AC/DC is (halve) metal.quote:Op zondag 9 september 2007 16:07 schreef wallofdolls het volgende:
[..]
Haha nee, dan ben ik bang dat je m toch even uit moet leggen.
niet dat ik je wilde aanvallen hoor ik liep je alleen n beetje te dissen.
Ooh zo. Naja Led Zeppelin ook. Echte metal dan en niet van die zompige lage-tonen pulp. (joe, ik ben in een goede bui de afglopen dagenquote:
Echte mannen met vrouwenhaarquote:Op zondag 2 september 2007 20:22 schreef -Beer- het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=uyoaG9bThic
quote:Op donderdag 13 september 2007 09:39 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Um, waar haal jij vandaan dat het kennen van Dime automatisch betekend dat je Schuldiner niet kan plaatsen?
en bij 'glory'?quote:Op donderdag 13 september 2007 14:09 schreef Elegy het volgende:
Manowar leent zich wel uitstekend voor het Grote Manowar Bierspel.
Men neme een krat of tray bier en een willekeurige Manowar cd. Elke keer als je "power", "steel" of "metal" hoort moet je een blikje of flesje atten.
Gegarandeerde dronkenschap na één nummer
Same here!quote:Op maandag 3 september 2007 21:39 schreef Lotteh het volgende:
Ik word verdrietig van dit topic..Allemaal stevige met0l, en waar hou ik van? Juist, dat.
![]()
Wat is echte muziek volgens jou?quote:Op vrijdag 14 september 2007 00:01 schreef wallofdolls het volgende:
Metal is ook voor meisjes, echte mannen luisteren naar echte muziek![]()
Macho Man.quote:Op zondag 2 september 2007 20:21 schreef Koploperkopper het volgende:
Village People.
Dan kan het in één minuutquote:
dat klinkt goed, maar eens beluisteren eerdaagsquote:Op maandag 3 september 2007 14:03 schreef Monolith het volgende:
Zoiets als Metal is een mannensport van Kutschurft?
[..]
Ook bekend van klassiekers als Met je tieten in de bankschroef en Bruut anaal genomen in een overvolle dixie.
karbonade brigadequote:Op vrijdag 14 september 2007 21:13 schreef Toempf het volgende:
[..]
dat klinkt goed, maar eens beluisteren eerdaags
Als je t topic had doorgelezen had je t gewetenquote:Op vrijdag 14 september 2007 00:06 schreef vaika83 het volgende:
[..]
Wat is echte muziek volgens jou?
Baarden.quote:Op vrijdag 14 september 2007 20:17 schreef Myschkin het volgende:
Echte mannenmuziek, voor mannen met grote baarden door mannen met grote baarden (behalve natuurlijk, hoe kan het ook anders Frank Beard): ZZ Top.
Voorbeeldje:
ZZ Top - Gimme All Your Lovin
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |