abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52933847
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat vind jij nu. Ik vond het destijds veel te ver gaan bij Jaap. Maar Jaap was niet geliefd bij de streamers, dus bijna iedereen vond het prima. Bij Erik ging het ook veel te ver. Maar ja, H en L waren de topspelers, dus velen vonden het prima. Als het je favo speler betreft kun je minder hebben dan wanneer het iemand raakt die je niet mag.
Klopt helemaal, wat is je punt?

Bij mij kan Huub ook veel verder gaan dan de rest, en dat is niet voor niets, ik vind wel degelijk dat er onderscheid gemaakt kan worden in de manier van beledigen zoals Huub het doet, en de domme niet nadenkende manier waarop Amanda het doet. Bij mijn weten heeft Huub nooit iets gezegd over de dode moeder van Eric of de dode broer van Jaap. Jaaa, wel over de moeder van Nathanael (maar die leeft nog als ik het goed heb) en over Jaap (maar die ís ook dik ).
Blikken zullen wel enigszins vertroebeld zijn bij het beoordelen van Huub's acties, maar ik vind het toch wel duidelijk dat als ik daar in dat huis zat ik het niet met die vijf zou kunnen vinden maar wel met Huub en Lieke. Wat het verschil is, denk ik, is dat die laatste twee redelijk zijn, die kunnen relativeren en zijn in staat eigen acties te veroordelen, fouten te erkennen, hebben zelfreflectie.
Die vijf hebben dat allemaal niet, wat ze eigenlijk ook weer niet kwalijk valt te nemen. Zijn gewoon wat minder slim.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:04:20 #127
186862 FdGK
Wat een pussy!!!
pi_52933850
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja, dat vind jij nu. Ik vond het destijds veel te ver gaan bij Jaap. Maar Jaap was niet geliefd bij de streamers, dus bijna iedereen vond het prima. Bij Erik ging het ook veel te ver. Maar ja, H en L waren de topspelers, dus velen vonden het prima. Als het je favo speler betreft kun je minder hebben dan wanneer het iemand raakt die je niet mag.
Hoooo zeg ik ergens dat ik het goedkeur van toen van Jaap of Eric? Het gaat om een bepaald gedrag of bepaalde aanva zoals nu wat ik niet goedkeur.Tegen niemand niet. En nog ff over dat zuigen...Ik zei het meer als dat Lieke verbaal veel sterker is als die andere bewoners en dan gaan ze dit soort gedrag vertonen! Ik ben niet echt een fan van iemand, maar geef eerlijk toe zoals Huub en Lieke zich er door slagen petje af!!! Andersom was dit niet zo gegaan, die waren allang jankend of met geweld de poort uit gegaan
Wat valt er nog meer te zeggen!?
pi_52933858
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:03 schreef blomst het volgende:

[..]

ach kom nou, buiten het feit dat Jaap zich toen al behoorlijk negatief had laten zien de tweede avond? meende ik, keurde bijna iedereen af hoe er werd gedaan tegen jaap.
Ik heb geen kaarten gezien voor Jaap, geen telefoontjes naar leveranciers, geen vliegtuigen over zien komen. De verontwaardiging was minimaal. Velen konden zich vinden in Huub's teksten als "vieze vetzak", "val dood" en nog veel meer fraais.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:06:33 #129
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52933888
Weet je...

Preceis het advies wat Nathanael aan Brian en Jaap gaf om te kunnen winnen van Huub en Lieke, is hetgeen wat Huub en Lieke tegen de anderen doen.

Ze negeren ze, ze geven hen helemaal niks om iets mee te kunnen doen, en dat frustreerd ze mateloos...
pi_52933901
Ik denk dat er meer dan de 5 schuldig zijn en dat is de redactie, of stoppen nu of echt eens koppen laten rollen.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:07:27 #131
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52933912
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Het spel is in principe gewoon een kansloos spel.
Een waarheid als een koe. Bij dit spel kunnen er nooit winnaars zijn.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:07:37 #132
186862 FdGK
Wat een pussy!!!
pi_52933916
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

Bij mij kan Huub ook veel verder gaan dan de rest, en dat is niet voor niets, ik vind wel degelijk dat er onderscheid gemaakt kan worden in de manier van beledigen zoals Huub het doet, en de domme niet nadenkende manier waarop Amanda het doet. Bij mijn weten heeft Huub nooit iets gezegd over de dode moeder van Eric of de dode broer van Jaap. Jaaa, wel over de moeder van Nathanael (maar die leeft nog als ik het goed heb) en over Jaap (maar die ís ook dik ).
Blikken zullen wel enigszins vertroebeld zijn bij het beoordelen van Huub's acties, maar ik vind het toch wel duidelijk dat als ik daar in dat huis zat ik het niet met die vijf zou kunnen vinden maar wel met Huub en Lieke. Wat het verschil is, denk ik, is dat die laatste twee redelijk zijn, die kunnen relativeren en zijn in staat eigen acties te veroordelen, fouten te erkennen, hebben zelfreflectie.
Die vijf hebben dat allemaal niet, wat ze eigenlijk ook weer niet kwalijk valt te nemen. Zijn gewoon wat minder slim.

Helemaal mee eens!Inhoudelijk kunnen Huub en Lieke tenminste nog een discussie aan en geven idd hun fouten toe, die anderen gooien het op anderen of ontkennen het glashard.Jaap was eerst ook meer zoals Huub en Lieke maar gaat nu helemaal af met die 5!
pi_52933920
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:04 schreef FdGK het volgende:

[..]

Hoooo zeg ik ergens dat ik het goedkeur van toen van Jaap of Eric? Het gaat om een bepaald gedrag of bepaalde aanva zoals nu wat ik niet goedkeur.Tegen niemand niet. En nog ff over dat zuigen...Ik zei het meer als dat Lieke verbaal veel sterker is als die andere bewoners en dan gaan ze dit soort gedrag vertonen! Ik ben niet echt een fan van iemand, maar geef eerlijk toe zoals Huub en Lieke zich er door slagen petje af!!! Andersom was dit niet zo gegaan, die waren allang jankend of met geweld de poort uit gegaan
Jaap is niet jankend de poort uitgelopen, Brian ook niet (met wat hulp). Daarnaast, verbaal zuigen heeft een grens, dingetjes doen, hoe klein ook, heeft een grens. Mensen hebben hun grens, vroeg of laat ga je er overheen. En die grens wordt opgezocht, er moet immers fysiek geweld gepleegd worden? Hoe wil je er anders iemand uitkrijgen? Daarom is het spel gewoon een kansloos spel.
pi_52933929
Vandaag is het voor de meeste streamer's betaal dag.
Ze gaan overleggen dat het uitgesteld kan worden.

Ik ben benieuwt.
pi_52933939
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:04 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ik heb geen kaarten gezien voor Jaap, geen telefoontjes naar leveranciers, geen vliegtuigen over zien komen. De verontwaardiging was minimaal. Velen konden zich vinden in Huub's teksten als "vieze vetzak", "val dood" en nog veel meer fraais.
Als je gedrag afkeurt van iemand dan wil dat niet zeggen dat je van de ander dan een "fan", bent, en volgens mij is er hier vanuit fok geen vliegtuigje gestuurd.
Ik ben zelf niet eens een fan van Lieke, maar ik vind haar beter te pruimen dan Jaap, Brian, Nadia, Dennix en Amanda.
Goedemorgen :W
pi_52933965
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:03 schreef Neemmijnietserieuzeeikel } het volgende:

[..]

Wat jij nu doet is het op mijn persoon spelen, dat maakt jou eerder eentje van de zes dan mij.
Jij doet nu net als die 5, je draait het om, de ander heeft het gedaan !!
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:10:30 #137
186862 FdGK
Wat een pussy!!!
pi_52933977
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Jaap is niet jankend de poort uitgelopen, Brian ook niet (met wat hulp). Daarnaast, verbaal zuigen heeft een grens, dingetjes doen, hoe klein ook, heeft een grens. Mensen hebben hun grens, vroeg of laat ga je er overheen. En die grens wordt opgezocht, er moet immers fysiek geweld gepleegd worden? Hoe wil je er anders iemand uitkrijgen? Daarom is het spel gewoon een kansloos spel.
Heb het hier ook meer over Nadia en Amanda! En had Brian gister een bek over Lieke die weg lipe naar achter, weet ook nog dat hij de poort uit is geweest mat Natas toen in het hotel!
pi_52933980
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:55 schreef blomst het volgende:

[..]

Ja, heel strafbaar, ik zou lieke voor de rechter dagen.
eigenlijk kunnen ze haar ook wel bestraffen omdat ze dezelfde lucht inademt als Amanda, dat doe je toch niet.
pi_52933985
En dan nog een stap verder. Als je, zoals ik zeg, vindt dat het spel kansloos is, dan ben je natuurlijk een vreemd figuur als je in zo'n spel stapt met je volle verstand. Het maakt je als speler ook aardig kansloos.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:11:26 #140
130524 Sonique
occasional streamer
pi_52933994
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:04 schreef Taurus het volgende:

[..]

precies.

Als Huub iets zegt is het in het belang van het spel, en daar is hij zich duidelijk bewust van.
Als de anderen dat zeggen is dat niet zo, dan is het echt gemeen.

Iedereen behanle Huub en Lieke hebben de realiteit uit ogen verloren en leven in hun eigen wereldje die ze voor 'waarheid' aannemen. En dat geldt ook voor Jaap, omdat ik nog steeds van mening heb dat Jaap ze niet allemaal op een rijtje heeft...
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:11:43 #141
168159 FSR
Just myself
pi_52933996
quote:

[..]

Jaap is zelf daarmee begonnen door de aanzet te geven bij zijn toetrede in de vila.
Op de avond dat Jaap de villa in kwam, zei hij : Ik heb een verkankerd lichaam, en als ik zo doorgaat, ga ik dood.
Met die uitspraak heeft hij de drempel zelf heel ver verlaagt voor anderen.

Niet dat ik alle uitspraken goedkeur, maar als je jezelf verlaagt, gooi je de grens voor anderen ook veel lager neer.
When exist, things are inévitable
pi_52933999
quote:

[..]

NOT

1. De posters hadden grote moeite met die woorden
2. Jaap was de tweede dag zo vuil en vrouwonvriendelijk gebleken dat geen streamer behoefte had om aardig voor hem te zijn.

Ik begin me aardig te storen aan je zuigende posts.
Weerwoord prima, maar je presenteert me teveel "feiten" die geen feiten zijn, en je giet alles in een sausje dat het lijkt dat als een user één ding vindt, die user meteen ook allerlei andere dingen goedkeurt.

Ik heb een verschrikkelijke hekel aan generalisaties.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:11:54 #143
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_52934003
quote:

[..]

Het verschil is dat Huub weet wanneer hij te ver gaat en neemt daar zijn verantwoordelijkheid voor dat doen de andere 5 nooit. Die vinden namelijk dat ze niets fout doen
pi_52934015
quote:

[..]

Ja vind je het gek hoe Jaap tegen Sylvia toen deed.Publiek kotste hem toen al uit.
pi_52934031
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:47 schreef Clank het volgende:

[..]

Nou ik heb Lieke gisteren ook hele foute opmerkingen horen maken over de dood van Amanda's vader
Walgelijk en bovenal heel zwak om er overleden familieleden en/of vrienden bij te halen
pi_52934034
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:08 schreef blomst het volgende:

[..]

Als je gedrag afkeurt van iemand dan wil dat niet zeggen dat je van de ander dan een "fan", bent, en volgens mij is er hier vanuit fok geen vliegtuigje gestuurd.
Ik ben zelf niet eens een fan van Lieke, maar ik vind haar beter te pruimen dan Jaap, Brian, Nadia, Dennix en Amanda.
Ja maar Blomst, als je vindt dat dingen moreel gezien niet aanvaardbaar zijn, dan had er al veel eerder massale verontwaardiging moeten zijn. Niemand maakt toch verschil in het dagelijks leven bij het neersteken van buurman y of buurman z? Verwerpelijk is verwerpelijk.
pi_52934037
Daar zijn we weer
het water roept
pi_52934043
pi_52934067
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:12 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja vind je het gek hoe Jaap tegen Sylvia toen deed.Publiek kotste hem toen al uit.
Ja, dat vind ik heel gek. Eén keer een dief altijd een dief? De dief die eens gestolen heeft mag altijd met alle middelen gepakt worden?
pi_52934072
Ojee...Jaap en Dennis proberen weer een discussie met Huub aan te gaan...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')