Vind je? Ik vind het een beetje een spijtige wedstrijd waarin Djoko echt veels te weiniig initiatief neemt (ja XLquote:
Thanxquote:Op woensdag 5 september 2007 00:03 schreef kleinzusje het volgende:
plaatje
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hier trouwens een tof interview met en voornamelijk over Federer. Van gisteren. Bij Charlie Rose
Laver, McEnroe, Nadal, Courier praten over Federer. Duurt iets meer dan 50 minuten.
http://www.charlierose.co(...)n-with-roger-federer
Oeh nu mis ik McEnroe wel hoor met zijn enthousiasmequote:Op woensdag 5 september 2007 00:23 schreef TheGeneral het volgende:
Hier trouwens een tof interview met en voornamelijk over Federer. Van gisteren. Bij Charlie Rose
Laver, McEnroe, Nadal, Courier praten over Federer. Duurt iets meer dan 50 minuten.
http://www.charlierose.co(...)n-with-roger-federer
quote:Op woensdag 5 september 2007 00:49 schreef APK het volgende:
[..]
Dat gaat dan onderhands serveren worden.
Idd nogal ja, zwaar vervelend dat dat gebeurde.quote:Op woensdag 5 september 2007 00:58 schreef APK het volgende:
Sneu voor Monaco dat die bal uit zijn zak viel.
quote:Op woensdag 5 september 2007 01:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Djoko stuiterde 25x op setpoint.
Eigenlijk zou ik hier nu een enorm lang vaag verhaal moeten produceren, maar het blijkt onmogelijk om mij in de huid van een fan die geen fan is te verplaatsen.quote:
Die ga ik ook niet kijken. Ik heb afgelopen nacht Federer - Lopez gezien. En ik was helemaal brak vandaag. Ik had vanavond ook nog een wedstrijd dus ik vind het wel goed zo. Morgennacht wil Federer - Roddick kijken dus ik ga maar slapen...quote:Op woensdag 5 september 2007 01:44 schreef Ambrosius het volgende:
Henin-Serena zal nog wel tot 2.30 duren voor dat begint, Rafa wordt wel erg laat op deze manier.
2-1 in sets nu voor Ferrerquote:Op woensdag 5 september 2007 01:47 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Oh en Nadal en Henin gaan winnen vannacht. Hoewel ik hoop op Ferrer.![]()
en Ferrer kansloos voor de volgende ronde omdat ze hem tot 02:00 op de baan houden.quote:
Mwah, hij moet tegen Chela. Geen slechte loting.quote:Op woensdag 5 september 2007 07:48 schreef XL het volgende:
[..]
en Ferrer kansloos voor de volgende ronde omdat ze hem tot 02:00 op de baan houden.
Als ik had geweten dat ze om deze tijd nog aan het spelen zouden zijn was ik een uurtje eerder opgestaanquote:
Jazeker.quote:
Misschien is het juist goed voor hem. Hij speelt zichzelf op deze manier mij echt de vernieling in volgens mij. Hij had kramp in z'n hand, in z'n bovenbeen en in z'n voet en hij heeft blessures aan allebei z'n knieën (in elk geval aan z'n linkerknie).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |