abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52903616
De Nederlanders blijven scoren
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_52903964

Gefeliciteerd!
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_52903989
Real

Dalijk ook nog Robben erbij
pi_52904011
Gaat lekker
AFC AJAX
pi_52904054
Dit las ik op een buitenlands forum:
quote:
This is quality stuff, great to see. No coincidence that Real are becoming more likeable by the minute as they sign Dutchies imo.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52904080
quote:
Op zondag 2 september 2007 22:51 schreef koningdavid het volgende:
Dit las ik op een buitenlands forum:
[..]

Link ?
pi_52904127
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52904176
Overtuigende overwinning. Sneijder lijkt zich goed aan te passen, al baseer ik dat enkel op de 2 doelpunten. Hoe doet hij het nu eigenlijk?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_52904204
Speelde goed mooie assist
AFC AJAX
pi_52905661
geweldig van wesley, hopelijk gaat ie echt slagen daar!
  zondag 2 september 2007 @ 23:58:43 #14
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52905806
heeft iemand toevallig nog het filmpje waar Beckenbauer net doet alsof ie niet weet wie Wesley Sneijder is en Bayern hem niet hoeft?
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52905944
quote:
Op zondag 2 september 2007 23:58 schreef BigFire het volgende:
heeft iemand toevallig nog het filmpje waar Beckenbauer net doet alsof ie niet weet wie Wesley Sneijder is en Bayern hem niet hoeft?
Dat was toch gespeeld, of niet?
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_52906231
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)l-vs-villareal_sport
"Drenthe Skill"
Goed schot inderdaad
pi_52906422
hoe speelde Drenthe verder eigenlijk ?
Brett Holman
  maandag 3 september 2007 @ 00:35:49 #19
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_52906709
Dat filmpje was wel zn beste actie
Speelde verder wel degelijk. Niet super, niet slecht.
  maandag 3 september 2007 @ 00:53:03 #20
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52907055
quote:
Op maandag 3 september 2007 00:35 schreef Douwe het volgende:
Dat filmpje was wel zn beste actie
Speelde verder wel degelijk. Niet super, niet slecht.
Goeie analyse.

Schuster heeft na de wedstrijd gezegd dat Drenthe niet meer op de linksback positie zal spelen. Hij speelde daar tot nu toe omdat er behoefte aan was.

Denk dat die, als Robben helemaal fit is, iig niet basis zal staan bij de belangrijkste wedstrijden. Afgelopen week zei Schuster dat Robben nog wel enkele weken nodig heeft om op niveau te raken.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
  maandag 3 september 2007 @ 01:01:14 #21
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_52907216
Toch valt Drenthe me echt 100% mee. Ik had niet gedacht dat hij toch al zo goed zou kunnen meekomen op dit niveau. En aan de verschillende acties die hij ook vandaag weer maakte zie je toch wel dat hij wel degelijk talent heeft. Zodoende is die stap naar Real Madrid misschien toch helemaal geen slechte stap geweest, hij kan daar écht een hoop leren met mensen als Heinze en Cannavaro naast zich.

Sneijder speelde trouwens wel geweldig... die gast was écht overal
pi_52907859
Wesley held!
pi_52908344
We kunnen ophouden met de Sneijder grappen, Wesley wordt al groot
trotse eigenaar van post nr. 52m
Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
Mods met een x zijn tof.
  maandag 3 september 2007 @ 03:04:16 #24
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52908371
quote:
Op maandag 3 september 2007 01:01 schreef Douwe het volgende:
Toch valt Drenthe me echt 100% mee. Ik had niet gedacht dat hij toch al zo goed zou kunnen meekomen op dit niveau. En aan de verschillende acties die hij ook vandaag weer maakte zie je toch wel dat hij wel degelijk talent heeft. Zodoende is die stap naar Real Madrid misschien toch helemaal geen slechte stap geweest, hij kan daar écht een hoop leren met mensen als Heinze en Cannavaro naast zich.

Sneijder speelde trouwens wel geweldig... die gast was écht overal
Om op voorhand te roepen dat het een verkeerde beslissing is is belachelijk. Er zijn genoeg voorbeelden die hebben laten zien dat het wel kan. Kijk een Seedorf of Van Persie. De enige vraag die je je nu kunt stellen is of die veel zal spelen. Maar of het een juiste beslissing is of niet kan je pas na z'n carriere zeggen.

Zoals Drenthe zelf heeft gezegd. De Real trein komt maar 1 keer in je leven langs, dan moet je hem wel gelijk nemen.
"En esta fabrica, en este Estadio, hicimos realidad todos nuestros sueños" Alfredo Di Stefano
pi_52908417
En de trein van Real begint al aardig op stoom te komen!

[ Bericht 11% gewijzigd door BonJovi op 03-09-2007 03:18:58 ]
AFC AJAX
pi_52908476
Welke 3 buitenlanders zijn geregistreerd?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 3 september 2007 @ 03:58:42 #27
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52908530
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke 3 buitenlanders zijn geregistreerd?
Volgens mij:

Marcelo, Diarra en.....?

Edit: Robinho misschien.

Baptista heeft enkele weken geleden z'n Spaanse paspoort gekocht.
pi_52908826
Overtuigende zege, met een duidelijke rol voor de nederlanders!
pi_52910574
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:58 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Volgens mij:

Marcelo, Diarra en.....?

Edit: Robinho misschien.

Baptista heeft enkele weken geleden z'n Spaanse paspoort gekocht.
Dat zijn ze inderdaad.

Oh en Jojo, graag uw opinie over de eerste helft, waar iedereen van Real nog niet goed speelde behalve EL CAPITÁN.

Heb je niet liever een Raúl die scoort, dan een Raúl die niet scoort?
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_52910689
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
pi_52910735
Een hele gouden toekomst voor zich.
  maandag 3 september 2007 @ 10:27:14 #32
179034 Bernard0s
Nulla Tenaci Invia Est Via
pi_52911549
Ik kon gister eens de hele wedstrijd van Real zien, indrukwekkend!

De 1e helft was Villareal beter maar maakte ze de kansen niet af. Bovendien verdedigde Metzelder enorm goed (verrassend) waardoor de Madrilenen niet op achterstand kwamen. Het doelpunt van Raul was fantastisch, vooral vanwege de voorzet vanaf het middenveld (!) van Sneijder.

De 2e helft was echt briljant. Real kreeg heel veel ruimte maar evengoed werden kansen wel genadeloos afgestraft door Madrid. Sneijder maakte echt een enorme indruk, samen met Metzelder en wat mij betreft toch ook Guti. Ruudje en Royston deden het op hun beurt ook verdienstelijk, al had Drenthe wel wat problemen op de linksbackpositie, gelukkig kwam daarom Heinze het veld in, zeker een aanwinst!

Ik durf hem wel aan; Real wordt kampioen van Spanje dit jaar en ze kunnen heel ver gaan komen in de CL..
  maandag 3 september 2007 @ 10:44:13 #33
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_52911800
Jeej Real o//

Geen Kaka, maar misschien blijkt Sneijder wel een topaankoop te zijn... Goed bezig!
Doe maar jong ik heb toch geen muil!
pi_52913014
Metzelder wist overigens in de wedstrijd van gisteren méér indruk te maken dan Pepe in de gehele voorbereiding. Speelde gisteren meer dan een verdienstelijke partij
pi_52913088
quote:
Op maandag 3 september 2007 03:04 schreef jojomen4 het volgende:
Om op voorhand te roepen dat het een verkeerde beslissing is is belachelijk. Er zijn genoeg voorbeelden die hebben laten zien dat het wel kan. Kijk een Seedorf of Van Persie.
Met alle respect voor Drenthe, maar Van Persie en met name Seedorf waren toch al drie slagen verder toen ze over werden genomen en het lijkt me sterk dat beiden zoveel hebben gekost.
  maandag 3 september 2007 @ 12:55:11 #36
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_52914222
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:

[..]

Met alle respect voor Drenthe, maar Van Persie en met name Seedorf waren toch al drie slagen verder toen ze over werden genomen en het lijkt me sterk dat beiden zoveel hebben gekost.
Nah van Persie was bankzitter bij Feyenoord voordat ie naar Arsenal ging....

Wat betreft Guti in dit topic en andere madrid topics,,, In NL doen de mensen erg nagatief over deze jongen, omdat het natuurlijk een mooiboy is, maar ook door de comentatoren die veel op deze jongen zeiken,,, Maar allen die Real regelmatig zien en Guti weten dat deze jongen eigenlijk nog veel groter had kunnen zijn, als ie maar 1% van bv de mentaliteit van een Raul had gehad.. want als je em bijvoorbeeld in de wedstrijd van vorig jaar thuis tegen Sevilla ziet,, das echt waanzinnig..
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
-the Dude-
pi_52914333
Wat had Guti achterop eigenlijk?
pi_52914684
Van Persie was vanwege zijn mentaliteit bankzitter, hij was verreweg de beste voetballer van het Feyenoord en er waren in Nederland dikwijls vergelijkingen tussen Van der Vaart en Van Persie in de media. Drenthe was tot aan het jeugd EK niks over bekend. Zodra Robben fit is zal hij nog maar weinig minuten maken vermoed ik.
pi_52915332
quote:
Op maandag 3 september 2007 12:55 schreef DAMH het volgende:

[..]

Nah van Persie was bankzitter bij Feyenoord voordat ie naar Arsenal ging....

Wat betreft Guti in dit topic en andere madrid topics,,, In NL doen de mensen erg nagatief over deze jongen, omdat het natuurlijk een mooiboy is, maar ook door de comentatoren die veel op deze jongen zeiken,,, Maar allen die Real regelmatig zien en Guti weten dat deze jongen eigenlijk nog veel groter had kunnen zijn, als ie maar 1% van bv de mentaliteit van een Raul had gehad.. want als je em bijvoorbeeld in de wedstrijd van vorig jaar thuis tegen Sevilla ziet,, das echt waanzinnig..
Barca uit en thuis vorig seizoen was hij ook uitblinker. Jammer dat hij altijd wat wisselvallig is geweest vind ik
  maandag 3 september 2007 @ 13:56:44 #40
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_52915739
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:00 schreef De_Ananas het volgende:
Wat had Guti achterop eigenlijk?
Ik zag Guti Haz geloof ik. Guti Hernandez is het eigenlijk. Vreemd, want zo'n afkorting is niet echt een oplossing. En waarom niet gewoon Guti? Ben benieuwd of iemand hier meer van weet...

En Guti... tja, bij vlagen een geniale voetballer, maar ook een verschrikkelijke etter. Ik ben er geen fan van, maar heb hem gedurende de afgelopen jaren wel leren waarderen...
pi_52915803
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Metzelder wist overigens in de wedstrijd van gisteren méér indruk te maken dan Pepe in de gehele voorbereiding. Speelde gisteren meer dan een verdienstelijke partij
Pepe speelde afgezien van één hele slechte wedstrijd anders ook heel goed in de voorbereiding hoor. Doet niks af aan de prestatie van Metzelder gisteren, want hij was in de eerste helft samen met Iker en Raúl de enige die het echt goed deed. De rest speelde tot de rust zeer nerveus.

Blij dat we nu vier goede centrale verdedigers hebben, waarvan er één ook nog eens een briljante rechtsback is.

Over briljante rechtsbacks gesproken, mijn RMCF 07/08 shirt met "Sergio Ramos 4" is onderweg
pi_52915878
quote:
Op maandag 3 september 2007 13:56 schreef WasQ het volgende:

[..]

Ik zag Guti Haz geloof ik. Guti Hernandez is het eigenlijk. Vreemd, want zo'n afkorting is niet echt een oplossing. En waarom niet gewoon Guti? Ben benieuwd of iemand hier meer van weet...

En Guti... tja, bij vlagen een geniale voetballer, maar ook een verschrikkelijke etter. Ik ben er geen fan van, maar heb hem gedurende de afgelopen jaren wel leren waarderen...
Guti heeft al jaren GUTI.H.

Nu heeft hij GUTI.HAZ.

Wat precies de reden van die verandering is weet ik niet. Wel is het duidelijk dat het die Hernández betreft, daar hij officieel José María Gutiérrez Hernández heet.

2001/2002 (?)

2003/2004

2005/2006

En wat betreft dat verschrikkelijke etter, dat is ie al sinds vorig seizoen niet meer. Sinds ie de aanvoerdersband is gaan dragen is hij veel verantwoordelijker, en veel meer begaan met het spel. Vroeger zag ik hem liever gaan dan dat ie bleef, nu is ie geniaal.
pi_52916694
Dacht dat hij altijd Guti achterop had

Vind dat soort veranderingen nooit iets
pi_52916942
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef De_Ananas het volgende:
Dacht dat hij altijd Guti achterop had

Vind dat soort veranderingen nooit iets
Hij heeft er vast een reden voor.

Wel kut voor zn fans die al een shirt besteld hadden met Guti.H achterop. Aan de andere kant, als echte fan had je dat al in de voorbereiding kunnen zien, toen die shirts nog niet te koop waren.
  maandag 3 september 2007 @ 14:47:25 #45
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_52917203
Oh inderdaad WeebI, nu je het zegt. Hij had altijd al Guti.H. Maar dat maakt meer sense dan Guti.Haz wat mij betreft. Maar hij zal er zijn redenen wel voor hebben he!

En het is inderdaad niet meer zo'n etter als een paar jaar terug, maar toch heeft hij af en toe nog wel van die trekjes. Maar het is minder dan voorheen!
pi_52917794
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:36 schreef WeebI het volgende:

[..]

Hij heeft er vast een reden voor.

Wel kut voor zn fans die al een shirt besteld hadden met Guti.H achterop. Aan de andere kant, als echte fan had je dat al in de voorbereiding kunnen zien, toen die shirts nog niet te koop waren.
Gewoon een a en een z erachter laten plakken (al staat het dan niet helemaal centraal meer).
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_52920925

pi_52921066
Ramos
pi_52921165
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
Ramos
pi_52921388
Netjes van Ramos ja

Verder een prachtige overwinning en twee schitterende goals van Wesley
  maandag 3 september 2007 @ 19:34:39 #51
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_52923117
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:57 schreef sjimz het volgende:
Ramos
En Ruud die dan weer expres zijn hand ervoor houdt

dinsdag 4 september 2007 @ 00:34:41 #52
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52929492
quote:
Op maandag 3 september 2007 09:35 schreef WeebI het volgende:

[..]

Oh en Jojo, graag uw opinie over de eerste helft, waar iedereen van Real nog niet goed speelde behalve EL CAPITÁN.

Heb je niet liever een Raúl die scoort, dan een Raúl die niet scoort?
Weebl, Raul speelt nu dan 2 goeie wedstrijden in 3 jaar. Als ie dat de rest van het seizoen doortrekt is hij idd van toegevoegde waarde, anders blijf ik erbij dat die gewoon moet bankzitten.

En nee, ik heb liever niet dat Raul goals maakt voor Madrid. Heb hem na 3 zwakke seizoenen opgenomen in een van m'n bets en als de rest van de uitslagen in de combo goed zijn zou Raul wel eens veel geld kunnen gaan kosten. HIj moet minder goals maken dan een Raul die wel in vorm is: Tamudo.

Het beste, voor Raul, Real en mij, zou eigenlijk zijn als die over 6 wedstrijden z'n been breekt. Dan win ik misschien m'n bet, creert die voor een van z'n teamgenoten een plekje op het veld en zit die van de winter lekker warm hoog in het stadion.

Owja, Robinho hoeft van mijn ook niet al te veel te scoren. Ik zie liever goals van Ronaldinho en Messi.

Owja, heb wel Real op kampioen gezet in de 2 belangrijkste bets, dus denk aub niet dat ik geen Merengue ben en wil dat Barca sucessen heeft.

[ Bericht 11% gewijzigd door jojomen4 op 04-09-2007 01:07:58 ]
  dinsdag 4 september 2007 @ 07:07:54 #53
44536 oYo
Coituri te salutant!
pi_52931049
quote:
Op maandag 3 september 2007 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Inderdaad! Hij mag blijven staan!
pi_52932062
quote:
Op dinsdag 4 september 2007 00:34 schreef jojomen4 het volgende:
Owja, heb wel Real op kampioen gezet in de 2 belangrijkste bets, dus denk aub niet dat ik geen Merengue ben en wil dat Barca sucessen heeft.
Nou meneer de gokkert, daar gaat het anders verdacht veel op lijken.
  woensdag 5 september 2007 @ 01:56:03 #55
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52951814
Ik heb het tijdens de wedstrijd gemist maar Sergio Ramos heeft een gele kaart gekregen omdat die gedeeltelijk z'n shirt uit deed.

De kaart is nu ingetrokken omdat hij een boodschap had voor z'n vriend PUerta. Wat een debiel die scheidsrechter. Die vieze vuile tiefushond had ons paar jaar geleden al genaait met Barca - Real en probeert die het nu nog eens.
pi_52951844
quote:
Op woensdag 5 september 2007 01:56 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb het tijdens de wedstrijd gemist maar Sergio Ramos heeft een gele kaart gekregen omdat die gedeeltelijk z'n shirt uit deed.

De kaart is nu ingetrokken omdat hij een boodschap had voor z'n vriend PUerta. Wat een debiel die scheidsrechter. Die vieze vuile tiefushond had ons paar jaar geleden al genaait met Barca - Real en probeert die het nu nog eens.
Boeiend, het hoort gewoon geel te zijn. Nigel de Jong kreeg ook geel tijdens Sparta - Ajax toen die speler van Telstar was omgekomen. Hij scoorde twee keer, en kreeg 1 van de keren geel. Alsof Ramos het trouwens aan z'n reet zal roesten of 'ie geel krijgt voor zo'n gebaar of niet.
  woensdag 5 september 2007 @ 03:26:06 #57
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_52952132
quote:
Op woensdag 5 september 2007 02:01 schreef Chivu het volgende:

[..]

Boeiend, het hoort gewoon geel te zijn. Nigel de Jong kreeg ook geel tijdens Sparta - Ajax toen die speler van Telstar was omgekomen. Hij scoorde twee keer, en kreeg 1 van de keren geel. Alsof Ramos het trouwens aan z'n reet zal roesten of 'ie geel krijgt voor zo'n gebaar of niet.
Hij heeft z'n shirt niet eens helemaal uitgetrokken, alleen over z'n hoofd getild.

En idd, Ramos zal het aan z'n reet roesten of die een wedstrijd speelt of niet, want dat is dus wat die mist wanneer (niet als maar wanneer) die straks geschorst wordt voor z'n zoveelste gele.

En idd, het zal hem aan z'n reet roesten of die gestraft wordt voor een actie die in principe mooi is bedoelt als eerbetoon naar z'n overleden vriend waar die 10 jaar mee in de jeugd van Sevilla heeft gespeeld.

Jij snapt het gelukkig allemaal wel
pi_52954486
quote:
Op woensdag 5 september 2007 03:26 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Hij heeft z'n shirt niet eens helemaal uitgetrokken, alleen over z'n hoofd getild.
Dat mag ook niet.

Maar het blijft een naaistreek van die lulhannes
pi_52956225
quote:
Op woensdag 5 september 2007 03:26 schreef jojomen4 het volgende:
Jij snapt het gelukkig allemaal wel
Denk je nu echt dat hij voordat hij die actie deed niet wist dat hij er een gele kaart voor zou kunnen krijgen? Voetballers zijn ook niet dom hoor. Hij heeft de afweging gemaakt om het te doen, en vond het belangrijker om z'n vriend te eren dan een kaart te ontvangen.

Ik kan begrijpen dat het lullig is. Het is sowieso een domme regel, maar als je uitzonderingen gaat maken dan blijf je bezig.
pi_52956639
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:28 schreef Chivu het volgende:

Ik kan begrijpen dat het lullig is. Het is sowieso een domme regel, maar als je uitzonderingen gaat maken dan blijf je bezig.
De kaart is toch ingetrokken, dus de utizondering is toch al gemaakt? Of de bond dat nu doet of de scheidsrechter maakt niet uit, die scheids had heul geen geel hoeven geven, dat had die naaibal zelf ook wel kunnen verzinnen.
pi_52956834
Dat de kaart is teruggetrokken is heel erg coulant.

Als de oma van Ramos overlijdt, wordt zo'n kaart dan ook teruggetrokken? Als de broer van zijn vrouw overlijdt, wordt zo'n kaart dan teruggetrokken? Als er een meisje spoorloos verdwijnt in Mexico en het haalt het landelijke nieuws en Ramos doet zoiets, wordt 'ie dan ingetrokken? Als hij er niet Puerta mee wilde eren, maar die Afrikaan uit Israel, wordt 'ie dan ingetrokken?

Ik vind het gewoon een eerlijke afweging die een speler moet maken. Wil hij het doen, prima. Dan moet hij leven met de consequenties (en geheel terecht natuurlijk, wat is een kaart nou precies waard in zo'n situatie). VInd de scheidsrechter het niet nodig omdat hij doorheeft wat zich afspeelt, uitstekend. Maar geeft hij een kaart dan fluit hij gewoon via de regels. De verantwoordelijkheid ligt bij de speler, niet bij de scheidsrechter.
pi_53055064
Een nieuwe feature in dit topic geheel verzorgd door: mij!

Ik ga vanaf nu iedere wedstrijd zo'n ding plaatsen, zodat vervolgens al die dingen mooi in de OP kunnen. Natuurlijk niet allemaal zichtbaar, maar als URL. Alleen de laatste (of laatste twee) zullen zichtbaar zijn.

Hierbij de overzichten van duel 1 en 2:

Een modje zal ze dan even in de OP moeten aanpassen, ongeveer zo wordt het dan:

Real Madrid - Atlético Madrid 2-1
Villarreal - Real Madrid 0-5
pi_53055129
quote:
Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef Chivu het volgende:
Dat de kaart is teruggetrokken is heel erg coulant.

Als de oma van Ramos overlijdt, wordt zo'n kaart dan ook teruggetrokken? Als de broer van zijn vrouw overlijdt, wordt zo'n kaart dan teruggetrokken? Als er een meisje spoorloos verdwijnt in Mexico en het haalt het landelijke nieuws en Ramos doet zoiets, wordt 'ie dan ingetrokken? Als hij er niet Puerta mee wilde eren, maar die Afrikaan uit Israel, wordt 'ie dan ingetrokken?
Dat gaat allemaal niet over voetbal. Puerta was een voetballer, die iedereen in Spanje kende. Dan is het niet meer dan logisch om hem op deze manier te eren. Zoiets als dit doe je niet als je oma doodgaat of de broer van je vrouw.

En denk je echt dat hij dit niet heeft overwogen? Ieder normaal denkend mens zou echter wel verwachten dat de scheidsrechter iets als dit niet bestraft. Hij wist heus wel dat Ramos één van Puerta's beste vrienden was.
pi_53057318
Something like this, WeebL?

Mooi werk weer
pi_53059644
seksi
pi_53061474
Ook leuk, hier beelden van het kampioenschap feest in de wagen Met digitale camera opgenomen. (Vana 3.13)

Klik

[ Bericht 17% gewijzigd door RayMania op 10-09-2007 11:56:51 (Layout gefixt) ]
pi_53063023
quote:
Op zondag 9 september 2007 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook leuk, hier beelden van het kampioenschap feest in de wagen Met digitale camera opgenomen. (Vana 3.13)

Klik
IK krijg de melding: Deze video is mogelijk nog niet beschikbaar.

[ Bericht 10% gewijzigd door RayMania op 10-09-2007 11:57:05 (Layout gefixt) ]
pi_53064052
quote:
Op zondag 9 september 2007 23:52 schreef Skwish het volgende:

[..]

IK krijg de melding: Deze video is mogelijk nog niet beschikbaar.
Vaag, werkt hier wel.

En zo ?
http://video.google.nl/vi(...)ew+Beginnings+Part+4
pi_53069764
Marcelo zal wel verhuurd worden of Robinho heeft voor een 31 januari 2008 een Spaans paspoort(kan net misschien) en dan komt Agusto Fernandez
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_53069950
Ziet er fantastisch uit, WeebI.
pi_53076382
Kan een modje de OP even veranderen?

Hij is eindelijk compleet

Zo moet ie worden:

--------------------------------------------------------------------------------------

De gespeelde wedstrijden van dit seizoen:

[LIGA] Real Madrid - Atlético Madrid 2-1

-------------------------------------------------------------------------

Dat laatste verandert dus steeds. De laatste Liga- en laatste CL-wedstrijd blijven zichtbaar, daarna staan ze er enkel nog als link.

Dus kan een modje die er even zo inzetten please
pi_53076408
Omdat je please zei .
pi_53076468
dat was snel
pi_53085978
Wel grappig stukje met Drenthe uit Sportweek:
quote:
Met Drenthe, Van Nistelrooy, Robben en Sneijder is er een Nederlandstalige enclave ontstaan in Madrid, die zelfs aan uitbreiding onderhevig is. "Diarra (ex-speler van Vitesse) kent nog wat Nederlandse woorden. En we zijn nu met Robinho bezig. Hij is heel leergierig. 'Ik ga naar huis', zegt hij aan het einde van de dag. Mooi, he!"
  dinsdag 11 september 2007 @ 00:33:27 #75
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53086687
Robinho kan beter gaan voetballen. VInd het nog steeds zwaar onder z'n potentiele niveau wat die wekelijks laat zien.

Dit weekend denk ik al op de bank (Casillas, Ramos, Metzelder, Cannavaro, Heinze, Diarra, Guti, Sneijder, Raul en Ruud. En dan Robinho of Drenthe.

Als Robben fit is kan die bankzitten.
pi_53087725
Wat is zijn potientiele niveau?
  dinsdag 11 september 2007 @ 09:30:22 #77
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53089778
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is zijn potientiele niveau?
Wekelijks het de tegenstanders moeilijk maken, assists geven, goals maken en uitgroeien tot 1 van de gevaarlijkste spelers op de wereld.
pi_53094093
Robinho is een echte klasbak World cup 2010 word nog leuk met Robinho en Pato samen
AFC AJAX
  woensdag 12 september 2007 @ 15:10:32 #79
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53122507
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:45 schreef BonJovi het volgende:
Robinho is een echte klasbak World cup 2010 word nog leuk met Robinho en Pato samen
Waarom is het een klasbak? Hij laat bij Real al 2 jaar geen flikker zien. Hij zal best goed kunnen ballen maar zolang die het niet laat zien moeten we hem niet de hemel in gaan prijzen.
pi_53122670
Robinho is meer op zijn plaats aan de linkerkant, maar met de huidige aankopen lijkt zijn toekomst aan die kant niet echt rooskleurig.

Vandaar dat ie nu van rechts moet komen, en daar moet ie denk ik nog even aan wennen. Het is wel een spelen waar in ieder geval altijd gevaar van uit gaat. Persoonlijk zie ik op dit moment liever Higuaín, maar Robinho heeft natuurlijk minstens zoveel potentie, dus ik begrijp Schuster ook wel.

Hoop alleen wel dat Gonzalo wat meer speeltijd krijgt. Dat wordt echt een held
  woensdag 12 september 2007 @ 16:20:11 #81
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53124084
quote:
Op woensdag 12 september 2007 15:16 schreef WeebI het volgende:
Robinho is meer op zijn plaats aan de linkerkant, maar met de huidige aankopen lijkt zijn toekomst aan die kant niet echt rooskleurig.

Vandaar dat ie nu van rechts moet komen, en daar moet ie denk ik nog even aan wennen. Het is wel een spelen waar in ieder geval altijd gevaar van uit gaat. Persoonlijk zie ik op dit moment liever Higuaín, maar Robinho heeft natuurlijk minstens zoveel potentie, dus ik begrijp Schuster ook wel.
Hij moet nog even wennen kan best aan de rechterkant, maar hij heeft daar voor wel 2 jaar geprutst op links. Dus daar heeft die in mijn ogen wel genoeg kunnen wennen. Hij moet gewoon presteren nou.
quote:
Hoop alleen wel dat Gonzalo wat meer speeltijd krijgt. Dat wordt echt een held
Weer iets waar we het over eens zijn. Al zie ik liever Gonzalo naast Ruud en die ouwe op de bank. Denk dat die z'n kans wel gaat krijgen en er dit jaar enkele hele mooie in gaat schieten!
pi_53124160
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 00:33 schreef jojomen4 het volgende:
Robinho kan beter gaan voetballen. VInd het nog steeds zwaar onder z'n potentiele niveau wat die wekelijks laat zien.

Dit weekend denk ik al op de bank (Casillas, Ramos, Metzelder, Cannavaro, Heinze, Diarra, Guti, Sneijder, Raul en Ruud. En dan Robinho of Drenthe.

Als Robben fit is kan die bankzitten.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 13 september 2007 @ 11:29:12 #83
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_53141465
Hebben ze nou nog maar 2 wedstrijden gespeelt joh
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_53141533
quote:
Op donderdag 13 september 2007 11:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben ze nou nog maar 2 wedstrijden gespeelt joh
Bijna in heel Europa 2-3 wedstrijden.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 13 september 2007 @ 12:21:45 #85
80791 crew  Paul
pi_53143008
oh hhiiiihihiiih
pi_53143102
Hoe makkelijk/moelijk is het om als Nederlandse toerist aan kaartjes voor thuiswedstrijden van Real te komen?
Xbox Live Gamertag: Harmen84
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 13 september 2007 @ 12:27:48 #87
80791 crew  Paul
pi_53143171
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:24 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoe makkelijk/moelijk is het om als Nederlandse toerist aan kaartjes voor thuiswedstrijden van Real te komen?
Makkelijk maar duur
pi_53148608
Op welke positie speelde Gallego?
pi_53149231
quote:
Op donderdag 13 september 2007 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Op welke positie speelde Gallego?
Centraal op het middenveld geloof ik.
pi_53149520
quote:
Op donderdag 13 september 2007 12:27 schreef paultjuhhh het volgende:

[..]

Makkelijk maar duur
Wat is duur?
pi_53189618
Vanavond tegelijk met PSV (en Ajax)
pi_53192937
Waarom wilden jullie ook nog Ballack kopen?

Zit er uberhaupt een visie achter het beleid of niet?
  zondag 16 september 2007 @ 00:19:13 #93
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53209545
Goede overwinning vandaag op Almeria. 3-1.

Het spel was niet al te best en Almeria maakte het ons nog erg lastig maar het belangrijkste is dat we 9 uit 3 hebben en dat Barca morgen een moeilijke pot heeft in Osasuna, zonder Eto'o en Messi en met een Henry die geen goals meer kan scoren. Zo snel mogelijk uitlopen op die jongens voordat het begint te lopen en bij ons te stagneren.

Komend weekend CL tegen Werder, belangrijk om de eerste pot thuis te winnen om voor die 1ste plek te gaan.

Ruudje vandaag trouwens rust gehad. Robben nog niet in de selectie opgenomen. Beide goeie keuzes vind ik, Ruud is geen 20 meer en heeft 2 maanden stil gezeten en er net 3 volle wedstrijden op zitten en Robben is van glas, dus die kunnen ze beter lekker langzaam brengen. Doe maar over 3 of 4 wedstrijden pas basis, dan is die er tegen Sevilla misschien bij.

Owja, Higuain vandaag als invaller z'n eerste competitie goal gemaakt van dit jaar, erg belangrijk om Raul over enkele weken uit de basis te pegelen. Saviola ook gescoort, lekker voor z'n vertrouwen als basis-vervanger van Ruud.

Drenthe 2de helft ingevallen voor Heinze. De exacte reden weet ik niet, misschien om iets meer onder de druk van Almeria uit te komen en verder van het doel van Iker te spelen. Kan me niet voorstellen dat het was om Heinze te sparen, hij zal na 2 wedstrijden toch niet op zijn.
  zondag 16 september 2007 @ 00:36:02 #94
179034 Bernard0s
pi_53209967
Beter dat Real weer gewonnen heeft vanavond. Natuurlijk hadden ze geen punten mogen laten liggen tegen Almeria, maar toch.. Goed voor het zelfvertrouwen, ook naar de CLwedstrijd toe.
  zondag 16 september 2007 @ 10:15:32 #95
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53213589
Esnaider
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
  zondag 16 september 2007 @ 11:08:32 #96
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_53214180
lekker hoor, tevens tvp
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
pi_53214651
Waarom heeft Guti: Guti. Haz achterop zijn shirt?

Nette overwinning trouwens, deze moeten ook gewonnen worden natuurlijk.
That's all folks!
pi_53214733
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom heeft Guti: Guti. Haz achterop zijn shirt?

Nette overwinning trouwens, deze moeten ook gewonnen worden natuurlijk.
Heeft ie sinds dit seizoen, eerder was het altijd GUTI.H

Die H, en HAZ, slaan natuurlijk op Hernández. Waarom ie het wilde laten veranderen weet ik niet.

Over de wedstrijd van gisteren, niet geweldig gespeeld maar wel gewoon verdiend gewonnen. Wel drie heerlijke goals trouwens, vooral als die eerste er gewoon meteen in was gegaan en niet ingetikt door Saviola.

Kom maar op Werder
pi_53214802
Oke, ik had er al even aan gedacht. Wel een rare verandering.

En Werder kun je nu het beste treffen natuurlijk, die zijn totaal de weg kwijt.
That's all folks!
pi_53214836
quote:
Op zondag 16 september 2007 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
En Werder kun je nu het beste treffen natuurlijk, die zijn totaal de weg kwijt.
Nou, das mooi, dan hoeven we ook niet te spelen en krijgen we toch 3 punten
pi_53215711
quote:
Op zaterdag 15 september 2007 11:32 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom wilden jullie ook nog Ballack kopen?

Zit er uberhaupt een visie achter het beleid of niet?
pi_53216262

Deze kan in de OP

@ Ananas: Schuster wilde Ballack kopen, niet 'wij'.
pi_53216305
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]

Deze kan in de OP

@ Ananas: Schuster wilde Ballack kopen, niet 'wij'.
Ik noem de fans altijd de club

Maar waar zou hij dan moeten spelen als ie wel was gekomen?
pi_53216342
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:03 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ik noem de fans altijd de club

Maar waar zou hij dan moeten spelen als ie wel was gekomen?
Op de bank, waar nu Baptista zit.
pi_53216721
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:05 schreef WeebI het volgende:

[..]

Op de bank, waar nu Baptista zit.
Ballack voor veel geld halen om hem op de bank te zetten, was dat zijn plan?

! ! !
pi_53217565
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:19 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Ballack voor veel geld halen om hem op de bank te zetten, was dat zijn plan?

! ! !
Waarschijnlijk wilde hij Ballack gewoon in de basis zetten, maar vergeet niet dat hij Ballack al wilde hebben voordat Real met Ajax begon met onderhandelen over Sneijder.
pi_53217797
quote:
Op zondag 16 september 2007 13:51 schreef WeebI het volgende:

[..]

Waarschijnlijk wilde hij Ballack gewoon in de basis zetten, maar vergeet niet dat hij Ballack al wilde hebben voordat Real met Ajax begon met onderhandelen over Sneijder.
Deze week stond op de Belse teletekst dat het onderhandelen mislukt was dus hij wilde hem nog wel nadat Sneijder er al was. Weet trouwens niet meer wat er precies stond aangezien hij nu niet gekocht kan worden uiteraard.
  zondag 16 september 2007 @ 14:13:46 #108
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53218086
Speelde die Uche trouwens niet eens voor Ajax ofzo? Die naam komt me zo bekend voor.
29.10 Novastar HMH
pi_53218107
quote:
Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef Damzkieee het volgende:
Speelde die Uche trouwens niet eens voor Ajax ofzo? Die naam komt me zo bekend voor.
Ajax had interesse in hem maar hij kwam niet
  zondag 16 september 2007 @ 15:41:21 #110
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53220316
Owja, de Spaanse kranten zitten natuurlijk niet stil. En aangezien Barca de nickname "the fantastic four" hebben gekregen moest Real er natuurlijk ook 1 krijgen na het tijdperk "Galacticos".

AS kwam deze week met een goeie vervangende naam die luid: "the Transformers"

Vamossssssss!!!
pi_53220442
Die bijnamen altijd

Stiekem wel grappig
pi_53220516
Ik vind dat net zo gay als the fantastic four
pi_53220817

Lijkt wel toch?
  zondag 16 september 2007 @ 17:03:40 #114
191709 De_Lollernas
Mênnus Amsterdammer
pi_53222276
quote:
Op zondag 16 september 2007 15:58 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]

[afbeelding]

Lijkt wel toch?
zoeen goede vergelijkenis he!
Ookwel de ECHTE Frituurkoning genoemd
Van het Concert des levens heef niemand een program.
Skoll is een kanoclub!
  zondag 16 september 2007 @ 17:05:12 #115
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53222314
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:03 schreef De_Lollernas het volgende:

[..]
Ananas!
  zondag 16 september 2007 @ 17:07:16 #116
191709 De_Lollernas
Mênnus Amsterdammer
pi_53222356
quote:
Op zondag 16 september 2007 17:05 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

Ananas!
hij is mijn kloon..
Ookwel de ECHTE Frituurkoning genoemd
Van het Concert des levens heef niemand een program.
Skoll is een kanoclub!
  zondag 16 september 2007 @ 19:47:54 #117
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53226209
Heinze is twijffelachtig voor Bremen. Gister dus wel met een goeie reden naar de kant gehaald.
  dinsdag 18 september 2007 @ 23:46:35 #118
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53288391
Robben z'n eerste minuutjes gemaakt Higuain mag veel vaker voor Robinho beginnen (z'n laatste kwartier was weer zoooo kut) Metzelder was vandaag wat minder top (ga je hem nu net als Pepe ook helemaal afzagen Cyberia?)

Goeie overwinning (wel moeilijk), goed voor het vertrouwen. Guti en Sneijder daar samen gaat echt niet. Doe mij maar Ruud met daarachter Sneijder, Guti daarachter, links Robben rechts Higuain.

Owja: Marcelo ben ik helemaal tevreden over. Scheelt toch wel als je een linksbenige speler daar hebt, aanvallend ook lekker.
pi_53288444
Ik vond Robinho gewoon goed invallen kwam veel dreiging van.
AFC AJAX
pi_53288780
Ik vond Marcelo een beetje rommelig overkomen? Gago en Guti ook niet echt super.
pi_53289346
Royston kan het voorlopig wel vergeten met Marcelo en Robben
pi_53289631

pi_53289641
Ik vond Higuain helemaal niks zeg (van wat ik gezien had).

Pinokkio is niet zo houterig vergeleken bij hem
pi_53289777
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Royston kan het voorlopig wel vergeten met Marcelo en Robben
Marcelo speelde nou niet echt geweldig, een paar leuke acties, maar verder veel balverlies.
pi_53291003
Maar dat is nog een stuk beter als wat Royston voor elkaar krijgt

Verder is Heinze er ook nog
  woensdag 19 september 2007 @ 08:48:22 #126
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53291862
Ik vond Marcelo belabberd spelen, vooral in de opbouw.
29.10 Novastar HMH
pi_53293222
Ik vond Marcelo ook zwak. Maar de slechtste man aan Real kant vond ik Gago. Die speelde ontzettend slecht.

Dan de Nederlanders:
Ruud, knappe assist en een goede goal. Verder was hij erg dreigend en hadden de spelers van Werder hun handen vol aan hem. Goede wedstrijd gespeeld.
Wesley, kon niet echt zijn stempel drukken, maar toch een aantal geweldige momenten. Bijvoorbeeld die pass waar mee hij Raúl alleen voor Wiese zette. De lob van Raúl was helaas net niet hoog genoeg.
Drenthe viel lekker in.
Robben niet echt veel van gezien.

Man van de wedstrijd was Raúl. Prachtige goal en een prachtige assist. Geweldig koppel samen met Ruud
  woensdag 19 september 2007 @ 10:01:42 #128
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53293341
Raul was
29.10 Novastar HMH
  woensdag 19 september 2007 @ 10:15:35 #129
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_53293650
quote:
Op woensdag 19 september 2007 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik vond Higuain helemaal niks zeg (van wat ik gezien had).

Pinokkio is niet zo houterig vergeleken bij hem
. Heb je wel de goede voor je?
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 19 september 2007 @ 10:29:06 #130
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53293982
Veel verschillende meningen iig. Ik vond Raul niks, een hele mooie goal een goeie assist, voor de rest weinig gedaan. Die lobjes van hem zijn leuk als de keeper op de grond ligt en hij scoort maar als die dat niet doet heb ik zoiets van "Ram die bal er gewoon GVD in!". Verder heb ik hem weinig speciale dingen zien doen. Hij werkte hard ja.. dan kan een ezel ook.
pi_53294794
hater
pi_53294867
Je ziet dat Marcelo het wel heeft, het is nu alleen nog een hoop dom gedraaf. Hij kijkt bijna alleen maar naar de bal als hij eenmaal bezig is.
That's all folks!
  woensdag 19 september 2007 @ 11:16:27 #133
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_53295031
Casillas - Goede wedstrijd, goede reddingen. Zag er raar uit bij het doelpunt, maar kon er niets aan doen.

Ramos - Geniaal. Goede acties, veel opkomen. Ook verdedigend en kwa passing super. Wat een speler!

Metzelder - Niet heel erg veel gezien, maar zeker niet slecht.

Cannavaro - Zie Metzelder.

Marcelo - Ging dreiging vanuit, maar leverde de bal 9 van de 10 keer in. Slecht dus. Zit wel veel potentie in.

Gago - Ongelukkige wedstrijd. Bij vlagen liet hij zijn talent zien, maar vaak was het middelmaat.

Sneijder - Grootste tegenvaller. Veel van verwacht, maar niet veel laten zien. Aantal schoten uit slechte posities, veel matige passes en balverlies. Toch wel een paar goede passjes.

Guti - Ondanks goede passings was zijn aandeel in de wedstrijd zeer beperkt. Terecht gewisseld.

Higuain - Veel balgevoel, goede techniek en een hard schot. Gonzalo komt er wel! Hoort niet op rechtsbuiten maar in of net achter de spits.

Raul - Samen met Ramos de beste man op het veld. Nauwelijks een fout gemaakt, goal en assist, goede acties en werklust. Blijft een genie!

Van Nistelrooij - Niet erg veel gezien, maar toch een goal en assist. Zo hoort het, niets op aan te merken! Behalve dan de gele kaart, domme overtreding...

Invallers:
Robinho - Dreigend, maar heeft niet veel laten zien.
Drenthe - Veel inzet, goede verdedigende actie, verder ook niet veel van gezien.
Robben - Tja, een mislukt schot en een paar balcontacten. Niet veel laten zien geldt ook voor hem, maar dat is logisch met 8 minuten speeltijd...
pi_53295184
Even mijn cijfertjes voor de pot van gister:

Casillas - 7,5 : Was op enkele momenten weer de ongenaakbare doelman die het al jaren is. Toch sloop er een foutje in die wel eens duur puntverlies op had kunnen leveren. Jammer, die foutjes zijn zeldzaam bij hem.

Sergio Ramos - 7,5 : Kwam wederom goed mee naar voren en speelde uitstekend samen met Higuaín. Dat zijn voorzetten vaak niet aankwamen lag eerder aan de defensie van Werder dan aan de kwaliteiten van Ramos.

Fabio Cannavaro - 7 : Deed het vrij goed, en was af en toe als enige alert om Diego af te stoppen. Opbouwend kwamen zijn passes echter maar sporadisch aan op het middenveld.

Christoph Metzelder - 6,5 : Vond hem niet geweldig spelen, maar ook niet slecht. Het was een beetje kleurloos.

Marcelo - 6 : Kwam veelvuldig voor in de opbouw, al was het lang niet altijd even goed. Wilde vaak teveel laten zien, waardoor er verder niets uit kwam.

Fernando Gago - 6 : Had alle moeite van de wereld met Diego, maar voorkwam in ieder geval wel dat de Braziliaan tot scoren kwam. Al zijn aandacht ging naar hem uit, waardoor de rest van zijn optreden eigenlijk niet echt goed was.

Gonzalo Higuaín - 7 : Deed goed mee, en was door zijn snelheid vaak even weg van de Duitse verdediging. Moet wellicht iets meer oog krijgen voor zijn medespelers, voor hij voor eigen succes kiest.

Guti - 6 : Als hij de lijn van de afgelopen drie competitieduels had kunnen doortrekken had hij een negen gekregen. Helaas was dat niet zo; veel onnodig balverlies en weinig strakke passes. Jammer.

Wesley Sneijder - 6,5 : Ook Sneijder kwam niet zo goed uit de verf als in La Liga. Zag vaak zijn schoten geblokkeerd worden nog voordat ie had geschoten.

Raúl - 8 : Speelde een uitstekende pot en was andermaal beslissend. Een knappe goal en een goede bal op Ruud daargelaten was ook de rest van zijn wedstrijd goed te noemen. Terecht een staande ovatie voor deze held.

Ruud van Nistelrooij - 8 : Het spitsenduo voerde eigenlijk als enige zijn opdracht goed uit. Samen waren ze beslissend, vandaar ook de 8 voor Ruud.

Robinho - 7 : Viel verre van slecht in, en in vergelijking met de laatste competitieduels was dit optreden van een dikke twintig minuten beter dan die twee optredens in La Liga bij elkaar.

Royston Drenthe -

Arjen Robben -
pi_53295217
rofl, heeft WasQ ook zon lijstje gemaakt
  woensdag 19 september 2007 @ 11:42:46 #136
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_53295688
Hehe das wel erg toevallig. Maar we zijn het vrijwel overal eens!
  woensdag 19 september 2007 @ 11:54:46 #137
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_53296022
Waarom scoort RvN zo hoog bij jullie? ik vond hem namelijk niet echt in zijn doen,, had 3 grote kansen maar bewoog zo tergend langzaam dat ie ze verprutste, verder is het een goeie spits maar om hem nou voor een mindere wedstrijd al een 8 te geven,, dan heb ik zeker een andere wedstrijd gekeken...
-the Dude-
  woensdag 19 september 2007 @ 12:07:31 #138
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53296353
Idd, ik vond hem ook niet goed. Als die er 2 had gemaakt had het kansen/benut-ratio wel ok geweest, maar 1 uit 4 vind ik wat weinig. Daarnaast leek die niet scherp en traag als dikke stront.

Komt nog wel goed maar een 8 is zeker veel. Zelfde geld voor Raulitos trouwens maar dat is moeilijk te zien met een Raulito bril op.

Owja, als ik ergens zou werken en ze zouden me bij m'n beoordeling als een van de meest positieve punten opschrijven "een harde werker" dan zou ik me dood schamen. Dat is een compliment voor mensen die kwalitatief geen goed werk afleveren en het niveau niet aan kunnen. Toevallig hoor je dit de laatste jaren altijd over Raul als die omschreven wordt.

EDIT: Owja, als Raul z'n goals in de komende wedstrijden door kan zetten ben ik er bijna van overtuigd dat die eindelijk na 3 jaar uit z'n dal kruipt. Zou wel heel mooi zijn voor Real.

[ Bericht 6% gewijzigd door jojomen4 op 19-09-2007 12:26:10 ]
  woensdag 19 september 2007 @ 13:35:54 #139
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_53298759
Ruudje is een spits. Hij heeft inderdaad een paar kansen om zeep geholpen, maar zijn voorzet bij de 1-0 en het koele afmaken bij de 2-0 waren gewoon goed. Ik zou hem niet zo'n hoog cijfer geven misschien, maar je kunt niet ontevreden zijn over zijn prestaties.
Overigens heb ik die ene kans waar hij blijkbaar met links had moeten schieten gemist ivm een toilet-break .

En kom op jojo, Raul was de beste Madrileen op het veld gisteren, dat kun je toch niet ontkennen? Een 8 is zeker terecht.
pi_53299853
Ik vind Ramos echt een geweldige speler hij heeft bijna alles wat een verdediger nodig heeft
AFC AJAX
pi_53304079
quote:
Op woensdag 19 september 2007 11:16 schreef WasQ het volgende:
Metzelder - Niet heel erg veel gezien, maar zeker niet slecht.
Hij was direct schuldig aan de goal van Werder
pi_53304957
quote:
Op woensdag 19 september 2007 12:07 schreef jojomen4 het volgende:
Owja, als Raul z'n goals in de komende wedstrijden door kan zetten ben ik er bijna van overtuigd dat die eindelijk na 3 jaar uit z'n dal kruipt. Zou wel heel mooi zijn voor Real.
Wellicht komt het doordat Schuster hem meer naast Ruud zet dan erachter. Capello gebruikte Raúl echt als een aanvallende middenvelder.

Schuster zet ze gewoon neer als het oude koningskoppel Moro en Raúl, maar dan zonder Moro en met Ruud.
pi_53307888
Deze kan weer mooi in de OP

Als een modje dat even kan doen zou dat heul mooi zijn

En dan graag gewoon onder die van Almería. Ik wil graag de laatste Liga-wedstrijd én de laatste CL-wedstrijd zichtbaar, de rest in links.

bvd
pi_53308001
Naar wens? .
pi_53308035
zeker
pi_53308116
Ik zou alleen even een photobucket accountje nemen. Tinypic wil nog wel eens plaatjes verwijderen.
Bovendien kan je bij photobucket je collectie mooi sorteren.

Mooi werk trouwens..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53308178
Wat trouwens als Metzelder in een dolle bui twee keer scoort? Dan past het niet meer .
pi_53309007
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:23 schreef venomsnake het volgende:
Ik zou alleen even een photobucket accountje nemen. Tinypic wil nog wel eens plaatjes verwijderen.
Bovendien kan je bij photobucket je collectie mooi sorteren.

Mooi werk trouwens..
thx voor de tip
quote:
Op woensdag 19 september 2007 19:26 schreef RayMania het volgende:
Wat trouwens als Metzelder in een dolle bui twee keer scoort? Dan past het niet meer .
Dan maak ik er gewoon Chris Metzelder ofzo van
pi_53360526
Raúl speelt sinds gisteren vijftien jaar bij Real Madrid.

Hij kwam binnen van Atlético Madrid als vijftienjarige knul en speelde vanaf toen bij Real Madrid onder 17. Sinds die 20e september van 1992 is Raúl González Blanco uitgegroeid tot één van de legenden die Real Madrid ooit onder contract heeft gehad. Zonder twijfel wordt de aanvaller genoemd in rijtjes waar ook Alfredo Di Stéfano, Ferenc Puskás, Emilio Butragueño, Vicente del Bosque en Míchel in voorkomen. Inmiddels is Raúl al enkele seizoenen de aanvoerder van de regerend Spaans kampioen.

In zijn laatste seizoen bij Atlético schoot de 14-jarige Raúl 55 keer raak. De eeuwige stadsrivaal Real had belangstelling in de doeltreffende spits, en trok hem aan. In het witte shirt van Real scoorde Raúl 452 officiële treffers, terwijl hij bij zijn verblijf bij het Spaanse nationale elftal 61 maal de bal tegen het net kreeg.

De eerste wedstrijd in de jeugd van Real was tegen Alcalá. Lang hoefde hij niet te wachten op zijn eerste treffer, want bij zijn debuut lag de eerste er al in, waarmee hij een aandeel van 20% had in de 5-0 overwinning. In 1994 maakte Raúl zijn debuut in de hoofdmacht, toen Real op bezoek ging bij Real Zaragoza. De eerste minuten van Raúl bij het grote Real speelde hij in La Romareda. Slechts een week later kwam zijn eerste goal, uitgerekend tegen Atlético.

Met zijn treffers en leiderschap hielp hij Real naar vijf landstitels, drie Champions League, drie Spaanse Supercopa's, twee Intercontinental Cups en een Europese Supercup. Ook konden bondscoaches van Spanje niet langer om hem heen. Na 44 wedstrijden werd hem de aanvoerdersband aangedragen. Voor Real kwam El Angel de Madrid tot nu toe 613 keer in actie, achter clublegenden Santillana en Sanchís, die respectievelijk 643 en 712 wedstrijden in het maagdelijk wit afwerkten.

1988

1997

1998

1999

2000

2001

2002

2004

2005

2006

2007

PALMARES

Titels met Real Madrid

La Liga (5): 95, 97, 01, 03, 07
Supercopa (3): 97, 01, 03
Champions League (3): 98, 00, 02
UEFA Supercup (1): 02
Intercontinental Cup (2): 98, 02

Persoonlijke titels:

Pichichi (2): 99, 01
Copa topscorer (1): 04
Speler van het jaar in Spanje (1): 97
UEFA Beste spits (3): 00, 01, 03
Champions League topscorer (2): 00, 01
Bronzen schoen Europees (2): 99, 01
FIFA Wereldspeler van het jaar 3e plaats (1): 01
UEFA Speler van het jaar 2e plaats (1): 01

Prestaties:

800e goal van Spaanse nationale elftal, 27 maart 1999 tegen Oostenrijk
900e goal van Spaanse nationale elftal, 7 september 2002 tegen Griekenland
Topscorer aller tijden van Spanje
Meeste interlands als veldspeler voor Spanje
Meeste Champions League wedstrijden
Topscorer aller tijden van de Champions League (57)
2 goals in 3 Champions League finales
Meeste goals tegen Barcelona (10)
Nooit van het veld gestuurd
Achtste plaats op meeste goals in La Liga ranglijst. Als enige nog actief.

1 Zarra, 251
2 Hugo Sánchez, 234
3 Di Stéfano, 227
4 César, 225
5 Quini, 219
6 Pahíño, 210
7 Mundo, 195
8 Raúl, 188
pi_53360544
HELD
pi_53360666
zeker een held
AFC AJAX
  vrijdag 21 september 2007 @ 17:09:58 #152
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_53360738
Mooi overzicht WeebI! En inderdaad, wat een held!
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:37:32 #154
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53364048
Raul Wat een held! Dat ie tot z'n pensioen maar bij ons mag blijven
pi_53364073
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 19:37 schreef jojomen4 het volgende:
Raul Wat een held! Dat ie tot z'n pensioen maar bij ons mag blijven
Je bedoelt natuurlijk..

oh, wacht...

Ik hoef je Raúl-bericht niet eens te wijzigen
  vrijdag 21 september 2007 @ 19:43:49 #156
11102 knep
Mountainfreak
pi_53364209
Een echte geweldenaar die Raul .
  zaterdag 22 september 2007 @ 12:23:41 #157
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53377683
Wouden een rondleiding doen in het stadion gisteren kon dat niet omdat ze aan het trainen waren. Wij maar even wat eten in de buurt daar.

Staat er opeens een hele menigte bij één of andere uitgang, komen daar opeens alle spelers langs. Geweldig
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_53378620
leuk heb je er foto's van gemaakt?
AFC AJAX
  zaterdag 22 september 2007 @ 17:57:39 #159
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53384964
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 13:06 schreef BonJovi het volgende:
leuk heb je er foto's van gemaakt?
Ik niet iemand anders wel die krijg ik nog wel.
  zaterdag 22 september 2007 @ 19:20:50 #160
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_53386782
Heb nog een foto gemaakt van Drenthe in z'n dikke Audi

Ik zal 'm wel een keer posten hier.
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_53386817
is goed in de prive stond er een stuk over Sneijder trouwens . De haren van me neef werden geknipt dus ik verveelde me en ging het lezen.
AFC AJAX
pi_53411177
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef BonJovi het volgende:
is goed in de prive stond er een stuk over Sneijder trouwens . De haren van me neef werden geknipt dus ik verveelde me en ging het lezen.
Jij gaat naar de kapper met je neef?! Je bent echt een wijf .
pi_53411209
Dude we moesten daarna ergens naar toe, en hij moest ondertussen naar de kapper
AFC AJAX
pi_53411291
Real eye Drogba move

YEAH! we zitten al zo mager in de aanvallers

pi_53411796
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:20 schreef 9christensen het volgende:
Heb nog een foto gemaakt van Drenthe in z'n dikke Audi

Ik zal 'm wel een keer posten hier.
Zou je hem zo snel mogelijk willen posten?
pi_53412195
Vanavond op Sport1?
  zondag 23 september 2007 @ 19:15:15 #167
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53412621
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond op Sport1?
Ja, zonder Sneijder en met 30 minuten Robben.
pi_53412728
Robben
pi_53412771
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:12 schreef AminBen het volgende:
Real eye Drogba move

YEAH! we zitten al zo mager in de aanvallers

Ja, viel te verwachten dat dit soort geruchten de kop op zouden gaan steken.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_53413524
Drogba is echt geen speler voor Real. Laat die maar lekker bij Chelsea zitten.
pi_53413590
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
Vanavond op Sport1?
Atlético zenden ze op het moment niet uit. Nog steeds dat rechten gezeik vrees ik
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_53427716
Zou een modje weer even de OP kunnen aanpassen?

---------------------------

[LIGA] Real Madrid CF - Club Atlético de Madrid 2-1
[LIGA] Villarreal CF - Real Madrid CF 0-5
[LIGA] Real Madrid CF - UD Almería 3-1

----------------------------

dat moet er dus in

bvd

[ Bericht 6% gewijzigd door WeebI op 24-09-2007 11:43:07 ]
pi_53427795
Hoe speelden Drenthe en Robben gisteren?
pi_53427921
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:39 schreef koningdavid het volgende:
Hoe speelden Drenthe en Robben gisteren?
Drenthe weinig aanvallend gezien, ondanks dat ie nu wel linkshalf stond. Robben viel mijns inziens ook maar matig in. Eigenlijk speelde heel Real Madrid - met uitzondering van de legende, BIG IKER - gewoon matig.
  maandag 24 september 2007 @ 16:27:08 #175
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53435111
Idd, gister was het huilen met de pet op. Wat een grafpot.
pi_53435353
Aangepast WeebI.
pi_53436403
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:35 schreef RayMania het volgende:
Aangepast WeebI.
Dat was het toch al?

[Feedback #58] De moderator moet ontslagen worden #27.
pi_53436454
God, wat is die Casillas een geweldenaar zeg.
Keepte fantastisch gisteravond.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_53436519
quote:
Oh, niet gezien in Feedback .
  maandag 24 september 2007 @ 17:53:20 #180
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_53437266

hier Royston Drenthe die Bernabeu uitrijdt in z'n Audi
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_53437694
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:18 schreef venomsnake het volgende:
God, wat is die Casillas een geweldenaar zeg.
Keepte altijd al fantastisch gisteravond.

Tja, wat constant sterk presterende doelverdedigers betreft gaat het Barcelona al jaren niet voor de wind. Ik kan de laatste goed spelende keeper van Barça niet eens voor de geest halen. Het zou me ook niet eens verbazen als dat wijlen Ricardo Zamora ( ) zou zijn

Met clowns als Bonano en Rüstü werden er echt zoveel goals weggegeven dat er zelfs prijzen door verspeeld werden. Hesp was ook verre van geweldig, maar in ieder geval niet zo'n clown als bovenstaande twee.

Miguel Reina was destijds ook wel een aardige. Z'n zoon hadden ze nooit weg moeten laten gaan. Veel beter dan Valdés.

[ Bericht 44% gewijzigd door WeebI op 24-09-2007 18:16:38 ]
  maandag 24 september 2007 @ 19:19:04 #182
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_53439850
Zubi was geen slechte....
-the Dude-
  maandag 24 september 2007 @ 22:06:14 #183
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53445413
Casillas moet alleen nog leren de ballen naar het zijkant van het veld te stompen. Ik irriteer me mateloos als spelers de rebound in kunnen knallen (of de kans krijgen).
pi_53445445
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:20 schreef RayMania het volgende:

[..]

Oh, niet gezien in Feedback .
pi_53445660
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:09 schreef WeebI het volgende:

[..]

Ik kan de laatste goed spelende keeper van Barça niet eens voor de geest halen.
Niet zo'n goede keepert als Casillas nee, maar dat is dan ook één van de besten imo.

Maar Zubizarreta vond ik niet verkeerd hoor. Dat is toch wel één van mijn helden.
Ik heb trouwens ook niet zoveel problemen met Valdes. Als er een nieuwe keeper komt moet je ook één halen die gelijk vele malen beter is. Gomes zou ik nog wel bij barcelona willen zien, en anders laat Valdes maar mooi staan..

Maargoed, dit is het Real topic..
pi_53446495
Inderdaad zou het voor Gomes goed zijn om te vertrekken bij PSV. Veel kan hij toch niet meer bereiken met hen. Ik denk dat hij het goed zou doen als evt vervanger voor Van Der Sar bij Man U.
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
  maandag 24 september 2007 @ 22:53:23 #187
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53446777
Laten we het gewoon bij Real Madrid houden en niet keepers van Barcelona of PSV. Mijn god zeg, daar staat is het topic in Onzin genaamd "het Grote Barca" topic ofzo toch voor.

Venom maakt die altijd aan dacht ik.

Hala Madrid!
pi_53447012
Hala Madrid!

Dat Schuster Sneijder maar snel weer in de basis opstelt!
"het is toch maar een spelletje"
Ja, maar dit spelletje is GODVERDOMME wel ons leven - FORTUNA SITTARD FOREVER
pi_53521859
Soldado wil weg in de winter volgens Sport. Ik volg hem helemaal
pi_53522308
Inderdaad, schandalig dat Schuster Saviola boven hem verkiest.

Nu gaat het ons een mooie bom duiten kosten als Ruud stopt en we superspits Soldado nodig gaan hebben
  donderdag 27 september 2007 @ 18:22:20 #191
67174 Dos37
Come on Twente
pi_53522514
Ruud heeft nog wel een aantal jaar.
pi_53522892
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:22 schreef Dos37 het volgende:
Ruud heeft nog wel een aantal jaar.
Maar die wil zijn cariërre toch bij psv afsluiten?

Sneijder speelt vanavond?
pi_53523112
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:14 schreef WeebI het volgende:
Inderdaad, schandalig dat Schuster Saviola boven hem verkiest.

Nu gaat het ons een mooie bom duiten kosten als Ruud stopt en we superspits Soldado nodig gaan hebben
Als ie 25 is zonder enig ritme?

pi_53523228
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:48 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Als ie 25 is zonder enig ritme?

Dat ritme moet goed gaan komen. Als je Soldado in plaats van Saviola inzet dan zijn er genoeg speelminuten voor die knul. Maar Schuster wilde hem houden en dan gebruikt ie hem niet.

Ik zie in Soldado veel meer dan in Saviola.

Erg jammer dit
pi_53523545
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:52 schreef WeebI het volgende:

[..]

Dat ritme moet goed gaan komen. Als je Soldado in plaats van Saviola inzet dan zijn er genoeg speelminuten voor die knul. Maar Schuster wilde hem houden en dan gebruikt ie hem niet.

Ik zie in Soldado veel meer dan in Saviola.

Erg jammer dit
en een uit de eigen cantera nog!
pi_53523593
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:05 schreef AminBen het volgende:

[..]

en een uit de eigen cantera nog!
quote:
2005/06 Real Madrid 11 2 Primera Division
2006/07 Osasuna 30 11 Primera Division
Totalen: 41 13
En dat moet jullie redder zijn, indrukwekkend voor een 22 jarige
pi_53525072
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:07 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

[..]

En dat moet jullie redder zijn, indrukwekkend voor een 22 jarige
Met je vi

Ga eerst maar eens zorgen dat je eens Spaans voetbal kijkt voordat je een oordeel gaat vellen.
pi_53525622
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:57 schreef WeebI het volgende:

[..]

Met je vi

Ga eerst maar eens zorgen dat je eens Spaans voetbal kijkt voordat je een oordeel gaat vellen.
Het zijn wel feiten

Tis gewoon raar dat zo'n groot talent maar 41 duels heeft gespeeld (waaronder invalbeurten) terwijl ie al 22 is. Lijkt me dat Real wel een andere spits zal willen als opvolger van Ruud.
pi_53527697
quote:
Op donderdag 27 september 2007 20:14 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Het zijn wel feiten

Tis gewoon raar dat zo'n groot talent maar 41 duels heeft gespeeld (waaronder invalbeurten) terwijl ie al 22 is. Lijkt me dat Real wel een andere spits zal willen als opvolger van Ruud.
Wat dacht je dan van 126 duels en 70 goals voor Castilla?

Met je feiten

En in één seizoen 30 wedstrijden spelen bij Osasuna als 21-jarige, en daarbij met elf treffers topscorer worden is zeker niet verkeerd. Vooral als je met de enige goal ervoor zorgt dat je club ook nog eens de halve finale van de UEFA Cup bereikt.

In het seizoen ervoor speelde hij af en toe bij Real Madrid als vervanger van de immer geblesseerde Ronaldo. In datzelfde seizoen speelde hij gewoon nog steeds bij Castilla, dus van slechts elf wedstrijden waaronder invalbeurten is dus totaal geen sprake.

Soldado is gewoon al aan het scoren in het professionele voetbal sinds zijn zeventiende. Hij verdient een plaats bij Real, maar hij krijgt hem niet van Schuster.

[ Bericht 33% gewijzigd door WeebI op 27-09-2007 21:22:00 ]
pi_53527935
quote:
Op donderdag 27 september 2007 21:16 schreef WeebI het volgende:

[..]

Wat dacht je dan van 126 duels en 70 goals voor Castilla?

Met je feiten

En in één seizoen 30 wedstrijden spelen bij Osasuna als 21-jarige, en daarbij met elf treffers topscorer worden is zeker niet verkeerd. Vooral als je met de enige goal ervoor zorgt dat je club ook nog eens de halve finale van de UEFA Cup bereikt.

In het seizoen ervoor speelde hij af en toe bij Real Madrid als vervanger van de immer geblesseerde Ronaldo. In datzelfde seizoen speelde hij gewoon nog steeds bij Castilla, dus van slechts elf wedstrijden waaronder invalbeurten is dus totaal geen sprake.

Soldado is gewoon al aan het scoren in het professionele voetbal sinds zijn zeventiende. Hij verdient een plaats bij Real, maar hij krijgt hem niet van Schuster.
Bedankt voor uw heldere uitleg
pi_53537046

Deze kan in de OP die van Valladolid vervangen

[ Bericht 2% gewijzigd door WeebI op 28-09-2007 10:17:16 ]
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:07:49 #202
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53537479

Graag
29.10 Novastar HMH
pi_53537557
oh kut, ik ben de kaarten en goals vergeten.

ff aanpassen
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:17:02 #204
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53537685
Goals staan er toch al in?
' tis trouwens niet te hopen dat Diarra een keer een hattrick scoort, dan heb je te weinig ruimte
WeebI PM.
29.10 Novastar HMH
pi_53537719
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:17 schreef Damzkieee het volgende:
Goals staan er toch al in?
' tis trouwens niet te hopen dat Diarra een keer een hattrick scoort, dan heb je te weinig ruimte
Bij Ruud en Metzelder hetzelfde probleem

En met goals bedoel ik die balletjes die aangeven wie er een doelpunt heeft.

Nu aangepast.
  vrijdag 28 september 2007 @ 10:22:16 #206
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53537805
Ik weet wat je bedoelt, anders wist ik niet dat je te weinig ruimte zou hebben
29.10 Novastar HMH
pi_53538363
OP aangepast

Waar is eigenlijk je Ronaldinho-icon WeebL???
pi_53538392
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 10:49 schreef dndiek het volgende:
OP aangepast

Waar is eigenlijk je Ronaldinho-icon WeebL???
Ik wilde deze tot een maand na de dood van Puerta houden. Maar dat is alweer geweest, zal hem vanavond wel weer omswitchen
pi_53564640
quote:
Liverpool heeft opnieuw een talent uit Spanje aangetrokken. De 16-jarige Argentijnse middenvelder Gerardo Bruna verruilt de jeugdopleiding van Real Madrid voor die van de Engelse topclub. (Marca)

bron
  zaterdag 29 september 2007 @ 12:45:53 #210
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53565280
Treurig dat die jongen met een easyjet vlucht naar Engeland moet.
pi_53565517
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 12:45 schreef jojomen4 het volgende:
Treurig dat die jongen met een easyjet vlucht naar Engeland moet.
Hij verdient natuurlijk nog geen rooie cent, dus dan moet je wat

Maargoed, ik wens hem geluk in Liverpool, zal wel even duren voor ie daar aan de bak komt.
pi_53565757
Waarom gaat ie weg? Is ie niet goed genoeg of jat Liverpool gewoon spelers zoals ze wel vaker doen in Engeland?
pi_53566997
Echt een kut ontwikkeling in het voetbal.. Platini steunt zelfs dit soort praktijken Wtf hier moet echt een halt aan toegeroepen worden! Ik zie mijn geliefde Ajax al reedsch al zijn talenten verliezen aan een hongerig talenten-monster uit Engeland
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_53567303
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 13:08 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom gaat ie weg? Is ie niet goed genoeg of jat Liverpool gewoon spelers zoals ze wel vaker doen in Engeland?
GELD!
  zaterdag 29 september 2007 @ 14:38:39 #215
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53567858
De titel van Marca is iig lekker.

"Liverpoolt haalt de Messi van Real". Whyyyyyy?????????
pi_53568634

alsjeblieft
mooie foto
Hoe is het verder?
pi_53568764
doet helaas niet mee tegen Getafe
pi_53612239

deze kan weer in de OP, die van Betis vervangen
  maandag 1 oktober 2007 @ 11:28:50 #219
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53612370
Billetjesknijpen weer
Maar wel weer un en la liga
29.10 Novastar HMH
pi_53613543
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 11:23 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]

deze kan weer in de OP, die van Betis vervangen

Check!
pi_53614390
dank
pi_53676189
Wanneer zijn Metzelder en Pepe weer fit?
pi_53676219
Goeie vraag.
pi_53680298
wat een kutwedstrijd!! De nederlanders brengen helemaal niets!
* Schopt
Officieel lid van de Kibbelingbende en de Amoebeboys
pi_53680712
Wat waren die blauwe strepen op de benen van Sneijder? Een halve slidingbroek oid?
pi_53680838
Waarom hebben ze Robben uberhaupt gekocht?
pi_53680913
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 20:25 schreef WeebI het volgende:
Goeie vraag.
Maakt Real nooit een medisch verslag openbaar?
  woensdag 3 oktober 2007 @ 22:55:23 #228
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53680965
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:53 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Maakt Real nooit een medisch verslag openbaar?
Tuurlijk wel, kun je gewoon op de website vinden bij de nieuwsberichten die dagelijks over de training verschijnen.

Ook in het Engels te verkrijgen voor die lezers die geen Spaans spreken.

Pepe is weer bijna terug dacht ik. Misschien dit weekend.
  donderdag 4 oktober 2007 @ 08:31:04 #229
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53685362
Wat een geklungel zeg. Vooral Robben en Guti heb ik werkelijk NIETS goed zien doen in de hele wedstrijd. Guti laat gewoon constant zn man lopen en wanneer hij de bal kwijt is loopt hij als een kind dat zn knikkers heeft verloren in het rond te kijken in plaats van opnieuw af te jagen.
Robben is zijn man 1x voorbij gekomen, doordat de bal in de kluts doorgleed.

Daarentegen:

Ruud
Iker paar behoorlijke 99% goals eruit gevist.

Conclusie: zonde, had meer in gezeten als er geconcentreerder werd gespeeld. Resultaat is natuurlijk gezien de andere resultaten in de poule voldoende.
29.10 Novastar HMH
  donderdag 4 oktober 2007 @ 09:56:05 #230
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_53686708
Helemaal met je eens Damzikieeee, dat zou mijn wedstrijd verslag ook kunnen zijn.

Robben en Guti gister zeg..
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:07:19 #231
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53688093
Zijn we het ook eens een keertje eens
29.10 Novastar HMH
pi_53688336
Cijfers gisteren:

Iker Casillas 9 : Simpelweg briljant. Geen fout gemaakt.
Sergio Ramos 8 : Speelde erg sterk weer, en bracht als een van de weinigen gevaar, in zijn eentje. Werd wel vaak in de problemen gebracht door Cannavaro.
Fabio Cannavaro 6 : Erg zwak, maar toch enkele sterke ingrepen die hem nog net een voldoende geven.
Mahamadou Diarra 6 : Denkt volgens mij dat ie een aanvallende middenvelder is, laat veel gaten liggen. Wel kwamen veel van zijn passes goed aan.
Raúl González 7 : Stichtte niet al te veel gevaar, maar dat lag vooral aan de verdediging van Lazio. Strakke pass op Ruud voor de 1-2.
Arjen Robben 5 : Speelde erg zwak, kwam slechts één keer zijn man voorbij. Jammer.
Marcelo 5 : Hij heeft het nog steeds niet. Erg zenuwachtig, veel fouten, veel balverlies.
Guti 5 : Wist maar weinig te doen met een bal - als ie hem nog had.
Heinze 5 : Is geen goede centrale verdediger, maargoed, je moet iets. Leidde eigenhandig de 2-2 in.
Ruud van Nistelrooij 8 : Weer erg belangrijk met twee treffers, ondanks het feit dat hij bij de eerste niet eens wist wat ie deed.
Wesley Sneijder 6 : Vrij onzichtbaar, maar leidde niet al te veel balverlies en had enkele leuke passes in huis. Kon zijn stempel echter niet op de wedstrijd drukken.

Javier Saviola : geen kans gecreëerd
Gonzalo Higuaín : geen bal gekregen
Royston Drenthe : OOOOOOOOOEEEEE BIJNA
  donderdag 4 oktober 2007 @ 11:19:35 #233
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_53688373
Helemaal mee eens WeebI
Guti en Robben verdienen een 4, maar voor de rest eens.
29.10 Novastar HMH
pi_53690405

hup, in de OP dr mee

en die van Werder veranderen in linkvorm, en vergeet het [CL] tagje niet

bedankt
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 22:29:09 #235
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_53732378
Hoe denkt men in Madrid eigenlijk over de prestaties van Drenthe?
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_53733401
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 22:29 schreef TC03 het volgende:
Hoe denkt men in Madrid eigenlijk over de prestaties van Drenthe?

Die vragen zich af wie die Friesche knul toch is
pi_53810122
Kan een modje even de OP aanpassen en zowel die van Werder als die van Getafe wijzigen in deze:

pi_53810359
Ik heb ook even een linkje gemaakt naar het plaatje van Getafe.

Zal ik Werder ook teruglinken?
pi_53810409
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 11:57 schreef RayMania het volgende:
Ik heb ook even een linkje gemaakt naar het plaatje van Getafe.

Zal ik Werder ook teruglinken?
Ja, dat is wel de bedoeling
pi_53810439
Ja, maar als je dit doet:

[LIGA] Getafe CF - Real Madrid CF 0-1
[CL] Real Madrid CF - Werder Bremen

Is het lelijk, niet op gelijke hoogte .
pi_53810466
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 12:01 schreef RayMania het volgende:
Ja, maar als je dit doet:

[LIGA] Getafe CF - Real Madrid CF 0-1
[CL] Real Madrid CF - Werder Bremen

Is het lelijk, niet op gelijke hoogte .
Ik dacht dat jij Real Madrid sowieso lelijk vindt, anders doe je de CL wedstrijden in een apart lijstje
pi_53811099
Ziet er perfect uit
  vrijdag 19 oktober 2007 @ 09:42:02 #243
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_54026978
Waarom kan die dit nou niet soms voor Real doen?

http://www.youtube.com/watch?v=zXvF3Z746jg
pi_54029673
quote:
Op vrijdag 19 oktober 2007 09:42 schreef jojomen4 het volgende:
Waarom kan die dit nou niet soms voor Real doen?

http://www.youtube.com/watch?v=zXvF3Z746jg
Omdat de verdedigers in Spanje een stuk beter zijn dan de verdediging van Ecuador.
pi_54089172

Deze kan in de OP.

Verder een matige pot, snel vergeten.

edit: oeps, zitten nog een paar fouten in, wacht even meneer de mod
pi_54089366
nu wel
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 oktober 2007 @ 16:13:26 #247
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_54091307
gedaan, klopt het zo?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_54091379
Wat vinden jullie van Robben?
pi_54092550
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 16:13 schreef rubbereend het volgende:
gedaan, klopt het zo?
Die van Lazio had je wel kunnen laten staan, maar daar komt donderdag toch weer een nieuwe bij, dus laat maar zo.

thx
pi_54093920
Robben heeft niet echt kunnen overtuigen, maar ik heb (had) vertrouwen in hem om, met vertrouwen en wedstrijdritme, zijn niveau van Chelsea eerste jaar te halen. Hij is het natuurlijk niet verleerd

enne misschien een leuk artikel voor jou, Ananas:
quote:
In Praise Of Real Madrid's Youth System

‘Zidanes & Pavones’ - A phrase made famous by the erstwhile Real Madrid president, Florentino Perez. A phrase where the roots of the infamous 'Galacticos' can be found. Much has been written about it - and lots of pages have been produced in making fun of that policy. But surely the Real Madrid youth system deserves praise, too?

The Galacticos defined the turn-of-the-century Real Madrid side, and perhaps defined an era in world football, too. Indeed, we now have the ‘Cuatro Magnificos’ - or 'Fantastic Four' - of FC Barcelona or the ‘Fantastic Four’. It remains to be seen if they head the same way as the Galacticos, or if they can carve a new, more successful niche in Spanish football history.

But this article is not about these two groups. Instead, it is for the unsung 'Pavones' of Real Madrid. Or, in other words the youngsters of the Real Madrid, cantera, arguably one of the best youth systems in the world.

Sadly, though, these young players often show so much promise, yet find themselves begging for chances when the time comes to showcase the talent in the Primera in the colours of los blancos.

A bit of background: unlike certain British clubs, the major Spanish clubs each have a wonderful youth system that brings out talented younsters time and again. And its into these pools of talent that coaches like Rafa Benitez dive in - or, as some Madrid fans would say, prey upon - and save some youngsters from drowning in order to gain some young talent of their own.

(Don't get me wrong, British clubs do have their 'reserve teams' and youth academies, but the talent that comes out is arguably not as good as that of Spain. Once in a while you do get your Micah Richards' and Theo Walcotts, but they are few and far in between. I know that the Premier League fans will want to debate this. But let us leave that for another day.)

Lets start by looking at how the Real Madrid team system is arranged.

Real Madrid – The first team. They play in La Liga. Of course.

Real Madrid Castilla - This is the second team. They played in La Segunda until last season's relegation. Now they are in Segunda Division B, a division lower.

Real Madrid C - The third team in the Tercera Division. This is also where the FC Barcelona Team B plays.

Juvenil A - They play in Division de Honor Nacional Juvenil (In essence, the youth 5th Division)

The rest comprise very small teams of very young players. Juvenil B, Juvenil C, Cadete A, Cadete B, Infantil A, Infantil B, Infantil C, Alevin A, Alevin B, Benjamin A and Benjamin B are the names that they go by.

This youth system has produced lots of talented youngsters who have made a name for themselves, Guti and Casillas being prime examples. Guti has been in the first team for a long time now but his inconsistency frustrates a great deal of the fanbase.. One game he is as useful as water in a desert and the very next he is as useless as an air-conditioner in the Arctic!

But what about the others?

Iker Casillas - Well, what can one say about him that hasn’t been said? He is the sole reason Madrid have been in the top 4 for the last 3 or 4 seasons. Rising from the youth teams, he has cemented his position for both club and country at such a young age. No coach has yet dared to touch him. And 'Ikerman', as he is lovingly called by fans, will be there for a long time to come.

Roberto Soldado - He was the last big name to hit the headlines, but he now sits on the bench of Real Madrid, queuing up behind Raul, Ruud & Saviola. The striker was on loan at Osasuna last season and was immensely successful there; duly recalled for this season, he was hyped up only to be on the bench yet again. Apart from pre-season, he is yet to feature in any match. So will he get his due chance to be the next Raul? We have to wait and see.

Portillo - He broke Raul’s goal scoring records in the Castilla, but he was always deemed to be not good enough for the first team. He spent seasons on loan at Fiorentina & Brugge before going on a free transfer to Nastic last season after finding no space in the first team at Madrid. Now, he's at Osasuna, following Soldado's path.

Miguel Torres - a youngster who was thrust into the 'Eternally Fragile' backline of Madrid by Fabio Capello. He's versatile enough to play anywhere at the back, which explains his early debut, but seems to play mainly on the left. Credit goes to him for coming good in that trial by fire last season. It was quite the step up: he was in fact playing for Real Madrid C when Capello picked him.

He signed a new contract during the summer, which raised hopes, but hasn't featured in any game yet. Schuster has even prefered Drenthe to Torres at left-back in recent games. Drenthe is a left sided midfield player and very uncomfortable at LB. And there is also Heinze to contend with now, not to mention Marcelo. So what has Schuster in store for Torres? We don't know as yet but pray that this talented younster doesn't rot on the sidelines.

Granero - Arguably the most talented from last year's Castilla squad. Granero has been with Real Madrid since he was 8-9 years old. He signed a new contract in the summer and is now on loan at cross-town rivals Getafe. Some fans look at him as a future replacement for Guti. There is no denying his talent, but it remains to be seen if he will get a chance when and if he comes back.

Ruben De la Red - Another talent who appeared fleetingly under Capello last season before being sold to Getafe with a buy-back option.

Mata - Only a few months after being promoted from Juvenil A to Castilla, he made the controversial choice to go to Valencia this summer, with his agent's help, in search of first team action. One could understand his looking for chances elsewhere if he was, say, a 21 year old youth team player that had been playing 2 years with Castilla without any chance at Primera Division level.

But Mata's not 21: he's 18, and drastically inexperienced. For such a young midfielder, who only has played a few months in Castilla, his actions seemed inexplicable, and they disappointed quite a few Madrid fans. He is languishing on the bench in Valencia at present.

Diego Lopez - He was Casillas's understudy last season and now is with Villareal. A classy goal keeper but unfortunately would never have been first choice as Casillas is the undisputed No.1 for both club and country. Still, a big-money summer move to the Madrigal showed his pedigree.

Talking of goalkeepers, there is Jordi Codina, the current understudy to Casillas (besides Dudek), and Kiko Casilla, who are both very good. It’s amazing to see how many top-class keepers Spain has produced over the years when compared to the drought in England.

Jurado - A talented midfielder with a wicked left foot, sold to Athletico Madrid with a buy-back clause.

Javi Garcia - Another name that seemed promising but just wasn't given the chances to show it. He is now at Osasuna.

Adrian is the son of Real Madrid legend, Michel, who coached Castilla last season (and had them relegated). He is obviously not as talented as his father was as a player, but still promising.

Bueno has quality, but his problem is his physical stature. This was very noticeable in the pre-season games. It needs to be seen if he can stand the test of the tough defenders of the Primera Liga.

Negredo can be a good forward for any other first division club in Spain. He was sold to Almeria this summer with a buy-back clause.

Adan, Sergio Sanchez, and Nieto are just some of the other names that come to mind. One has to admit that some are definitely not of the high quality that a top club like Madrid needs, but they will probably make it at a decent first division team in the future.

In fact if you look at any club in La Liga (OK, except maybe FC Barcelona), it will not be hard to find at least one player who has come through the Madrid ranks.

And we have only mentioned Castilla players till now. The talent runs deeper down the echelons of the youth at the Bernabeu. Here are some other very young players to look forward to in the future:

David Moreno, Dani Parejo, Guerroro, Jose Luis Arrollo, Nacho (Jose Ignacio Fernandez), Cristian Benavente, Javier Llorente etc., the latter being a Peruvian. Indeed, Nacho and Arrollo are actually playing with Spain under-17 national team.

But the one player that not just Real Madrid fans, but all football fans will be eagerly waiting for is Enzo. Did you say Enzo who? Well, he prefers not to use his famous last name on his shirt: Enzo Zidane.

He's named after the Uruguayan footballer Enzo Francescoli, who was Zinedine Zidane's childhood hero. Need I say more? He is just 12 years old, though, so let's wait a few more years to see him rise.

And what happened to Pavon, the player whose name was associated with the cantera policy? After spending a few seasons warming the bench and playing bit part roles in the first team of Real Madrid, this summer Paco Pavon finally put pen to paper and signed a contract with Real Zaragoza.

Time will tell if any of these talented Real Madrid youngsters mentioned above will get their day in the sun like the recent FC Barcelona introductions, Giovanni Dos Santos & Bojan Krkic.

If not, then at least the cantera will always be a happy hunting ground for the likes of Rafa Benitez.

Chetan Bambolkar

goal.com

pi_54094283
Oud stuk wel, als er staat dat Miguel Torres nog niet gespeeld heeft dit seizoen.
pi_54095139
quote:
A bit of background: unlike certain British clubs, the major Spanish clubs each have a wonderful youth system that brings out talented younsters time and again
Daar stopte ik.

Lekker neutraal stukje zeg...
pi_54095227
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:39 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Daar stopte ik.

Lekker neutraal stukje zeg...
Neutraal of niet, er staat in die zin echt helemaal niets dat niet klopt.
pi_54095308
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:44 schreef WeebI het volgende:

[..]

Neutraal of niet, er staat in die zin echt helemaal niets dat niet klopt.
Dat klopt. Maar dan kan ik de rest van het stuk al niet meer serieus nemen.

Alhoewel ik wel wat heb gelezen en er maar 1tje van die lijst een basisspeler is is het nog niet echt overtuigend
pi_54095511
Alleen Iker, Guti en Raul spelen regelmatig

Geweldige jeugdopleiding
pi_54095926
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Geweldige jeugdopleiding
De jeugdelftallen winnen met dubbele cijfers en in bijna alle Spaanse jeugdteams in Real hofleverancier. Op een gegeven moment worden de spelers afgeleverd, maar wordt de keuze gemaakt voor het halen voor een dure speler van buitenaf, dat is al een hele tijd zo. Sommige jongens uit de cantera van Real zouden niet minder hebben gepresteerd dan wat er nu staat. Een geweldige jeugdopleiding is het inderdaad , alleen moet het van bovenaf gaan veranderen.

overigens is 3 basisspelers al meer dan de meeste Europese topclubs.
pi_54096004
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 20:22 schreef AminBen het volgende:

[..]

De jeugdelftallen winnen met dubbele cijfers en in bijna alle Spaanse jeugdteams in Real hofleverancier. Op een gegeven moment worden de spelers afgeleverd, maar wordt de keuze gemaakt voor het halen voor een dure speler van buitenaf, dat is al een hele tijd zo. Sommige jongens uit de cantera van Real zouden niet minder hebben gepresteerd dan wat er nu staat. Een geweldige jeugdopleiding is het inderdaad , alleen moet het van bovenaf gaan veranderen.

overigens is 3 basisspelers al meer dan de meeste Europese topclubs.
De laatste 5 jaar niemand.

Dat is heel het punt, is Saviola nou beter dan Soldado (die jullie goed vinden)?
pi_54096371
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 20:29 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

De laatste 5 jaar niemand.

Dat is heel het punt, is Saviola nou beter dan Soldado (die jullie goed vinden)?
Het punt was naar DAM toe of de opleiding goed is of niet. Dat laatste; Nee. Het niet doorbreken van talenten ligt in deze dus niet echt bij de opleiding...
pi_54113350
  woensdag 24 oktober 2007 @ 22:40:45 #261
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_54146655
Robinho eindelijk heerlijk zien ballen. Helaas wel na 60 minuten toen Higuain erin kwam en Binho lekker op links mocht blijven.

Goeie mooie en beslissende acties. Hoop echt dat die door gaat breken want hij kan volgens mij ZOOOOO goed worden.

Vamos!!!
pi_54147900
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 20:58 schreef AminBen het volgende:

[..]

Het punt was naar DAM toe of de opleiding goed is of niet. Dat laatste; Nee. Het niet doorbreken van talenten ligt in deze dus niet echt bij de opleiding...
Spelers die niet doorbreken zijn dus niet goed goed genoeg.

Maar noem er eens een paar op die elders op het niveau van Real spelen.

Van de 25 spelers die ze mogen registreren zijn er een stuk of 5 uit de eigen opleiding, over een jaar moeten ze er 3 bij zetten die toch nooit zullen spelen maar omdat nu eenmaal verplicht is door de UEFA
pi_54159897
quote:
Op woensdag 24 oktober 2007 23:19 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Spelers die niet doorbreken zijn dus niet goed goed genoeg.

Maar noem er eens een paar op die elders op het niveau van Real spelen.

Van de 25 spelers die ze mogen registreren zijn er een stuk of 5 uit de eigen opleiding, over een jaar moeten ze er 3 bij zetten die toch nooit zullen spelen maar omdat nu eenmaal verplicht is door de UEFA
Met dat eerste ben ik het niet helemaal eens, apart from the Messi's, hebben spelers een steuntje in de rug nodig anders dan ze te droppen bij middenmoters. Juanfran bijvoorbeeld, daar droop het talent vanaf, was uitblinker bij internationale jeugdtoernooien en werd een grote toekomst voorspelt als opvolger van Figo. Heeft 6x mee mogen doen en toen Figo wegging heeft hij nooit meer een kans gekregen.
pi_54159982
Topper hoor, geweldig zoals hij bij Ajax uitblonk.
pi_54160042
das een andere Juanfran
pi_54160528
En waar speelt die topper nu?
pi_54160650
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:18 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En waar speelt die topper nu?
Osasuna. Eigelijk ongelofelijk als je hem een jaar of 4 geleden zag. Hij had/heeft minimaal het talent om bij die eerste 25 te zitten maar hij kreeg geen kans.
pi_54160718
Europese topclub dat Osasuna.

Maar geef nog eens een paar spelers die bij Real geen kans kregen en nu op het niveau van Real spelen?
pi_54160815
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Europese topclub dat Osasuna.

Maar geef nog eens een paar spelers die bij Real geen kans kregen en nu op het niveau van Real spelen?
dr breekt gewoon wat als ze afscheid moeten nemen van Real Misschien Eto'o, Arbeloa en Mata.
  donderdag 25 oktober 2007 @ 17:17:20 #270
42630 DAMH
vroemmmm!!!
pi_54162854
quote:
Op maandag 22 oktober 2007 19:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Geweldige jeugdopleiding
Dus omdat niet alle 11 uit de jeugd komen is het een kut opleiding?? denk toch ff na man,, om in het eerste te kunnen spelen van Real moet je of de top van de al bestaande top zijn of echt een gevalletje Messi,, zelfs Eto kreeg geen kans... Denk je dat iemand als sneijder wel was doorgebroken bij Real vanuit de jeugd, denk het niet,, jeugdopleiding is goed alleen het is niet de manier van werken van Real om die door te laten stromen (commercie is belangrijker?),,
-the Dude-
pi_54163665
Liever 1 geweldige speler uit de jeugdopleiding (Casillas bijvoorbeeld) dan een stuk 6-7 matige spelers. Kwaliteit boven kwantiteit.
pi_54242652
Hele lastige maand november komt eraan:

31 okt: Valencia uit
3 nov: Sevilla uit
6 nov: Olympiacos uit (CL)
10 nov: Mallorca thuis
13 nov: Alicante uit (COPA)
17 nov: EK Kwalificatie (met alle internationals weg)
21 nov: EK Kwalificatie
25 nov: Murcia uit
28 nov: Werder Bremen uit
2 dec: Racing thuis

10 wedstrijden dus voor veel spelers in 33 dagen, waarvan maar twee in Bernabéu.

Ik denk dat we na november wel dag kunnen zeggen tegen onze eerste stek.
pi_54243835
quote:
Op donderdag 25 oktober 2007 15:33 schreef AminBen het volgende:

[..]

dr breekt gewoon wat als ze afscheid moeten nemen van Real Misschien Eto'o, Arbeloa en Mata.
Mata heeft precies een wedstrijd gespeeld, Arbeloa bankt maar speelt wel op een vrij redelijk niveau. En Ego´o is gewoon top
  maandag 29 oktober 2007 @ 15:54:41 #274
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_54245910
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:59 schreef WeebI het volgende:

31 okt: Valencia uit
3 nov: Sevilla uit
6 nov: Olympiacos uit (CL)
10 nov: Mallorca thuis
13 nov: Alicante uit (COPA)
17 nov: EK Kwalificatie (met alle internationals weg)
21 nov: EK Kwalificatie
25 nov: Murcia uit
28 nov: Werder Bremen uit
2 dec: Racing thuis

10 wedstrijden dus voor veel spelers in 33 dagen, waarvan maar twee in Bernabéu.

Lekker positief ingesteld weer Weeb's! Sevilla en Valencia zijn lastig ja maar we zijn wel Real Madrid he, dan hoef je in principe niet minder te zijn dan anderen. De kans dat we bijde partijen gewoon winnen is dus echt wel aanwezig.

Die andere 3 clubs moet je gewoon van winnen als je om de titel mee wilt doen, en dat willen en doen we ook. Ik zeg 8x winst voor Real deze maand. Hala!

De tegenstanders zullen ook nog wel wat dikke kluiven krijgen en die spelen op het moment ook niet geweldig.
pi_54292577
Galavoorstelling?
pi_54292698
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 15:54 schreef jojomen4 het volgende:
Ik zeg 8x winst voor Real deze maand. Hala!
Stel, worst case scenario: Ze verliezen 7 keer.

Mag ik dan even " !!!!!!!!!!!!!!!!!11" posten?
  woensdag 31 oktober 2007 @ 23:49:33 #277
10995 WasQ
Godmiljaar!!
pi_54293350
Dat is nog eens een overwinning zeg. 0-4 na 36 minuten, Valencia in eigen huis met 1-5 oprollen. Koeman mag blij zijn dat hij nog niet in Spanje is
pi_54293549
Sergio Ramos
  donderdag 1 november 2007 @ 08:43:07 #279
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54296091
29.10 Novastar HMH
pi_54352211
Beetje wisselvallig team is het niet?
  dinsdag 6 november 2007 @ 22:57:43 #281
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_54417581
Ik denk dat Schuster het niet lang vol gaat houden in Madrid. Hij jaagt alle journalisten tegen zich in het harnas door bijdehandte antwoorden te geven en te doen alsof journalisten geen verstand van voetbal hebben.

Als die niet snel die komkommer uit z'n reet haalt en zich ontspant krijgt die problemen wanneer die 3...4.. wedstrijden verliest want dan gaat die de volle laag krijgen van iedereen die die nu zit te jennen.

Het spel ziet er ook nog niet lekker uit.
pi_54430599
Mwa, niks om je zorgen over te maken vind ik.
  woensdag 7 november 2007 @ 15:23:12 #283
176521 Grulez
rasgroninger
pi_54430703
quote:
Op woensdag 31 oktober 2007 23:59 schreef WeebI het volgende:
Sergio Ramos
Idd ben ook wel fan.
pi_54433176
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 22:57 schreef jojomen4 het volgende:
Ik denk dat Schuster het niet lang vol gaat houden in Madrid. Hij jaagt alle journalisten tegen zich in het harnas door bijdehandte antwoorden te geven en te doen alsof journalisten geen verstand van voetbal hebben.

Als die niet snel die komkommer uit z'n reet haalt en zich ontspant krijgt die problemen wanneer die 3...4.. wedstrijden verliest want dan gaat die de volle laag krijgen van iedereen die die nu zit te jennen.

Het spel ziet er ook nog niet lekker uit.
Oh, dus binnenkort ALWEER een nieuwe trainer? Dat is toch gewoon te belachelijk voor woorden. Fuck de pers
pi_54433346
Sneijder speelde gisteren een goede partij. Ruud miste een grote kans, maar dat kwam vooral door pech. Hij deed niets verkeerd. Verder Ruud niet echt gezien.

Real speelde niet groots, maar het hoefde ook niet. Een punt in Griekenland is een prima resultaat. De volgende ronde wordt toch wel bereikt.
  woensdag 7 november 2007 @ 23:11:35 #286
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_54443906
Schuster riep gister weer wat stoms tijdens een persconferentie. "Ik miste soms een blonde jongen in het veld" zei die, en hij had het niet over Robben.

Sommige trainers staan door dik en dun naast hun spelers en Schuster roept zoiets na een pot van Sneijder. En dat die naast het veld telkens stond te schreeuwen als een mongool.

Rare vogel. Als die ons goed laat ballen mag die blijven.
pi_54457913
Waar blijven de plaatjes voor de OP, WeebL?
pi_54501094
Balboa heeft Pepe gisteren met een bloedend gezicht van de training geslagen, hij raakte hem vol met zijn rechter.

pi_54501864
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:08 schreef dndiek het volgende:
Waar blijven de plaatjes voor de OP, WeebL?
Laatste tijd geen tijd meer voor gehad
  zaterdag 10 november 2007 @ 16:51:52 #290
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_54507181
En als je je dan nog eens bedenkt dat z'n nickname "rocky" is...
pi_54507286
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 11:19 schreef AminBen het volgende:
Balboa heeft Pepe gisteren met een bloedend gezicht van de training geslagen, hij raakte hem vol met zijn rechter.

[ afbeelding ]

pi_54508119
Ik wil actie foto´s zien
pi_54509515
Serieus of is dit bullshit?
AFC AJAX
pi_54509603
Opstootjes en Real. Dat kan niet verrassend zijn.
  woensdag 28 november 2007 @ 22:42:39 #295
61885 jojomen4
hungersite.com
pi_54907373
quote:
Op maandag 29 oktober 2007 12:59 schreef WeebI het volgende:

En in de CL en in de Liga 1ste Daarom zijn we de grootste weeb!

Komende wedstrijden maar hopen dat Sneijder werelds speelt, dan houd die Guti hopelijk op de bank. Wat een drama vind ik die de laatste weken. Het is dat Robinho eindelijk als een beest speelt, anders waren we helemaal niet creatief geweest.

Metzelder vandaag KUT, Pepe soso.

Robben mag ook eens iets laten zien, glazen pop heeft nog geen euro terug verdient van die 36 miljoen. Over paar weekjes gaan we 3 punten ophalen in Cataluna!!!!
pi_54908962
quote:
Op woensdag 28 november 2007 22:42 schreef jojomen4 het volgende:

[..]

In de Liga 1ste Daarom zijn we de grootste weeb!
Niet om het één of ander, maar dat danken we alleen maar aan Almería, dat Villarreal op 1-1 hield.

Alhoewel, dat kwam wel door een treffer van Álvaro Negredo , dus wellicht was dat met voorbedachten rade en zijn we ook daarom de grootste
  donderdag 29 november 2007 @ 08:39:37 #297
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54912598
Wat een onrust heerst er in de verdediging zeg, als er nu gewoon eens rustig werd opgebouwd
Ik hoop toch echt dat Guti verdedigend ook nog wat gaat betekenen in zn leven, heb gisteren de hele wedstrijd op hem gelet, maar bij balverlies blijft hij met de handen in zn zij staan te kijken. Ongelooflijk. Diarra is ook niet bij machte om 2 man af te stoppen, wat niet vreemd is natuurlijk.
29.10 Novastar HMH
pi_54912628
quote:
Op zaterdag 10 november 2007 12:07 schreef WeebI het volgende:

[..]

Laatste tijd geen tijd meer voor gehad
. Hup hup.
pi_54912666
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:39 schreef Damzkieee het volgende:
Wat een onrust heerst er in de verdediging zeg, als er nu gewoon eens rustig werd opgebouwd
Ik hoop toch echt dat Guti verdedigend ook nog wat gaat betekenen in zn leven, heb gisteren de hele wedstrijd op hem gelet, maar bij balverlies blijft hij met de handen in zn zij staan te kijken. Ongelooflijk. Diarra is ook niet bij machte om 2 man af te stoppen, wat niet vreemd is natuurlijk.
Moet je voorstellen als Sneijder ook nog eens speelt
  donderdag 29 november 2007 @ 09:04:56 #300
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_54912877
quote:
Op donderdag 29 november 2007 08:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Moet je voorstellen als Sneijder ook nog eens speelt
Die stond nota bene nog verdedigende middenvelder bij het WK
29.10 Novastar HMH
pi_54913951
vol
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')