quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef Oviedeee het volgende:
Maar het heeft nu zon invloed dat ik helemaal niet meer naar school ben gegaan deze week en me echt klote voel.![]()
Nou inmiddels is ze alweer 2,5 maand single.. en ze is daar ook overheen..(mede dankzij mij..)quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef Hansjoh het volgende:
Belangrijkste is denk wel niet te veel druk op haar uit te oefenen.. Dat werkt meestal averechts!
Als de tijd daar is zal ze voor je kiezen (of niet). Je zegt dat ze net single is, dan kan ik wel begrijpen dat ze nog niet toe is aan een nieuwe relatie binnen korte tijd...
Maar ze date blijkbaar wel met anderen. Lijkt me dat ze gewoon niet geinteresseerd is in TS.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef Hansjoh het volgende:
Belangrijkste is denk wel niet te veel druk op haar uit te oefenen.. Dat werkt meestal averechts!
Als de tijd daar is zal ze voor je kiezen (of niet). Je zegt dat ze net single is, dan kan ik wel begrijpen dat ze nog niet toe is aan een nieuwe relatie binnen korte tijd...
Duidelijk. Zeg dat ook eens tegen haar, meld haar dat ze lekker met die andere jongen mag gaan, en ga daarna weer gewoon naar schoolquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Oviedeee het volgende:
dus dat werkt niet echt op deze manier.
Tis un beetje cru gezegd op deze manier, maar inderdaad. Ze eet nu van 2 walletjes.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef Snakey het volgende:
Stel je niet aan, verman jezelf en laat d'r gaan. Op deze manier kan ze lekker van twee walletjes eten en zit jij jezelf op te vreten. Niet laten gebeuren.
Ik heb dat min of meer gisteravond al gedaan maar ik gahet vanavond nog een keer doen en zeg erbij dat ik dr niet meer wil spreken totdat ze een antwoord heeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:14 schreef Shitonya het volgende:
Dwing haar een keuze. Als ze geen keuze kan maken, weet je dat ze jou dus kennelijk niet leuker/interessanter vindt dan de andere jongen/andere dates. Dan weet je genoeg lijkt mij. Succes
Je zegt het zelf. Je was gewoon een soort van rebound.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Nou inmiddels is ze alweer 2,5 maand single.. en ze is daar ook overheen..(mede dankzij mij..)
En ja ik ben nogal jaloers aangelegd.. dus dat werkt niet echt op deze manier.
Dan kom je echt over als een onzekere gozer...quote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:18 schreef Oviedeee het volgende:
[..]
Ik heb dat min of meer gisteravond al gedaan maar ik gahet vanavond nog een keer doen en zeg erbij dat ik dr niet meer wil spreken totdat ze een antwoord heeft.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |