quote:Op zondag 2 september 2007 17:21 schreef Molluck het volgende:
Bij mij op de studie zit een gast die heet Ed en zijn voorletters zijn ook ED
Hij is toch geen telg van de familie Pot hè?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:10 schreef tong_poh het volgende:
Mijn neef heeft de initialen W.C.
Ergste is, dat dat de bedoeling was. Mijn oom en tante zijn niet mijn lievelingspersonen kun je begrijpen. mensen die dat hun zoon aandoen zijn idioten.
Herhaling ofzo?quote:Op zaterdag 17 mei 2008 00:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Was pas eimand op tv die heette
Tiny Kok (dan wel uitspreken als tienie maar leg dat maar uit als je naar het buiteland gaat
quote:Op maandag 3 september 2007 19:44 schreef Dribbel_ het volgende:
Pas een vent in het nieuws die Tiny Cock heetalleen dan wel uitgesproken al tienie
![]()
Woont hier ook zo een. Zo gek is die toch niet?quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
77 resultaten voor Koekebakker in heel Nederland
Je zal die naam toch maar hebben.
Ik ken normalere namen. En als je een koekebakker wordt genoemd is dat meestal niet heel erg positief.quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:01 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Woont hier ook zo een. Zo gek is die toch niet?
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 01:02 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Kijk jou eens een kekke humor hebben.
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 10:48 schreef mercurial3 het volgende:
Ik had eerst een lerares die heette Roos Ottendevagina
Dat advocatenduo Anker, die twee broers heten volgens mij Willem en nog iets met een Wquote:Op zondag 2 september 2007 15:22 schreef C2000 het volgende:
Ik dacht aan de 'W' zelf..maar dat is meer iets voor de UK.
Zou wat zijn als die ander Karel heetquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat advocatenduo Anker, die twee broers heten volgens mij Willem en nog iets met een W
De ene heet Wim Anker (W. Anker dusquote:Op zaterdag 17 mei 2008 11:38 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Dat advocatenduo Anker, die twee broers heten volgens mij Willem en nog iets met een W
bij ons was er een chirurg die dokter oei heette...quote:Op maandag 3 september 2007 14:50 schreef Rasing het volgende:
[..]
En in Den Bosch een internist die K. Bouter heet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |