Nog ffquote:Op zondag 2 september 2007 14:49 schreef paddy het volgende:
Ik heb het filmpje gezien bij de stallen, maar ik zie alleen geziek van beide kanten. Het bashen gaat beide kanten op. En ik zie en hoor absoluut meer Lieke ...en die basht net zo hard...Ja, wel kinderachtige actie van Jaap en Dennis om op die manier zo doorzichtig achter Huub en Lieke aan te gaan, maar qua bashen begint toch echt Lieke...nadat Dennis en Jaap zogenaamd een act opvoeren van ik ben beter dan jou, Dennis....Of Dennis....Nee ik heb meer punten.
Hoe mensen er dan bij komen dat Jaap en Dennis beginnen met Huub bashen? Ik vind ze alleen maar heen en weer zeiken.
Waar Jaap dus de helft van loog.quote:Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldige zet van Jaap om Lieke te confronteren met haar eigen teksten die ze uitsprak tegen NT. Vond ze niet echt geweldig
Ik doel dus op dat filmpje ...quote:Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog ff![]()
Jaap en zijn wormvormig aanhangsel waren de hele dag al bezig om H en L te bashen.
En dat mag best, dat hoort bij het spel, maar ga nu niet vertellen dat het H en L waren die begonnen zijn![]()
Het is ook een vervolg van de eerdere streamlock, waarin Huub een beetje dapper zat te doen tegen de groep over het feit dat hij de beste was. Dat kreeg hij bij die paardenstal terug.quote:Op zondag 2 september 2007 14:49 schreef paddy het volgende:
Ik heb het filmpje gezien bij de stallen, maar ik zie alleen geziek van beide kanten. Het bashen gaat beide kanten op. En ik zie en hoor absoluut meer Lieke ...en die basht net zo hard...Ja, wel kinderachtige actie van Jaap en Dennis om op die manier zo doorzichtig achter Huub en Lieke aan te gaan, maar qua bashen begint toch echt Lieke...nadat Dennis en Jaap zogenaamd een act opvoeren van ik ben beter dan jou, Dennis....Of Dennis....Nee ik heb meer punten.
Hoe mensen er dan bij komen dat Jaap en Dennis beginnen met Huub bashen? Ik vind ze alleen maar heen en weer zeiken.
Brian zegt dat expres om daar weer geruchten over aan te wakkeren,we weten allemaal hoe brian te werk gaat....hele tijd de streams in de gaten gehouden van de chill....zoveel had huub niet gedronkenquote:Op zondag 2 september 2007 14:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat zei Brian. Huub stond bij de draaitafel een glas martini te drinken. Amanda was wodka aan het drinken. Er kwam een melding op de plasma en Huub moest naar achter. Toen vertelde Brian aan Amanda dat Huub gewaarschuwd werd omdat ie stond te tanken bij de kubus.
Toen kwam Huub terug en was nog steeds niet dronken hij vertelde: ik heb al 3 x .. en gebaarde naar achter. (misschien woorden met de redactie).
Hij was niet dronken toen hij weggeroepen werd voor een twee uur durend bezoek aan achter op het moment dat hij naar bed ging.
Volgens mij gaat die met water gooienquote:Op zondag 2 september 2007 14:56 schreef Py het volgende:
Jaap is erg goed gehumeurd in zijn eentje.
Oh nee, hij gaat de hamburger er af fietsenquote:Op zondag 2 september 2007 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die met water gooien
Loog niet echt...hij heeft alleen wat weggelatenquote:
Ja, die zijn er mee aangevangen, maar toen zaten Jaap en Dennis er nog niet. Die hebben het geleerd van leermeester Huub.quote:Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht dat NLen Bart dat hadden uitgevonden.
Er gaat ook niemand wegquote:Op zondag 2 september 2007 14:58 schreef paddy het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat er niemand meer vertrekt, anders halen ze die drie maand volgens mij niet eens bij de Gouden Kooi
Die schoen hebben we wel meegekregen. Was niet dramatisch hard, maar goed, er werd gegooid. Dat zal met die appels ook wel zo gegaan zijn. Huub is gisteren drie keer naar achteren geweest. Ik denk dat ze goed op hem ingepraat hebben om rustig te blijven. Ze nemen hem, net zoals ze dat vaak bij Brian hebben gedaan, volop in bescherming tegen zichzelf. Anders hadden ze hem wel aan zijn lot overgelaten en hem niet naar achteren geroepen.quote:Op zondag 2 september 2007 14:57 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien en vind Huub absoluut niet dronken, daar als hij dronken is altijd het hoogste woord voert en niet in te dammen is en dan idd meestal begint met uitlokken en hier laat hij Lieke juist het woord voeren. Hij is juist heel ontspannen volgens mij. En waarom zet hij zich zelf voor lul, als die appels en schoenen in een streamlock zitten? Wij hebben dat dus helelmaal niet kunnen zien en kunnen het ook niet weten, alleen omdat hun er over praten, zou het gebeurt moeten zijn. Ergens klopt hier geen ene moer van. Heeft hij niet weken terug met appels gegooid? Leek net of ik naar een oude opname zat te kijken.
Naar Jaap, maar gooien is een groot woordquote:Op zondag 2 september 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
Naar wie gooide Huub met een schoen, neemmijnietserieus?
Gewoon een domme zet, Huub en Lieke weten wel beter in welke context het wasquote:Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldige zet van Jaap om Lieke te confronteren met haar eigen teksten die ze uitsprak tegen NT. Vond ze niet echt geweldig
Maar hij wilde naar bed en dat mocht niet.quote:Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die schoen hebben we wel meegekregen. Was niet dramatisch hard, maar goed, er werd gegooid. Dat zal met die appels ook wel zo gegaan zijn. Huub is gisteren drie keer naar achteren geweest. Ik denk dat ze goed op hem ingepraat hebben om rustig te blijven. Ze nemen hem, net zoals ze dat vaak bij Brian hebben gedaan, volop in bescherming tegen zichzelf. Anders hadden ze hem wel aan zijn lot overgelaten en hem niet naar achteren geroepen.
Jaapquote:Op zondag 2 september 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
Ze nemen hem niet in bescherming.... Huub zei om 23:30 dat hij wilde gaan slapen en liep al met Lieke naar binnen ri. slaapkamerquote:Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die schoen hebben we wel meegekregen. Was niet dramatisch hard, maar goed, er werd gegooid. Dat zal met die appels ook wel zo gegaan zijn. Huub is gisteren drie keer naar achteren geweest. Ik denk dat ze goed op hem ingepraat hebben om rustig te blijven. Ze nemen hem, net zoals ze dat vaak bij Brian hebben gedaan, volop in bescherming tegen zichzelf. Anders hadden ze hem wel aan zijn lot overgelaten en hem niet naar achteren geroepen.
Dat hij die schoen gooide, was wel te zienquote:Op zondag 2 september 2007 14:57 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien en vind Huub absoluut niet dronken, daar als hij dronken is altijd het hoogste woord voert en niet in te dammen is en dan idd meestal begint met uitlokken en hier laat hij Lieke juist het woord voeren. Hij is juist heel ontspannen volgens mij. En waarom zet hij zich zelf voor lul, als die appels en schoenen in een streamlock zitten? Wij hebben dat dus helelmaal niet kunnen zien en kunnen het ook niet weten, alleen omdat hun er over praten, zou het gebeurt moeten zijn. Ergens klopt hier geen ene moer van. Heeft hij niet weken terug met appels gegooid? Leek net of ik naar een oude opname zat te kijken.
Naar Jaap. Die zat op het keukenblok. Huub werd naar achteren geroepen (zenderproblemen dacht ik). Toen hij vertrok gooide hij die schoen op Jaap z'n rug.quote:Op zondag 2 september 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
Precies, ik heb geen idee wat Huub in die 2 uur bij de FEBO heeft gedaan maar hij klonk daarna erg vreemd en opvallend relaxed.quote:Op zondag 2 september 2007 15:04 schreef Desii het volgende:
[..]
Ze nemen hem niet in bescherming.... Huub zei om 23:30 dat hij wilde gaan slapen en liep al met Lieke naar binnen ri. slaapkamer
Als Huub dronken is, is de beste optie hem naar bed laten gaan......
edit: wil niet zeggen dat ze hem meestal wel in bescherming nemen.... maar in dit geval dus niet
Ja gerechtigheid dat hij niet naar bed mocht. Als je zo dapper bent om door te drinken, tegen waarschuwingen in, dan moet je ook maar zo dapper zijn om wakker te blijven. Die streamlocks, zeker die eerste, was toch echt wel om hem in bescherming te nemen, gecombineerd met het niet naar buiten willen laten komen van allerlei namen van mensen die hij eruit slingerde in z'n dronkenschap.quote:Op zondag 2 september 2007 15:04 schreef Desii het volgende:
[..]
Ze nemen hem niet in bescherming.... Huub zei om 23:30 dat hij wilde gaan slapen en liep al met Lieke naar binnen ri. slaapkamer
Als Huub dronken is, is de beste optie hem naar bed laten gaan......
edit: wil niet zeggen dat ze hem meestal wel in bescherming nemen.... maar in dit geval dus niet
Waarom zou je niet naar bed mogen.Het was half twaalf.Dus Huub had het recht om te gaan slapen.Dit is dus klinklare onzin om te zeggen.Dus iedereen die daar dronken in huis is ,mag niet meer gaan slapen.quote:Op zondag 2 september 2007 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja gerechtigheid dat hij niet naar bed mocht. Als je zo dapper bent om door te drinken, tegen waarschuwingen in, dan moet je ook maar zo dapper zijn om wakker te blijven. Die streamlocks, zeker die eerste, was toch echt wel om hem in bescherming te nemen, gecombineerd met het niet naar buiten willen laten komen van allerlei namen van mensen die hij eruit slingerde in z'n dronkenschap.
Meest debiele uitspraak die ik ooit gelezen heb op FOK (frontpage included). Dus als mensen te veel drinken moeten ze "voor straf" de hele nacht wakker blijven.quote:Op zondag 2 september 2007 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Als je zo dapper bent om door te drinken, tegen waarschuwingen in, dan moet je ook maar zo dapper zijn om wakker te blijven.
Ja en dan gaat Huub zeggen dat NL een goede gast is.quote:Op zondag 2 september 2007 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien, ook speculatie, werd Huub juist naar achteren geroepen om op de schermen te kunnen volgen wat NT tegen Jaap en Dennis aan het vertellen was. Zodra die uitgesproken waren, kwam Huub ook gelijk terug. Die regie laat bewust spelinfo lekken, dat is wel vaker aan de orde geweest.
het verhaal uit de context trekken noem je dat...quote:Op zondag 2 september 2007 14:58 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Loog niet echt...hij heeft alleen wat weggelaten
Lieke heeft gezegt op een vraag van vind je het niet vervelend dat je alleen maar met huub bent.
Ik er neem er genoegen mee om het spel alleen met Huub te spelen omdat ik met de rest niets heb of wil hebben.
Jaap heeft daar van gemaakt dat ze maar genoegen met huub neemt.
dus echt liegen doet hij niet
Huub doet dit op deze manier zo vaak met woorden van anderen
Nemen ze hem dus in bescherming door hem niet naar bed te laten gaan toen hij dat zelf aangaf?quote:Op zondag 2 september 2007 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja gerechtigheid dat hij niet naar bed mocht. Als je zo dapper bent om door te drinken, tegen waarschuwingen in, dan moet je ook maar zo dapper zijn om wakker te blijven. .
Die mensen hebben daar uberhaupt geen rechten, enkel plichten. Dat staat simpelweg in het contract. Het zijn werknemers in een kleine 24-uurs economie, daar krijgen ze voor betaald en daar hebben ze voor getekend.quote:Op zondag 2 september 2007 15:09 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Waarom zou je niet naar bed mogen.Het was half twaalf.Dus Huub had het recht om te gaan slapen.Dit is dus klinklare onzin om te zeggen.Dus iedereen die daar dronken in huis is ,mag niet meer gaan slapen.![]()
Hij wilde niet luisteren naar de woorden "stop met drinken". Nou ja, dan moet je het maar voelen. Je bent een tv/stream-show aan het maken, je kunt dan niet halverwege jezelf daar aan onttrekken.quote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Nemen ze hem dus in bescherming door hem niet naar bed te laten gaan toen hij dat zelf aangaf?
Ach wij die hier posten weten amper hoe de computer aan moet.Zo stom zijn we.Alleen maar omdat je Huub leuk vind.quote:Op zondag 2 september 2007 15:09 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Meest debiele uitspraak die ik ooit gelezen heb op FOK (frontpage included). Dus als mensen te veel drinken moeten ze "voor straf" de hele nacht wakker blijven.![]()
![]()
![]()
Wel als het bedtijd is.quote:Op zondag 2 september 2007 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij wilde niet luisteren naar de woorden "stop met drinken". Nou ja, dan moet je het maar voelen. Je bent een tv/stream-show aan het maken, je kunt dan niet halverwege jezelf daar aan onttrekken.
Zo'n contract is in strijd met de nederlandse wet. Je kan mensen niet zo maar verplichten om 24 uur nonstop te werken. Werkgevers hebben honderden regeltjes waar ze zich aan moeten houden, en een reality-soap (laat dat reality maar weg) is geen uitzondering...quote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die mensen hebben daar uberhaupt geen rechten, enkel plichten. Dat staat simpelweg in het contract. Het zijn werknemers in een kleine 24-uurs economie, daar krijgen ze voor betaald en daar hebben ze voor getekend.
Nee tuurlijk, dan kom je maar 2 uur naar achterquote:Op zondag 2 september 2007 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij wilde niet luisteren naar de woorden "stop met drinken". Nou ja, dan moet je het maar voelen. Je bent een tv/stream-show aan het maken, je kunt dan niet halverwege jezelf daar aan onttrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |