abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 september 2007 @ 09:46:40 #1
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52932471
quote:
Kabinet bespaart 100 miljoen euro

Snijden in kinderbijslag
door Roelien Wierstra
DEN HAAG - De kinderbijslag gaat omlaag. Per saldo bespaart het kabinet deze kabinetsperiode 100 miljoen euro op de bijslag. [...]

http://www.telegraaf.nl/b(...)erbijslag.html?p=9,2

WFT Hoe is het mogelijk met CDA en CU in de gelederen van de regering! Heeft de Heere niet gezegd 'Gaat heen en vermenigvuldig u.'? Een schone, Christelijke taak om dat dan te gaan subsidieren lijkt me.
Zo verdwijnt de laatste subsidie waar ik dan recht op heb. Verder rest me niets meer dan betalen, betalen en betalen. Tot de laatste dag.

The End Times are wild
  dinsdag 4 september 2007 @ 09:47:52 #2
61660 Lariekoek
Zo, jij bent echt grappig.
pi_52932483
Het ging toch zo goed met de economie?
la·rie·koek (de ~ (m.)) 1 onzin
pi_52932499
Ja, en uiteraard worden de armsten op deze manier gestimuleerd flink te fokken, zodat dit land helemaal naar de klote gaat over een paar jaar
  dinsdag 4 september 2007 @ 09:51:50 #4
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52932558
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 09:48 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ja, en uiteraard worden de armsten op deze manier gestimuleerd flink te fokken, zodat dit land helemaal naar de klote gaat over een paar jaar
De rijken zijn wederom de dupe...
zoals altijd.
quote:
De details van de bezuinigingsmaatregel, die naar verluidt in 2010 zijn beslag krijgt, zijn nog niet bekend, maar gezinnen met hogere inkomens zullen meer pijn voelen in de portemonnee
.
The End Times are wild
pi_52932587
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 09:51 schreef LXIV het volgende:

[..]

De rijken zijn wederom de dupe...
zoals altijd.
[..]

.
Nou staat daar natuurlijk weer tegenover dat armere gezinnen gemiddeld meer kinderen hebben en dus wellicht evenveel gekort gaan worden.
pi_52932596
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 09:53 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Nou staat daar natuurlijk weer tegenover dat armere gezinnen gemiddeld meer kinderen hebben en dus wellicht evenveel gekort gaan worden.
Yeah, right. Het linkse kabinet wat we nu hebben gaat dat echt niet doen. Zal de armsten eerder nog meer geven.
pi_52932597
Wat een stelletje teringhonden zijn het ook eigenlijk in dat kutkabinet. Ik heb nog geen kids, maar ik merk het alweer. Ik word als jonge werknemer keihard in mijn kont genaaid door dit kabinet
pi_52932621
Ben trouwens wel benieuwd wat ze precies onder hogere inkomens verstaan.

Een miljonair met twee kids hoeft natuurlijk geen kinderbijslag te krijgen, maar als dit maar niet ten koste gaat van de normale hardwerkende gezinnen.
  dinsdag 4 september 2007 @ 09:58:54 #9
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_52932674
Geen kinderen nemen is sowieso veel goedkoper.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:00:15 #10
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52932696
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 09:53 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dat hoeft niet altijd zo te zijn. Denk maar eens aan die arme Koninklijke Familie met al die bloedjes van kindertjes, en er nog velen op komst.

[ Bericht 8% gewijzigd door LXIV op 04-09-2007 10:09:09 ]
The End Times are wild
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:01:21 #11
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_52932713
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 09:55 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ben trouwens wel benieuwd wat ze precies onder hogere inkomens verstaan.

Een miljonair met twee kids hoeft natuurlijk geen kinderbijslag te krijgen, maar als dit maar niet ten koste gaat van de normale hardwerkende gezinnen.
Nederland kennende zal het laatste wel weer het geval zijn.
The End Times are wild
pi_52932715
regering.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:01:42 #13
20103 FoXje
opgezegd@fok.nl
pi_52932718
Na het zuur komt het ehmmm nog meer zuur.
Kutregering
opgezegd@fok.nl
  dinsdag 4 september 2007 @ 10:08:33 #14
13777 DoctorB
Bomba je hoofd
pi_52932840
hogere inkomens is iedereen met modaal.
Als je de kinderbijslag van inkomens boven de 2 ton afschaft levert dat namleijk bijna niets op omdat er niet zoveel mensen zijn die zoveel verdienen.
Dus WANNEER levert zo'n maatregel iets op? Als je Jan Modaal pakt, want daar zijn er de meeste van.
Dus wordt in alle plannen gesproken van hogere inkomens om het jaloerse volk tevreden te houden zodat die denken dat de 'rijke' een robin hood te verwerken krijgen. Maar op het moment dat de plannen door de kamer heen zijn blijkt ineens dat alles vanaf modaal 'hoger inkomen' blijkt te zijn.

Stelletje rovers daar in den Haag. Gooi anders nog wat uitkeringen omhoog en zorg ervoor dat de zorgpremies van Jan Modaal verdubbeld worden... Jan Modaal is nog lang niet ver genoeg uitgeperst!
Indien u het niet eens bent met een van de door mij gedane uitlatingen bent u te dom om deze te begrijpen. Ik verzoek u dan ook zich verder van commentaar te onthouden.
pi_52933321
What the fuck? Waar gaat die 1% extra BTW, extra accijns op LPG en Diesel, etc. dan naar toe?!
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_52933406
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:35 schreef Seneca het volgende:
What the fuck? Waar gaat die 1% extra BTW, extra accijns op LPG en Diesel, etc. dan naar toe?!
Balkenende's vakantie.
My friends just came back from a planet where the dominant lifeform had no bilateral symmetry, and all I got was this stupid F-Shirt.
Waarom vandaag doen als je het morgen ook kan uitstellen?
pi_52933521
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:35 schreef Seneca het volgende:
30000 generaal pardonners
pi_52933571
En natuurlijk de reclamecampagne voor het kabinet. Hoeveel miljoen was daar ook alweer aan uitgegeven? 200?
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
pi_52933720
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:49 schreef Seneca het volgende:
En natuurlijk de reclamecampagne voor het kabinet. Hoeveel miljoen was daar ook alweer aan uitgegeven? 200?

3.2miljoen. Dat men zich daar nog druk over maakt op een begroting vele miljarden.
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_52933828
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 10:56 schreef FJD het volgende:

[..]

3.2miljoen. Dat men zich daar nog druk over maakt op een begroting vele miljarden.
Wel als dat die 1% teweeg brengt. Dan kunnen ze het wel met wat minder.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:03:08 #21
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_52933830
hier gaat t allemaal om, ipv een algemene kinderbijslag komt er een gezinsgebonden budget, dat inkomensafhankelijk is.

Lijkt me niet eens een heel slecht plan, er moeten meer kinderen komen om onze oude dag nog betaalbaar te houden. Arme gezinnen zijn traditioneel de kraamkamers van Nederland, rijken besluiten toch vaak dat 1 of 2 kinderen echt wel genoeg is, want lastig te combineren met veel werken per week etc.

Wat wel weer uiterst beroerd is dat het gefaseerd ingevoerd wordt. wat weer neerkomt op een halfslagtig besluit, wat tussentijds aangepast wordt, en uiteindelijk door een volgend kabinet weer teruggedraait word....
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:03:45 #22
8369 speknek
Another day another slay
pi_52933842
Goed dat de kinderbijslag naar beneden gaat, wel heel opvallend bij een kabinet van CU en CDA inderdaad, maar waarom toch weer voor de hogere inkomens? Dat zijn nou juist degene die te weinig kinderen krijgen, domme lui fokken al meer dan genoeg. PvdA en CDA proberen gewoon hun electoraat voor de komende generaties ook veilig te stellen.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:06:03 #23
142210 slaveloos
laveloos tot de deurmat
pi_52933878
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 11:03 schreef speknek het volgende:
Goed dat de kinderbijslag naar beneden gaat, wel heel opvallend bij een kabinet van CU en CDA inderdaad, maar waarom toch weer voor de hogere inkomens? Dat zijn nou juist degene die te weinig kinderen krijgen, domme lui fokken al meer dan genoeg. PvdA en CDA proberen gewoon hun electoraat voor de komende generaties ook veilig te stellen.
rijkeren laten hun besluit van al dan niet een kind niet afhangen van een paar tientjes per maand. Armeren misschien eerder.
Morality is doing right no matter what you are told, relgion is doing what you are told no matter what is right
all I wanted was a pepsi, just one pepsi and shit was given to me
pi_52933967
Mja, punt is dan dat we weer heel veel domme koters krijgen die niks kunnen. Beter gooien ze wat stimulansen in de strijd om de modaal+ verdieners kinderen te laten krijgen.
  dinsdag 4 september 2007 @ 11:10:31 #25
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_52933978
Wat is er gebeurd met het idee dat er meer kinderen moesten komen?
Dat 'het gezin' gestimuleerd moest worden?

Loze beloftes in verkiezingscampagnes dus weer.. Ben ik ff blij dat ik daar niet ingetrapt ben
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')