quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef mercurial3 het volgende:
Ik had eerst een lerares die heette Roos Ottendevagina
Dat advocatenduo Anker, die twee broers heten volgens mij Willem en nog iets met een Wquote:Op zondag 2 september 2007 15:22 schreef C2000 het volgende:
Ik dacht aan de 'W' zelf..maar dat is meer iets voor de UK.
Zou wat zijn als die ander Karel heetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat advocatenduo Anker, die twee broers heten volgens mij Willem en nog iets met een W
De ene heet Wim Anker (W. Anker dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat advocatenduo Anker, die twee broers heten volgens mij Willem en nog iets met een W
bij ons was er een chirurg die dokter oei heette...quote:Op maandag 3 september 2007 14:50 schreef Rasing het volgende:
[..]
En in Den Bosch een internist die K. Bouter heet.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef mercurial3 het volgende:
Lijkt wel of ouders het express doenquote:Op zondag 2 september 2007 18:42 schreef Zij-en-Hij het volgende:
[..]
Een ex-collega heet zo..
Werkelijk waar..![]()
van die familie die hun kind jack genoemd hebben?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij is toch geen telg van de familie Pot hè?
quote:Op zondag 9 september 2007 14:57 schreef PlainOwnage het volgende:
Een vriend van mij heet W.C. Borstel. Willem Cornelis.
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:12 schreef Levitation het volgende:
Ik had een juf op de basisschool die Schaap - in de Wei heette. Dan trouw je toch gewoon niet?
quote:
quote:
we want proofquote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:42 schreef SuperHarregarre het volgende:
Op mijn middelbare school zat een meisje die heette Annewil en van van haar achternaam Pijpen.
Laat staan als je dan ook nog eens Dick heet.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 22:51 schreef iuvenis het volgende:
Je bent tegenwoordig ook aardig de sjaak als je 'Kock' of 'Cock' als achternaam hebt...
quote:
Wat dacht je van Dick de Cock?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Was pas eimand op tv die heette
Tiny Kok (dan wel uitspreken als tienie maar leg dat maar uit als je naar het buiteland gaat
Zo hadden we er nog een bij ons. Xi0maraquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet niet of ik nog ergens namenlijsten heb liggen. Kan het misschien aan de zus van een vriend vragen, die zat bij haar in de klas dacht ik. In die klas zaten wel meer mensen met gekke namen trouwens. Zo heette een ander meisje Tia-Maria.
![]()
![]()
Echt, wat een ouders. Jammer ze geen broertje had met de naam Hertog Jan.
Je maakt wat meequote:Op dinsdag 20 mei 2008 00:32 schreef Overdrive het volgende:
Peter Raatjes was onlangs nog in het nieuws omdat z'n naamplaatje van z'n deur was gejat.
Jaren later bleek een verzamelaar in vreemde namen dat plaatje te hebben gestolen.
ik moest lachenquote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef mercurial3 het volgende:
ik kreeg o.a. post voor:quote:Op zondag 2 september 2007 15:38 schreef JDude het volgende:
Ik bezorgde vroeger de post bij dhr. Teering.
Tia-Mariaquote:Op zaterdag 17 mei 2008 23:04 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Weet niet of ik nog ergens namenlijsten heb liggen. Kan het misschien aan de zus van een vriend vragen, die zat bij haar in de klas dacht ik. In die klas zaten wel meer mensen met gekke namen trouwens. Zo heette een ander meisje Tia-Maria.
![]()
![]()
Echt, wat een ouders. Jammer ze geen broertje had met de naam Hertog Jan.
een oud huisgenoot had 2 katten die zo heettequote:
Dat is echt humor hebben als oudersquote:
ik denk eerder dat je je kind haatquote:
dat niet, maar dat kind waarschijnlijk wel zijn oudersquote:
kom op hee, hoe dom kan je als ouder zijn om je kind zo te noemen, zo zijn er nog wel meer van die namen combi's waarvan ik denk, wat doe je je kind aanquote:Op woensdag 21 mei 2008 00:18 schreef Adelante het volgende:
[..]
dat niet, maar dat kind waarschijnlijk wel zijn ouders
ja alleen zal ie er in frankrijk weinig last van hebben heh hella'tjequote:
Ik ken een nederlandse die zo heet.quote:Op woensdag 21 mei 2008 00:44 schreef heiden6 het volgende:
Heb ook wel eens iemand gesproken op mijn werk die Sukkel heette van zijn achternaam, was overigens wel een buitenlander.
Als die persoon zou bestaan wel ja...quote:Op woensdag 21 mei 2008 08:26 schreef Radobe het volgende:
Een jongen die Dick Zwijn heet is ook niet leuk van z'n ouders.
die bestaat, mijn pa heeft hem lesgegevenquote:Op woensdag 21 mei 2008 08:37 schreef Levitation het volgende:
[..]
Als die persoon zou bestaan wel ja...
Ik had toen ik klein was een heel dik jongentje in mijn buurt, echt kogelrond ventje... zijn naam: "Dicky".![]()
Lijkt wel of ouders écht niet nadenken bij de naamgeving van hun kinderen.
Dan is het wel über triest.quote:Op woensdag 21 mei 2008 14:36 schreef Radobe het volgende:
[..]
die bestaat, mijn pa heeft hem lesgegeven
posten dan.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 09:26 schreef weasel85 het volgende:
[..]
ik kreeg o.a. post voor:
bloothoofd
sukkel
fu
van wezel
ja.. heb er foto's van
Tijdens het sorteren van de post kwam de naam Geld een keer voorbij.quote:
quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef Mirre het volgende:
De aller allermooiste naam is toch wel van een engelstalige oogarts die in het LUMC werkt.
Die vent heet gewoon
I.C. Nothing
Da's in de eerste plaats al humor van die ouders om hun kind de voorletters IC te geven, maar om dan ook nog 'ns oogarts te gaan worden...quote:Op vrijdag 30 mei 2008 23:37 schreef Mirre het volgende:
De aller allermooiste naam is toch wel van een engelstalige oogarts die in het LUMC werkt.
Die vent heet gewoon
I.C. Nothing
quote:
Jos Thie.quote:Op vrijdag 30 mei 2008 22:43 schreef DaMart het volgende:
Vandaag las ik dit artikel uit een Belgisch taaltijdschrift. Die hebben recentelijk een onderzoek gedaan naar opmerkelijke naamcombinaties.
Zo schijnt er een Nederlandse topman te zijn die luistert naar de naam Wiet Pot. Verder zijn er een Erika Meel, en Jos Thie.
De mooiste uit het artikel vind ik overigens Beau Ter Ham.
quote:Op woensdag 21 mei 2008 09:25 schreef DSS24 het volgende:
Hendrik Igor Vreek van de Zwarte
Sjongejonge, je zult maar Roos heten.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef mercurial3 het volgende:
Al een keer of 3 vermoed ik.quote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:25 schreef MPG het volgende:
Is de befaamde Mien Billekens-Jeuken al voorbij gekomen?
En dan wil jij dat wij zeggen:'Wat is die combi, vertel vertel bert ga door desnoods leggen we geld bij!!!' ?quote:Op zaterdag 31 mei 2008 22:37 schreef Daffodil31LE het volgende:
M'n dochter is anders heel blij met haar voornamen. En met de lettercombinatie die dat geeft.
Nee, dan een tandarts die Ramp heet... dat is hoopgevendquote:Op maandag 3 september 2007 15:57 schreef Swiffer het volgende:
tandarts de kraker
Een huisgenoot van m'n vriend heet Voske in 't Veldquote:Op zaterdag 31 mei 2008 15:32 schreef BobbySixkiller het volgende:
Ik 'ken' trouwens wel iemand die heet "Balneger- in 't veld"![]()
![]()
Een balneger in het veld is weer eens wat anders dan een ballenjongen.
![]()
Overigens staat deze vrouw bij de meeste instanties gewoon ingeschreven als mevr. Balneger.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |