quote:This is quality stuff, great to see. No coincidence that Real are becoming more likeable by the minute as they sign Dutchies imo.
Linkquote:Op zondag 2 september 2007 22:51 schreef koningdavid het volgende:
Dit las ik op een buitenlands forum:
[..]
![]()
Dat was toch gespeeld, of niet?quote:Op zondag 2 september 2007 23:58 schreef BigFire het volgende:
heeft iemand toevallig nog het filmpje waar Beckenbauer net doet alsof ie niet weet wie Wesley Sneijder is en Bayern hem niet hoeft?![]()
![]()
Goed schot inderdaadquote:Op maandag 3 september 2007 00:09 schreef Mutsaers__78 het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)l-vs-villareal_sport
"Drenthe Skill"
Goeie analyse.quote:Op maandag 3 september 2007 00:35 schreef Douwe het volgende:
Dat filmpje was wel zn beste actie
Speelde verder wel degelijk. Niet super, niet slecht.
Om op voorhand te roepen dat het een verkeerde beslissing is is belachelijk. Er zijn genoeg voorbeelden die hebben laten zien dat het wel kan. Kijk een Seedorf of Van Persie. De enige vraag die je je nu kunt stellen is of die veel zal spelen. Maar of het een juiste beslissing is of niet kan je pas na z'n carriere zeggen.quote:Op maandag 3 september 2007 01:01 schreef Douwe het volgende:
Toch valt Drenthe me echt 100% mee. Ik had niet gedacht dat hij toch al zo goed zou kunnen meekomen op dit niveau. En aan de verschillende acties die hij ook vandaag weer maakte zie je toch wel dat hij wel degelijk talent heeft. Zodoende is die stap naar Real Madrid misschien toch helemaal geen slechte stap geweest, hij kan daar écht een hoop leren met mensen als Heinze en Cannavaro naast zich.
Sneijder speelde trouwens wel geweldig... die gast was écht overal
Volgens mij:quote:Op maandag 3 september 2007 03:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Welke 3 buitenlanders zijn geregistreerd?
Dat zijn ze inderdaad.quote:Op maandag 3 september 2007 03:58 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Volgens mij:
Marcelo, Diarra en.....?
Edit: Robinho misschien.
Baptista heeft enkele weken geleden z'n Spaanse paspoort gekocht.![]()
Met alle respect voor Drenthe, maar Van Persie en met name Seedorf waren toch al drie slagen verder toen ze over werden genomen en het lijkt me sterk dat beiden zoveel hebben gekost.quote:Op maandag 3 september 2007 03:04 schreef jojomen4 het volgende:
Om op voorhand te roepen dat het een verkeerde beslissing is is belachelijk. Er zijn genoeg voorbeelden die hebben laten zien dat het wel kan. Kijk een Seedorf of Van Persie.
Nah van Persie was bankzitter bij Feyenoord voordat ie naar Arsenal ging....quote:Op maandag 3 september 2007 11:52 schreef Chivu het volgende:
[..]
Met alle respect voor Drenthe, maar Van Persie en met name Seedorf waren toch al drie slagen verder toen ze over werden genomen en het lijkt me sterk dat beiden zoveel hebben gekost.
quote:Op maandag 3 september 2007 12:55 schreef DAMH het volgende:
[..]
Nah van Persie was bankzitter bij Feyenoord voordat ie naar Arsenal ging....
Wat betreft Guti in dit topic en andere madrid topics,,, In NL doen de mensen erg nagatief over deze jongen, omdat het natuurlijk een mooiboy is, maar ook door de comentatoren die veel op deze jongen zeiken,,, Maar allen die Real regelmatig zien en Guti weten dat deze jongen eigenlijk nog veel groter had kunnen zijn, als ie maar 1% van bv de mentaliteit van een Raul had gehad.. want als je em bijvoorbeeld in de wedstrijd van vorig jaar thuis tegen Sevilla ziet,, das echt waanzinnig..
Ik zag Guti Haz geloof ik. Guti Hernandez is het eigenlijk. Vreemd, want zo'n afkorting is niet echt een oplossing. En waarom niet gewoon Guti? Ben benieuwd of iemand hier meer van weet...quote:Op maandag 3 september 2007 13:00 schreef De_Ananas het volgende:
Wat had Guti achterop eigenlijk?
Pepe speelde afgezien van één hele slechte wedstrijd anders ook heel goed in de voorbereiding hoor. Doet niks af aan de prestatie van Metzelder gisteren, want hij was in de eerste helft samen met Iker en Raúl de enige die het echt goed deed. De rest speelde tot de rust zeer nerveus.quote:Op maandag 3 september 2007 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Metzelder wist overigens in de wedstrijd van gisteren méér indruk te maken dan Pepe in de gehele voorbereiding. Speelde gisteren meer dan een verdienstelijke partij![]()
Guti heeft al jaren GUTI.H.quote:Op maandag 3 september 2007 13:56 schreef WasQ het volgende:
[..]
Ik zag Guti Haz geloof ik. Guti Hernandez is het eigenlijk. Vreemd, want zo'n afkorting is niet echt een oplossing. En waarom niet gewoon Guti? Ben benieuwd of iemand hier meer van weet...
En Guti... tja, bij vlagen een geniale voetballer, maar ook een verschrikkelijke etter. Ik ben er geen fan van, maar heb hem gedurende de afgelopen jaren wel leren waarderen...
Hij heeft er vast een reden voor.quote:Op maandag 3 september 2007 14:27 schreef De_Ananas het volgende:
Dacht dat hij altijd Guti achterop had![]()
Vind dat soort veranderingen nooit iets
Gewoon een a en een z erachter laten plakken (al staat het dan niet helemaal centraal meer).quote:Op maandag 3 september 2007 14:36 schreef WeebI het volgende:
[..]
Hij heeft er vast een reden voor.
Wel kut voor zn fans die al een shirt besteld hadden met Guti.H achterop. Aan de andere kant, als echte fan had je dat al in de voorbereiding kunnen zien, toen die shirts nog niet te koop waren.
quote:
Weebl, Raul speelt nu dan 2 goeie wedstrijden in 3 jaar. Als ie dat de rest van het seizoen doortrekt is hij idd van toegevoegde waarde, anders blijf ik erbij dat die gewoon moet bankzitten.quote:Op maandag 3 september 2007 09:35 schreef WeebI het volgende:
[..]
Oh en Jojo, graag uw opinie over de eerste helft, waar iedereen van Real nog niet goed speelde behalve EL CAPITÁN.
Heb je niet liever een Raúl die scoort, dan een Raúl die niet scoort?
Inderdaad! Hij mag blijven staan!quote:Op maandag 3 september 2007 11:48 schreef Cyberia18 het volgende:
Metzelder wist overigens in de wedstrijd van gisteren méér indruk te maken dan Pepe in de gehele voorbereiding. Speelde gisteren meer dan een verdienstelijke partij![]()
Nou meneer de gokkert, daar gaat het anders verdacht veel op lijken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 00:34 schreef jojomen4 het volgende:
Owja, heb wel Real op kampioen gezet in de 2 belangrijkste bets, dus denk aub niet dat ik geen Merengue ben en wil dat Barca sucessen heeft.
![]()
Boeiend, het hoort gewoon geel te zijn. Nigel de Jong kreeg ook geel tijdens Sparta - Ajax toen die speler van Telstar was omgekomen. Hij scoorde twee keer, en kreeg 1 van de keren geel. Alsof Ramos het trouwens aan z'n reet zal roesten of 'ie geel krijgt voor zo'n gebaar of niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 01:56 schreef jojomen4 het volgende:
Ik heb het tijdens de wedstrijd gemist maar Sergio Ramos heeft een gele kaart gekregen omdat die gedeeltelijk z'n shirt uit deed.![]()
De kaart is nu ingetrokken omdat hij een boodschap had voor z'n vriend PUerta. Wat een debiel die scheidsrechter. Die vieze vuile tiefushond had ons paar jaar geleden al genaait met Barca - Real en probeert die het nu nog eens.![]()
Hij heeft z'n shirt niet eens helemaal uitgetrokken, alleen over z'n hoofd getild.quote:Op woensdag 5 september 2007 02:01 schreef Chivu het volgende:
[..]
Boeiend, het hoort gewoon geel te zijn. Nigel de Jong kreeg ook geel tijdens Sparta - Ajax toen die speler van Telstar was omgekomen. Hij scoorde twee keer, en kreeg 1 van de keren geel. Alsof Ramos het trouwens aan z'n reet zal roesten of 'ie geel krijgt voor zo'n gebaar of niet.
Dat mag ook niet.quote:Op woensdag 5 september 2007 03:26 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Hij heeft z'n shirt niet eens helemaal uitgetrokken, alleen over z'n hoofd getild.
Denk je nu echt dat hij voordat hij die actie deed niet wist dat hij er een gele kaart voor zou kunnen krijgen? Voetballers zijn ook niet dom hoor. Hij heeft de afweging gemaakt om het te doen, en vond het belangrijker om z'n vriend te eren dan een kaart te ontvangen.quote:Op woensdag 5 september 2007 03:26 schreef jojomen4 het volgende:
Jij snapt het gelukkig allemaal wel![]()
De kaart is toch ingetrokken, dus de utizondering is toch al gemaakt? Of de bond dat nu doet of de scheidsrechter maakt niet uit, die scheids had heul geen geel hoeven geven, dat had die naaibal zelf ook wel kunnen verzinnen.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:28 schreef Chivu het volgende:
Ik kan begrijpen dat het lullig is. Het is sowieso een domme regel, maar als je uitzonderingen gaat maken dan blijf je bezig.
Dat gaat allemaal niet over voetbal. Puerta was een voetballer, die iedereen in Spanje kende. Dan is het niet meer dan logisch om hem op deze manier te eren. Zoiets als dit doe je niet als je oma doodgaat of de broer van je vrouw.quote:Op woensdag 5 september 2007 11:51 schreef Chivu het volgende:
Dat de kaart is teruggetrokken is heel erg coulant.
Als de oma van Ramos overlijdt, wordt zo'n kaart dan ook teruggetrokken? Als de broer van zijn vrouw overlijdt, wordt zo'n kaart dan teruggetrokken? Als er een meisje spoorloos verdwijnt in Mexico en het haalt het landelijke nieuws en Ramos doet zoiets, wordt 'ie dan ingetrokken? Als hij er niet Puerta mee wilde eren, maar die Afrikaan uit Israel, wordt 'ie dan ingetrokken?
IK krijg de melding: Deze video is mogelijk nog niet beschikbaar.quote:Op zondag 9 september 2007 22:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ook leuk, hier beelden van het kampioenschap feest in de wagenMet digitale camera opgenomen. (Vana 3.13)
Klik
Vaag, werkt hier wel.quote:Op zondag 9 september 2007 23:52 schreef Skwish het volgende:
[..]
IK krijg de melding: Deze video is mogelijk nog niet beschikbaar.
quote:Met Drenthe, Van Nistelrooy, Robben en Sneijder is er een Nederlandstalige enclave ontstaan in Madrid, die zelfs aan uitbreiding onderhevig is. "Diarra (ex-speler van Vitesse) kent nog wat Nederlandse woorden. En we zijn nu met Robinho bezig. Hij is heel leergierig. 'Ik ga naar huis', zegt hij aan het einde van de dag. Mooi, he!"
Wekelijks het de tegenstanders moeilijk maken, assists geven, goals maken en uitgroeien tot 1 van de gevaarlijkste spelers op de wereld.quote:Op dinsdag 11 september 2007 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat is zijn potientiele niveau?
Waarom is het een klasbak? Hij laat bij Real al 2 jaar geen flikker zien. Hij zal best goed kunnen ballen maar zolang die het niet laat zien moeten we hem niet de hemel in gaan prijzen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:45 schreef BonJovi het volgende:
Robinho is een echte klasbakWorld cup 2010 word nog leuk met Robinho en Pato samen
Hij moet nog even wennen kan best aan de rechterkant, maar hij heeft daar voor wel 2 jaar geprutst op links. Dus daar heeft die in mijn ogen wel genoeg kunnen wennen. Hij moet gewoon presteren nou.quote:Op woensdag 12 september 2007 15:16 schreef WeebI het volgende:
Robinho is meer op zijn plaats aan de linkerkant, maar met de huidige aankopen lijkt zijn toekomst aan die kant niet echt rooskleurig.
Vandaar dat ie nu van rechts moet komen, en daar moet ie denk ik nog even aan wennen. Het is wel een spelen waar in ieder geval altijd gevaar van uit gaat. Persoonlijk zie ik op dit moment liever Higuaín, maar Robinho heeft natuurlijk minstens zoveel potentie, dus ik begrijp Schuster ook wel.
Weer iets waar we het over eens zijn.quote:Hoop alleen wel dat Gonzalo wat meer speeltijd krijgt. Dat wordt echt een held
quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:33 schreef jojomen4 het volgende:
Robinho kan beter gaan voetballen. VInd het nog steeds zwaar onder z'n potentiele niveau wat die wekelijks laat zien.
Dit weekend denk ik al op de bank (Casillas, Ramos, Metzelder, Cannavaro, Heinze, Diarra, Guti, Sneijder, Raul en Ruud. En dan Robinho of Drenthe.
Als Robben fit is kan die bankzitten.
Bijna in heel Europa 2-3 wedstrijden.quote:Op donderdag 13 september 2007 11:29 schreef paultjuhhh het volgende:
Hebben ze nou nog maar 2 wedstrijden gespeelt joh
Makkelijk maar duurquote:Op donderdag 13 september 2007 12:24 schreef Harmen1984 het volgende:
Hoe makkelijk/moelijk is het om als Nederlandse toerist aan kaartjes voor thuiswedstrijden van Real te komen?
Centraal op het middenveld geloof ik.quote:Op donderdag 13 september 2007 16:07 schreef TerroRobbie het volgende:
Op welke positie speelde Gallego?
Heeft ie sinds dit seizoen, eerder was het altijd GUTI.Hquote:Op zondag 16 september 2007 11:40 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarom heeft Guti: Guti. Haz achterop zijn shirt?
Nette overwinning trouwens, deze moeten ook gewonnen worden natuurlijk.
Nou, das mooi, dan hoeven we ook niet te spelen en krijgen we toch 3 puntenquote:Op zondag 16 september 2007 11:50 schreef -Vaduz- het volgende:
En Werder kun je nu het beste treffen natuurlijk, die zijn totaal de weg kwijt.
quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:32 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom wilden jullie ook nog Ballack kopen?![]()
Zit er uberhaupt een visie achter het beleid of niet?
Ik noem de fans altijd de clubquote:Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
Deze kan in de OP
@ Ananas: Schuster wilde Ballack kopen, niet 'wij'.
Op de bank, waar nu Baptista zit.quote:Op zondag 16 september 2007 13:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik noem de fans altijd de club
Maar waar zou hij dan moeten spelen als ie wel was gekomen?![]()
Waarschijnlijk wilde hij Ballack gewoon in de basis zetten, maar vergeet niet dat hij Ballack al wilde hebben voordat Real met Ajax begon met onderhandelen over Sneijder.quote:Op zondag 16 september 2007 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ballack voor veel geld halen om hem op de bank te zetten, was dat zijn plan?
!
!
!
Deze week stond op de Belse teletekst dat het onderhandelen mislukt was dus hij wilde hem nog wel nadat Sneijder er al was. Weet trouwens niet meer wat er precies stond aangezien hij nu niet gekocht kan worden uiteraard.quote:Op zondag 16 september 2007 13:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde hij Ballack gewoon in de basis zetten, maar vergeet niet dat hij Ballack al wilde hebben voordat Real met Ajax begon met onderhandelen over Sneijder.
Ajax had interesse in hem maar hij kwam nietquote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef Damzkieee het volgende:
Speelde die Uche trouwens niet eens voor Ajax ofzo? Die naam komt me zo bekend voor.
zoeen goede vergelijkenis he!quote:Op zondag 16 september 2007 15:58 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt wel toch?
hij is mijn kloon..quote:
Marcelo speelde nou niet echt geweldig, een paar leuke acties, maar verder veel balverlies.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Royston kan het voorlopig wel vergeten met Marcelo en Robben
quote:Op woensdag 19 september 2007 00:36 schreef De_Ananas het volgende:
Ik vond Higuain helemaal niks zeg (van wat ik gezien had).
Pinokkio is niet zo houterig vergeleken bij hem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |