beF Bier En Frituur reeksquote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Armageddon het volgende:
Wie z'n zus?
Nederlants is moeilijk taal!quote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
On a different note:
Reclame van Casema: "Gratis virus en spamfilter"
Nou, voor een gratis virus hoef ik niet naar Casema heur.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:04 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
On a different note:
Reclame van Casema: "Gratis virus en spamfilter"
Nou, voor een gratis virus hoef ik niet naar Casema heur.
"Nee, ik ben prooi."quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Misstique het volgende:
Telemarketeers worden ook steeds brutaler.
Er werd mij gevraagd of ik gehuwd was of samenwonend.
"Nee."
"Oh, u bent nog steeds op jacht?".
Dat was een mooie reactie geweest, ware het niet dat ik in lachen uitbarstte.quote:
* wijst naar Misstiquequote:
Ik denk dat dat ook mijn eerste reactie zou zijn geweest.quote:Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat was een mooie reactie geweest, ware het niet dat ik in lachen uitbarstte..
Geen idee A, ik heb haar nog nooit kunnen keuren.quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Armageddon het volgende:
Is dat een beetje een mooie meid J?
Ons leven, wat doen we.quote:Op maandag 3 september 2007 20:16 schreef Armageddon het volgende:
Geintje Misstique
Hebben we al in de gaten dat we in de avond aan het posten zijn.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:17 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Geen idee A, ik heb haar nog nooit kunnen keuren.
En nu ga ik even wat dingen doen.
True tha.quote:Op maandag 3 september 2007 20:21 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Hé ik mag hier nu zitten ja! Heb niets beters te doen.
CHeck fobo?quote:Op maandag 3 september 2007 20:11 schreef Armageddon het volgende:
Is dat een beetje een mooie meid J?
Ga je man behagen ja! Straks loopt ie weg.quote:Op maandag 3 september 2007 20:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
True tha.
Maar ik heb geen excuus..
Die is aan het werk. 100km verderop.quote:Op maandag 3 september 2007 20:25 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ga je man behagen ja! Straks loopt ie weg.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Die is aan het werk. 100km verderop.
Ja.quote:
Tijd om te moven Miss!quote:Op maandag 3 september 2007 20:29 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ja..
En - erger nog - spullen aan het maken.,
,
.
Denk het wel.quote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef Misstique het volgende:
Zou het?
Je kunt je aanmelden, staat op de forum index wel een topic over. Kun je beta testen.quote:Op maandag 3 september 2007 20:47 schreef Armageddon het volgende:
Nieuwe layout? Heb ik iets gemist?
Dáárom is FOK zo traag dus.quote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden, staat op de forum index wel een topic over. Kun je beta testen.Zitten wel leuke nieuwe functies in.
Ow dus Danny is weer dingen aan het doen?quote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Je kunt je aanmelden, staat op de forum index wel een topic over. Kun je beta testen.Zitten wel leuke nieuwe functies in.
Lijkt me sterk. Crew kan al bijna anderhalf week ( volgens mij ) de beta-versie testen. En gister en eergister konden mensen de versie ook al testen en toen was FOK ook redelijk in ordequote:
Ik vind het anders al een tijdje behoorlijk brak.quote:Op maandag 3 september 2007 20:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Crew kan al bijna anderhalf week ( volgens mij ) de beta-versie testen. En gister en eergister konden mensen de versie ook al testen en toen was FOK ook redelijk in orde![]()
Zolang je er nogsteeds geen muziek mee kunt maken....quote:Op maandag 3 september 2007 20:48 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Wat zij zegt!quote:Op maandag 3 september 2007 21:03 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vind het anders al een tijdje behoorlijk brak.
cubase?quote:Op maandag 3 september 2007 21:10 schreef boem-dikkie het volgende:
Misschien is het ook wel zo hoor, ik weet het niet?
En ja n00c, ik wil een cubase plugin in FOK![]()
Soort myspace muziek alleen dan voor FOKquote:Op maandag 3 september 2007 21:32 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
cubase?
Doe dan Ableton Live..
Maareuh.. Zou wel koel zijn om samen met andere users muziek projekten te kunnen delen.
Gewoon files/projects te sharen met een check in/out functie. Zou de bom zijn.
VSTs... tja.. die zijn elders wel te vinden.
Ik denk dat je dan niet veel programma's gebruikt hebt..quote:Op maandag 3 september 2007 21:37 schreef Dribbel_ het volgende:
Ableton is echt het meest ellendige programma dat ik ooit heb gebruikt
Mwah.. Ik weet niet of je online collabo's kan doen op MySpace... Moet heel eerlijk zijn dat ik geen ervaring met MySpace heb.quote:Op maandag 3 september 2007 21:43 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Soort myspace muziek alleen dan voor FOK!?
music.fok.nl!
Zou wel echt tof zijn![]()
Nouja niet echt veel mee ableton cubase en adobe audition, maar we gebruiken het volgens mij voor totaal andere dingenquote:Op maandag 3 september 2007 21:55 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan niet veel programma's gebruikt hebt..
Of dat je meer een tracker-fan bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |