abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 13:01:57 #1
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888094
Deze COS is het vervolg van: [COS # 2390] Vanmorgen vloog Huub nog

Vele speculaties. Maar het is nog niet duidelijk waarom er zoveel streamlocks geweest zijn.

NL was gisteren totaal onverwacht op bezoek. Huub werd op een gegeven moment naar achter geroepen. Waarschijnlijk ivm met alcoholgebruik. Hij wou om 23.30u al gaan slapen waarop hij weer naar achter geroepen werd. Toen hij na bijna 2 uur weer terug kwam vonden enkele users hem vreemd uit de ogen kijken. Huub klonk ook vreemd dronken. Er werd gesuggereerd dat ie gedrogeerd was. Er volgden discusie waarbij namen van medewerkers voor streamlocks zorgden. Uiteindelijk liepen Huub en Lieke naar de stallen. Ze werden gevolgd door Jaap en nix die tegen hen tekeer gingen op een behoorlijk agressieve manier.

FILMPJES met dank aan VOL.
Filmpje Jaap,Dennis,Lieke en Huub bij de stallen:
http://www.youtube.com/watch?v=5b0xXK4ZFoo
Filmpje Nadia, Brian en Amanda in de slaapkamer:
http://www.youtube.com/watch?v=AGqKSsOjEws
Lieke komt terug om 06:00
http://www.youtube.com/watch?v=ntcB8ynFGyI

Vooral Lieke nam de verdediging op zich waar Huub zich wijselijk (of niet bij machte?) afzijdig hield. Er werden weer namen genoemd en er volgde een korte streamlock. Toen plots ook Amanda en Nadia naar de stallen kwamen en nix richting Huub en Lieke liep volgde een zeer lange streamlock. Huub leek naar omstandigheden net voor de streamlock redelijk rustig te zijn.

Maria44 deed ook nog een leuk verslagje verder op in deze COS:
[COS # 2391] The day after: Uitslapen en geen uitje...

Ondertussen lijken alle bewoners nog te slapen. Ook Huub ligt' nog in z'n bed terwijl ie eigenlijk met Brian in Assen zou moeten zijn.

Hier Caps van tijdens de streamlock:

Van Vol (3.12u)

[ Bericht 18% gewijzigd door akveor op 02-09-2007 14:33:45 ]
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:22:11 #2
135305 beequeen
Lost.
pi_52888562
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:16 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat zal ie dan zelf wel verpest hebben.
Waarom denk je dat? Ik denk dat het eerder aan Brian ligt, die deed gisteren een soort oproep aan Feyenoordsupporters, waar een streamlock op volgde.

Mooie OP.
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zondag 2 september 2007 @ 13:23:46 #3
8898 Darklight
The Truth Will Set You Free
pi_52888592
Mss mogen ze niet gaan, omdat ze dan info krijgen van buiten
  zondag 2 september 2007 @ 13:25:03 #4
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888608
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom denk je dat? Ik denk dat het eerder aan Brian ligt, die deed gisteren een soort oproep aan Feyenoordsupporters, waar een streamlock op volgde.

Mooie OP.
Zou kunnen zijn dat ze dat Huub tijdens zijn eerste bezoek aan de febo verteld hebbe. Kan misschien ook zo zijn dat Huub een stuk heeft gezien van het gesprek tussen NL en de rest. Persoonlijk vond ik dat niet kunnen...

TNX
Op zondag 2 september 2007 13:25 schreef akveor het volgende:

[..]

Zou kunnen zijn dat ze dat Huub tijdens zijn eerste bezoek aan de febo verteld hebbe. Kan misschien ook zo zijn dat Huub een stuk heeft gezien van het gesprek tussen NL en de rest. Persoonlijk vond ik dat niet kunnen...

TNX
Ik dus ook niet en ik ergerde me kapot aan die lui ,waarom de ene wel en de andere niet stelletjes ongeregeld.
het wordt tijd dat Oma er eens een kijkje gaat nemen en ratte vallen ga zetten daar
pi_52888719
Jaap wakker
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:30:33 #7
135305 beequeen
Lost.
pi_52888722
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:25 schreef akveor het volgende:

[..]

TNX
Het blijft speculeren, de waarheid horen we toch niet, Villa Vandaag weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten schrijven.
Btw, het is 13.30 en nog steeds maar 2 streams, vreemd.
― Mark Twain
pi_52888737
Daar gaan we weer
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:31:32 #9
135305 beequeen
Lost.
pi_52888744
Ah, Jaap en gesprek met Sharon over Huub en ja hoor, streamlock.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 13:31:38 #10
8898 Darklight
pi_52888747
Het werd minder gezellig gisteravond volgens Jaap
sharon: "Ja Huub.."
Jaap: "Wordt lachen.." streamlock
pi_52888749
begin de dag met een streamlock ... begin de dag met een ergernis
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 2 september 2007 @ 13:32:00 #12
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888757
Sharon:nee

iets over Nathanael
en huub

Sharon:Jullie hebben hem aardig in de tang
Jaap:Dat mag je wel zeggen..Dennis he....Streamlock
  zondag 2 september 2007 @ 13:33:47 #14
8898 Darklight
pi_52888791
Er is dus wel het een en ander gebeurd met Huub
Dennix heeft er ook mee te maken
pi_52888795
Waaw wat is er allemaal gebeurd zeg, misschien is het einde DGK ...
pi_52888801
Ik denk dat er gisternacht tijdens de streamlock een groepsbash heeft plaasgevonden en redactie heeft gedacht, laten we dat maar naar niet uitzenden. wie weet loopt het uit de hand. het zal de 5 nog veel dieper doen dalen in populariteit (bashen van iemand die minder toerekeningsvatbaar is doordat hij stoned is, zal nou nou echt veel sympathie opwekken bij de kijker)
  zondag 2 september 2007 @ 13:34:09 #17
170337 Shayndel
The Queen Of The Night Aria
pi_52888803
bijna vlam in de pan
~* Shema Yisrael Adonai Eloheinu Adonai Ehad - Yeshua HaMashiach *~
  zondag 2 september 2007 @ 13:34:39 #18
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52888813
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:32 schreef riri het volgende:
Jaap zegt aan Sharon....nog gevolgd een beetje gisterenavond?

iets over Nathanael
en huub

nix lag vannacht nog te wippen.... dus lijkt me niet dat nix zich echt zorgen maakt.

Jaap tegen Sharon heb je het nog een beetje gevolgt gisterenavond.
Sharon. ikke niet.
Jaap. nou het was best heftig Dennis en ik jo...STREAMLOCK

Maar we zijn er weer.
pi_52888824
quote:

iets over Nathanael
en huub

En vannacht ging er hier iemand te keer dat het Huub zijn schuld steeds was van de streamlocks.
pi_52888826
raar is weer dat Jaap aan sharon vraagt of ze het nog een beetje gevolgd heeft en ze daarop antwoordt met nee

daarop zegt ze...jullie hebben hem aardig in de tang

???????
pi_52888831
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:34 schreef tipsch het volgende:
Ik denk dat er gisternacht tijdens de streamlock een groepsbash heeft plaasgevonden en redactie heeft gedacht, laten we dat maar naar niet uitzenden. wie weet loopt het uit de hand. het zal de 5 nog veel dieper doen dalen in populariteit (bashen van iemand die minder toerekeningsvatbaar is doordat hij stoned is, zal nou nou echt veel sympathie opwekken bij de kijker)
Dat zou kunnen ja ze willen het natuurlijk spannend houden als het op een sms finale aankomt..
  zondag 2 september 2007 @ 13:36:30 #23
170337 Shayndel
pi_52888841
quote:

iets over Nathanael
en huub

Als ze niet gevolgd heeft kan ze ook niets zeggen.
pi_52888846
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:35 schreef wie.. het volgende:

[..]

Dat zou kunnen ja ze willen het natuurlijk spannend houden als het op een sms finale aankomt..
Alleen gaat dit nooit werken. Alsof niet duidelijk zal worden vandaag wat er gisternacht is gebeurd
pi_52888867
als er een groepsbash heeft plaatsgevonden komt dat toch altijd wel uit tijdens gesprekken van bewoners...ze kunnen niet de hele tijd voortdurend streamlocks blijven uitvoeren
pi_52888879
Wat doet die Sharon daar op dit tijdstip
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  zondag 2 september 2007 @ 13:38:34 #27
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52888880
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:34 schreef akveor het volgende:

nix lag vannacht nog te wippen.... dus lijkt me niet dat nix zich echt zorgen maakt.
Angstnaaien.
Ik blijf het allemaal vreemde ende verdacht vinden.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_52888881
Dat die meiden door de tuin heen liepen dat zag er wel raar uit...richting de bosjes was het.
pi_52888892
Vreet je maar weer vol Jaap..dikzak
pi_52888894
bron nowlive:

ik weet niet naar welke beelden wij zitten te kijken maar Ik krijg net een telefoontje van mijn vriend uit assen dat huub en brian gesignaleerd zijn bij de champcar races

Heb ik dan weer van Vol
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_52888904
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:37 schreef riri het volgende:
als er een groepsbash heeft plaatsgevonden komt dat toch altijd wel uit tidens gesprekken van bewoners...ze kunnen niet de hele tijd voortdurend streamlocks blijven uitvoeren
Of ze mogen er niets over zeggen zoals vakker maarja aangezien Jaap all een lock heeft gehaad zal het niet lang duuren voor we erachter komen..
  zondag 2 september 2007 @ 13:39:39 #32
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_52888905
Jaap is mij veel te vrolijk, zou me niets verbazen als Huub er vandaag uitgetrapt wordt ....

Het is de FEBO donderdag niet gelukt, gisteren hebben ze een nieuwe poging gedaan
.
pi_52888919
Hopelijk worden we wijzer van de gesprekken van vandaag en de manier hoe ze naar/op elkaar reageren.
pi_52888938
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef Kaleddis het volgende:
bron nowlive:

ik weet niet naar welke beelden wij zitten te kijken maar Ik krijg net een telefoontje van mijn vriend uit assen dat huub en brian gesignaleerd zijn bij de champcar races

Heb ik dan weer van Vol
Haha het word steeds raarder.
pi_52888964
quote:
bron nowlive:

Heb ik dan weer van Vol
Als redactie dat doet zijn ze voor een heel grote afgang aan het zorgen.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:42:16 #36
135305 beequeen
Lost.
pi_52888968
quote:
bron nowlive:

Heb ik dan weer van Vol
Ze hadden het er bij Nowlove en VOL over dat we naar een herhalingen zitten te kijken, ik vond dat nogal absurd, maar waarom hebben we maar 2 streams?
― Mark Twain
pi_52888997

Hamburgertjes voor Jaap
pi_52889018
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ze hadden het er bij Nowlove en VOL over dat we naar een herhalingen zitten te kijken, ik vond dat nogal absurd, maar waarom hebben we maar 2 streams?
Ik snap er echt niks meer van.Ze nemen in ieder geval de streamers aardig in de maling.
  zondag 2 september 2007 @ 13:44:53 #39
170337 Shayndel
pi_52889021
quote:
bron nowlive:

Heb ik dan weer van Vol
Misschien slaap de redactie nu ook uit en dat er vannacht/vanochtend overgeschakeld is naar oudere beelden.
Dat kan verklaren dat er deel mist en dat Huub en brain al weg zijn.
pi_52889056
Ik zit nog even na te denken over gisternacht. Ik denk een groepsbash. Het moment dat je Manada en Nadia nog even richting paardenbak ziet snellen is frappant. Alsof redactie even heeft aangegeven op de plasma's dat ze op dat moment een "GO" hadden. oei oei oei, redactie wat zinken jullie laag
pi_52889061
Jaap mompelt 'mooi, mooi, mooi, mooi' ipv 'stelletje teringlijers'.
pi_52889065
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap is mij veel te vrolijk, zou me niets verbazen als Huub er vandaag uitgetrapt wordt ....

Het is de FEBO donderdag niet gelukt, gisteren hebben ze een nieuwe poging gedaan
of dennis omdat hij over dennis begon en volgens sommige duwde hij lieke
pi_52889086
Die kutvliegen komen niet voor niets op je af Jaap.....die ruiken stront
  zondag 2 september 2007 @ 13:48:40 #44
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52889098
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:44 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik snap er echt niks meer van.Ze nemen in ieder geval de streamers aardig in de maling.
Het slaat gewoon nergens op.... de febo zou dan de enige scheidsrechter zijn en we weten allemaal dat die verre van objectief zijn. En stel dat Huub eruit moet dan zien we pas over een week de (gemanipuleerde) beelden.
Als ze het zo willen spelen lijkt me het definitieve einde.
  zondag 2 september 2007 @ 13:48:49 #46
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_52889102
Hebben jullie al gespeculeerd over de uitspraak van Nathanael dat de popupoll belangrijker is dan de vijf denken?
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  zondag 2 september 2007 @ 13:49:39 #47
38396 mazaru
pi_52889117
Ontbijten met hamburgers, Jaap zit goed in zijn vel
pi_52889121
Is er gisteren überhaupt wel wat gebeurd? Het verslag van de gouden kooi zegt er niets over. Wat een Die muziek die ik nu hoor
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52889130
moet je eens op gk villa vandaag lezen
pi_52889142
Als Huub iets gedaan, heeft wat nu dus best aannemelijk is... gaat de Febo niet helemaal vrij-uit.

Gisteravond gaf Huub rond 23:30 aan dat hij wilde gaan slapen.... waarna hij weer "achteren" wordt geroepen...
Hij wordt na ruim een uur weer terug het huis in gestuurd, terwijl ze 5 minuten daarvoor de bende van 6 (incl. NL) naar binnen sturen.
Daarbij was Huub iig dronken en zeer waarschijnlijk stoned...... vreemde bedoeling allemaal.. hoezo niets gescript!!!
(en daarmee praat ik niet Huub zijn drankgebruik goed, want dat wordt zijn ondergang in dgk) Maar hij was zelf zo verstandig om te gaan slapen.... en wordt teruggefloten door de Febo

Dat ze gesignaleerd zijn bij de race, geloof ik niet..... maar dat merken we straks vanzelf als Brian en Huub op de streams komen.
pi_52889143
Maar er is hier geen cap van 'Huub' in bed of wel? Ik zie Huub nml niet nu
pi_52889144
Ik vind dit moeten speculeren eigenlijk behoorlijk irritant Op deze manier is het leuker en interessanter blijkbaar voor de redactie om niets te laten zien dan het saaie gepruts van de bewoners in beeld te brengen.
pi_52889151
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:48 schreef mazaru het volgende:
Hebben jullie al gespeculeerd over de uitspraak van Nathanael dat de popupoll belangrijker is dan de vijf denken?
Hoorde het hem ook zeggen,maar die 5 waren zo vol van zichzelf.Ze hoorde het geen eens.
pi_52889163
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:47 schreef Visual het volgende:

[..]

Wat er ook gebeurde, Dennis was in dat korte stukje dat nog te zien was erg duidelijk bezig met agressie uitlokken. Ook Jaap leek veel agressiever dan anders.
  zondag 2 september 2007 @ 13:51:52 #55
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52889174
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:47 schreef Visual het volgende:

[..]

Dat was totaal niet te zien.... nix kwam naar Lieke toelopen em waren ook Amanda en Nadia naar de stallen onderweg. Toen meteen een streamlock. Huub stond redelijk rustig tegen de stallen aangeleunt. Dan zou ik eerder nog een script tegen Lieke verwachten. Niemand lijkt haar een eerlijke kans te geven ook de febo niet. Maar als je 10.000 borg hebt ingelegd lijkt het me dat je niet vrijwillig opstapt.
In elk geval heeft de febo een lastig probleem met het synchroniseren van binnen en buiten. In de buitenwereld is al meer bekend over het einde van het spel. Als er nu bewoners buiten komen dan is het zeer waarschijnlijk dat er info uitgewisseld wordt of op een andere manier met het spel wordt bemoeid waar de febo niet op zit te wachten. Ze hebben zichzelf in een moeilijke positie gebracht..
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 13:52:27 #57
135305 beequeen
Lost.
pi_52889186
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:49 schreef paddy het volgende:
Is er gisteren überhaupt wel wat gebeurd? Het verslag van de gouden kooi zegt er niets over. Wat een Die muziek die ik nu hoor
Dat zou de eerste keer zijn dat ze iets schrijven over hetgeen voorgevallen is tijdens of vlak voor een streamlock.
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 13:53:07 #58
38396 mazaru
pi_52889204
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:51 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Hoorde het hem ook zeggen,maar die 5 waren zo vol van zichzelf.Ze hoorde het geen eens.
Ik kreeg het idee dat hij bedoelde dat het straks aan de kijkers is om de winnaar te kiezen
pi_52889237
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:48 schreef akveor het volgende:

[..]

Het slaat gewoon nergens op.... de febo zou dan de enige scheidsrechter zijn en we weten allemaal dat die verre van objectief zijn. En stel dat Huub eruit moet dan zien we pas over een week de (gemanipuleerde) beelden.
Als ze het zo willen spelen lijkt me het definitieve einde.
Ik geloof nooit dat ze Huub eruit gooien.We hebben allemaal gezien dat hij naar bed wilde en dat niet mocht.De redactie is ergens op uit geweest.En waarom gaan ze Amanda en Nadia naar de paardenbak sturen om daarna een hele lange streamlock te doen.
pi_52889275
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:51 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat was totaal niet te zien.... nix kwam naar Lieke toelopen em waren ook Amanda en Nadia naar de stallen onderweg. Toen meteen een streamlock. Huub stond redelijk rustig tegen de stallen aangeleunt. Dan zou ik eerder nog een script tegen Lieke verwachten. Niemand lijkt haar een eerlijke kans te geven ook de febo niet. Maar als je 10.000 borg hebt ingelegd lijkt het me dat je niet vrijwillig opstapt.
En dit soort groepsbashes krijgen we van de febo maar niet meer te zien, dat zal te veel weerzin oproepen bij de streamer en tot dieptepunt in de populariteit van de 5 leiden. In de voorbereiding werkt de FEBO lekker mee. "GO" Tuurlijk krijgen we dan vandaag nog wel een flink verzwakte Lieke of Huub te zien. Ik ben benieuwd
pi_52889294
Huub heeft toch ook nog met een schoen gegooid in de keuken? Was dat na de eerste of na de tweede keer dat hij terugkwam van achteren? Nadia gooide ook nog iets terug.

Edit: En wat was de aanleiding eigenlijk?
pi_52889327
Er word wel veel gelockt
  zondag 2 september 2007 @ 13:58:29 #63
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52889335
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:54 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ik geloof nooit dat ze Huub eruit gooien.We hebben allemaal gezien dat hij naar bed wilde en dat niet mocht.De redactie is ergens op uit geweest.En waarom gaan ze Amanda en Nadia naar de paardenbak sturen om daarna een hele lange streamlock te doen.
En waarom stonden Jaap en later Brian en Amanda van een afstandje richting paardebak te kijken?
Op zondag 2 september 2007 13:56 schreef Py het volgende:
Huub heeft toch ook nog met een schoen gegooid in de keuken? Was dat na de eerste of na de tweede keer dat hij terugkwam van achteren? Nadia gooide ook nog iets terug.
Ja en Huub heeft ook nog met appels of peren gegooid.Dacht eerst nog dat Dennis met die meloen zou gaan gooien,maar Dennis kon dat ding niet optillen.
  zondag 2 september 2007 @ 13:59:07 #65
167977 DGK_Tegengas
Filmpjes, moet geen uren duren
pi_52889350
Als de drank Huub de das niet omdoet, dan is het wel zijn ontzettende naïviteit.

Huub denkt echt dat Nathanael met goede bedoelingen de villa binnenkomt,
zonder enige verborgen agenda of rancune ... zou me niets verbazen als
die sneak Huub gedrogeerd heeft .....
.
pi_52889365
quote:
Dat was een boogworpje overigens Die was niet lelijk bedoeld. Dit gebeurde na de tweede keer, toen hij zo vaag maar lachend erugkwam van de FEBO. Aanleiding onduidelijk.
  zondag 2 september 2007 @ 14:00:38 #67
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52889392
quote:

Edit: En wat was de aanleiding eigenlijk?
Dat heb ik niet meegekregen.... staat dat ergens in de COS...? Ik vond Huub redelijk rustig maar erg wazig en welhaast met dubbele tong praten.
Op zondag 2 september 2007 13:58 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ja en Huub heeft ook nog met appels of peren gegooid.Dacht eerst nog dat Dennis met die meloen zou gaan gooien,maar Dennis kon dat ding niet optillen.
Dennis kon dat ding alleen maar kopjes geven. Briljante terror.
Dat van die appels heb ik volledig gemist.
pi_52889423
quote:
Op zondag 2 september 2007 13:46 schreef tipsch het volgende:
Ik zit nog even na te denken over gisternacht. Ik denk een groepsbash. Het moment dat je Manada en Nadia nog even richting paardenbak ziet snellen is frappant. Alsof redactie even heeft aangegeven op de plasma's dat ze op dat moment een "GO" hadden. oei oei oei, redactie wat zinken jullie laag
Ik blijf dat ook een raar momentje vinden. Huub en Lieke lopen naar de paardenbak. Dennix en Jaap erachteraan. Brian, Nadia en Amanda zien dit maar blijven in de woonkamer zitten. Daar hoor je Amanda en Nadia nog verkondigen dat dit hun leukste baan tot nu toe is. Dan komt Brian er eventjes bij en Nadia meldt nog even dat ze Dennix gaat halen want die is ontzettend dronken volgens haar. Brian zegt dat ze dat niet hoeft te doen want die is oke, die doet gewoon zijn ding en speelt zijn spel.
Ineens moet Brian even naar zijn fototoestel om de memorykaart leeg te maken en gaat weg, ben zo terug zegt ie nog.
Hetzelfde moment zie je op de andere streams dat Dennix en Jaap tegen Lieke tekeergaan waarbij Huub rustig tegen een pilaar leunt. Dennix duwt idd Lieke waarop Huub heel kalm zegt: niet aan vrouwen komen Dennis.

Dan gaat de telefoon en Nadia neemt op. Amanda zit nog verveeld op de bank en is aardig aangeschoten van de wodka's. Nadia zegt iets waarop Amanda roept: Waaaaat? Neeeee en ze lopen beiden hard richting de paardenbak waarop de streamlock volgt.

Later zie je nog wel beelden van Brian die bij de bosjes loopt en Jaap en Dennix bij het zwembad, Brian en Amanda op de trap. (misschien Nathanael uitzwaaien?)

Ik hoop wel dat er vandaag uit de gesprekken nog iets duidelijk wordt, het was zo'n lange streamlock en bij ruzie zie je meestal wel mensen van de produktie aan komen stormen. Dan duurt de lock nooit zo lang en liggen ze daarna meestal in bed.
pi_52889434
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:00 schreef Py het volgende:

[..]

Dennis kon dat ding alleen maar kopjes geven. Briljante terror.
Dat van die appels heb ik volledig gemist.
Is ook niet te zien geweest.Maar Amanda zei het later.Dus weet niet of je dat als waarheid kan aannemen.
  zondag 2 september 2007 @ 14:03:03 #71
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52889448
Jaap heeft z'n sportkleren al aan
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 14:03:28 #72
135305 beequeen
Lost.
pi_52889458
Villa Vandaag wil ons dus doen geloven dat Brian nog in dat hok is.( Ik weet niet wat ik moet denken van het feit dat het herhalingen zijn, maar goed)

13:18 - Het actieplan

Alle Miljonairs verkeren in diepe rust, behalve de vroege vogel van vandaag; Brian. Geen glossy, krantje of Sudoku-boekje heeft de Miljonair naar bed genomen, maar een mysterieus stapeltje A-4tjes. Leest hij soms Jaaps fameuze actieplan; 'Jaag Huub en Lieke met terror de Villa uit?'
― Mark Twain
pi_52889464

Ze zijn allemaal nog in de villa
pi_52889470
Zo lady in red is ook wakker
  zondag 2 september 2007 @ 14:05:30 #75
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52889512
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:01 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ik blijf dat ook een raar momentje vinden. Huub en Lieke lopen naar de paardenbak. Dennix en Jaap erachteraan. Brian, Nadia en Amanda zien dit maar blijven in de woonkamer zitten. Daar hoor je Amanda en Nadia nog verkondigen dat dit hun leukste baan tot nu toe is. Dan komt Brian er eventjes bij en Nadia meldt nog even dat ze Dennix gaat halen want die is ontzettend dronken volgens haar. Brian zegt dat ze dat niet hoeft te doen want die is oke, die doet gewoon zijn ding en speelt zijn spel.
Ineens moet Brian even naar zijn fototoestel om de memorykaart leeg te maken en gaat weg, ben zo terug zegt ie nog.
Hetzelfde moment zie je op de andere streams dat Dennix en Jaap tegen Lieke tekeergaan waarbij Huub rustig tegen een pilaar leunt. Dennix duwt idd Lieke waarop Huub heel kalm zegt: niet aan vrouwen komen Dennis.

Dan gaat de telefoon en Nadia neemt op. Amanda zit nog verveeld op de bank en is aardig aangeschoten van de wodka's. Nadia zegt iets waarop Amanda roept: Waaaaat? Neeeee en ze lopen beiden hard richting de paardenbak waarop de streamlock volgt.

Later zie je nog wel beelden van Brian die bij de bosjes loopt en Jaap en Dennix bij het zwembad, Brian en Amanda op de trap. (misschien Nathanael uitzwaaien?)

Ik hoop wel dat er vandaag uit de gesprekken nog iets duidelijk wordt, het was zo'n lange streamlock en bij ruzie zie je meestal wel mensen van de produktie aan komen stormen. Dan duurt de lock nooit zo lang en liggen ze daarna meestal in bed.
Dank je wel voor je verslag, Maria! Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het er nu allemaal stukken duidelijker op wordt, maar helaas.
pi_52889533
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:00 schreef akveor het volgende:

[..]

Dat heb ik niet meegekregen.... staat dat ergens in de COS...? Ik vond Huub redelijk rustig maar erg wazig en welhaast met dubbele tong praten.
Maar hoe kan hij dan nog stomdronken zijn geweest, 2 uur bij de FEBO en van hetn mag hij niet drinken?
pi_52889538
  zondag 2 september 2007 @ 14:06:43 #78
38396 mazaru
pi_52889551
Jaap kijkt ontzettend vijandig naar de camera's terwijl die zijn limonade pakt.
Volgens mij is achter Jappie behoorlijk zat
pi_52889573
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Maar hoe kan hij dan nog stomdronken zijn geweest, 2 uur bij de FEBO en van hetn mag hij niet drinken?
Huub was zo raar aan het praten.Ook op een heel andere toon.Heb hem nog nooit zo horen praten.
pi_52889575
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:06 schreef mazaru het volgende:
Jaap kijkt ontzettend vijandig naar de camera's terwijl die zijn limonade pakt.
Volgens mij is achter Jappie behoorlijk zat
Ik denk dat lafbek Jaap de streamer nogal dwars zit
pi_52889580
Geen oude beelden.

Huub en Brian zijn er nog gewoon.
  zondag 2 september 2007 @ 14:08:10 #82
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52889589
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:01 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Heb even een verwijzing in de OP gemaakt naar jouw post.
  zondag 2 september 2007 @ 14:08:22 #83
38396 mazaru
pi_52889595
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:07 schreef tipsch het volgende:

[..]

Ik denk dat lafbek Jaap de streamer nogal dwars zit
Ik denk echt eerder dat het tegen de redactie is gericht
  zondag 2 september 2007 @ 14:09:04 #84
17676 NG
98% sausage
pi_52889609
Ik zie Dennix niet liggen?
pi_52889661
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

Wie weet een beetje van beide Hij is door zijn negatieve houding in elk geval niet te genieten.
pi_52889704
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:07 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Huub was zo raar aan het praten.Ook op een heel andere toon.Heb hem nog nooit zo horen praten.
Nee, ik ook niet... zat echt met verbazing naar hem te luisteren..... hij klonk "weird"
pi_52889710
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:05 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dank je wel voor je verslag, Maria! Ik zou willen dat ik kon zeggen dat het er nu allemaal stukken duidelijker op wordt, maar helaas.
Nee he? Ik probeer een aanleiding te vinden voor de lange streamlock maar dat bashen was op dat moment helemaal niet uit de hand aan het lopen. Het vreemde telefoontje is ook zoiets. Wat zouden ze melden op zo'n moment als ze toch van plan zijn om het niet uit te zenden?
Zo vaag allemaal.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 14:13:39 #88
135305 beequeen
Lost.
pi_52889714
Van VOL. Huub, Lieke, Dennix en Jaap bij de stallen vlak voor de streamlock.

― Mark Twain
pi_52889720
Dus ze zijn echt op 2 plekken tegelijk?:

pi_52889755
Huub ziet er wel enorm dronken uit op dat filmpje...
pi_52889769
en nathanael toch beweren tegen dat clubje van 5 dat huub hem wel getrapt heeft....waarom mocht huub dan wel terug in het huis en jij niet nathanael?
pi_52889774
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Nee he? Ik probeer een aanleiding te vinden voor de lange streamlock maar dat bashen was op dat moment helemaal niet uit de hand aan het lopen. Het vreemde telefoontje is ook zoiets. Wat zouden ze melden op zo'n moment als ze toch van plan zijn om het niet uit te zenden?
Zo vaag allemaal.
Redactie belt Nadia:"Dennis en Jaap zijn Huub en Lieke aan het bashen in de paardenbak, maar doe maar met z'n vijfen, de streams gaan op lock - nu kan het, dus grijp je kans"
pi_52889780
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:06 schreef mootie het volgende:

[..]

Wat ik uit de verhalen heb opgemaakt heeft Huub achter een kubus(?) het ene glas na het andere weggetikt. Veel alcohol in korte tijd. Dat heeft wel een paar uur nodig om uit te werken. De afkoelingsperiode achter is te kort geweest blijkbaar.
pi_52889791
k hoop dat nena volgende week eens even in dat huis haar opwachting doet en amanda en brian totaal negeert
pi_52889794
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef beequeen het volgende:
Van VOL. Huub, Lieke, Dennix en Jaap bij de stallen vlak voor de streamlock.

Ik weet het nu.Huub is gek geworden,wie noemt NL nou een geschikte vent.
pi_52889810
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:08 schreef akveor het volgende:

[..]

Heb even een verwijzing in de OP gemaakt naar jouw post.
Thanks. Ik dacht ik schrijf even op wat ik heb gezien en misschien weet iemand hier een aanleiding uit te halen, ik blijf het vreemd vinden dat het zo lang duurde.
pi_52889826
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:15 schreef SiRojK het volgende:
hij was ook dronken en misschien ook nog wel stoned
pi_52889829
Amanda,Brian en Nadia praten na eerste streamlock,van Vol
pi_52889885
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:17 schreef kybe het volgende:
Amanda,Brian en Nadia praten na eerste streamlock,van Vol
Wat is Brian daar weer eng en Amanda smerig ordinair.
  zondag 2 september 2007 @ 14:21:15 #100
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52889913
Filmpje gekeken (okay, gezapt). Wat etaleert Dennis zich keer op keer als een kleuter met geestelijke groeistoornis.
pi_52889927
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:15 schreef SiRojK het volgende:
Lieke deed het goed om Huub er zoveel mogelijk vandaan te houden.
Steeds maar voor Huub gaan staan.
pi_52889965
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:15 schreef riri het volgende:
en nathanael toch beweren tegen dat clubje van 5 dat huub hem wel getrapt heeft....waarom mocht huub dan wel terug in het huis en jij niet nathanael?
Hij had gehoopt dat Huub zou zeggen ja nou en wat dan nog ik ben er weer en jij niet.
pi_52889977
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:21 schreef Copycat het volgende:
Filmpje gekeken (okay, gezapt). Wat etaleert Dennis zich keer op keer als een kleuter met geestelijke groeistoornis.
Heb je die mooie neukbeweging ook weer gezien.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 14:23:53 #104
135305 beequeen
Lost.
pi_52889989
Wat doen Jaap en Amanda in de tuin, het lijkt wel of ze iemend zoeken. Van VOL.

http://www.youtube.com/watch?v=AGqKSsOjEws&NR=1
― Mark Twain
pi_52890010
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ik ook. De streamlocks komen vaak door wat Jaap zegt in gesprekken met diverse bewoners zoals gisteravond heel vaak. De uitspraak van het programma nova ging volgens mij over zijn boete waar hij het niet mee eens is omdat het hem opgedragen werd.
Hij zei namelijk: Ik was boos omdat ik 1000 boete kreeg voor iets wat ik op...... streamlock.
Ik vul dat aan met: opgedragen kreeg.

Jaap praat te vaak over achter is mijn idee.
pi_52890028
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:16 schreef Py het volgende:

[..]

Wat ik uit de verhalen heb opgemaakt heeft Huub achter een kubus(?) het ene glas na het andere weggetikt. Veel alcohol in korte tijd. Dat heeft wel een paar uur nodig om uit te werken. De afkoelingsperiode achter is te kort geweest blijkbaar.
Nadia zag het pas toen ze aan de telefoon was verwacht ik,daarom was Nadia ook als eerste buiten en Amanda er achteraan.Die Cap kon ik nog net maken van haar.
  zondag 2 september 2007 @ 14:25:34 #107
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52890044

[ Bericht 100% gewijzigd door akveor op 02-09-2007 14:26:02 ]
pi_52890111
Er schijnen veel youtubefilmpjes van gisteren verdwenen te zijn?
pi_52890124
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:26 schreef Dreamboy het volgende:
Nix is er ook nog ze zijn lekker bezig weer het tentje staat al
[afbeelding]
Zullen die andere zo ook wel volgen.En wij zitten ons druk te maken.
pi_52890131
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:15 schreef tipsch het volgende:

[..]

Redactie belt Nadia:"Dennis en Jaap zijn Huub en Lieke aan het bashen in de paardenbak, maar doe maar met z'n vijfen, de streams gaan op lock - nu kan het, dus grijp je kans"
Dat zou je er haast van denken. Dat zou anders wel een lage actie zijn.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 14:29:29 #112
135305 beequeen
Lost.
pi_52890141
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef Maria44 het volgende:

[..]

Ik ook. De streamlocks komen vaak door wat Jaap zegt in gesprekken met diverse bewoners zoals gisteravond heel vaak. De uitspraak van het programma nova ging volgens mij over zijn boete waar hij het niet mee eens is omdat het hem opgedragen werd.
Hij zei namelijk: Ik was boos omdat ik 1000 boete kreeg voor iets wat ik op...... streamlock.
Ik vul dat aan met: opgedragen kreeg.

Jaap praat te vaak over achter is mijn idee.
Er is zelfs een filmpje op You Tube van Jaap nadat hij zijn boete had gekregen, hij was toen woest op de FEBO, toen volge streamlock op streamlock.
Miaschien kan ik het nog vinden.
― Mark Twain
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 14:31:05 #113
135305 beequeen
Lost.
pi_52890182
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:28 schreef mootie het volgende:
Er schijnen veel youtubefilmpjes van gisteren verdwenen te zijn?
Klopt, dat heb ik ook gezien, het zou toch te gek zijn als Tapla daar iets mee te maken heeft.
― Mark Twain
pi_52890190
Ook van Vol,Lieke komt terug om 06:00
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 14:32:10 #115
135305 beequeen
Lost.
pi_52890206
Dennix probeert Naad nog maar eens te bewerkstelligen, of is het omgekeerd?
― Mark Twain
  zondag 2 september 2007 @ 14:33:09 #116
188345 Py
op zich
pi_52890233
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:25 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Nadia zag het pas toen ze aan de telefoon was verwacht ik,daarom was Nadia ook als eerste buiten en Amanda er achteraan.Die Cap kon ik nog net maken van haar.
Wat zag Nadia? Dat Huub stond te tanken? En daarom ging ze naar buiten?
Snap t niet helemaal
pi_52890253
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:31 schreef kybe het volgende:
Ook van Vol,Lieke komt terug om 06:00
Lieke is daar goed pissig zeg.
pi_52890273
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:33 schreef Py het volgende:

[..]

Wat zag Nadia? Dat Huub stond te tanken? En daarom ging ze naar buiten?
Snap t niet helemaal
Ze werden gebeld en toen gingen ze meteen naar buiten.
pi_52890281
  zondag 2 september 2007 @ 14:35:58 #120
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_52890302
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:23 schreef rooie3 het volgende:
Heb je die mooie neukbeweging ook weer gezien.
Daar ben ik blijkbaar voortvarend overheen gezapt!
pi_52890313
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:16 schreef Py het volgende:

[..]

Dat zei Brian. Huub stond bij de draaitafel een glas martini te drinken. Amanda was wodka aan het drinken. Er kwam een melding op de plasma en Huub moest naar achter. Toen vertelde Brian aan Amanda dat Huub gewaarschuwd werd omdat ie stond te tanken bij de kubus.
Toen kwam Huub terug en was nog steeds niet dronken hij vertelde: ik heb al 3 x .. en gebaarde naar achter. (misschien woorden met de redactie).
Hij was niet dronken toen hij weggeroepen werd voor een twee uur durend bezoek aan achter op het moment dat hij naar bed ging.
pi_52890314
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:21 schreef Copycat het volgende:
En wat een enorm slechte argumenten hij voor dingen gebruikt.. Ik zou niet eens met hem praten als ik Huub wat... Had gewoon gezegd dat ik niet met dat soort mongolen praat
pi_52890342
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:20 schreef tipsch het volgende:

[..]

Wat is Brian daar weer eng en Amanda smerig ordinair.
Het mooiste is dat Amanda en Nadia zeggen dat Huub zich zo voor schut zet,als er twee zich voor schut zetten zijn het die domme meiden wel.
  zondag 2 september 2007 @ 14:38:37 #124
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52890352
Dus kort:
Huub heeft stiekum gedronken
Naar achteren geroepen
Wilde gaan slapen
Weer naar achter geroepen
Discussies in de keuken
Huub heeft met fruit gegooid
Naar de paardestal
Jaap en nix roken hun kans

Exit Huub?
Op zondag 2 september 2007 14:33 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Lieke is daar goed pissig zeg.
Of ze is doelbewust wat mensen aan het wakkermaken
pi_52890374
  zondag 2 september 2007 @ 14:39:27 #127
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52890375
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:38 schreef akveor het volgende:
Dus kort:
Huub heeft stiekum gedronken
Naar achteren geroepen
Wilde gaan slapen
Weer naar achter geroepen
Discussies in de keuken
Huub heeft met fruit gegooid
Naar de paardestal
Jaap en nix roken hun kans

Exit Huub?
Zou zomaar kunnen idd maar ik hoop het niet
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  zondag 2 september 2007 @ 14:39:33 #128
188345 Py
op zich
pi_52890380
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:34 schreef rooie3 het volgende:

[..]

Ze werden gebeld en toen gingen ze meteen naar buiten.
Ja om mee te bashen bij de paardenstallen bedoel je?
Maar het drinken van Huub is in de chill gebeurd terwijl Nathanael stond te draaien. Toen een melding op de plasma dacht ik, Huub naar achteren en feetsje afgeblazen. Daarna de tuin in met Nathanael. Vervolgens weer terug in de keuken. Huub komt erbij. Daarna Huub en Lieke naar de stallen. Jaap en Dennis erachter aan en toen pas telefoon voor de rest om mee te bashen. Of heb ik iets gemist?
pi_52890394
Hup en de volgende gaan konijnen.
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 14:40:03 #130
135305 beequeen
Lost.
pi_52890397
Ja, Ja, wat een heerlijke onzin weer.

Hoewel we dachten dat Brian de vroege vogel van vandaag was, is Jaap tegen alle verwachtingen de eerste die zijn benen strekt. Hij maakt een stevig ontbijtje en komt schoonmaakster Sharon tegen in de keuken. de Miljonair legt goedgehumeurd uit dat Dennis Huub flink heeft lopen sarren gisteravond. "Ik maak gewoon iets los in Dennis'', beweert hij grijnzend. "Maak je van softie-Dennis, terror-Dennis?", vraagt de schoonmaakster lachend?

Broen: RTL.
― Mark Twain
pi_52890402
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:36 schreef SiRojK het volgende:

[..]

En wat een enorm slechte argumenten hij voor dingen gebruikt.. Ik zou niet eens met hem praten als ik Huub wat... Had gewoon gezegd dat ik niet met dat soort mongolen praat
dat is ook de bedoeling.... ze kunnen het inhoudelijk nooit winnen van zowel Huub als Lieke... dus gaan ze het op kindergardennivo doen... om hem te irriteren.
  zondag 2 september 2007 @ 14:40:45 #132
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52890415
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:39 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

Zou zomaar kunnen idd maar ik hoop het niet
Als ze het dan morgen allemaal maar geregeld is . Overmorgen mag ik mijn streams verlengen.
pi_52890456
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:39 schreef Py het volgende:

[..]

Ja om mee te bashen bij de paardenstallen bedoel je?
Maar het drinken van Huub is in de chill gebeurd terwijl Nathanael stond te draaien. Toen een melding op de plasma dacht ik, Huub naar achteren en feetsje afgeblazen. Daarna de tuin in met Nathanael. Vervolgens weer terug in de keuken. Huub komt erbij. Daarna Huub en Lieke naar de stallen. Jaap en Dennis erachter aan en toen pas telefoon voor de rest om mee te bashen. Of heb ik iets gemist?
Ja het was een raar telefoontje.Net of er iets ergs was gebeurd bij de bak.Daarna kreeg je meteen de lock.Huub is nog een keer terug geweest van achter.Hij wilde toen naar bed en moest meteen weer achter komen.Daarna was hij daar een hele tijd en kwam totaal anders terug.
pi_52890457
Dennis en Jaap hebben het gisteren perfect gedaan, geheel volgens de regels. Dennis heeft Lieke overigens niet geduwd (te zien op het flimpje bij vol). Huub was gewoon te dronken en te zat om nog normaal te kunnen functioneren, zijn dialect kwam zelfs een beetje naar boven.

Lieke vond ik een beetje hyper worden (overslaande stem), ze zit er echt een beetje doorheen. Nog even doorzetten van Jaap en Dennis en ze breekt. Wat er gebeurt is daar tijdens die streamlock weet niemand, speculeren heeft geen zin. Opnemen voor de ene of de andere partij ook niet, we weten het immers niet.

Oh ja, al die speculaties over drogeren is natuurlijk de grootste onzin die er bestaat.
  zondag 2 september 2007 @ 14:42:44 #136
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52890459
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:41 schreef SiRojK het volgende:
Huub heeft dus waarschijnlijk een halve fles wodka gedronken
Gebeurt je niet vaak dat een half litertje wodka een miljoen kost.

Amanda in dat filmpje

Nadia: Maar niet als je gedronken hebt
Amanda: Ga dan niet zo popi-jopi doen alsof je een gesprek kan voeren, ga dan gewoon op bed liggen

Euhm... Mss mocht dat niet?
  zondag 2 september 2007 @ 14:45:12 #138
130054 demins
We weten niks
pi_52890520
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis en Jaap hebben het gisteren perfect gedaan, geheel volgens de regels. Dennis heeft Lieke overigens niet geduwd (te zien op het flimpje bij vol). Huub was gewoon te dronken en te zat om nog normaal te kunnen functioneren, zijn dialect kwam zelfs een beetje naar boven.

Lieke vond ik een beetje hyper worden (overslaande stem), ze zit er echt een beetje doorheen. Nog even doorzetten van Jaap en Dennis en ze breekt. Wat er gebeurt is daar tijdens die streamlock weet niemand, speculeren heeft geen zin. Opnemen voor de ene of de andere partij ook niet, we weten het immers niet.

Oh ja, al die speculaties over drogeren is natuurlijk de grootste onzin die er bestaat.
Ook goedemiddag!
Kwartjes vallen soms jaren later!
pi_52890544
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:21 schreef Dreamboy het volgende:

[..]

Lieke deed het goed om Huub er zoveel mogelijk vandaan te houden.
Steeds maar voor Huub gaan staan.
Stand By Your Man....
Lieke doet het prima...prima meid en mentaal heel sterk
  zondag 2 september 2007 @ 14:47:04 #140
38396 mazaru
pi_52890567
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:40 schreef Desii het volgende:

[..]

dat is ook de bedoeling.... ze kunnen het inhoudelijk nooit winnen van zowel Huub als Lieke... dus gaan ze het op kindergardennivo doen... om hem te irriteren.
En dat is echt heel vervelend om mee te discussieren.
Als mensen zo ontzettend achterlijk bezig zijn zoals Jaap en Nix, dan zijn er eigenlijk geen woorden meer te vinden om ze in te laten zien dat ze voor lul staan.
Tegen de domheid strijden zelfs de goden vergeefs.
pi_52890584
pi_52890601
Gatver....zit ik ineens tegen dat lelijke achterlijf van nadia aan te kijken die boven op dennix ligt te smakken

meteen stream uitgezet
misselijkmakende beelden van die twee over de geluiden maar niet te spreken
pi_52890639
Ik heb het filmpje gezien bij de stallen, maar ik zie alleen geziek van beide kanten. Het bashen gaat beide kanten op. En ik zie en hoor absoluut meer Lieke ...en die basht net zo hard...Ja, wel kinderachtige actie van Jaap en Dennis om op die manier zo doorzichtig achter Huub en Lieke aan te gaan, maar qua bashen begint toch echt Lieke...nadat Dennis en Jaap zogenaamd een act opvoeren van ik ben beter dan jou, Dennis....Of Dennis....Nee ik heb meer punten.

Hoe mensen er dan bij komen dat Jaap en Dennis beginnen met Huub bashen? Ik vind ze alleen maar heen en weer zeiken.
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_52890640
pi_52890665
Maar wat ik veel interessanter vind is of Huub en Brian nu echt in Assen zijn, of niet....
pi_52890667
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:40 schreef Desii het volgende:

[..]

Nou ja, dat is dan toch wel de Huub stijl, die heeft dat daar ooit uitgevonden in deze vorm. Ze hebben een perfecte leermeester aan hem gehad
pi_52890669
http://www.youtube.com/watch?v=ntcB8ynFGyI&NR=1

Lieke weet altijd zo lekker de ander te irriteren....smijt gewoon extra die deuren hard dicht
pi_52890691
Geweldige zet van Jaap om Lieke te confronteren met haar eigen teksten die ze uitsprak tegen NT. Vond ze niet echt geweldig
pi_52890710
Ik dacht trouwens dat Lieke nooit meer zou gaan slapen volgens Nix.. Maargoed, actie werd dus weer nix
pi_52890721
quote:
Op zondag 2 september 2007 14:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:

[..]

Nou ja, dat is dan toch wel de Huub stijl, die heeft dat daar ooit uitgevonden in deze vorm. Ze hebben een perfecte leermeester aan hem gehad
Dacht dat NLen Bart dat hadden uitgevonden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')