quote:Op zaterdag 15 september 2007 11:32 schreef De_Ananas het volgende:
Waarom wilden jullie ook nog Ballack kopen?![]()
Zit er uberhaupt een visie achter het beleid of niet?
Ik noem de fans altijd de clubquote:Op zondag 16 september 2007 13:02 schreef WeebI het volgende:
[afbeelding]
Deze kan in de OP
@ Ananas: Schuster wilde Ballack kopen, niet 'wij'.
Op de bank, waar nu Baptista zit.quote:Op zondag 16 september 2007 13:03 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik noem de fans altijd de club
Maar waar zou hij dan moeten spelen als ie wel was gekomen?![]()
Waarschijnlijk wilde hij Ballack gewoon in de basis zetten, maar vergeet niet dat hij Ballack al wilde hebben voordat Real met Ajax begon met onderhandelen over Sneijder.quote:Op zondag 16 september 2007 13:19 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ballack voor veel geld halen om hem op de bank te zetten, was dat zijn plan?
!
!
!
Deze week stond op de Belse teletekst dat het onderhandelen mislukt was dus hij wilde hem nog wel nadat Sneijder er al was. Weet trouwens niet meer wat er precies stond aangezien hij nu niet gekocht kan worden uiteraard.quote:Op zondag 16 september 2007 13:51 schreef WeebI het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wilde hij Ballack gewoon in de basis zetten, maar vergeet niet dat hij Ballack al wilde hebben voordat Real met Ajax begon met onderhandelen over Sneijder.
Ajax had interesse in hem maar hij kwam nietquote:Op zondag 16 september 2007 14:13 schreef Damzkieee het volgende:
Speelde die Uche trouwens niet eens voor Ajax ofzo? Die naam komt me zo bekend voor.
zoeen goede vergelijkenis he!quote:Op zondag 16 september 2007 15:58 schreef De_Ananas het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Lijkt wel toch?
hij is mijn kloon..quote:
Marcelo speelde nou niet echt geweldig, een paar leuke acties, maar verder veel balverlies.quote:Op woensdag 19 september 2007 00:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Royston kan het voorlopig wel vergeten met Marcelo en Robben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |