Whaaaaaa...of hij kan ze niet vinden!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:22 schreef Dreamboy het volgende:
Heeft Dennix geen broekzakken in die broek?
[afbeelding]
Onzin, er zijn ook streamers die kijken omdat de deelnemers familie vrienden collega's of kennissen zijnquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:22 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind Jaap van de trash daar de meeste sympathieke. Maar spendeer geen geld, behalve dan aan het kopen van streams. En dat doe ik omdat ik een ramptoerist ben, net zoals alle streamers die nog kijken.
En dat er 4-3 situatie ontstaat. Hij herhaalde dat hij daar echt bang voor is en dat hij steeds van achter hoort dat 5-2 niet goed is voor de show.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap is bang dat ze "dit" aangrijpen om Amanda eruit te zetten. Zo, dat is me wat.
Make my dayquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jaap is bang dat ze "dit" aangrijpen om Amanda eruit te zetten. Zo, dat is me wat.
Ik wil allleen een alibi in geval de camera's iets missen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Onzin, er zijn ook streamers die kijken omdat de deelnemers familie vrienden collega's of kennissen zijn
Omgekeerd geldt toch precies hetzelfde? De streamers die voor H en L kennen hun blijkbaar ook heel goed, plus de vijf plus nog eens een keer de mensen die fan zijn van één van die vijf, gezien sommige teksten die ik naar mij toe krijg.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:21 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar, je kent Huub als mens niet eens, en toch beoordeel je hem zo aan de hand van het spel wat hij speelt..
hallo broer van jaap of Brain dat weet ik even niet meer of NIX...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wat jij nu doet is het op mijn persoon spelen, dat maakt jou eerder eentje van de zes dan mij.
Misschien denkt ie dat ie een advocaat is in zo'n Amerikaanse rechtbankserie. Beetje pleidooi houden tegen z'n holmaat Jaap.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:22 schreef Dreamboy het volgende:
Heeft Dennix geen broekzakken in die broek?
[afbeelding]
Aamanda er uit vanwege "DIT" volgens Jaap. Wat zou dat zijn, losse handjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:25 schreef beequeen het volgende:
Jaap krijgt steeds te horen dat de 5-2 situatie onwenselijk is. Amanda eruit en een Huub/Lieke fan erin.
yessssssssss zou het!!!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hoop het Amanda er uit,Brain moet weer iemand in zijn koffer hebben,dat wordt dan die platreet hoer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:24 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb jij met Huub toch ook.Je komt steeds met ouwe koeien van huub aan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik heel gek. Eén keer een dief altijd een dief? De dief die eens gestolen heeft mag altijd met alle middelen gepakt worden?
Huub heeft de goede eigenschap om toe te geven dat hij fout heeft gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja maar Blomst, als je vindt dat dingen moreel gezien niet aanvaardbaar zijn, dan had er al veel eerder massale verontwaardiging moeten zijn. Niemand maakt toch verschil in het dagelijks leven bij het neersteken van buurman y of buurman z? Verwerpelijk is verwerpelijk.
Het lijkt er opquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aamnda er uit vanwege "DIT" volgens Jaap. Wat zou dat zijn, losse handjes![]()
![]()
Ik kan niks anders bedenkenquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Aamanda er uit vanwege "DIT" volgens Jaap. Wat zou dat zijn, losse handjes![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |