beF Bier En Frituur reeksquote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Armageddon het volgende:
Wie z'n zus?
Nederlants is moeilijk taal!quote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
On a different note:
Reclame van Casema: "Gratis virus en spamfilter"
Nou, voor een gratis virus hoef ik niet naar Casema heur.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
On a different note:
Reclame van Casema: "Gratis virus en spamfilter"
Nou, voor een gratis virus hoef ik niet naar Casema heur.
"Nee, ik ben prooi."quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Misstique het volgende:
Telemarketeers worden ook steeds brutaler.
Er werd mij gevraagd of ik gehuwd was of samenwonend.
"Nee."
"Oh, u bent nog steeds op jacht?".
Dat was een mooie reactie geweest, ware het niet dat ik in lachen uitbarstte.quote:
* wijst naar Misstiquequote:
Ik denk dat dat ook mijn eerste reactie zou zijn geweest.quote:Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was een mooie reactie geweest, ware het niet dat ik in lachen uitbarstte..
Geen idee A, ik heb haar nog nooit kunnen keuren.quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Armageddon het volgende:
Is dat een beetje een mooie meid J?
Ons leven, wat doen we.quote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Geintje Misstique
Hebben we al in de gaten dat we in de avond aan het posten zijn.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee A, ik heb haar nog nooit kunnen keuren.
En nu ga ik even wat dingen doen.
True tha.quote:Op maandag 3 september 2007 20:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé ik mag hier nu zitten ja! Heb niets beters te doen.
CHeck fobo?quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Armageddon het volgende:
Is dat een beetje een mooie meid J?
Ga je man behagen ja! Straks loopt ie weg.quote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
True tha.
Maar ik heb geen excuus..
Die is aan het werk. 100km verderop.quote:Op maandag 3 september 2007 20:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga je man behagen ja! Straks loopt ie weg.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die is aan het werk. 100km verderop.
Ja.quote:
Tijd om te moven Miss!quote:Op maandag 3 september 2007 20:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja..
En - erger nog - spullen aan het maken.,
,
.
Denk het wel.quote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef Misstique het volgende:
Zou het?
Je kunt je aanmelden, staat op de forum index wel een topic over. Kun je beta testen.quote:Op maandag 3 september 2007 20:47 schreef Armageddon het volgende:
Nieuwe layout? Heb ik iets gemist?
Dįįrom is FOK zo traag dus.quote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden, staat op de forum index wel een topic over. Kun je beta testen.Zitten wel leuke nieuwe functies in.
Ow dus Danny is weer dingen aan het doen?quote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden, staat op de forum index wel een topic over. Kun je beta testen.Zitten wel leuke nieuwe functies in.
Lijkt me sterk. Crew kan al bijna anderhalf week ( volgens mij ) de beta-versie testen. En gister en eergister konden mensen de versie ook al testen en toen was FOK ook redelijk in ordequote:
Ik vind het anders al een tijdje behoorlijk brak.quote:Op maandag 3 september 2007 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Crew kan al bijna anderhalf week ( volgens mij ) de beta-versie testen. En gister en eergister konden mensen de versie ook al testen en toen was FOK ook redelijk in orde![]()
Zolang je er nogsteeds geen muziek mee kunt maken....quote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat zij zegt!quote:Op maandag 3 september 2007 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind het anders al een tijdje behoorlijk brak.
cubase?quote:Op maandag 3 september 2007 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien is het ook wel zo hoor, ik weet het niet?
En ja n00c, ik wil een cubase plugin in FOK![]()
Soort myspace muziek alleen dan voor FOKquote:Op maandag 3 september 2007 21:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
cubase?
Doe dan Ableton Live..
Maareuh.. Zou wel koel zijn om samen met andere users muziek projekten te kunnen delen.
Gewoon files/projects te sharen met een check in/out functie. Zou de bom zijn.
VSTs... tja.. die zijn elders wel te vinden.
Ik denk dat je dan niet veel programma's gebruikt hebt..quote:Op maandag 3 september 2007 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ableton is echt het meest ellendige programma dat ik ooit heb gebruikt
Mwah.. Ik weet niet of je online collabo's kan doen op MySpace... Moet heel eerlijk zijn dat ik geen ervaring met MySpace heb.quote:Op maandag 3 september 2007 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Soort myspace muziek alleen dan voor FOK!?
music.fok.nl!
Zou wel echt tof zijn![]()
Nouja niet echt veel mee ableton cubase en adobe audition, maar we gebruiken het volgens mij voor totaal andere dingenquote:Op maandag 3 september 2007 21:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet veel programma's gebruikt hebt..
Of dat je meer een tracker-fan bent.
Nu Tone is best wel van die chille drum en bass.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dinsdagmoggūh!.
Oja, n00c, DnB moet niet relaxed zijn, het moet zo lomp mogelijk..!
Niet echt geheel mijn smaak. Al kan het wel puik zijn op zijn tijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu Tone is best wel van die chille drum en bass.![]()
Ken je Noisia ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet echt geheel mijn smaak. Al kan het wel puik zijn op zijn tijd.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Collega van mij zijn vrouw ook weg na 12,5 jaar huwelijk. Ging ook dingen doen.
Ik zeg het je! Het zit gewoon in de lucht!!
Ze gaan dingen doen, of ze gaan dood. Nou, ik kan je wel vertellen wat mijn keuze zou zijn geweestquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Collega van mij zijn vrouw ook weg na 12,5 jaar huwelijk. Ging ook dingen doen.
Ik zeg het je! Het zit gewoon in de lucht!!
Die mag best eens wat zaken onder handen nemen van mijquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:35 schreef Armageddon het volgende:
Fatima was ook dingen aan het doen
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1015081.html
quote:He Fatima weet jij nog iemand om mee rond-te-neuqen.....?
Ja hier!
He Fatima weet jij nog iemand om mee rond-te-neuqen.....?
Ja hier!
He Fatima weet jij nog iemand om mee rond-te-neuqen.....?
Ja hier!
Wouter Bosquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand nog een goed onderwerp voor een betoog . Het moet voor iets actueels gaan.
Vrouwen die dingen gaan doen. Actueler kan hiet niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand nog een goed onderwerp voor een betoog . Het moet voor iets actueels gaan.
Och.. Lekkere pressure is ook niet verkeerd. Maar we waren in een lekkere chill bui.. Dus vandaar oude plaatjes van Omni Trio, Big Bud en LTJ Bukem.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dinsdagmoggūh!.
Oja, n00c, DnB moet niet relaxed zijn, het moet zo lomp mogelijk..!
quote:
Is die hele vrouwen emancipatie zowieso ook niet gewoon een enorme flop.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen harder werken als je ze met seksistische opmerkingen benadert. Dus de rest van de tijd zijn ze gewoon lui en denken ze veel te veel na over dingen.
Hey Fatima, weet jij nog iemand om mee rond-te-neuqen.....?quote:
Och, wij gooien de complete kinderbijslag altijd naar een spaarrekening voor mijn dochter zodat ze later een centje te verteren heeft. Gaat me dus niet zo pijn in de knip doen. Al is het wel algemeen bekend dat modaal weer de sjaak is. Zoals altijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Kabinet gaat snijden in kinderbijslag
Ik ben even weg.
Ach ja, de mensen zonder kinderen mogen ook wel eens een beetje ontzien worden, dunkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Havoc het volgende:
Och, wij gooien de complete kinderbijslag altijd naar een spaarrekening voor mijn dochter zodat ze later een centje te verteren heeft. Gaat me dus niet zo pijn in de knip doen. Al is het wel algemeen bekend dat modaal weer de sjaak is. Zoals altijd.
Zorgen dat je ontslagen wordt, en dan thuis gaan zitten doen alsof je druk bent met solliciteren levert zowat meer op dan gewoon werken. In ieder geval de eerste tijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Och, wij gooien de complete kinderbijslag altijd naar een spaarrekening voor mijn dochter zodat ze later een centje te verteren heeft. Gaat me dus niet zo pijn in de knip doen. Al is het wel algemeen bekend dat modaal weer de sjaak is. Zoals altijd.
Behalve als je thuis werkeloos zwanger zit te zijn en je wederhelft teveel verdientquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zorgen dat je ontslagen wordt, en dan thuis gaan zitten doen alsof je druk bent met solliciteren levert zowat meer op dan gewoon werken. In ieder geval de eerste tijd.
Mhoaw, dat zal wel meevallen. Als ik kinderopvang wil voor mijn dochter val ik meteen in de hoogste tariefklasse en moet het dus zelf betalen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, de mensen zonder kinderen mogen ook wel eens een beetje ontzien worden, dunkt me.
"Wij" hebben de afgelopen jaren al genoeg ingeleverd, onder meer om de kinderopvang voor anderen te betalen.
Als alleenstaande dus.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Behalve als je thuis werkeloos zwanger zit te zijn en je wederhelft teveel verdient.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Hey Fatima, weet jij nog iemand om mee rond-te-neuqen.....?
- Ja, hier. Met FatimaMobiel heb je je eigen slet altijd bij je. Om mee te rollebollen, ketsen, neuken..
Dat kan ik met mijn eigen sletje ook..
- Ja, maar niet voor een vaste lage prijs!
Jeep.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Tering wat is het weer bagger vandaag qua snelheid...
Is ook wel zuur.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:59 schreef Houzer het volgende:
Als ik uit mijn raam urineer raak ik de achterste linie
Van het zomer in de VS als bumpersticker gezien:quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Nofi, maar dit is iets wat je van te voren wist. Kinderen kosten geld, veel geld. En jij kan het blijkbaar prima betalen, niets mis mee dus.
Alleen die kansloze joggingbroek moeders die ik , tijdens mijn spaarzame vrije dagen doordeweeks, altijd zie waggelen over het winkelcentrum zouden gewoon geen kinderen mogen krijgen. Beter voor hen, beter voor het kind, en beter voor de maatschappij qua kosten.
Over een hardnekkige SOA gesproken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:19 schreef Armageddon het volgende:
Het schijnt dat een kind 17% van je salaris kost.
En terecht lijkt me zeg...quote:Op dinsdag 4 september 2007 13:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Van het zomer in de VS als bumpersticker gezien:
"If you can't feed 'em, don't breed 'em."
doorwerken moet je want ik moet dat ookquote:
het is niet eerlijk!quote:Op dinsdag 4 september 2007 14:44 schreef Paxlie het volgende:
[..]
doorwerken moet je want ik moet dat ook
vind ik ook, daarom ga ik ook maar naar huisquote:
Het is idd baggertraag.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Er is geen fuck aan aan dat hele FOK! met dit tempo zeg. Beetje topics doorlopen en posten is gewoon een dagtaak...
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de problemen echt de kop op staken toen die nieuwe template in 'public test' is gegaan.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:49 schreef HeatWave het volgende:
Er is geen fuck aan aan dat hele FOK! met dit tempo zeg. Beetje topics doorlopen en posten is gewoon een dagtaak...
Me too. Daarvoor was het al in mindere mate traag door de testen die crewleden deden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de problemen echt de kop op staken toen die nieuwe template in 'public test' is gegaan.
Allebei goed te horen dan maar weer.quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:42 schreef Armageddon het volgende:
Zo even naar de HA geweest deze middag. Oxazepam roelt.
Ook ben ik achter de reden dat mijn bloedwaardes zo hoog waren omdat ik Pfeiffer heb gehad. Nu maar eens met het CBR in conclaaf.
Ik zeg het je; het is de schuld van de automatisering!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:23 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat de problemen echt de kop op staken toen die nieuwe template in 'public test' is gegaan.
Dat maakt de kinderbijslag wel weer goedquote:Op dinsdag 4 september 2007 13:19 schreef Armageddon het volgende:
Het schijnt dat een kind 17% van je salaris kost.
Automatiseringquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:37 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ik zeg het je; het is de schuld van de automatisering!.
Heuj!quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:09 schreef Joene het volgende:
Hoi
06 nogwatquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:37 schreef Armageddon het volgende:
Wat is het nummer van die Danny?
quote:
regel jij de chicka's?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:15 schreef Armageddon het volgende:
Iemand neuken?
ik in Monnickendam, hier zijn ze allemaal bezetquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:19 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ik zit in Den Haag gek! Hier wonen gewoon geen chicka's!
Wacht maar totdat ik op bezoek kom.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef HeatWave het volgende:
En hier in Amsterdam zijn ze allemaal van mij.
.
Wie?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef HeatWave het volgende:
het is weer te doen, nu bioshock nog.
Een uitdaging? Echt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:45 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wacht maar totdat ik op bezoek kom.
Spel, ziet er super tof uit, maar heb geen geluid..... bekend probleem...quote:
Wij gaan een keer samen stappen. Je legt het af ouwe.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Een uitdaging? Echt?
Ooooh goody.
Bring it on biatch.
Oe! Usenet?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Spel, ziet er super tof uit, maar heb geen geluid..... bekend probleem...
AFKLOPPEN!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:44 schreef Armageddon het volgende:
Volgens mij gaat het weer redelijk he?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wij gaan een keer samen stappen. Je legt het af ouwe.
Unfair, ik mag nietquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:46 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Wij gaan een keer samen stappen. Je legt het af ouwe.
You're on!quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Unfair, ik mag niet. Maar de tekenen zijn goed dat ik nog in de markt lig, dus als ik op het laatste moment mag afhaken (weten die mokkels veel): I'm in
.
Ik heb een torrent versie van het spel, zal vast te usenetten zijn. Fiks wat mensen met dezelfde problemen.
Bring it on biatchquote:
Ja hij is zich in het zweet aan het werken. Heb gezegd dat ie anders met z'n hele handel op GS komt.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:56 schreef Paxlie het volgende:
ik vind het nog steeds baggertraag Arma, heb je Danny al gebeld?
Misschien moeten we een bedrijf beginnen?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Bring it on biatch.
Ik kan het nog steeds, afgelopen Zaterdag gezien. vrijgezellen feest, we hadden 1 vrouwelijke schipper, lekker ding. En die was niet bij me weg te rammen
.
Goed plan! Wat had je in gedachten?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:59 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Misschien moeten we een bedrijf beginnen?
Dat wij de vrouwen gaan testen en die dan bij de juiste man brengen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Goed plan! Wat had je in gedachten?.
Gat (whehehe) in de markt!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Dat wij de vrouwen gaan testen en die dan bij de juiste man brengen.![]()
Gek! Als je een goeie vind moet je d'r zelf houwequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ow, dat doe ik ook wel. Mocht er zo'n gek tussenzitten dan pik ik die meteen in.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:08 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Gek! Als je een goeie vind moet je d'r zelf houwe.
Tof plan, even het business plan langs mijn vriendin wuivenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:03 schreef Armageddon het volgende:
[..]
ik blijf het apart vinden dat jij een vriendin hebtquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Tof plan, even het business plan langs mijn vriendin wuiven.
You and me both babyquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
ik blijf het apart vinden dat jij een vriendin hebt
Op FTD is ie ook al een paar keer voorbij gekomen.quote:
I noticedquote:Op woensdag 5 september 2007 08:35 schreef GI het volgende:
Ik heb FOK! weer aangezet.
Inderdaadquote:Op woensdag 5 september 2007 08:11 schreef Jarno het volgende:
Gtvrhsgreufofyegfyjklp!
Een beetje extra beweging heeft nog geen enkel mens kwaad gedaan.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:42 schreef boem-dikkie het volgende:
Goedemorgen. Vergeten op knopje te drukken in de bus. Dus toen moest ik vanaf 't station naar school lopen inplaats vanaf de halte![]()
Gister van school naar huis lopend omdat mijn band weer lek wasquote:Op woensdag 5 september 2007 08:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Een beetje extra beweging heeft nog geen enkel mens kwaad gedaan.
quote:Op woensdag 5 september 2007 08:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Gister van school naar huis lopend omdat mijn band weer lek was! En van huis naar werk omdat ik geen tijd had om mijn band te plakken daarna
![]()
Tof plan. En ontbijt is ook wel een goed ideequote:Op woensdag 5 september 2007 08:49 schreef Houzer het volgende:
Koffie.
Wederom geen koffie, schoolkoffiequote:Op woensdag 5 september 2007 08:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Tof plan. En ontbijt is ook wel een goed idee.
Ah, uit zo'n verlepte automaat, waar je, als je thee koopt, de koffie nog prima kan proeven?quote:Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Wederom geen koffie, schoolkoffie!
De automaat hier heeft een btje overkill aan keuze.quote:Op woensdag 5 september 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wederom geen koffie, schoolkoffie!
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef HeatWave het volgende:
4 boterhammetjes, eitje, jus, espresso. Ik kom de eerst minuten van mijn werkdag wel door.
Oeh, dat klinkt wel ergquote:Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef HeatWave het volgende:
4 boterhammetjes, eitje, jus, espresso. Ik kom de eerst minuten van mijn werkdag wel door.
Zoeken ze nog een secretaresse?quote:
Eeeehmmmm, kind ofquote:Op woensdag 5 september 2007 09:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Zoeken ze nog een secretaresse? [afbeelding]
Jķj zoekt er nog één zeker?quote:
1 is zo karig voor een sollicitatierondequote:
Nah, ik hou het wel bij m'n cruesli ontbijtje thuis.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:08 schreef HeatWave het volgende:
1 is zo karig voor een sollicitatieronde.
Eén goedemorgen. Geen zin om te werken hm?quote:
Neuh, gewoon een kutochtend.quote:
Ik wou maar zeggen: Wat er ook is, het kan AL-TIJD ergerquote:
Mwach, dat valt nog wel mee. Er gaat gewoon van alles fout, begon vanochtend toen mn föhn ontplofte.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:11 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eén goedemorgen. Geen zin om te werken hm?
True tha.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wou maar zeggen: Wat er ook is, het kan AL-TIJD erger.
Ik heb me nu altijd al afgevraagd hoe dat er dan uitziet. Geen gewonden gevallen?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:12 schreef Misstique het volgende:
Mwach, dat valt nog wel mee. Er gaat gewoon van alles fout, begon vanochtend toen mn föhn ontplofte..
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je nu ook zo'n afrokapsel ? En een zwart-roet hoofd?
Gelukkig niet, alleen een verbrande hand.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:15 schreef boem-dikkie het volgende:
Heb je nu ook zo'n afrokapsel ? En een zwart-roet hoofd?
Weet je zeker dat jullie niet nog een netwerkbeheerder nodig hebben?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:00 schreef HeatWave het volgende:
Nee, dat weet ik niet zekerquote:Op woensdag 5 september 2007 09:16 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Weet je zeker dat jullie niet nog een netwerkbeheerder nodig hebben?
Hoe gebeurde het danquote:Op woensdag 5 september 2007 09:16 schreef Misstique het volgende:
[..]
Gelukkig niet, alleen een verbrande hand..
Are you trying to be föhny?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe gebeurde het dan? Gewoon opeens *POEF* ?
Whehequote:Op woensdag 5 september 2007 09:18 schreef HeatWave het volgende:
Are you trying to be föhny?
Het was meer een pfffffzzzzzBAM!!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hoe gebeurde het dan? Gewoon opeens *POEF* ?
Donutsquote:Op woensdag 5 september 2007 09:19 schreef miss_bleu het volgende:
mogguh! ontbijten met donuts en cola is [afbeelding]
Aah, wat zieligquote:Op woensdag 5 september 2007 09:20 schreef Armageddon het volgende:
Zit ik vanochtend aan de koggie thuis. twee katten mauwen en rond de kast drentelen. Ik zeg, wat is er nou? Ze bleven er maar staat en graven. Ging ik eens goed kijken was er één achter de kast gevallen. Heeft ie de hele nacht gezeten.
CV oppoetsen gaat.quote:
Och, erm beest. Is 'ie nog helemaal heel?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:20 schreef Armageddon het volgende:
Zit ik vanochtend aan de koggie thuis. twee katten mauwen en rond de kast drentelen. Ik zeg, wat is er nou? Ze bleven er maar staat en graven. Ging ik eens goed kijken was er één achter de kast gevallen. Heeft ie de hele nacht gezeten.
uhuhquote:Op woensdag 5 september 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Donuts. OMG. Zeg dat nou niet.
Die met zo'n chemisch roze laag erover. [afbeelding]
Ik heb serieuze moeite met mezelf inhouden als die krengen op de bonus zijn.quote:
Er zat wel wat bloed aan de muur van zijn pootje maar ze loopt normaal en heeft ook al gegeten dus het zal wel meevallen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Och, erm beest. Is 'ie nog helemaal heel?
ja erg he, en ze verkopen ze hier ook in de kantinequote:Op woensdag 5 september 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb serieuze moeite met mezelf inhouden als die krengen op de bonus zijn.
Omdat ze in de bonuskorting wel 20 cent goedkoper zijn ?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:23 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb serieuze moeite met mezelf inhouden als die krengen op de bonus zijn.
Bedoelde u: Moleculairquote:Op woensdag 5 september 2007 09:32 schreef boem-dikkie het volgende:wou een vreemd woord gebruiken voor die ranzige troep.
quote:
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:33 schreef miss_bleu het volgende:ik zit van het weekend lekker hier
quote:Op woensdag 5 september 2007 09:33 schreef miss_bleu het volgende:ik zit van het weekend lekker hier
Ah gelukkig.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:28 schreef Armageddon het volgende:
Er zat wel wat bloed aan de muur van zijn pootje maar ze loopt normaal en heeft ook al gegeten dus het zal wel meevallen.
Ik koop ze eigenlijk niet om geld te besparen, maar om mezelf de lijdensweg van kilo's afvallen te besparen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:30 schreef GI het volgende:
Omdat ze in de bonuskorting wel 20 cent goedkoper zijn ?
Ik snap mensen niet die opeens allerlei shit gaan kopen omdat het ze maar liefst 20 cent besparen als ze het kopen.
Tip : Koop het niet, dan bespaar je niet 20 cent, maar 3.29 !
Maar waarom heb je dan alleen moeite als ze in de bonus zijn ?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik koop ze eigenlijk niet om geld te besparen, maar om mezelf de lijdensweg van kilo's afvallen te besparen.
Omdat er dan zo'n groot bord bij hangt met heel groot het woord donuts.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:05 schreef GI het volgende:
Maar waarom heb je dan alleen moeite als ze in de bonus zijn ?
Zit nog te twijfelen. Ben bang dat ik dan besprongen ga worden door een zooi hitsige vrouwen.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
He Arma. Heb je al verduidelijking over je komst 29 sept in Groningen?
En dat is een minpunt ?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:34 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen. Ben bang dat ik dan besprongen ga worden door een zooi hitsige vrouwen.
Kan dat niet verzet worden naar dit weekend?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:33 schreef boem-dikkie het volgende:
He Arma. Heb je al verduidelijking over je komst 29 sept in Groningen?
Heerst er een virus ofzo?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:40 schreef Armageddon het volgende:
En WEER een vrouw weg bij een vriend van me! Krijg de tiefus! Dit is een complot!
Hśśś.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:trouwens dacht ik dat Jumpstyle voor mongolen was.
Dit is voor mongolen met olie en glijmiddel onder hun schoenen.
http://www.flabber.nl/archief/021417.php
dat is echt al zo oud hequote:Op woensdag 5 september 2007 10:41 schreef boem-dikkie het volgende:trouwens dacht ik dat Jumpstyle voor mongolen was.
Dit is voor mongolen met olie en glijmiddel onder hun schoenen.
http://www.flabber.nl/archief/021417.php
Oud of niet. Het ziet er wel uit voor mongolen met polio.quote:
het was er eerst voor techno en dat was het meer alsof iemand over de grond heen zweefde, nu ze dit gaan toepassen op hardstyle/jumpstyle/kutstyle dan ziet het er echt niet uitquote:Op woensdag 5 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Oud of niet. Het ziet er wel uit voor mongolen met polio.
Maar c-walken is ook of ze over de grond zweven, en dat vind ik er wel tof uit zienquote:Op woensdag 5 september 2007 10:51 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het was er eerst voor techno en dat was het meer alsof iemand over de grond heen zweefde, nu ze dit gaan toepassen op hardstyle/jumpstyle/kutstyle dan ziet het er echt niet uit
Je gaat me niet vertellen dat je vrouw ook dingen aan het doen is hč?quote:Op woensdag 5 september 2007 10:52 schreef Vork het volgende:
Ik ben dus niet de enige die het idee heeft dat er een dergelijk virus heerst
quote:Op woensdag 5 september 2007 10:58 schreef Vork het volgende:
Sja ze moeten toch wat nieuws verzinnen als ze het profiel van hun sportschoentjes hebben afgesleten.
Nee, die heeft geen dingen gedaan, maar die heeft eerder dit jaar al haar zooi verplaatst en heeft dan ook een andere status nu.quote:Op woensdag 5 september 2007 10:58 schreef Armageddon het volgende:
Je gaat me niet vertellen dat je vrouw ook dingen aan het doen is hč?
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:00 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het niet hoor, die Piccolini reclames van Wagner.
De slogan : Zo klein, en nu al zo lekker (alsof ze groeien dus) en in de commercial zie je precies tijdens die zin een klein jongetje in beeld.
En de radio reclame is ook al zo suggestief: Oh, deze is net als jij jongen, klein en zoooo lekker....
Eng.
Doe eens duidelijk zijn want ik snap er geen hol van.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:01 schreef Vork het volgende:
[..]
Nee, die heeft geen dingen gedaan, maar die heeft eerder dit jaar al haar zooi verplaatst en heeft dan ook een andere status nu.
Einde samenwonen, einde relatie. Uit, over, kan weer opzoek naar een nieuwe.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:04 schreef Armageddon het volgende:
Doe eens duidelijk zijn want ik snap er geen hol van.
Klare taal ouwe!quote:Op woensdag 5 september 2007 11:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Einde samenwonen, einde relatie. Uit, over, kan weer opzoek naar een nieuwe.
Zo duidelijk?
Kijk. Nu is het duidelijk !quote:Op woensdag 5 september 2007 11:06 schreef Vork het volgende:
[..]
Einde samenwonen, einde relatie. Uit, over, kan weer opzoek naar een nieuwe.
Zo duidelijk?
Samenwonen liep op een gegeven moment ook voor een ene meter. Net als de communicatie. Betere oplossing dan deze heb ik er niet meer in gezien.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:06 schreef Armageddon het volgende:
Klare taal ouwe!
Maar goed ruk dus ook! Reden?
Ach weer een beetje van het vrijgezellen leven genieten , ook leukquote:Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Samenwonen liep op een gegeven moment ook voor een ene meter. Net als de communicatie. Betere oplossing dan deze heb ik er niet meer in gezien.
Inmiddels is dat alweer van een aantal maanden geleden en vind ik het allemaal voorlopig wel best zo. Voorlopig deel ik geen huizen meer met iemand, anders dan de kat die hier ronddwarrelt.
Same here! Alleen dan met drie katten.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:10 schreef Vork het volgende:
[..]
Samenwonen liep op een gegeven moment ook voor een ene meter. Net als de communicatie. Betere oplossing dan deze heb ik er niet meer in gezien.
Inmiddels is dat alweer van een aantal maanden geleden en vind ik het allemaal voorlopig wel best zo. Voorlopig deel ik geen huizen meer met iemand, anders dan de kat die hier ronddwarrelt.
Dat is wel tof. Oude vriendin van me had er ook 1. die ging overal mee naar toe op haar schouder. Naar de stad, naar de winkel, naar school, noem maar opquote:Op woensdag 5 september 2007 11:17 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb sinds gisteren mijn eigen tamme rat.
Beetje door het huis banjeren met dat beest op de schouder, beetje voeren etc.
Denk niet dat Justme blij is als ik daar drie katten kom afleveren.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:15 schreef Vork het volgende:
Ah, jij hebt dus de katten.
Ja, dat kan ook iddquote:Op woensdag 5 september 2007 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat is wel tof. Oude vriendin van me had er ook 1. die ging overal mee naar toe op haar schouder. Naar de stad, naar de winkel, naar school, noem maar op![]()
Hehe. Nja gaat mij persoonlijk ook wat ver. Maar wel leuk als het kan.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook idd. Geeft wel leuke blikken, maar ik zie mezelf dat ook weer niet doen
.
Hier zou dat een heel probleem gaan worden met die kat, totdat m'n ex dus boven een visrestaurant ging wonen. Dus kon de kat alleen nog maar hier blijven.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:19 schreef Armageddon het volgende:
Denk niet dat Justme blij is als ik daar drie katten kom afleveren.
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:22 schreef Armageddon het volgende:
Ah je ex ruikt nu dus naar vis! Of deed ze dat al?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |