beF Bier En Frituur reeksquote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Armageddon het volgende:
Wie z'n zus?
Nederlants is moeilijk taal!quote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
On a different note:
Reclame van Casema: "Gratis virus en spamfilter"
Nou, voor een gratis virus hoef ik niet naar Casema heur.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
On a different note:
Reclame van Casema: "Gratis virus en spamfilter"
Nou, voor een gratis virus hoef ik niet naar Casema heur.
"Nee, ik ben prooi."quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Misstique het volgende:
Telemarketeers worden ook steeds brutaler.
Er werd mij gevraagd of ik gehuwd was of samenwonend.
"Nee."
"Oh, u bent nog steeds op jacht?".
Dat was een mooie reactie geweest, ware het niet dat ik in lachen uitbarstte.quote:
* wijst naar Misstiquequote:
Ik denk dat dat ook mijn eerste reactie zou zijn geweest.quote:Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was een mooie reactie geweest, ware het niet dat ik in lachen uitbarstte..
Geen idee A, ik heb haar nog nooit kunnen keuren.quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Armageddon het volgende:
Is dat een beetje een mooie meid J?
Ons leven, wat doen we.quote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Geintje Misstique
Hebben we al in de gaten dat we in de avond aan het posten zijn.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee A, ik heb haar nog nooit kunnen keuren.
En nu ga ik even wat dingen doen.
True tha.quote:Op maandag 3 september 2007 20:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé ik mag hier nu zitten ja! Heb niets beters te doen.
CHeck fobo?quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Armageddon het volgende:
Is dat een beetje een mooie meid J?
Ga je man behagen ja! Straks loopt ie weg.quote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
True tha.
Maar ik heb geen excuus..
Die is aan het werk. 100km verderop.quote:Op maandag 3 september 2007 20:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga je man behagen ja! Straks loopt ie weg.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die is aan het werk. 100km verderop.
Ja.quote:
Tijd om te moven Miss!quote:Op maandag 3 september 2007 20:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja..
En - erger nog - spullen aan het maken.,
,
.
Denk het wel.quote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef Misstique het volgende:
Zou het?
Je kunt je aanmelden, staat op de forum index wel een topic over. Kun je beta testen.quote:Op maandag 3 september 2007 20:47 schreef Armageddon het volgende:
Nieuwe layout? Heb ik iets gemist?
Dáárom is FOK zo traag dus.quote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden, staat op de forum index wel een topic over. Kun je beta testen.Zitten wel leuke nieuwe functies in.
Ow dus Danny is weer dingen aan het doen?quote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden, staat op de forum index wel een topic over. Kun je beta testen.Zitten wel leuke nieuwe functies in.
Lijkt me sterk. Crew kan al bijna anderhalf week ( volgens mij ) de beta-versie testen. En gister en eergister konden mensen de versie ook al testen en toen was FOK ook redelijk in ordequote:
Ik vind het anders al een tijdje behoorlijk brak.quote:Op maandag 3 september 2007 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Crew kan al bijna anderhalf week ( volgens mij ) de beta-versie testen. En gister en eergister konden mensen de versie ook al testen en toen was FOK ook redelijk in orde![]()
Zolang je er nogsteeds geen muziek mee kunt maken....quote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat zij zegt!quote:Op maandag 3 september 2007 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind het anders al een tijdje behoorlijk brak.
cubase?quote:Op maandag 3 september 2007 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien is het ook wel zo hoor, ik weet het niet?
En ja n00c, ik wil een cubase plugin in FOK![]()
Soort myspace muziek alleen dan voor FOKquote:Op maandag 3 september 2007 21:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
cubase?
Doe dan Ableton Live..
Maareuh.. Zou wel koel zijn om samen met andere users muziek projekten te kunnen delen.
Gewoon files/projects te sharen met een check in/out functie. Zou de bom zijn.
VSTs... tja.. die zijn elders wel te vinden.
Ik denk dat je dan niet veel programma's gebruikt hebt..quote:Op maandag 3 september 2007 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ableton is echt het meest ellendige programma dat ik ooit heb gebruikt
Mwah.. Ik weet niet of je online collabo's kan doen op MySpace... Moet heel eerlijk zijn dat ik geen ervaring met MySpace heb.quote:Op maandag 3 september 2007 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Soort myspace muziek alleen dan voor FOK!?
music.fok.nl!
Zou wel echt tof zijn![]()
Nouja niet echt veel mee ableton cubase en adobe audition, maar we gebruiken het volgens mij voor totaal andere dingenquote:Op maandag 3 september 2007 21:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet veel programma's gebruikt hebt..
Of dat je meer een tracker-fan bent.
Nu Tone is best wel van die chille drum en bass.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dinsdagmoggûh!.
Oja, n00c, DnB moet niet relaxed zijn, het moet zo lomp mogelijk..!
Niet echt geheel mijn smaak. Al kan het wel puik zijn op zijn tijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:58 schreef boem-dikkie het volgende:
Nu Tone is best wel van die chille drum en bass.![]()
Ken je Noisia ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:05 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Niet echt geheel mijn smaak. Al kan het wel puik zijn op zijn tijd.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Collega van mij zijn vrouw ook weg na 12,5 jaar huwelijk. Ging ook dingen doen.
Ik zeg het je! Het zit gewoon in de lucht!!
Ze gaan dingen doen, of ze gaan dood. Nou, ik kan je wel vertellen wat mijn keuze zou zijn geweestquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:18 schreef Armageddon het volgende:
Collega van mij zijn vrouw ook weg na 12,5 jaar huwelijk. Ging ook dingen doen.
Ik zeg het je! Het zit gewoon in de lucht!!
Die mag best eens wat zaken onder handen nemen van mijquote:Op dinsdag 4 september 2007 09:35 schreef Armageddon het volgende:
Fatima was ook dingen aan het doen
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/1015081.html
quote:He Fatima weet jij nog iemand om mee rond-te-neuqen.....?
Ja hier!
He Fatima weet jij nog iemand om mee rond-te-neuqen.....?
Ja hier!
He Fatima weet jij nog iemand om mee rond-te-neuqen.....?
Ja hier!
Wouter Bosquote:Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand nog een goed onderwerp voor een betoog . Het moet voor iets actueels gaan.
Vrouwen die dingen gaan doen. Actueler kan hiet niet.quote:Op dinsdag 4 september 2007 10:50 schreef boem-dikkie het volgende:
Weet iemand nog een goed onderwerp voor een betoog . Het moet voor iets actueels gaan.
Och.. Lekkere pressure is ook niet verkeerd. Maar we waren in een lekkere chill bui.. Dus vandaar oude plaatjes van Omni Trio, Big Bud en LTJ Bukem.quote:Op dinsdag 4 september 2007 08:57 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Dinsdagmoggûh!.
Oja, n00c, DnB moet niet relaxed zijn, het moet zo lomp mogelijk..!
quote:
Is die hele vrouwen emancipatie zowieso ook niet gewoon een enorme flop.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:33 schreef UIO_AMS het volgende:
Onderzoek heeft uitgewezen dat vrouwen harder werken als je ze met seksistische opmerkingen benadert. Dus de rest van de tijd zijn ze gewoon lui en denken ze veel te veel na over dingen.
Hey Fatima, weet jij nog iemand om mee rond-te-neuqen.....?quote:
Och, wij gooien de complete kinderbijslag altijd naar een spaarrekening voor mijn dochter zodat ze later een centje te verteren heeft. Gaat me dus niet zo pijn in de knip doen. Al is het wel algemeen bekend dat modaal weer de sjaak is. Zoals altijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:20 schreef HeatWave het volgende:
Kabinet gaat snijden in kinderbijslag
Ik ben even weg.
Ach ja, de mensen zonder kinderen mogen ook wel eens een beetje ontzien worden, dunkt me.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Havoc het volgende:
Och, wij gooien de complete kinderbijslag altijd naar een spaarrekening voor mijn dochter zodat ze later een centje te verteren heeft. Gaat me dus niet zo pijn in de knip doen. Al is het wel algemeen bekend dat modaal weer de sjaak is. Zoals altijd.
Zorgen dat je ontslagen wordt, en dan thuis gaan zitten doen alsof je druk bent met solliciteren levert zowat meer op dan gewoon werken. In ieder geval de eerste tijd.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:04 schreef Havoc het volgende:
[..]
Och, wij gooien de complete kinderbijslag altijd naar een spaarrekening voor mijn dochter zodat ze later een centje te verteren heeft. Gaat me dus niet zo pijn in de knip doen. Al is het wel algemeen bekend dat modaal weer de sjaak is. Zoals altijd.
Behalve als je thuis werkeloos zwanger zit te zijn en je wederhelft teveel verdientquote:Op dinsdag 4 september 2007 12:13 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Zorgen dat je ontslagen wordt, en dan thuis gaan zitten doen alsof je druk bent met solliciteren levert zowat meer op dan gewoon werken. In ieder geval de eerste tijd.
Mhoaw, dat zal wel meevallen. Als ik kinderopvang wil voor mijn dochter val ik meteen in de hoogste tariefklasse en moet het dus zelf betalen.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:12 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Ach ja, de mensen zonder kinderen mogen ook wel eens een beetje ontzien worden, dunkt me.
"Wij" hebben de afgelopen jaren al genoeg ingeleverd, onder meer om de kinderopvang voor anderen te betalen.
Als alleenstaande dus.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:17 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Behalve als je thuis werkeloos zwanger zit te zijn en je wederhelft teveel verdient.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 11:57 schreef Blight het volgende:
[..]
Hey Fatima, weet jij nog iemand om mee rond-te-neuqen.....?
- Ja, hier. Met FatimaMobiel heb je je eigen slet altijd bij je. Om mee te rollebollen, ketsen, neuken..
Dat kan ik met mijn eigen sletje ook..
- Ja, maar niet voor een vaste lage prijs!
Jeep.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:43 schreef HeatWave het volgende:
Tering wat is het weer bagger vandaag qua snelheid...
Is ook wel zuur.quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:59 schreef Houzer het volgende:
Als ik uit mijn raam urineer raak ik de achterste linie
Van het zomer in de VS als bumpersticker gezien:quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:26 schreef HeatWave het volgende:
Nofi, maar dit is iets wat je van te voren wist. Kinderen kosten geld, veel geld. En jij kan het blijkbaar prima betalen, niets mis mee dus.
Alleen die kansloze joggingbroek moeders die ik , tijdens mijn spaarzame vrije dagen doordeweeks, altijd zie waggelen over het winkelcentrum zouden gewoon geen kinderen mogen krijgen. Beter voor hen, beter voor het kind, en beter voor de maatschappij qua kosten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |