quote:Op maandag 3 september 2007 23:13 schreef mitt het volgende:
Nee, prima zo Mindlight.
Als iemand die plaatjes wilt zien, moet ie er maar op drukken
Kom op Haas!
Jaja ben bezig, hoop plaatjes zijn al weg, en aangezien Serena en Venus nog in het toernooi zitten laat ik die gewoon staanquote:Op maandag 3 september 2007 23:27 schreef TheGeneral het volgende:
Kun je AUB die plaatjes van Serena en Venus verwijderen.En minder Roddick is ook beter
Oke, maar kun je geen andere zoeken van Venus.. .quote:Op maandag 3 september 2007 23:30 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Jaja ben bezig, hoop plaatjes zijn al weg, en aangezien Serena en Venus nog in het toernooi zitten laat ik die gewoon staan
Donequote:Op maandag 3 september 2007 23:31 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oke, maar kun je geen andere zoeken van Venus.. .
quote:Op maandag 3 september 2007 23:40 schreef Tim86 het volgende:
Ted quote van het jaar over Haas: "Het is een Duitser maar..hij denkt in het Engels"
quote:Op maandag 3 september 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ted: "Dit is genieten, de statistieken zijn de bouwstenen voor mn argumentatie, maar die heb ik helemaal niet nodig, dit is een hystorische partij, nou ok, dat gaat wat ver, maar mensen wat is dit genieten....................................... enz....."
Ik vind deze post zo goed, dat ik 'm gewoon nog een keer quote.quote:Op maandag 3 september 2007 23:15 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Ted: "Dit is genieten, de statistieken zijn de bouwstenen voor mn argumentatie, maar die heb ik helemaal niet nodig, dit is een hystorische partij, nou ok, dat gaat wat ver, maar mensen wat is dit genieten....................................... enz....."
Carlo Davydenko?quote:Op maandag 3 september 2007 23:50 schreef Tim86 het volgende:
Carlo Davydenko tegen Lee komt nu aldus Ted..wtf
vergeet z'n shotmakers nietquote:Op maandag 3 september 2007 23:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Vergeet ook de volgende uitspraken niet:
- "Ze gooien de Sirtaki er nog even in."![]()
- "Uitgerekend in de tiebreak van de vijfde set loopt de service van Blake niet. Althans, zijn service loopt wel maar de bal erna niet."![]()
Ow ja.quote:
quote:Op maandag 3 september 2007 23:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ik vind deze post zo goed, dat ik 'm gewoon nog een keer quote.Ik lach me ziek
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 23:54 schreef TheGeneral het volgende:
P.Siriluethaiwarrana
Is ook op de baan. De schrik van de umpires.
Als je die mooie van Andy maar weer terug zetquote:
Nee nee. Dan open je maar een topic in B&H.quote:Op maandag 3 september 2007 23:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als je die mooie van Andy maar weer terug zet![]()
![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 23:54 schreef TheGeneral het volgende:
P.Siriluethaiwarrana
Is ook op de baan. De schrik van de umpires.
Hij zegt het bij werkelijk ELKE tennisser, en minstens 3 keer per rally....het is mateloos irritant en hij doet het al sinds hij leeft...quote:Op maandag 3 september 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je KZ fan
Jemig wat een wedstrijd.....................![]()
Wie legt me uit hoe dat zit met die shotmakers ??? Waar komt dat vandaan ? en waarom is het fout ??
quote:Op maandag 3 september 2007 23:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee nee. Dan open je maar een topic in B&H.
De tie-break was waardeloos op dat ene punt na, verder was het van hoog niveauquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij zegt het bij werkelijk ELKE tennisser, en minstens 3 keer per rally....het is mateloos irritant en hij doet het al sinds hij leeft...
Leuk eind nog van de wedstrijd...heb niks gezien, pas vanaf de matchpoints van Blake en ik wist gewoon dat Haas ging winnen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij zegt het bij werkelijk ELKE tennisser, en minstens 3 keer per rally....het is mateloos irritant en hij doet het al sinds hij leeft...
Leuk eind nog van de wedstrijd...heb niks gezien, pas vanaf de matchpoints van Blake en ik wist gewoon dat Haas ging winnen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mijn mooie OP is al genoeg verkracht nu
![]()
Dat was de bedoeling.. Maar ik weet niet hoe.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had je maar een wiki moeten maken
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling.. Maar ik weet niet hoe.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
De Bryan brothers in 2 sets ten onder tegen Aspelin/Knowle.
Mijn broer is modje hier en die wist het ook niet..quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik laat mn avond niet verpesten door die enge USSR meppert![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:17 schreef TheGeneral het volgende:
Lee wint in ene prachtige 5 setter van 6 uur.![]()
Kijk even wie de wiki heeft gemaakt van WDquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mijn broer is modje hier en die wist het ook niet..Wat heb ik daar nou aan.
He verdorie. En ik achte die kans nog zo groot.... Wat een deceptie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..], Davy breekt en serveert het zometeen uit.
Ik zal eens kijken ja. Maar goed. Dat doe ik wel voor de AO.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk even wie de wiki heeft gemaakt van WD
En er zijn meer mensen op FOK! die het weten ( Leandra, Ian-Nick, misschien APK ?)![]()
![]()
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:20 schreef TheGeneral het volgende:
Dat doe ik wel voor de AO.
jawel hoor en zit te genietenquote:Op dinsdag 4 september 2007 03:30 schreef Mindlight het volgende:
5-2, zit er niemand te kijken verder?
Ok, ik ben ingetunedquote:Op dinsdag 4 september 2007 04:07 schreef Mindlight het volgende:
Yep, nu 4-4 in tweede set.
Ja als hij deze set ook kan pakken wordt het wel erg gaaf. Mocht Federer deze winnen ga ik lekker slapen want dan geloof ik er niet meer in.quote:Op dinsdag 4 september 2007 04:08 schreef erkel het volgende:
Lopez geeft zich nog lang niet gewonnen. Staat met veel lef te spelen.
Lekker makkelijk..quote:Op dinsdag 4 september 2007 04:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja als hij deze set ook kan pakken wordt het wel erg gaaf. Mocht Federer deze winnen ga ik lekker slapen want dan geloof ik er niet meer in.
wacht dan nog die 3e set af.quote:Op dinsdag 4 september 2007 04:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja als hij deze set ook kan pakken wordt het wel erg gaaf. Mocht Federer deze winnen ga ik lekker slapen want dan geloof ik er niet meer in.
Nog erger.. 2e set Roger, 1-1 in setsquote:Op dinsdag 4 september 2007 04:14 schreef Mindlight het volgende:
Setpoint Federer.
Niet Kristie?quote:Op dinsdag 4 september 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
Precies een uur gespeeld, aldus Marcella..
Kristie, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 04:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Niet Kristie?
2e set Federer! Benieuwd hoe Lopez de 3e set ingaat.
Je kunt naar bedquote:Op dinsdag 4 september 2007 04:20 schreef Mindlight het volgende:
Lopez mist op lullige wijze zijn derde breakpunt van de derde set.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 04:23 schreef Mindlight het volgende:
Break Federer, nu is het afgelopen en gaat de tv wel uit
KZ-fan.quote:Op maandag 3 september 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je KZ fan
Jemig wat een wedstrijd.....................![]()
Wie legt me uit hoe dat zit met die shotmakers ??? Waar komt dat vandaan ? en waarom is het fout ??
Thx, Gisteren van Norrage geleerdquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:43 schreef Federer-fan het volgende:
Dat van die shotmakers klopt op zichzelf wel. Wat onze Ted ermee bedoelt, is dat het geen spelers zijn die wachten op de fout van de tegenstanders maar dat ze zelf willen scoren. Het is niet fout maar het is irritant dat hij het elke keer zegt. En hij heeft geloof ik tien keer gezegd dat Blake en Haas beiden van tevoren hadden gezegd dat het een partij zou zijn waarin ze beiden zouden proberen te scoren, of iets dergelijks.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Help:quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken ja. Maar goed. Dat doe ik wel voor de AO.
Okeejj, graag gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx, Gisteren van Norrage geleerd![]()
Die had ik al eens gevonden ja. Maar bedanktquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Help:![]()
Is dat een record? Zou me niet verbazen. Of zijn er weleens mensen geweest die meer dan 35 punten op service op rijd wonnen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij won 35!!! punten op rij op zijn eigen service. Ongekend. Hij verloor pas weer een punt op 30-0 terwijl hij aan het serveren was voor de wedstrijd. Een mishit van Lopez op een servicereturn kon Fed niet goed terugbrengen.
Cool.quote:
briljantquote:
Het klinkt schattig vind ik.quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:33 schreef Tim86 het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom Kristie Boogert steeds eesjes zegt ipv aces? Ergerde me er gisteren ook al kapot aan
Echt waar? Omdat Ted hem Stanislav noemt in plaats van Stanislas?quote:
Allemaal leuk en aardig, maar kan het nu weer over tennis gaan?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:47 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Echt waar? Omdat Ted hem Stanislav noemt in plaats van Stanislas?![]()
Ted van der Meer net bij het 1e matchpoint: "Dit is echt een big point."![]()
En "Blake had gister ook drie matchpoints om te winnen van Haas." Matchpoints om te winnen.![]()
![]()
Nou sorry hoor.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:02 schreef erkel het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig, maar kan het nu weer over tennis gaan?
Wálgelijk.quote:
Nou vooruit. Beloven jullie dan wel het af en toe te zullen bezoeken om mijn nieuwe vondsten te lezen?quote:
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:27 schreef XL het volgende:
Ik vond Gulbis cool.
Vorig jaar was het nog een loser, maar dit was gaaf.
WTF heeft dat er nu weer mee te makenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef XL het volgende:
Djokovic ziet er nog saaier uit dan Christophe Rochus
Dat constateerde ik toen ik hem zojuist op eurosport in een taxi zag zitten.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:41 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
WTF heeft dat er nu weer mee te maken?
Je moet dat racket in gedachten eens vervangen door een triangel....quote:
Sorry @ erkel.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:39 schreef XL het volgende:
Djokovic ziet er nog saaier uit dan Christophe RochusTed van der Meer.
Monaco kan zo echt wel even pauze nemen, als die huilbaby weer naakt langs de baan ligt te kreunen over zn rug, kramp, benen, hoofdpijn, zn moeder, de Bristol, zn ballen..............quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Bij de eerste 5x stuiteren staat Monaco nog niet eens klaar.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:33 schreef kleinzusje het volgende:
[afbeelding]
стони тенис стони тенис стони тенис
quote:Op dinsdag 4 september 2007 23:07 schreef mitt het volgende:
Kom op Juan.
Vind je? Ik vind het een beetje een spijtige wedstrijd waarin Djoko echt veels te weiniig initiatief neemt (ja XLquote:
Thanxquote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
plaatje
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hier trouwens een tof interview met en voornamelijk over Federer. Van gisteren. Bij Charlie Rose
Laver, McEnroe, Nadal, Courier praten over Federer. Duurt iets meer dan 50 minuten.
http://www.charlierose.co(...)n-with-roger-federer
Oeh nu mis ik McEnroe wel hoor met zijn enthousiasmequote:Op woensdag 5 september 2007 00:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hier trouwens een tof interview met en voornamelijk over Federer. Van gisteren. Bij Charlie Rose
Laver, McEnroe, Nadal, Courier praten over Federer. Duurt iets meer dan 50 minuten.
http://www.charlierose.co(...)n-with-roger-federer
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat dan onderhands serveren worden.
Idd nogal ja, zwaar vervelend dat dat gebeurde.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:58 schreef APK het volgende:
Sneu voor Monaco dat die bal uit zijn zak viel.
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Djoko stuiterde 25x op setpoint.
Eigenlijk zou ik hier nu een enorm lang vaag verhaal moeten produceren, maar het blijkt onmogelijk om mij in de huid van een fan die geen fan is te verplaatsen.quote:
Die ga ik ook niet kijken. Ik heb afgelopen nacht Federer - Lopez gezien. En ik was helemaal brak vandaag. Ik had vanavond ook nog een wedstrijd dus ik vind het wel goed zo. Morgennacht wil Federer - Roddick kijken dus ik ga maar slapen...quote:Op woensdag 5 september 2007 01:44 schreef Ambrosius het volgende:
Henin-Serena zal nog wel tot 2.30 duren voor dat begint, Rafa wordt wel erg laat op deze manier.
2-1 in sets nu voor Ferrerquote:Op woensdag 5 september 2007 01:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oh en Nadal en Henin gaan winnen vannacht. Hoewel ik hoop op Ferrer.![]()
en Ferrer kansloos voor de volgende ronde omdat ze hem tot 02:00 op de baan houden.quote:
Mwah, hij moet tegen Chela. Geen slechte loting.quote:Op woensdag 5 september 2007 07:48 schreef XL het volgende:
[..]
en Ferrer kansloos voor de volgende ronde omdat ze hem tot 02:00 op de baan houden.
Als ik had geweten dat ze om deze tijd nog aan het spelen zouden zijn was ik een uurtje eerder opgestaanquote:
Jazeker.quote:
Misschien is het juist goed voor hem. Hij speelt zichzelf op deze manier mij echt de vernieling in volgens mij. Hij had kramp in z'n hand, in z'n bovenbeen en in z'n voet en hij heeft blessures aan allebei z'n knieën (in elk geval aan z'n linkerknie).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |