abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 04:05:18 #1
137949 Disana
pi_52884374
Het is streamlock na streamlock op de late avond en tot ver in de nacht. Momenteel hebben we een lock die al zo'n twee uur duurt.

Het laatste dat te zien was: Paardenstallen. Huub en Lieke, Dennis en Jaap. Dennis provoceerde Lieke en Lieke ging er tegenin. Eerder had Huub nog gezegd dat Dennis niets durfde zonder een ander erbij.

Het laatste beeld is van Amanda en Nadia die, volgens een COSser na een telefoontje, richting paardenstal rennen.

En tijdens de streamlock is er nog even beeld zonder geluid, maar zonder miljonairs in beeld. Dan zien COSsers Jaap, Dennis en Brian langs het zwembad lopen.

Het zwembad zelf zwijgt in alle talen.

Ondertussen waren in de vorige COS de speculaties omtrent een eventuele dood van Huub, alsmede een ambulance, helicopters, vergiftiging, ontvoering, moord en doodslag, drogering door achter, ufo's, en brandnetels niet van de lucht.

[ Bericht 57% gewijzigd door Disana op 02-09-2007 04:17:31 ]
pi_52884380
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:01 schreef riri het volgende:

[..]

is dat een grapje of is dat echt zo geweest?
dat dachten een paar mensen, achteraf bleek dat huub zich zo een beetje dood had gezopen.

je weet wel zoals die kinderen van een jaar of 11 de laatste tijd erg vaak in dld doen
  zondag 2 september 2007 @ 04:07:45 #3
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884385
Ondertussen zit ik de kwatrijnen van Nostradamus door te spitten maar kan niet echt iets ontdekken dat er vanavond wat ergs stond te gebeurenn DGK.... Dus het zal allemaal wel een beetje meevallen.
  zondag 2 september 2007 @ 04:08:13 #4
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884389
Lekker snel Disana...
Ik ga de koningin bellen.
pi_52884391
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:06 schreef gomi het volgende:

[..]

dat dachten een paar mensen, achteraf bleek dat huub zich zo een beetje dood had gezopen.

je weet wel zoals die kinderen van een jaar of 11 de laatste tijd erg vaak in dld doen
Daarom zijn ook zovelen fan van Huub, hij is een voorbeeld.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  zondag 2 september 2007 @ 04:12:00 #7
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884406
Vanmorgen vloog Huub nog?
alle drankjes zijn in de gaten gehouden die de bewoners dronken en zoveel waren dat er niet dat je je er zo door gaat gedragen als hij deed vanavond.
Heel rustig,kalm,lief lachend en struikelen over woorden maar wel precies weten wat hij wou zeggen.
Raar gewoon
Ik blijf erbij hij leek wel gedrogeerd.

[ Bericht 0% gewijzigd door riri op 02-09-2007 05:23:36 ]
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  † In Memoriam † zondag 2 september 2007 @ 04:14:52 #9
137949 Disana
pi_52884424
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:12 schreef akveor het volgende:

Vanmorgen vloog Huub nog?
Wegens de vele speculaties omtrent zijn overlijden die in de vorige COS rondgang deden. Zal ik nog even in de OP zetten.
pi_52884429
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:08 schreef neehe het volgende:
Verdorie ik wil eigenlijk naar bed, maar ben te nieuwschierig, ik wil weten wat er aan de hand is,
Ik ga de koningin bellen.
zet de speakers vol open naast je hoofdkussen.
pi_52884431
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:12 schreef riri het volgende:
toch we hebben huub vaak dronken gezien in het begin van de kooi....meestal was ie dan altijd heel druk...vanavond was raar...heel anders
alle drankjes zijn in de gaten gehouden die de bewoners dronken en zoveel waren dat er niet dat je je er zo door gaat gedragen als hij deed vanavond.
Heel rustig,kalm,lief lachend en stuikelen over woorden maar wel precies weten wat hij wou zeggen.
|Raar gewoon
dat dacht een aantal mensen op die bewuste middag ook. na een bezoek aan t ziekenhuis bleek hij gewoon heeeeeel erg weinig bloed in zijn alcohol te hebben
pi_52884432
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:12 schreef riri het volgende:
toch we hebben huub vaak dronken gezien in het begin van de kooi....meestal was ie dan altijd heel druk...vanavond was raar...heel anders
Heel rustig,kalm,lief lachend en stuikelen over woorden maar wel precies weten wat hij wou zeggen.
|Raar gewoon
Huubfans willen maar niet blijven inzien dat het een dronkelap is met vele nare karaktertrekken.
Toen van dat drogeren door Brian was puur verzonnen door Huub zelf.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
  zondag 2 september 2007 @ 04:18:54 #13
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884440
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:14 schreef Disana het volgende:

[..]

Wegens de vele speculaties omtrent zijn overlijden die in de vorige COS rondgang deden. Zal ik nog even in de OP zetten.

Huub onofficieel dood begrijp ik.... Nadere berichten volgen
pi_52884448
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:17 schreef noucky het volgende:

[..]

Huubfans willen maar niet blijven inzien dat het een dronkelap is met vele nare karaktertrekken.
je strooit de hele tijd wel feitjes die niet op waarheid berusten.

Ik denk dat elke Huubfan hem een permanent alcohol verbod wil geven.
En dat drogeren is door de fora verzonnen, aan moeders verteld, en die vertelde het aan Huub, waarop Huub zei "niet waar!" en de FEBO hem een bloedtest liet afnemen.
pi_52884449
quote:

[..]

Jij mag blijven!
pi_52884454
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:15 schreef avonne het volgende:

[..]

zet de speakers vol open naast je hoofdkussen.
Ik kiek wel uut, daar kan je blind van worden.
pi_52884458
quote:

[..]

Was verzonnen door de streamers.En toen was Huub zijn familie bezorgd.
  zondag 2 september 2007 @ 04:23:40 #19
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_52884467
quote:

[..]

Ik haat Huub wanneer ie gedronken heeft en zich weer eens niet kan beheersen....
Maar wat moet je anders.... Uit ellende stem ik al voor Lieke.
pi_52884474
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:08 schreef noucky het volgende:

[..]

kwaliteitspost
pi_52884478
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:08 schreef noucky het volgende:

[..]

huub's goeie eigenschappen wegen zwaarder dan zijn minder goede eigenschappen.
daarom heeft ie zoveel fans
you piss me off
and I piss you on

M.Patton
pi_52884481
quote:
Op zondag 2 september 2007 04:19 schreef avonne het volgende:

[..]

je strooit de hele tijd wel feitjes die niet op waarheid berusten.

Ik denk dat elke Huubfan hem een permanent alcohol verbod wil geven.
En dat drogeren is door de fora verzonnen, aan moeders verteld, en die vertelde het aan Huub, waarop Huub zei "niet waar!" en de FEBO hem een bloedtest liet afnemen.
Feiten zijn zijn drankmisbruik, sommigen beweren hier drogeren vanavond, dat vind ik niet op waarheid berusten omdat dat neit bewezen is.

Huubfans snap ik dan niet als ze fan kunnen zijn/blijven van Huub dat als ie drinkt ook goed doordrinkt en ons zoals nu ook weer ons kut streamlocks bezorgd.
pi_52884486

Er zijn ook mensen die daar last van hebben terwijl ze nuchter zijn. ( hik )
  zondag 2 september 2007 @ 04:28:04 #25
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_52884490
Nou jongens, ik ga naar bed anders mis ik morgenochtend
de SuperTerror van SuperDennis !!!

Trustuh allemaal....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')