Die is ook geniaal ja.quote:Op zondag 2 september 2007 19:09 schreef Timo. het volgende:
Of Mevrouw de Jong, die haar dochter Jo noemt.![]()
Nietquote:Op zondag 2 september 2007 18:52 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
hier in de buurt woont iemand die serieus zo heet
http://www.broodjeaap.nl/kwisant6.htmlquote:7.In Venlo woonde ooit een vrouw met de naam Mien Billekes-Jeuken.
Niet waar.
Begin jaren dertig leefde in Venlo meneer Jan Jeuken, hij trouwde met mevrouw Ina Janssen. Beide kregen een kind, dat ze de typisch Limburgse naam Mien gaven. Mien Jeuken dus. 20 jaar later trouwde ze met meneer Co Billekes. Gevolg, Mien heette vanaf nu geen Mien Jeuken meer, maar Mien Billekes-Jeuken. Vrij vertaald: Mijn billen jeuken.
De vrouw zou in Venlo leven en 3 kinderen hebben. Een van die kinderen werd ook Mien genoemd. Mien Billekes II dus. Op school is dit meisje nog jaren gepest als: Mien twee Billekes Jeuken.
Hoewel veel mensen dit verhaal nog steeds als waarheid vertellen, is dit verhaal niet waar. Een aantal jaren geleden heeft Dagblad de Limburger de archieven van Venlo doorzocht. Hierin vonden ze geen mevrouw Billekes Jeuken en dus ook geen Billekes Jeuken II. Toch, houden nog steeds veel mensen vol deze mevrouw gekend te hebben. Na vele brieven naar Dagblad de Limburger zijn ze opnieuwd gaan zoeken, maar nu in heel Nederland. Mevrouw Mien Billekes-Jeuken heeft echter nooit bestaan, wel deden ze een andere ontdekking. Mevrouw naaktgeboren -in 't Zand bestaat wel en zij woont..... in Venlo.
Deze informatie en nog veel meer informatie over de familie Billekens vind je op de site van Jan Billekens.
Via e-mail meldde zich ook nog ene Gerard Jeuken. Hij schrijft:
Ik ben in 1939 in Venray (L) geboren. In mijn jonge jeugdjaren werd Theo Billekens mijn vriendje. Omdat mijn moeder Mien heette, fantaseerden wij dat als mijn moeder van haar meisjesnaam Jeuken zou hebbeb geheten - Mien Jeuken dus - en zij getrouwd zou zijn met ene Billekens, zij Mien Billekens Jeuken zou heten. Dit verhaal is een eigen leven gaan leiden. Ik heb het in de tachtiger jaren zelfs eens gelezen in het reclame-vakblad "Adformatie". Een of andere reclame-hotemetoot, ik ben zijn naam vergeten, beweerde dat hij Mien Billekens Jeuken zou kennen. NIET WAAR dus. Het verhaal is verzonnen en wel door Theo Billekens en ondergetekende.
Gerard Jeuken
Er is een advocaat is zo heet. Willem Anker.quote:Op zondag 2 september 2007 15:22 schreef C2000 het volgende:
Ik dacht aan de 'W' zelf..maar dat is meer iets voor de UK.
Sterker nog, bij ons op school zat een meisje dat Anne-Wil heette.quote:Op woensdag 5 september 2007 23:13 schreef hoM3r het volgende:
Ik hoorde laatst een verhaal dat ene Anne-Will ging trouwen met een man die "Zaad" met de achternaam heette. Die heette dus na de trouwerij Anne-Will Zaad.
Of het waar is weet ik niet, maar het is wel grappig.
quote:Op zondag 2 september 2007 15:19 schreef Nemain het volgende:
Ik ben nog niet echt wakker, maar welke ziekte dan?
Nog een geluk dat die man niet "Na de maaltijd" heet.quote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wiljannie Mostert Uit de Fles.
Ik had een keer een klant die Rottscheidt heet.quote:Op zaterdag 8 september 2007 15:33 schreef Sigmund666 het volgende:
Wij hebben een docent die Hundscheid heet
Ik moest ook lachen toen ik dat bordje zag ja.quote:Op maandag 3 september 2007 14:50 schreef Rasing het volgende:
[..]
En in Den Bosch een internist die K. Bouter heet.
Volgens mijn informatie heet de beste man K.P. Bouter, denk niet dat de ouders het dus met opzet gedaan hebben.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:51 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik moest ook lachen toen ik dat bordje zag ja.
quote:Op zondag 9 september 2007 14:49 schreef Verbal het volgende:
Hier in Hilversum woont trouwens een mevrouw Tuk, die Tukkie van haar voornaam heet.
Tukkie Tuk
Dan wil je je ouders toch ook echt dood hebben, dunkt me.
V.
quote:Op zondag 2 september 2007 19:59 schreef Kenkerkees het volgende:
In mijn team heet iemand Tim Timmers.
Op het bordje in het ziekenhuis staat toch echt K. Bouter, raar dat ze die P. er niet bij zetten dan.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 09:57 schreef Levitation het volgende:
[..]
Volgens mijn informatie heet de beste man K.P. Bouter, denk niet dat de ouders het dus met opzet gedaan hebben.
Misschien heeft de beste man meer humor dan zijn ouders?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 10:31 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Op het bordje in het ziekenhuis staat toch echt K. Bouter, raar dat ze die P. er niet bij zetten dan.
HAHA.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 11:22 schreef Devlinsect het volgende:
Had een klasgenoot die van achternaam Pijpe heet. Niet zo vreemd als je Dirk als voornaam hebt.
Wel als je de klasgenoot belt en je krijgt eerst de moeder aan de telefoon die van voornaam Anne-Wil heet en de telefoon op pakt met voor + achternaam
STOPPEN NOUquote:Op vrijdag 16 mei 2008 13:00 schreef De_Dorstige het volgende:
C. H. Ristus
D. Arm
G. Eile-Deerne
S. Lavink
W. Ater
D. Rollen
* Beelzebufo meldt zicht!quote:Op zondag 2 september 2007 15:43 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik kom vaak mensen tegen die B.J. nogwat hetenEen BJ is een blowjob voor de onwetenden.
Sloavinkquote:
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef Versteendepeer het volgende:
Je zou maar Beau Worst heten, en trouwen met ene Ter Ham
Dan heet je gewoon Beau Ter Ham-Worst. ;'(
haha die tandartsenquote:Op zondag 2 september 2007 18:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wiljannie Mostert Uit de Fles.
Klopt.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:27 schreef Big_Boss het volgende:
Is er niet zo'n nederlandse advocaat, W. Anker?
Dan moet ze maar niet trouwen met die Ter Ham!quote:Op vrijdag 16 mei 2008 14:28 schreef Versteendepeer het volgende:
Je kind de verkeerde naam geven is gewoon al zielig, daar word hij/zij de rest van zijn/haar leven mee gepest, als je van achternaam Jasper heet, noem je je kind ook geen Jasper.
Je zou maar Beau Worst heten, en trouwen met ene Ter Ham
Dan heet je gewoon Beau Ter Ham-Worst. ;'(
Ik had een juf op de basisschool die Schaap - in de Wei heette. Dan trouw je toch gewoon niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:01 schreef Raissa het volgende:
[..]
Dan moet ze maar niet trouwen met die Ter Ham!
Die kende ik ook. Alleen was Jelle de vader.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 12:26 schreef Black-Death het volgende:
kende via via iemand die heet Jelle Jolles
en zn vader heet Jolle Jolles
Fuck dan heb ik ze door elkaar gehaaldquote:Op vrijdag 16 mei 2008 20:15 schreef SlaggY het volgende:
[..]
Die kende ik ook. Alleen was Jelle de vader.
Heb bij Jolle in de klas gezeten op de basisschool.
quote:Op zondag 2 september 2007 17:21 schreef Molluck het volgende:
Bij mij op de studie zit een gast die heet Ed en zijn voorletters zijn ook ED
Hij is toch geen telg van de familie Pot hè?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef tong_poh het volgende:
Mijn neef heeft de initialen W.C.
Ergste is, dat dat de bedoeling was. Mijn oom en tante zijn niet mijn lievelingspersonen kun je begrijpen. mensen die dat hun zoon aandoen zijn idioten.
Herhaling ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Was pas eimand op tv die heette
Tiny Kok (dan wel uitspreken als tienie maar leg dat maar uit als je naar het buiteland gaat
quote:Op maandag 3 september 2007 19:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Pas een vent in het nieuws die Tiny Cock heetalleen dan wel uitgesproken al tienie
![]()
Woont hier ook zo een. Zo gek is die toch niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
77 resultaten voor Koekebakker in heel Nederland
Je zal die naam toch maar hebben.
Ik ken normalere namen. En als je een koekebakker wordt genoemd is dat meestal niet heel erg positief.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Woont hier ook zo een. Zo gek is die toch niet?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Kijk jou eens een kekke humor hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |