit weer.
JJquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
dat heb je helemaal goed jongenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:02 schreef eer-ik het volgende:
@ Houniet: Relaxed, wat had je ook alweer allemaal meegenomen om dat ding te krijgen?
Legitimatie, pasfoto en dat printje?
graag gedaanquote:Op woensdag 5 september 2007 23:06 schreef MPG het volgende:
Goeie sig Houniet. Heeft me aardig wat koffie gekost vanmiddag![]()
trustequote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 23:07 schreef MPG het volgende:
[..]
JJLEKKER DING..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Truste dan maar hequote:
Ja maar... Ja maar... Ik ben er toch nogquote:Op woensdag 5 september 2007 23:11 schreef juon_jacket1 het volgende:
kom ik net binnen gaat iedereen weg....![]()
![]()
you got that right...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja maar... Ja maar... Ik ben er toch nog![]()
quote:
quote:
heb je niets spannends te vertellen dan? val zowat in slaapquote:
heb een boel te vertellen, dat is het juist..veel te veel...quote:Op woensdag 5 september 2007 23:28 schreef Houniet het volgende:
[..]
heb je niets spannends te vertellen dan? val zowat in slaap
Hoe staat het met je sollicitaties?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:29 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
heb een boel te vertellen, dat is het juist..veel te veel...![]()
Oeh... Vertel.... Bijna een leuke baan?quote:Op woensdag 5 september 2007 23:38 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja dat dus ja...heel goed.....vind het alleen heeeel erg spannend...
![]()
ja zeker bijna leuke baan....werd vorig week woensdag benaderd..donderdag gebeld..ze wilden me asap zien...dus vrijdag erheen...ik zou pas einde deze week te horen krijgen of ik door was naar 2e ronde...kreeg dezelfde middag al bericht dat ze me heel graag terug wilde zien....quote:Op woensdag 5 september 2007 23:40 schreef MPG het volgende:
[..]
Oeh... Vertel.... Bijna een leuke baan?
Tofquote:Op woensdag 5 september 2007 23:43 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ja zeker bijna leuke baan....werd vorig week woensdag benaderd..donderdag gebeld..ze wilden me asap zien...dus vrijdag erheen...ik zou pas einde deze week te horen krijgen of ik door was naar 2e ronde...kreeg dezelfde middag al bericht dat ze me heel graag terug wilde zien....![]()
![]()
![]()
![]()
Spannend. Ik zal voor je duimenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:53 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
krijg ik dus vrijdag te horen....![]()
![]()
Thnx!!..heb ik echt nodig, want ik heb maandag ook een gesprek maar moet dan ook meteen zeggen of ik het doe..weet aleen dan nog niet of ik bij dat enen bedrijf wel of niet aangenomen ben terwijl mijn voorkeur daar naar toe ga...dilema dilema...quote:
Oei. Dat is knap moeilijk dan. Hopelijk krijg je vrijdag zoveel duidelijkheid dat je maandag een goede keuze hebt kunnen makenquote:Op woensdag 5 september 2007 23:57 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
Thnx!!..heb ik echt nodig, want ik heb maandag ook een gesprek maar moet dan ook meteen zeggen of ik het doe..weet aleen dan nog niet of ik bij dat enen bedrijf wel of niet aangenomen ben terwijl mijn voorkeur daar naar toe ga...dilema dilema...![]()
Dag eerikquote:Op donderdag 6 september 2007 00:06 schreef eer-ik het volgende:
zo, the bourne identity afgekeken, ga nu pit'n
A demain.
idd..maar hey..ben iig bina zeker van een baan..waar het ook mag zijn...quote:Op donderdag 6 september 2007 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Oei. Dat is knap moeilijk dan. Hopelijk krijg je vrijdag zoveel duidelijkheid dat je maandag een goede keuze hebt kunnen maken.
Dat is ook weer zo. En ontzettend goed nieuws ookquote:Op donderdag 6 september 2007 00:16 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
idd..maar hey..ben iig bina zeker van een baan..waar het ook mag zijn...![]()
![]()
eindelijkquote:Op donderdag 6 september 2007 00:21 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo. En ontzettend goed nieuws ook.
Zo tof voor jequote:
quote:Op donderdag 6 september 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 5 september 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
006. 104 JortK
008. 103 Kuukske
011. 093 OA
011. 093 Papierversnipperaar
021. 074 boem-dikkie
027. 068 Sjowhan
032. 062 Houniet
034. 061 MPG
041. 056 Jo0Lz
074. 043 Pheno
081. 040 Frutsel
092. 037 Lenny_Leonard
114. 033 Muck
134. 030 juon_jacket1
168. 025 crossover
214. 021 eer-ik
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Te fanatiek gesport?quote:Op donderdag 6 september 2007 07:22 schreef Sjowhan het volgende:
En godver, waarom ben ik zo stijf als een hark
Mja, ik weet hoe het voelt.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:20 schreef Sjowhan het volgende:
Dat weet ik wel zeker
Lastig is het wel
Ehm, ik ga zo gamen. Eerst nog even de koffie finishen. Dus op zich, als ik heel erg mijn best doe en jullie iets interessants vertellen kan 'ie vandaag nog wel vol. Als het moet.quote:
Da's hier best te doen hoor. Qua snelheid.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:29 schreef Frutsel het volgende:
whehe en als fok een beetje meewerkt
quote:Op donderdag 6 september 2007 08:43 schreef Frutsel het volgende:
hier
vandaag wel ja, maar afgelopen dagenquote:Op donderdag 6 september 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Da's hier best te doen hoor. Qua snelheid.
Goed punt.quote:Op donderdag 6 september 2007 08:45 schreef Frutsel het volgende:
vandaag wel ja, maar afgelopen dagen![]()
nu liggen de meeste fokkers nog te ronken, dus hebben wij de meeste bandbreedte
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |