abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52933705
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jammer dat je erbij vergeet te vertellen dat ze haar tanden poetst met Amanda's tandenborsel en Amanda's persoonlijke bezit wil gebruiken en in haar kastje zit te rommelen.
Lees jij eigelijk wel.Dat van die tandenborstel loog Amanda dat zei Palma zelf.En waarom mogen ze nu ineens make up verstoppen,wat eigendom van Lieke is.Lieke zocht gewoon haar make up .
pi_52933711
Het is beter dat dit programma gaat stoppen. dit is een onleefbare situatie aan het worden.En wij als kijkers mogen bepalen wie de winnaar wordt! eerlijk toch!
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:56:42 #103
186862 FdGK
Wat een pussy!!!
pi_52933724
Iedereen in het huis heeft weleens foute dingen gedaan of gezegt maar dat rechtvaardigt niet dit gedrag van die 5! Mijn mening.Dit gaat tever!!!
Wat valt er nog meer te zeggen!?
pi_52933730
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Deed Huub dat dan tegen haar toen hij het over Nathanaels moeder had of over Jaap, want dan is me dat ontgaan, ik was in de veronderstelling dat Huub de confrontatie opzoekt een op een en niet tegen Bart begon als hij iets met Nathanael had.
Buiten dat, was Amanda gewoon rustig en had Lieke geen bloed onder haar nagels vandaan gehaald hoor.
Bij NT deed Huub dat zeker. Maar ook hier was uitlokking van beide kanten. Maar dat is ook het spel. Hoe krijg ik iemand over de zeik. Als a, b of c niet werken dan pakken we d. En dat gaat van kwaad tot erger omdat je steeds meer immuun raakt voor teksten. Het spel is in principe gewoon een kansloos spel.
pi_52933731
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:52 schreef Meganog het volgende:

[..]

Klopt precies.
En alle streamers zien het al dagen en op kilometers afstand aankomen, maar de redactie niet...
Ik vind het eng om te zien en als wij het waarnemen van zo'n afstand, dan ziet de redactie dat ook, dat kan toch niet anders. Met die aanranding van Lieke, riep ik al STOP DIT redactie vanachter mijn PC. Ik snap niet waarom die Plasma niet schreeuwt: Hee kappen daar! Ze roepen toch ook, als de zenders niet goed zitten.
(Streamlock duurt lang)
het water roept
pi_52933740
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:55 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Lees jij eigelijk wel.Dat van die tandenborstel loog Amanda dat zei Palma zelf.En waarom mogen ze nu ineens make up verstoppen,wat eigendom van Lieke is.Lieke zocht gewoon haar make up .
Kwam Palma op voor Lieke? Das nieuw?
pi_52933741
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:54 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Soms wel, soms niet. Ik weet wat er gebruikt is tegen Jaap. Maar mag ik dan een wedervraag stellen, ben jij overal bij?
we hebben het over wat er vanmorgen gebeurde.
Goedemorgen :W
pi_52933746
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:52 schreef Meganog het volgende:

[..]

Klopt precies.
En alle streamers zien het al dagen en op kilometers afstand aankomen, maar de redactie niet... jut het nog eens op door Nadia en Amanda naar de stallen te sturen al Lieke en Dennis een woordenwisseling hebben en doen dan fijn een streamlock zodat de streamers niets kunnen zien
pi_52933761
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:56 schreef FdGK het volgende:
Iedereen in het huis heeft weleens foute dingen gedaan of gezegt maar dat rechtvaardigt niet dit gedrag van die 5! Mijn mening.Dit gaat tever!!!
Vind ik ook.En mensen die dit gedrag goedkeuren zijn nog erger dan dat zooitje daar.
pi_52933763
Hoe langer deze streamlock duurt hoe fouter het zit want als de gemoederen meteen waren gesust hadden we allang beeld
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_52933764
Dit is precies goed.. hiervoor is De Gouden Kooi het leven in geroepen.
pi_52933765
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:51 schreef Neemmijnietserieuzeeikel het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het gewoon een wilsbesluit is. Lieke lijkt mij een sneaky fucker die bij voortduring in staat is om te zuigen. Niemand heeft bijvoorbeeld ooit gezien dat ze in Natasia haar oor gebeten heeft. Gisteren vertelde ze het zelf. Het kan niet waar zijn dat mensen, ook de huishoudsters maar gewoon zo besluiten "We gaan maar eens gezamenlijk een hekel aan iemand hebben". Dat gaat er bij mij gewoon niet in.
Lieke heeft wel verteld dat ze Natas had gebeten, dat was toen met die aanranding door de jou zo geliefde 6.
Sort zoekt soort he ?
Ze had toen ook met een mes mogen steken, dan was het pure zelfverdediging !!
pi_52933775
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het gewoon een wilsbesluit is. Lieke lijkt mij een sneaky fucker die bij voortduring in staat is om te zuigen. Niemand heeft bijvoorbeeld ooit gezien dat ze in Natasia haar oor gebeten heeft. Gisteren vertelde ze het zelf. Het kan niet waar zijn dat mensen, ook de huishoudsters maar gewoon zo besluiten "We gaan maar eens gezamenlijk een hekel aan iemand hebben". Dat gaat er bij mij gewoon niet in.
Dat heeft Lieke zelf verteld,dat was toen de groep besloot Lieke in de vijver te gooien.
Uit zelfverdediging heeft Lieke toen Natasia gebeten.
pi_52933777
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Bij NT deed Huub dat zeker. Maar ook hier was uitlokking van beide kanten. Maar dat is ook het spel. Hoe krijg ik iemand over de zeik. Als a, b of c niet werken dan pakken we d. En dat gaat van kwaad tot erger omdat je steeds meer immuun raakt voor teksten. Het spel is in principe gewoon een kansloos spel.
Hier kan ik me dan wel weer in vinden.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_52933778
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

Ze suste de boel een beetje en zei dat Lieke het niet expres gedaan had.
het water roept
pi_52933783
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:56 schreef FdGK het volgende:
Ja, dat vind jij nu. Ik vond het destijds veel te ver gaan bij Jaap. Maar Jaap was niet geliefd bij de streamers, dus bijna iedereen vond het prima. Bij Erik ging het ook veel te ver. Maar ja, H en L waren de topspelers, dus velen vonden het prima. Als het je favo speler betreft kun je minder hebben dan wanneer het iemand raakt die je niet mag.
pi_52933785
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:57 schreef Varen het volgende:

[..]

Ik vind het eng om te zien en als wij het waarnemen van zo'n afstand, dan ziet de redactie dat ook, dat kan toch niet anders. Met die aanranding van Lieke, riep ik al STOP DIT redactie vanachter mijn PC. Ik snap niet waarom die Plasma niet schreeuwt: Hee kappen daar! Ze roepen toch ook, als de zenders niet goed zitten.
(Streamlock duurt lang)
De enige verandering die er heeft plaatsgevonden met de overgang van Talpa naar RTL is dat er snellere, meer en langere streamlocks zijn gekomen.
De grip op de bewoners is men al een tijdje kwijt (zoals gisteren bij de reacties op de brief erg duidelijk werd) en ze doen er niets aan.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:00:19 #118
186862 FdGK
Wat een pussy!!!
pi_52933787
Des te langer het duurt, des te meer deskundigen er weer bij om te zeggen dat er niks te zien was op de beelden!
Wat valt er nog meer te zeggen!?
  † In Memoriam † dinsdag 4 september 2007 @ 11:00:38 #119
135305 beequeen
Lost.
pi_52933788
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:57 schreef Taurus het volgende:

[..]

Dat gebeurt de laatste tijd wel vaker. Ik denk dat ze de bende van 5 doorkrijgt en het daar niet mee eens is.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52933795
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:59 schreef XiChico het volgende:
Dit is precies goed.. hiervoor is De Gouden Kooi het leven in geroepen.
Helemaal niet. Die vuiligheid is er langzamerhand ingekropen en er is niets tegen gedaan.
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:01:19 #121
168159 FSR
Just myself
pi_52933805
Amanda is gewoon een verwent jong... dat nog nooit voor iets heeft moeten werken.
Het is jammer dat ze best een (verlepte oude) kop heeft... en daardoor er sterke jongens op haar vallen...
Anders had ze nooit zo'n arrogant en verwent gedrag gehad...
When exist, things are inévitable
pi_52933808
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:58 schreef pullup het volgende:
Hoe langer deze streamlock duurt hoe fouter het zit want als de gemoederen meteen waren gesust hadden we allang beeld
sussen is er niet bij
Ik denk dat ze de situatie volledig uitmelken voor eer meer beeldmateriaal
pi_52933816
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat vind jij nu. Ik vond het destijds veel te ver gaan bij Jaap. Maar Jaap was niet geliefd bij de streamers, dus bijna iedereen vond het prima. Bij Erik ging het ook veel te ver. Maar ja, H en L waren de topspelers, dus velen vonden het prima. Als het je favo speler betreft kun je minder hebben dan wanneer het iemand raakt die je niet mag.
Dat waren allemaal mannen.En meestal deed Huub dat alleen.Nu is het 5 tegen een vrouw en dat klopt niet en mag ook niet gebeuren.
pi_52933834
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:59 schreef neehe het volgende:

[..]

Lieke heeft wel verteld dat ze Natas had gebeten, dat was toen met die aanranding door de jou zo geliefde 6.
Sort zoekt soort he ?
Ze had toen ook met een mes mogen steken, dan was het pure zelfverdediging !!
Wat jij nu doet is het op mijn persoon spelen, dat maakt jou eerder eentje van de zes dan mij.
pi_52933835
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

ach kom nou, buiten het feit dat Jaap zich toen al behoorlijk negatief had laten zien de tweede avond? meende ik, keurde bijna iedereen af hoe er werd gedaan tegen jaap.
Goedemorgen :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')