Wheheh.....quote:
geen idee of dat kan, ff proberenquote:Op woensdag 5 september 2007 13:56 schreef OA het volgende:
[..]
Dan hoor je al modje de post weer netjes vrij te geven, zodat de poster nogmaals de regels kan overtreden!![]()
Mits het binnen de perken blijft natuurlijk...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef OA het volgende:
[..]
Wheheh.....
Muck, Fruts & Cross zetten echt geen notes voor iets dat hier in KSC wordt gedaan....![]()
Heeft Cross ook weleens gedaan, toen hij "per ongeluk" een post had gewijzigd...quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef Frutsel het volgende:
[..]
geen idee of dat kan, ff proberen
quote:
quote:
Meer dan eens!quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef Muck het volgende:
[..]
geeft niet hoor
ik ben ook pas een dagje blauw
ik heb inderdaad weleens een 301e post gehad ja
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef OA het volgende:
[..]
Wheheh.....
Muck, Fruts & Cross zetten echt geen notes voor iets dat hier in KSC wordt gedaan....![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 13:59 schreef Muck het volgende:
Maarre, Oa schatje, je hebt inderdaad meer dan 1 note hoor!
Klopt, al komt het wel eens voor denk ikquote:Op woensdag 5 september 2007 13:59 schreef OA het volgende:
[..]
Mits het binnen de perken blijft natuurlijk...![]()
Dat valt natuurlijk weer onder het "besloten deel" van het forum...quote:Op woensdag 5 september 2007 14:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Kunnen we aan JeRa geen note-list van de KSC vragen?
ik kan je vertellen dat je er nu helemaal naast zitquote:Op woensdag 5 september 2007 14:00 schreef OA het volgende:
[..]
[afbeelding]
Notes gebaseerd op vrijwel niets, geplaatst door een overijverige zeikerige mod in ONZ ws...![]()
Ik heb in de KSC een note van cross gekregen.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:58 schreef OA het volgende:
[..]
Wheheh.....
Welnee.. je zegt inhoudelijk helemaal niets....quote:Op woensdag 5 september 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat je er nu helemaal naast zit
of lek ik nu inhoudelijke informatie.... hmm....
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb in de KSC een note van cross gekregen.
Trouwens.. dit is precies een antwoord dat elke ander mod ook zou geven, dus je leert snelquote:Op woensdag 5 september 2007 14:04 schreef Muck het volgende:
[..]
ik kan je vertellen dat je er nu helemaal naast zit
of lek ik nu inhoudelijke informatie.... hmm....
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:00 schreef Pheno het volgende:
HOERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
Neuh, hij was pissed omdat ik zijn adresgegevens gepost had.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:08 schreef OA het volgende:
[..]
Vast omdat ie het gewoon leuk vond...
![]()
[..]
Trouwens.. dit is precies een antwoord dat elke ander mod ook zou geven, dus je leert snel![]()
Whehehe.....quote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Neuh, hij was pissed omdat ik zijn adresgegevens gepost had.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef LaZZ_NL het volgende:
Net Nespresso apparaat gehaald... Smaakt goed..!![]()
![]()
mwah opzichquote:Op woensdag 5 september 2007 14:10 schreef OA het volgende:
[..]
Whehehe..... [afbeelding]
Beetje terecht dan wel toch?!![]()
Een willekeurige andere mod, had het aangegeven en dan had het je ws een ban opgeleverd....quote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik gedraag me altijd!quote:
oh wat gekquote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
wanneer krijg ik koffie van je?quote:Op woensdag 5 september 2007 14:09 schreef LaZZ_NL het volgende:
Net Nespresso apparaat gehaald... Smaakt goed..!![]()
![]()
Idd, had ie dat maar niet moeten doen...quote:Op woensdag 5 september 2007 14:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ik kan er ook niks aan doen dat hij bij mij in de straat woonde
Daar kan ik me wel iets bij voorstellen, Brave Hendrik!quote:Op woensdag 5 september 2007 14:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb in de KSC een note van cross gekregen.
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:15 schreef OA het volgende:
[..]
Idd, had ie dat maar niet moeten doen...![]()
1 voor elk kontjequote:
quote:
Ik vind hem heul niet mooi.quote:
Whehe. Daaromquote:Op woensdag 5 september 2007 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik vind hem heul niet mooi.
Maarja, ik kan een Wii winnen. Leuk voor m'n kids.
Verander terug dan.quote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
Kut. Ziet echt niet uit, tig keer dezelfde avatar onder elkaar![]()
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:28 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fokkers met jullie kut ui
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:27 schreef MPG het volgende:
Kut. Ziet echt niet uit, tig keer dezelfde avatar onder elkaar![]()
quote:
Nee.quote:
Hoi Aartiquote:Op woensdag 5 september 2007 14:29 schreef Aarti het volgende:
dag popjes.
Heb je ergens moeten aangeven dat jij deze UI gebruikt?quote:
Vanavond ga ik meer kontjes toevoegenquote:Op woensdag 5 september 2007 14:23 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
1 voor elk kontje.
Jij bent toch heul braaf?!
quote:Op woensdag 5 september 2007 14:29 schreef Aarti het volgende:
dag popjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |