dat dachten een paar mensen, achteraf bleek dat huub zich zo een beetje dood had gezopen.quote:Op zondag 2 september 2007 04:01 schreef riri het volgende:
[..]
is dat een grapje of is dat echt zo geweest?
Daarom zijn ook zovelen fan van Huub, hij is een voorbeeld.quote:Op zondag 2 september 2007 04:06 schreef gomi het volgende:
[..]
dat dachten een paar mensen, achteraf bleek dat huub zich zo een beetje dood had gezopen.
je weet wel zoals die kinderen van een jaar of 11 de laatste tijd erg vaak in dld doen
Wegens de vele speculaties omtrent zijn overlijden die in de vorige COS rondgang deden. Zal ik nog even in de OP zetten.quote:
zet de speakers vol open naast je hoofdkussen.quote:Op zondag 2 september 2007 04:08 schreef neehe het volgende:
Verdorie ik wil eigenlijk naar bed, maar ben te nieuwschierig, ik wil weten wat er aan de hand is,
Ik ga de koningin bellen.
dat dacht een aantal mensen op die bewuste middag ook. na een bezoek aan t ziekenhuis bleek hij gewoon heeeeeel erg weinig bloed in zijn alcohol te hebbenquote:Op zondag 2 september 2007 04:12 schreef riri het volgende:
toch we hebben huub vaak dronken gezien in het begin van de kooi....meestal was ie dan altijd heel druk...vanavond was raar...heel anders
alle drankjes zijn in de gaten gehouden die de bewoners dronken en zoveel waren dat er niet dat je je er zo door gaat gedragen als hij deed vanavond.
Heel rustig,kalm,lief lachend en stuikelen over woorden maar wel precies weten wat hij wou zeggen.
|Raar gewoon
Ik blijf erbij hij leek wel gedrogeerd.
Huubfans willen maar niet blijven inzien dat het een dronkelap is met vele nare karaktertrekken.quote:Op zondag 2 september 2007 04:12 schreef riri het volgende:
toch we hebben huub vaak dronken gezien in het begin van de kooi....meestal was ie dan altijd heel druk...vanavond was raar...heel anders
alle drankjes zijn in de gaten gehouden die de bewoners dronken en zoveel waren dat er niet dat je je er zo door gaat gedragen als hij deed vanavond.
Heel rustig,kalm,lief lachend en stuikelen over woorden maar wel precies weten wat hij wou zeggen.
|Raar gewoon
Ik blijf erbij hij leek wel gedrogeerd.
quote:Op zondag 2 september 2007 04:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Wegens de vele speculaties omtrent zijn overlijden die in de vorige COS rondgang deden. Zal ik nog even in de OP zetten.
je strooit de hele tijd wel feitjes die niet op waarheid berusten.quote:Op zondag 2 september 2007 04:17 schreef noucky het volgende:
[..]
Huubfans willen maar niet blijven inzien dat het een dronkelap is met vele nare karaktertrekken.
Toen van dat drogeren door Brian was puur verzonnen door Huub zelf.
Jij mag blijven!quote:Op zondag 2 september 2007 04:17 schreef noucky het volgende:
[..]
Huubfans willen maar niet blijven inzien dat het een dronkelap is met vele nare karaktertrekken.
Ik kiek wel uut, daar kan je blind van worden.quote:Op zondag 2 september 2007 04:15 schreef avonne het volgende:
[..]
zet de speakers vol open naast je hoofdkussen.
Was verzonnen door de streamers.En toen was Huub zijn familie bezorgd.quote:Op zondag 2 september 2007 04:17 schreef noucky het volgende:
[..]
Ik haat Huub wanneer ie gedronken heeft en zich weer eens niet kan beheersen....quote:Op zondag 2 september 2007 04:17 schreef noucky het volgende:
[..]
kwaliteitspostquote:Op zondag 2 september 2007 04:08 schreef noucky het volgende:
[..]
Daarom zijn ook zovelen fan van Huub, hij is een voorbeeld.
huub's goeie eigenschappen wegen zwaarder dan zijn minder goede eigenschappen.quote:Op zondag 2 september 2007 04:08 schreef noucky het volgende:
[..]
Daarom zijn ook zovelen fan van Huub, hij is een voorbeeld.
Feiten zijn zijn drankmisbruik, sommigen beweren hier drogeren vanavond, dat vind ik niet op waarheid berusten omdat dat neit bewezen is.quote:Op zondag 2 september 2007 04:19 schreef avonne het volgende:
[..]
je strooit de hele tijd wel feitjes die niet op waarheid berusten.
Ik denk dat elke Huubfan hem een permanent alcohol verbod wil geven.
En dat drogeren is door de fora verzonnen, aan moeders verteld, en die vertelde het aan Huub, waarop Huub zei "niet waar!" en de FEBO hem een bloedtest liet afnemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |