abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52806400
Ik heb van de zomer dus een meisje leren kennen waar ik nu helemaal gek op ben. Alleen zij kwam net uit een relatie en was dus weer single.. waarbij ze met meerdere mensen heeft gedate. En nu is er dus een andere persoon.. Ik kon hier niet meer tegen en heb hister om duidelijkheid gevraagd. Hij of ik. Maar ze wist het niet... ze zei dat haar hoofd ook vol zat en ze dat ze niet kan kiezen... Wat moet ik hier nou mee. M'n verstand zegt datik haar maar moet laten gaan.. maar mn gevoelens zeggen dat je ervoor moet gaan.Ik denk de hele dag aan haar namelijk en wil haar eigenlijk niet meer kwijt.

Maar het heeft nu zon invloed dat ik helemaal niet meer naar school ben gegaan deze week en me echt klote voel.
pi_52806486
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:50 schreef Oviedeee het volgende:

Maar het heeft nu zon invloed dat ik helemaal niet meer naar school ben gegaan deze week en me echt klote voel.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 11:56:44 #3
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_52806567
Stel je niet aan, verman jezelf en laat d'r gaan. Op deze manier kan ze lekker van twee walletjes eten en zit jij jezelf op te vreten. Niet laten gebeuren.
pi_52806606
Belangrijkste is denk wel niet te veel druk op haar uit te oefenen.. Dat werkt meestal averechts!
Als de tijd daar is zal ze voor je kiezen (of niet). Je zegt dat ze net single is, dan kan ik wel begrijpen dat ze nog niet toe is aan een nieuwe relatie binnen korte tijd...
pi_52806689
Contact verbreken en zeggen dat je het hebt gehad om te wachten! Wees duidelijk tegen haar.
pi_52806692
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef Hansjoh het volgende:
Belangrijkste is denk wel niet te veel druk op haar uit te oefenen.. Dat werkt meestal averechts!
Als de tijd daar is zal ze voor je kiezen (of niet). Je zegt dat ze net single is, dan kan ik wel begrijpen dat ze nog niet toe is aan een nieuwe relatie binnen korte tijd...
Nou inmiddels is ze alweer 2,5 maand single.. en ze is daar ook overheen..(mede dankzij mij..)

En ja ik ben nogal jaloers aangelegd.. dus dat werkt niet echt op deze manier.
pi_52806733
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:57 schreef Hansjoh het volgende:
Maar ze date blijkbaar wel met anderen. Lijkt me dat ze gewoon niet geinteresseerd is in TS.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_52806797
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Oviedeee het volgende:
dus dat werkt niet echt op deze manier.
Duidelijk. Zeg dat ook eens tegen haar, meld haar dat ze lekker met die andere jongen mag gaan, en ga daarna weer gewoon naar school
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_52806805
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 11:56 schreef Snakey het volgende:
Stel je niet aan, verman jezelf en laat d'r gaan. Op deze manier kan ze lekker van twee walletjes eten en zit jij jezelf op te vreten. Niet laten gebeuren.
Tis un beetje cru gezegd op deze manier, maar inderdaad. Ze eet nu van 2 walletjes.
Als het ene niet lukt heeft ze altijd nog iets achter de hand.

Je moet niet iets met iemand willen die daar zelf niet helemaal achter staat.
Mocht dat ooit nog wel eens gebeuren... kan het altijd nog (of jij moet dan in de tussentijd een ander hebben)

Hoe moeilijk het soms ook is, het is echt wel het beste, en als ze je niet wilt laten gaan... kiest ze wel (al vind ik dat ze al had moeten kunnen weten wie van de 2.... maar ja... 2 walletjes)

Succes!!!!!!
Annelies... in tha house... dus iedereen kan weer naar buiten... het is veilig!
pi_52806834
Klinkt misschien hard, maar ik denk dat ze op het moment geniet van het vrijgezel-leven.. Zoals Snakey al zei, ze kan op deze manier van verschillende walletjes eten!
pi_52806865
Ja ik denk dat ik jullie raad maar ga opvolgen... ik heb het helemaal gehad namelijk..

Dan maar weer 3 jaar geen viendin..(is echt lang geleden dat ik verliefd was..)
pi_52806871
mooie avatar
pi_52806939
Ik ga d'r vanavond bellen en ik zeg het d'r... ik ga nu straks naar school danmaar
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:14:08 #14
185491 Shitonya
Same shit, different day
pi_52807074
Dwing haar een keuze. Als ze geen keuze kan maken, weet je dat ze jou dus kennelijk niet leuker/interessanter vindt dan de andere jongen/andere dates. Dan weet je genoeg lijkt mij. Succes
Het luisteren naar een mens is als steeds weer hetzelfde boek moeten lezen..
pi_52807187
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:14 schreef Shitonya het volgende:
Dwing haar een keuze. Als ze geen keuze kan maken, weet je dat ze jou dus kennelijk niet leuker/interessanter vindt dan de andere jongen/andere dates. Dan weet je genoeg lijkt mij. Succes
Ik heb dat min of meer gisteravond al gedaan maar ik gahet vanavond nog een keer doen en zeg erbij dat ik dr niet meer wil spreken totdat ze een antwoord heeft.
pi_52807206
Moeilijke situatie voor je! Maar ik denk dat wat je nu gaat doen inderdaad het beste is. Zo is het natuurlijk ook niks.
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:21:47 #17
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_52807298
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:00 schreef Oviedeee het volgende:

[..]

Nou inmiddels is ze alweer 2,5 maand single.. en ze is daar ook overheen..(mede dankzij mij..)

En ja ik ben nogal jaloers aangelegd.. dus dat werkt niet echt op deze manier.
Je zegt het zelf. Je was gewoon een soort van rebound.

Luister naar Snakey verder, want dat is wat je moet doen.

(Je gaat waarschijnlijk wel weer luisteren naar die lullo's die je hoop geven, maar toch.)
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:24:15 #18
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52807376
Ze houdt je aan het

lijntje
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:26:20 #19
159979 G.Fawkes
Libera eas de ore leonis!
pi_52807446
Trap haar uit je leven. Vrouwen die op deze manier met je omgaan, heb je niet nodig
pi_52807495
Ik zou er geeneens aandacht meer aan besteden. Ga wat anders doen. STOM! Dat je niet naar school bent gegaan.
pi_52807735
Ze houdt je inderdaad aan het lijntje.

Eerst, ik ben nog niet over mijn vorige relatie heen, en nu dit. Wat komt er hiernaar???
Dat ze niet weet of ze nu bi of he is
pi_52807829
quote:
Op donderdag 30 augustus 2007 12:18 schreef Oviedeee het volgende:

[..]

Ik heb dat min of meer gisteravond al gedaan maar ik gahet vanavond nog een keer doen en zeg erbij dat ik dr niet meer wil spreken totdat ze een antwoord heeft.
Dan kom je echt over als een onzekere gozer...
Utrecht - FC Utrecht - Chelsea - Lampard
pi_52807854
heb je der al gebatst?
pi_52807978
dat dan weer wel
  donderdag 30 augustus 2007 @ 12:48:30 #25
109065 sungaMsunitraM
Fancybox is not a function
pi_52808000
Nou dan is de buit toch al binnen?
Op donderdag 28 augustus 2008 14:34 schreef Breathtaking het volgende:
:9~