quote:Op maandag 3 september 2007 23:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Nee nee. Dan open je maar een topic in B&H.
De tie-break was waardeloos op dat ene punt na, verder was het van hoog niveauquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij zegt het bij werkelijk ELKE tennisser, en minstens 3 keer per rally....het is mateloos irritant en hij doet het al sinds hij leeft...
Leuk eind nog van de wedstrijd...heb niks gezien, pas vanaf de matchpoints van Blake en ik wist gewoon dat Haas ging winnen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:01 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij zegt het bij werkelijk ELKE tennisser, en minstens 3 keer per rally....het is mateloos irritant en hij doet het al sinds hij leeft...
Leuk eind nog van de wedstrijd...heb niks gezien, pas vanaf de matchpoints van Blake en ik wist gewoon dat Haas ging winnen.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:05 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mijn mooie OP is al genoeg verkracht nu
![]()
Dat was de bedoeling.. Maar ik weet niet hoe.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:06 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Had je maar een wiki moeten maken
![]()
Ik ook nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:08 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling.. Maar ik weet niet hoe.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:10 schreef Ambrosius het volgende:
De Bryan brothers in 2 sets ten onder tegen Aspelin/Knowle.
Mijn broer is modje hier en die wist het ook niet..quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:12 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook niet![]()
Ik laat mn avond niet verpesten door die enge USSR meppert![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:17 schreef TheGeneral het volgende:
Lee wint in ene prachtige 5 setter van 6 uur.![]()
Kijk even wie de wiki heeft gemaakt van WDquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:12 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Mijn broer is modje hier en die wist het ook niet..Wat heb ik daar nou aan.
He verdorie. En ik achte die kans nog zo groot.... Wat een deceptie.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:19 schreef Ambrosius het volgende:
[..], Davy breekt en serveert het zometeen uit.
Ik zal eens kijken ja. Maar goed. Dat doe ik wel voor de AO.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Kijk even wie de wiki heeft gemaakt van WD
En er zijn meer mensen op FOK! die het weten ( Leandra, Ian-Nick, misschien APK ?)![]()
![]()
Staat genoteerdquote:Op dinsdag 4 september 2007 00:20 schreef TheGeneral het volgende:
Dat doe ik wel voor de AO.
jawel hoor en zit te genietenquote:Op dinsdag 4 september 2007 03:30 schreef Mindlight het volgende:
5-2, zit er niemand te kijken verder?
Ok, ik ben ingetunedquote:Op dinsdag 4 september 2007 04:07 schreef Mindlight het volgende:
Yep, nu 4-4 in tweede set.
Ja als hij deze set ook kan pakken wordt het wel erg gaaf. Mocht Federer deze winnen ga ik lekker slapen want dan geloof ik er niet meer in.quote:Op dinsdag 4 september 2007 04:08 schreef erkel het volgende:
Lopez geeft zich nog lang niet gewonnen. Staat met veel lef te spelen.
Lekker makkelijk..quote:Op dinsdag 4 september 2007 04:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja als hij deze set ook kan pakken wordt het wel erg gaaf. Mocht Federer deze winnen ga ik lekker slapen want dan geloof ik er niet meer in.
wacht dan nog die 3e set af.quote:Op dinsdag 4 september 2007 04:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja als hij deze set ook kan pakken wordt het wel erg gaaf. Mocht Federer deze winnen ga ik lekker slapen want dan geloof ik er niet meer in.
Nog erger.. 2e set Roger, 1-1 in setsquote:Op dinsdag 4 september 2007 04:14 schreef Mindlight het volgende:
Setpoint Federer.
Niet Kristie?quote:Op dinsdag 4 september 2007 04:12 schreef Lobasca het volgende:
Precies een uur gespeeld, aldus Marcella..
Kristie, je hebt gelijkquote:Op dinsdag 4 september 2007 04:16 schreef erkel het volgende:
[..]
Niet Kristie?
2e set Federer! Benieuwd hoe Lopez de 3e set ingaat.
Je kunt naar bedquote:Op dinsdag 4 september 2007 04:20 schreef Mindlight het volgende:
Lopez mist op lullige wijze zijn derde breakpunt van de derde set.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 04:23 schreef Mindlight het volgende:
Break Federer, nu is het afgelopen en gaat de tv wel uit
KZ-fan.quote:Op maandag 3 september 2007 23:55 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dank je KZ fan
Jemig wat een wedstrijd.....................![]()
Wie legt me uit hoe dat zit met die shotmakers ??? Waar komt dat vandaan ? en waarom is het fout ??
Thx, Gisteren van Norrage geleerdquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:43 schreef Federer-fan het volgende:
Dat van die shotmakers klopt op zichzelf wel. Wat onze Ted ermee bedoelt, is dat het geen spelers zijn die wachten op de fout van de tegenstanders maar dat ze zelf willen scoren. Het is niet fout maar het is irritant dat hij het elke keer zegt. En hij heeft geloof ik tien keer gezegd dat Blake en Haas beiden van tevoren hadden gezegd dat het een partij zou zijn waarin ze beiden zouden proberen te scoren, of iets dergelijks.![]()
http://nl.wikipedia.org/wiki/Help:quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:20 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken ja. Maar goed. Dat doe ik wel voor de AO.
Okeejj, graag gedaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:16 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Thx, Gisteren van Norrage geleerd![]()
Die had ik al eens gevonden ja. Maar bedanktquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:25 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Help:![]()
Is dat een record? Zou me niet verbazen. Of zijn er weleens mensen geweest die meer dan 35 punten op service op rijd wonnen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:34 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij won 35!!! punten op rij op zijn eigen service. Ongekend. Hij verloor pas weer een punt op 30-0 terwijl hij aan het serveren was voor de wedstrijd. Een mishit van Lopez op een servicereturn kon Fed niet goed terugbrengen.
Cool.quote:
briljantquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |