het is jou keuze zoals gezegdquote:Op maandag 3 september 2007 22:32 schreef 2h2h het volgende:
nee we hebben wel afgesproken dat we het bij ons 2 houden en dat we ook niet met anderen kussen etc
ik weet zeker dat hij dit niet met nog meer meiden doet en ik dus niet met meer jongens .
we vinden het gewoon fijn samen en genieten van elkaar hij wil op dit moment door omstandigheden geen relatie en ik ook niet door omstandigheden.
heb teveel andere dingen aan mijn hoofd en hij ook
never underestimate the power of lovequote:Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef 2h2h het volgende:
ik heb wel gevoelens gehad voor die jongen trouwens heb hem toen 2 maanden niet gezien omdat ik mezelfniet voor de gek wou houden en niet wou kwetsen daar ben ik nu overheen en weet ook dat dat gewoon niet erin zit weet gewoon hoe het zit en waar ik aan toe ben.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:33 schreef Schanulleke het volgende:
Waar bemoeit die 'vriendin' zich mee als je zelf al aangeeft dat je het geen probleem vindt? Heeft ze zelf geen interessant leven?
Gelieve even duidelijk Nederlands typen..? Als je in de 20 ben, moet dat te doen zijn..quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:21 schreef 2h2h het volgende:
die vriendin zegt dat ze me wil behoeden voor een fout en dat hij me gebruikt maar ze ziet het gewoon verkeerd hij gebruikt me niet want dan zou hij me mooie praatjes geven en voor de gek houden.
daarbij vind ze dus dat sex iets is voor als je een relatie hebt en zeker weten dat hij van je houd enzo ze is nogal van de oude stempel daarom is ze op haar 24ste nog altijd maagd.en ze begrijpt dus niet dat ik alleen sex met hem kan hebben gewoon het ide dat het alleen daarom gaat vind ze walgelijk. terwijl de sex juist goed is hahaha
ik heb wel gevoelens gehad voor die jongen trouwens heb hem toen 2 maanden niet gezien omdat ik mezelfniet voor de gek wou houden en niet wou kwetsen daar ben ik nu overheen en weet ook dat dat gewoon niet erin zit weet gewoon hoe het zit en waar ik aan toe ben.
Als je vriendin nu eens zou zeggen dat je leestekens moet gebruiken, DAN zou ze gelijk hebben.quote:Op maandag 3 september 2007 22:12 schreef 2h2h het volgende:
hallo
ik ben een meid van 23 en heb sinds 2 maanden een sex relatie we doen ook wel leuke dingen samen gaan uit eten film kijken en ook weleens stappen samen hij komt ook wel eens hier langs zonder dat we sex hebben .
we willen alleen beide geen vaste relatie nu vind mijn vriendin dat ik geen zelf respect heb omdat ik sex met hem heb terwijl we geen relatie hebben. ze vind dat hij me gebruikt en ik zie dat helemaal niet zo ok ik heb gevoelsn voor heb gehad maar hij heeft altijd eerlijk gezegd geen relatie te willen en niet verliefd op mij te zijn hij heeft mij nooit mooie verhaaltjes verteld maar is altijd recht uit geweest.
mijn vriendin is bang dat mensen over mij gaan kletsen dat ik makkelijk het bed in ben te krijgen en alsof ik een of andere snol ben. maar ditn is de eerste keer dat ik sex heb terwijl ik geen relatie heb . kijk als ik nu met meerdere jongens dit deed maar dat is het niet het is alleen met hem en mijn eerste keer dat dit gebeurd.
moet ik bij vertellen dat ze 24 is en nog steeds maagd en dus geen idee heeft waar ze over praat ze snapt niet dat sex gewoon lekker is en ik het niet erg vind om sex met hem te hebben.
heeft mijn vriendin gelijk en moet ik hiermee kappen??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |