abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52890728
Amanda is ook uit bed

En weer terug in bed.
  zondag 2 september 2007 @ 14:53:16 #152
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52890730
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:49 schreef paddy het volgende:
Ik heb het filmpje gezien bij de stallen, maar ik zie alleen geziek van beide kanten. Het bashen gaat beide kanten op. En ik zie en hoor absoluut meer Lieke ...en die basht net zo hard...Ja, wel kinderachtige actie van Jaap en Dennis om op die manier zo doorzichtig achter Huub en Lieke aan te gaan, maar qua bashen begint toch echt Lieke...nadat Dennis en Jaap zogenaamd een act opvoeren van ik ben beter dan jou, Dennis....Of Dennis....Nee ik heb meer punten.

Hoe mensen er dan bij komen dat Jaap en Dennis beginnen met Huub bashen? Ik vind ze alleen maar heen en weer zeiken.
Nog ff
Jaap en zijn wormvormig aanhangsel waren de hele dag al bezig om H en L te bashen.
En dat mag best, dat hoort bij het spel, maar ga nu niet vertellen dat het H en L waren die begonnen zijn
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_52890752
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldige zet van Jaap om Lieke te confronteren met haar eigen teksten die ze uitsprak tegen NT. Vond ze niet echt geweldig
Waar Jaap dus de helft van loog.
pi_52890769
pi_52890805
pi_52890812
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef mazaru het volgende:

[..]

Nog ff
Jaap en zijn wormvormig aanhangsel waren de hele dag al bezig om H en L te bashen.
En dat mag best, dat hoort bij het spel, maar ga nu niet vertellen dat het H en L waren die begonnen zijn
Ik doel dus op dat filmpje ...
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52890820
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:49 schreef paddy het volgende:
Ik heb het filmpje gezien bij de stallen, maar ik zie alleen geziek van beide kanten. Het bashen gaat beide kanten op. En ik zie en hoor absoluut meer Lieke ...en die basht net zo hard...Ja, wel kinderachtige actie van Jaap en Dennis om op die manier zo doorzichtig achter Huub en Lieke aan te gaan, maar qua bashen begint toch echt Lieke...nadat Dennis en Jaap zogenaamd een act opvoeren van ik ben beter dan jou, Dennis....Of Dennis....Nee ik heb meer punten.

Hoe mensen er dan bij komen dat Jaap en Dennis beginnen met Huub bashen? Ik vind ze alleen maar heen en weer zeiken.
Het is ook een vervolg van de eerdere streamlock, waarin Huub een beetje dapper zat te doen tegen de groep over het feit dat hij de beste was. Dat kreeg hij bij die paardenstal terug.

Feiten:
1. Huub is door blijven drinken en negeerde het plasmascherm
2. Huub gooide een schoen naar Jaap
3. Huub gooide met appels naar anderen

De rest van de groep heeft het bij verbale activiteiten gelaten voor zover we het hebben kunnen en mogen zien. Ik denk dat Lieke ontzetten baalt van haar Huubje en als ze uiteindelijk vertrekt dan is hij daar nog meer schuldig aan dan de rest van de groep.
pi_52890822
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:36 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Dat zei Brian. Huub stond bij de draaitafel een glas martini te drinken. Amanda was wodka aan het drinken. Er kwam een melding op de plasma en Huub moest naar achter. Toen vertelde Brian aan Amanda dat Huub gewaarschuwd werd omdat ie stond te tanken bij de kubus.
Toen kwam Huub terug en was nog steeds niet dronken hij vertelde: ik heb al 3 x .. en gebaarde naar achter. (misschien woorden met de redactie).
Hij was niet dronken toen hij weggeroepen werd voor een twee uur durend bezoek aan achter op het moment dat hij naar bed ging.
Brian zegt dat expres om daar weer geruchten over aan te wakkeren,we weten allemaal hoe brian te werk gaat....hele tijd de streams in de gaten gehouden van de chill....zoveel had huub niet gedronken
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zondag 2 september 2007 @ 14:56:24 #159
188345 Py
op zich
pi_52890833
Jaap is erg goed gehumeurd in zijn eentje.
  zondag 2 september 2007 @ 14:57:18 #160
38396 mazaru
pi_52890850
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:56 schreef Py het volgende:
Jaap is erg goed gehumeurd in zijn eentje.
Volgens mij gaat die met water gooien
pi_52890868
Ik heb net het filmpje gezien en vind Huub absoluut niet dronken, daar als hij dronken is altijd het hoogste woord voert en niet in te dammen is en dan idd meestal begint met uitlokken en hier laat hij Lieke juist het woord voeren. Hij is juist heel ontspannen volgens mij. En waarom zet hij zich zelf voor lul, als die appels en schoenen in een streamlock zitten? Wij hebben dat dus helelmaal niet kunnen zien en kunnen het ook niet weten, alleen omdat hun er over praten, zou het gebeurt moeten zijn. Ergens klopt hier geen ene moer van. Heeft hij niet weken terug met appels gegooid? Leek net of ik naar een oude opname zat te kijken.
  zondag 2 september 2007 @ 14:57:52 #162
38396 mazaru
pi_52890870
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:57 schreef mazaru het volgende:

[..]

Volgens mij gaat die met water gooien
Oh nee, hij gaat de hamburger er af fietsen
  zondag 2 september 2007 @ 14:58:04 #163
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52890876
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Waar Jaap dus de helft van loog.
Loog niet echt...hij heeft alleen wat weggelaten
Lieke heeft gezegt op een vraag van vind je het niet vervelend dat je alleen maar met huub bent.
Ik er neem er genoegen mee om het spel alleen met Huub te spelen omdat ik met de rest niets heb of wil hebben.
Jaap heeft daar van gemaakt dat ze maar genoegen met huub neemt.

dus echt liegen doet hij niet
Huub doet dit op deze manier zo vaak met woorden van anderen
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
pi_52890878
Eigenlijk hoop ik dat er niemand meer vertrekt, anders halen ze die drie maand volgens mij niet eens bij de Gouden Kooi
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52890885
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Dacht dat NLen Bart dat hadden uitgevonden.
Ja, die zijn er mee aangevangen, maar toen zaten Jaap en Dennis er nog niet. Die hebben het geleerd van leermeester Huub.
  zondag 2 september 2007 @ 14:59:35 #166
38396 mazaru
pi_52890921
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:58 schreef paddy het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat er niemand meer vertrekt, anders halen ze die drie maand volgens mij niet eens bij de Gouden Kooi
Er gaat ook niemand weg
pi_52890953
Hebben ze een keer hun zender om let de regie weer niet op om de andere microfoons uit ze zetten (vandaar de ruis)
  zondag 2 september 2007 @ 15:01:23 #168
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52890964
Als ze hard opschieten kunnen ze nog twee race-jes meepakken

16.15 Start procedure Dutch Supercar Challenge
16.30 – 17.35 Race 1 Dutch Supercar Challenge 60’+1 lap
17.45 Start procedure Historic American Cup
17.55 – 18.25 Race 1 Historic American Cup 30’
pi_52890978
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:57 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien en vind Huub absoluut niet dronken, daar als hij dronken is altijd het hoogste woord voert en niet in te dammen is en dan idd meestal begint met uitlokken en hier laat hij Lieke juist het woord voeren. Hij is juist heel ontspannen volgens mij. En waarom zet hij zich zelf voor lul, als die appels en schoenen in een streamlock zitten? Wij hebben dat dus helelmaal niet kunnen zien en kunnen het ook niet weten, alleen omdat hun er over praten, zou het gebeurt moeten zijn. Ergens klopt hier geen ene moer van. Heeft hij niet weken terug met appels gegooid? Leek net of ik naar een oude opname zat te kijken.
Die schoen hebben we wel meegekregen. Was niet dramatisch hard, maar goed, er werd gegooid. Dat zal met die appels ook wel zo gegaan zijn. Huub is gisteren drie keer naar achteren geweest. Ik denk dat ze goed op hem ingepraat hebben om rustig te blijven. Ze nemen hem, net zoals ze dat vaak bij Brian hebben gedaan, volop in bescherming tegen zichzelf. Anders hadden ze hem wel aan zijn lot overgelaten en hem niet naar achteren geroepen.
  zondag 2 september 2007 @ 15:02:46 #170
38396 mazaru
pi_52891002
Vroeg Nadia nou of Nix nog pijn had???
  zondag 2 september 2007 @ 15:03:06 #171
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52891008
Naar wie gooide Huub met een schoen, neemmijnietserieus?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 2 september 2007 @ 15:03:35 #172
38396 mazaru
pi_52891016
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
Naar Jaap, maar gooien is een groot woord
pi_52891019
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldige zet van Jaap om Lieke te confronteren met haar eigen teksten die ze uitsprak tegen NT. Vond ze niet echt geweldig
Gewoon een domme zet, Huub en Lieke weten wel beter in welke context het was
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_52891021
Als huub echt met appels had gegooid om iemand te raken zou dit heus wel gelukt zijn. eens een honkballer altijd een honkballer. Ik zou niet graag een door een honkballer gegooide keiharde groene appel tegen me aan krijgen.
pi_52891025
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Die schoen hebben we wel meegekregen. Was niet dramatisch hard, maar goed, er werd gegooid. Dat zal met die appels ook wel zo gegaan zijn. Huub is gisteren drie keer naar achteren geweest. Ik denk dat ze goed op hem ingepraat hebben om rustig te blijven. Ze nemen hem, net zoals ze dat vaak bij Brian hebben gedaan, volop in bescherming tegen zichzelf. Anders hadden ze hem wel aan zijn lot overgelaten en hem niet naar achteren geroepen.
Maar hij wilde naar bed en dat mocht niet.
pi_52891033
quote:
Jaap
pi_52891037
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ze nemen hem niet in bescherming.... Huub zei om 23:30 dat hij wilde gaan slapen en liep al met Lieke naar binnen ri. slaapkamer
Als Huub dronken is, is de beste optie hem naar bed laten gaan......

edit: wil niet zeggen dat ze hem meestal wel in bescherming nemen.... maar in dit geval dus niet
  zondag 2 september 2007 @ 15:04:12 #178
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52891047
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:57 schreef CHAOS_ het volgende:
Dat hij die schoen gooide, was wel te zien
pi_52891068
quote:
Naar Jaap. Die zat op het keukenblok. Huub werd naar achteren geroepen (zenderproblemen dacht ik). Toen hij vertrok gooide hij die schoen op Jaap z'n rug.
pi_52891073
Het is drie uur regie.Knal die lichten aan.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 15:06:50 #181
135305 beequeen
Lost.
pi_52891141
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:04 schreef Desii het volgende:

[..]

Ze nemen hem niet in bescherming.... Huub zei om 23:30 dat hij wilde gaan slapen en liep al met Lieke naar binnen ri. slaapkamer

edit: wil niet zeggen dat ze hem meestal wel in bescherming nemen.... maar in dit geval dus niet
Precies, ik heb geen idee wat Huub in die 2 uur bij de FEBO heeft gedaan maar hij klonk daarna erg vreemd en opvallend relaxed.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
pi_52891146
Lekker snoepje weer van Nix
pi_52891153
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:04 schreef Desii het volgende:

[..]

Ja gerechtigheid dat hij niet naar bed mocht. Als je zo dapper bent om door te drinken, tegen waarschuwingen in, dan moet je ook maar zo dapper zijn om wakker te blijven. Die streamlocks, zeker die eerste, was toch echt wel om hem in bescherming te nemen, gecombineerd met het niet naar buiten willen laten komen van allerlei namen van mensen die hij eruit slingerde in z'n dronkenschap.
pi_52891227
Misschien, ook speculatie, werd Huub juist naar achteren geroepen om op de schermen te kunnen volgen wat NT tegen Jaap en Dennis aan het vertellen was. Zodra die uitgesproken waren, kwam Huub ook gelijk terug. Die regie laat bewust spelinfo lekken, dat is wel vaker aan de orde geweest.
  zondag 2 september 2007 @ 15:09:27 #185
188345 Py
op zich
pi_52891228
Huub heeft in korte tijd zoveel gedronken dat het nog een poos heeft geduurd voordat dat allemaal in zijn bloed is opgenomen. Ik denk dat ze niet door hebben gehad hoeveel alcohol Huub op heeft. Hij kwam gewoon nog bezopener van de febo terug dan dat hij er heen is gegaan. Zo lam als een tor gewoon.
pi_52891229
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Ja gerechtigheid dat hij niet naar bed mocht. Als je zo dapper bent om door te drinken, tegen waarschuwingen in, dan moet je ook maar zo dapper zijn om wakker te blijven. Die streamlocks, zeker die eerste, was toch echt wel om hem in bescherming te nemen, gecombineerd met het niet naar buiten willen laten komen van allerlei namen van mensen die hij eruit slingerde in z'n dronkenschap.
Waarom zou je niet naar bed mogen.Het was half twaalf.Dus Huub had het recht om te gaan slapen.Dit is dus klinklare onzin om te zeggen.Dus iedereen die daar dronken in huis is ,mag niet meer gaan slapen.
pi_52891234
quote:
Als je zo dapper bent om door te drinken, tegen waarschuwingen in, dan moet je ook maar zo dapper zijn om wakker te blijven.
Meest debiele uitspraak die ik ooit gelezen heb op FOK (frontpage included). Dus als mensen te veel drinken moeten ze "voor straf" de hele nacht wakker blijven.
pi_52891245
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:09 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien, ook speculatie, werd Huub juist naar achteren geroepen om op de schermen te kunnen volgen wat NT tegen Jaap en Dennis aan het vertellen was. Zodra die uitgesproken waren, kwam Huub ook gelijk terug. Die regie laat bewust spelinfo lekken, dat is wel vaker aan de orde geweest.
Ja en dan gaat Huub zeggen dat NL een goede gast is.
pi_52891256
Ja ik dacht al; wat doet die rat nog in bed?
pi_52891262
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:58 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

Loog niet echt...hij heeft alleen wat weggelaten
Lieke heeft gezegt op een vraag van vind je het niet vervelend dat je alleen maar met huub bent.
Ik er neem er genoegen mee om het spel alleen met Huub te spelen omdat ik met de rest niets heb of wil hebben.
Jaap heeft daar van gemaakt dat ze maar genoegen met huub neemt.

dus echt liegen doet hij niet
Huub doet dit op deze manier zo vaak met woorden van anderen
het verhaal uit de context trekken noem je dat...
hij brengt het helemaal anders over dan dat het heeft plaatsgevonden...maar we weten allemaal dat dat de praktijken zijn van dat clubje...wat moeten ze anders
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
pi_52891267
quote:

[..]

Ja gerechtigheid dat hij niet naar bed mocht. Als je zo dapper bent om door te drinken, tegen waarschuwingen in, dan moet je ook maar zo dapper zijn om wakker te blijven. .
Nemen ze hem dus in bescherming door hem niet naar bed te laten gaan toen hij dat zelf aangaf?
"Als je geen argumenten meer kan bedenken, ga dan over op beledigingen, want 'onbeleefdheid' maakt een einde aan alle meningsverschillen."
pi_52891269
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:09 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Waarom zou je niet naar bed mogen.Het was half twaalf.Dus Huub had het recht om te gaan slapen.Dit is dus klinklare onzin om te zeggen.Dus iedereen die daar dronken in huis is ,mag niet meer gaan slapen.
Die mensen hebben daar uberhaupt geen rechten, enkel plichten. Dat staat simpelweg in het contract. Het zijn werknemers in een kleine 24-uurs economie, daar krijgen ze voor betaald en daar hebben ze voor getekend.
pi_52891299
pi_52891320
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef Margo37 het volgende:

[..]

Nemen ze hem dus in bescherming door hem niet naar bed te laten gaan toen hij dat zelf aangaf?
Hij wilde niet luisteren naar de woorden "stop met drinken". Nou ja, dan moet je het maar voelen. Je bent een tv/stream-show aan het maken, je kunt dan niet halverwege jezelf daar aan onttrekken.
pi_52891322
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:09 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Meest debiele uitspraak die ik ooit gelezen heb op FOK (frontpage included). Dus als mensen te veel drinken moeten ze "voor straf" de hele nacht wakker blijven.
Ach wij die hier posten weten amper hoe de computer aan moet.Zo stom zijn we.Alleen maar omdat je Huub leuk vind.
pi_52891336
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Hij wilde niet luisteren naar de woorden "stop met drinken". Nou ja, dan moet je het maar voelen. Je bent een tv/stream-show aan het maken, je kunt dan niet halverwege jezelf daar aan onttrekken.
Wel als het bedtijd is.
pi_52891341
Ze mogen zeker langer uitslapen?
pi_52891348
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die mensen hebben daar uberhaupt geen rechten, enkel plichten. Dat staat simpelweg in het contract. Het zijn werknemers in een kleine 24-uurs economie, daar krijgen ze voor betaald en daar hebben ze voor getekend.
Zo'n contract is in strijd met de nederlandse wet. Je kan mensen niet zo maar verplichten om 24 uur nonstop te werken. Werkgevers hebben honderden regeltjes waar ze zich aan moeten houden, en een reality-soap (laat dat reality maar weg) is geen uitzondering...
pi_52891351
Jaap staat nu een paal te verwennen in de fitness...
pi_52891353
quote:
Op zondag 2 september 2007 15:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nee tuurlijk, dan kom je maar 2 uur naar achter
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')