quote:This is quality stuff, great to see. No coincidence that Real are becoming more likeable by the minute as they sign Dutchies imo.
Linkquote:Op zondag 2 september 2007 22:51 schreef koningdavid het volgende:
Dit las ik op een buitenlands forum:
[..]
![]()
Dat was toch gespeeld, of niet?quote:Op zondag 2 september 2007 23:58 schreef BigFire het volgende:
heeft iemand toevallig nog het filmpje waar Beckenbauer net doet alsof ie niet weet wie Wesley Sneijder is en Bayern hem niet hoeft?![]()
![]()
Goed schot inderdaadquote:Op maandag 3 september 2007 00:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)l-vs-villareal_sport
"Drenthe Skill"
Goeie analyse.quote:Op maandag 3 september 2007 00:35 schreef Douwe het volgende:
Dat filmpje was wel zn beste actie
Speelde verder wel degelijk. Niet super, niet slecht.
Om op voorhand te roepen dat het een verkeerde beslissing is is belachelijk. Er zijn genoeg voorbeelden die hebben laten zien dat het wel kan. Kijk een Seedorf of Van Persie. De enige vraag die je je nu kunt stellen is of die veel zal spelen. Maar of het een juiste beslissing is of niet kan je pas na z'n carriere zeggen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:01 schreef Douwe het volgende:
Toch valt Drenthe me echt 100% mee. Ik had niet gedacht dat hij toch al zo goed zou kunnen meekomen op dit niveau. En aan de verschillende acties die hij ook vandaag weer maakte zie je toch wel dat hij wel degelijk talent heeft. Zodoende is die stap naar Real Madrid misschien toch helemaal geen slechte stap geweest, hij kan daar écht een hoop leren met mensen als Heinze en Cannavaro naast zich.
Sneijder speelde trouwens wel geweldig... die gast was écht overal
Volgens mij:quote:Op maandag 3 september 2007 03:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke 3 buitenlanders zijn geregistreerd?
Dat zijn ze inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2007 03:58 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens mij:
Marcelo, Diarra en.....?
Edit: Robinho misschien.
Baptista heeft enkele weken geleden z'n Spaanse paspoort gekocht.![]()
Met alle respect voor Drenthe, maar Van Persie en met name Seedorf waren toch al drie slagen verder toen ze over werden genomen en het lijkt me sterk dat beiden zoveel hebben gekost.quote:Op maandag 3 september 2007 03:04 schreef jojomen4 het volgende:
Om op voorhand te roepen dat het een verkeerde beslissing is is belachelijk. Er zijn genoeg voorbeelden die hebben laten zien dat het wel kan. Kijk een Seedorf of Van Persie.
Nah van Persie was bankzitter bij Feyenoord voordat ie naar Arsenal ging....quote:Op maandag 3 september 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
Met alle respect voor Drenthe, maar Van Persie en met name Seedorf waren toch al drie slagen verder toen ze over werden genomen en het lijkt me sterk dat beiden zoveel hebben gekost.
quote:Op maandag 3 september 2007 12:55 schreef DAMH het volgende:
[..]
Nah van Persie was bankzitter bij Feyenoord voordat ie naar Arsenal ging....
Wat betreft Guti in dit topic en andere madrid topics,,, In NL doen de mensen erg nagatief over deze jongen, omdat het natuurlijk een mooiboy is, maar ook door de comentatoren die veel op deze jongen zeiken,,, Maar allen die Real regelmatig zien en Guti weten dat deze jongen eigenlijk nog veel groter had kunnen zijn, als ie maar 1% van bv de mentaliteit van een Raul had gehad.. want als je em bijvoorbeeld in de wedstrijd van vorig jaar thuis tegen Sevilla ziet,, das echt waanzinnig..
Ik zag Guti Haz geloof ik. Guti Hernandez is het eigenlijk. Vreemd, want zo'n afkorting is niet echt een oplossing. En waarom niet gewoon Guti? Ben benieuwd of iemand hier meer van weet...quote:Op maandag 3 september 2007 13:00 schreef De_Ananas het volgende:
Wat had Guti achterop eigenlijk?
Pepe speelde afgezien van één hele slechte wedstrijd anders ook heel goed in de voorbereiding hoor. Doet niks af aan de prestatie van Metzelder gisteren, want hij was in de eerste helft samen met Iker en Raúl de enige die het echt goed deed. De rest speelde tot de rust zeer nerveus.quote:Op maandag 3 september 2007 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Metzelder wist overigens in de wedstrijd van gisteren méér indruk te maken dan Pepe in de gehele voorbereiding. Speelde gisteren meer dan een verdienstelijke partij![]()
Guti heeft al jaren GUTI.H.quote:Op maandag 3 september 2007 13:56 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik zag Guti Haz geloof ik. Guti Hernandez is het eigenlijk. Vreemd, want zo'n afkorting is niet echt een oplossing. En waarom niet gewoon Guti? Ben benieuwd of iemand hier meer van weet...
En Guti... tja, bij vlagen een geniale voetballer, maar ook een verschrikkelijke etter. Ik ben er geen fan van, maar heb hem gedurende de afgelopen jaren wel leren waarderen...
Hij heeft er vast een reden voor.quote:Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef De_Ananas het volgende:
Dacht dat hij altijd Guti achterop had![]()
Vind dat soort veranderingen nooit iets
Gewoon een a en een z erachter laten plakken (al staat het dan niet helemaal centraal meer).quote:Op maandag 3 september 2007 14:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij heeft er vast een reden voor.
Wel kut voor zn fans die al een shirt besteld hadden met Guti.H achterop. Aan de andere kant, als echte fan had je dat al in de voorbereiding kunnen zien, toen die shirts nog niet te koop waren.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |