quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef mercurial3 het volgende:
Ik had eerst een lerares die heette Roos Ottendevagina
Dat advocatenduo Anker, die twee broers heten volgens mij Willem en nog iets met een Wquote:Op zondag 2 september 2007 15:22 schreef C2000 het volgende:
Ik dacht aan de 'W' zelf..maar dat is meer iets voor de UK.
Zou wat zijn als die ander Karel heetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat advocatenduo Anker, die twee broers heten volgens mij Willem en nog iets met een W
De ene heet Wim Anker (W. Anker dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat advocatenduo Anker, die twee broers heten volgens mij Willem en nog iets met een W
bij ons was er een chirurg die dokter oei heette...quote:Op maandag 3 september 2007 14:50 schreef Rasing het volgende:
[..]
En in Den Bosch een internist die K. Bouter heet.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef mercurial3 het volgende:
Ik had eerst een lerares die heette Roos Ottendevagina
Lijkt wel of ouders het express doenquote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Een ex-collega heet zo..
Werkelijk waar..![]()
van die familie die hun kind jack genoemd hebben?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is toch geen telg van de familie Pot hè?
quote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef PlainOwnage het volgende:
Een vriend van mij heet W.C. Borstel. Willem Cornelis.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef Levitation het volgende:
Ik had een juf op de basisschool die Schaap - in de Wei heette. Dan trouw je toch gewoon niet?
quote:
quote:
we want proofquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op mijn middelbare school zat een meisje die heette Annewil en van van haar achternaam Pijpen.
Laat staan als je dan ook nog eens Dick heet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:51 schreef iuvenis het volgende:
Je bent tegenwoordig ook aardig de sjaak als je 'Kock' of 'Cock' als achternaam hebt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |