Jaap heeft waarschijnlijk alleen maar jouw sympathie, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het huren van een vliegtuigje dan wel een beetje te gortig is als je zijn enige fan bentquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb geen kaarten gezien voor Jaap, geen telefoontjes naar leveranciers, geen vliegtuigen over zien komen. De verontwaardiging was minimaal. Velen konden zich vinden in Huub's teksten als "vieze vetzak", "val dood" en nog veel meer fraais.
Ow maar 1 keer zuigen is altijd zuigen zei je en dan mag je zo wel terug gepakt worden?! Ken ik niet helemaal rijmen met elkaar!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik heel gek. Eén keer een dief altijd een dief? De dief die eens gestolen heeft mag altijd met alle middelen gepakt worden?
Nee, maar zo kan je natuurlijk alles politiek correct recht lullen, terwijl je het niet meent...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:14 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik heel gek. Eén keer een dief altijd een dief? De dief die eens gestolen heeft mag altijd met alle middelen gepakt worden?
Ja, en daar valt bij mij Huub dus keer op keer door de mand. Hij speelt "schuldig en sorry gevoel" voor de streamer. Hij gaat immers keer op keer de mist in? Hoe serieus neem je iemand die dat maar blijft doen? Hij speelt in op de emotie en doet dat heel erg goed. Voor het spel een uistekende speler, als mens kots ik op hem.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:11 schreef marky het volgende:
[..]
Het verschil is dat Huub weet wanneer hij te ver gaat en neemt daar zijn verantwoordelijkheid voor dat doen de andere 5 nooit. Die vinden namelijk dat ze niets fout doen
Nee, maar die spelers doen dat dus min of meer wel. Ze stappen met hun volle verstand in een spel waarbij ze weten dat ze op emotie getriggerd worden en bij anderen die emotie moeten triggeren waarbij zij of de ander te ver moeten gaan. Hoe verknipt ben je als je dat doet? Ze sporen geen van allen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, maar zo kan je natuurlijk alles politiek correct recht lullen, terwijl je het niet meent...
Je gaat toch ook niet vrijwillig met je gezin naast een pedo wonen?
Of wel?![]()
Als Huub er niet is zijn ze klaar daar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:18 schreef Varen het volgende:
Jaap is constant aan het uitdagen. De Huub show.
Ik ken hem niet in de buitenwereld, dus kan ik geen oordeel over hem vellen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en daar valt bij mij Huub dus keer op keer door de mand. Hij speelt "schuldig en sorry gevoel" voor de streamer. Hij gaat immers keer op keer de mist in? Hoe serieus neem je iemand die dat maar blijft doen? Hij speelt in op de emotie en doet dat heel erg goed. Voor het spel een uistekende speler, als mens kots ik op hem.
Die zal wel samen met zijn Mannie....Para en Mani zijn!quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:20 schreef avonne het volgende:
ik wil Brian zien !
Sorry, maar ik wil gewoon tv. Kan mij het schelen hoe die mensen in werkelijkheid zijn, ze zijn sowieso allemaal flink gestoord gezien ze in dat huis zijn gegaan. Maar Huub heeft én 'n harde kant én 'n gevoelige kant, ik geloof beide kanten wel. Dat spreekt me wel aan. Bovendien spreekt intelligentie me sowieso al meer aan dan oppervlakkigheid, dan blijft er weinig over in dat huis.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja, en daar valt bij mij Huub dus keer op keer door de mand. Hij speelt "schuldig en sorry gevoel" voor de streamer. Hij gaat immers keer op keer de mist in? Hoe serieus neem je iemand die dat maar blijft doen? Hij speelt in op de emotie en doet dat heel erg goed. Voor het spel een uistekende speler, als mens kots ik op hem.
MAar, je kent Huub als mens niet eens, en toch beoordeel je hem zo aan de hand van het spel wat hij speelt..quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hoop het nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 11:20 schreef avonne het volgende:
ik wil Brian zien !
Ik vind Jaap van de trash daar de meeste sympathieke. Maar spendeer geen geld, behalve dan aan het kopen van streams. En dat doe ik omdat ik een ramptoerist ben, net zoals alle streamers die nog kijken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:16 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jaap heeft waarschijnlijk alleen maar jouw sympathie, ik kan me er wel iets bij voorstellen dat het huren van een vliegtuigje dan wel een beetje te gortig is als je zijn enige fan bent
Dat klopt niet helemaal. In het begin vond de meerderheid op FOK! hem in en in triest, met die kots actie etc. Maar later was er wel een periode dat we hem echt helemaal geniaal vonden hier. Geloof dat dat ook wel weer weg is...quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:12 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja vind je het gek hoe Jaap tegen Sylvia toen deed.Publiek kotste hem toen al uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |