Waarom denk je dat? Ik denk dat het eerder aan Brian ligt, die deed gisteren een soort oproep aan Feyenoordsupporters, waar een streamlock op volgde.quote:Op zondag 2 september 2007 13:16 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat zal ie dan zelf wel verpest hebben.
Zou kunnen zijn dat ze dat Huub tijdens zijn eerste bezoek aan de febo verteld hebbe. Kan misschien ook zo zijn dat Huub een stuk heeft gezien van het gesprek tussen NL en de rest. Persoonlijk vond ik dat niet kunnen...quote:Op zondag 2 september 2007 13:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom denk je dat? Ik denk dat het eerder aan Brian ligt, die deed gisteren een soort oproep aan Feyenoordsupporters, waar een streamlock op volgde.
Mooie OP.
Ik dus ook niet en ik ergerde me kapot aan die lui ,waarom de ene wel en de andere niet stelletjes ongeregeld.quote:Op zondag 2 september 2007 13:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn dat ze dat Huub tijdens zijn eerste bezoek aan de febo verteld hebbe. Kan misschien ook zo zijn dat Huub een stuk heeft gezien van het gesprek tussen NL en de rest. Persoonlijk vond ik dat niet kunnen...
TNX
Het blijft speculeren, de waarheid horen we toch niet, Villa Vandaag weet van gekkigheid niet meer wat ze moeten schrijven.quote:Op zondag 2 september 2007 13:25 schreef akveor het volgende:
[..]
Zou kunnen zijn dat ze dat Huub tijdens zijn eerste bezoek aan de febo verteld hebbe. Kan misschien ook zo zijn dat Huub een stuk heeft gezien van het gesprek tussen NL en de rest. Persoonlijk vond ik dat niet kunnen...
TNX
nix lag vannacht nog te wippen.... dus lijkt me niet dat nix zich echt zorgen maakt.quote:Op zondag 2 september 2007 13:32 schreef riri het volgende:
Jaap zegt aan Sharon....nog gevolgd een beetje gisterenavond?
Sharon:nee
iets over Nathanael
en huub
Sharon:Jullie hebben hem aardig in de tang
Jaap:Dat mag je wel zeggen..Dennis he....Streamlock
En vannacht ging er hier iemand te keer dat het Huub zijn schuld steeds was van de streamlocks.quote:Op zondag 2 september 2007 13:32 schreef riri het volgende:
iets over Nathanael
en huub
Dat zou kunnen ja ze willen het natuurlijk spannend houden als het op een sms finale aankomt..quote:Op zondag 2 september 2007 13:34 schreef tipsch het volgende:
Ik denk dat er gisternacht tijdens de streamlock een groepsbash heeft plaasgevonden en redactie heeft gedacht, laten we dat maar naar niet uitzenden. wie weet loopt het uit de hand. het zal de 5 nog veel dieper doen dalen in populariteit (bashen van iemand die minder toerekeningsvatbaar is doordat hij stoned is, zal nou nou echt veel sympathie opwekken bij de kijker)
Als ze niet gevolgd heeft kan ze ook niets zeggen.quote:Op zondag 2 september 2007 13:32 schreef riri het volgende:
iets over Nathanael
en huub
Alleen gaat dit nooit werken. Alsof niet duidelijk zal worden vandaag wat er gisternacht is gebeurdquote:Op zondag 2 september 2007 13:35 schreef wie.. het volgende:
[..]
Dat zou kunnen ja ze willen het natuurlijk spannend houden als het op een sms finale aankomt..
Angstnaaien.quote:Op zondag 2 september 2007 13:34 schreef akveor het volgende:
nix lag vannacht nog te wippen.... dus lijkt me niet dat nix zich echt zorgen maakt.
Of ze mogen er niets over zeggen zoals vakker maarja aangezien Jaap all een lock heeft gehaad zal het niet lang duuren voor we erachter komen..quote:Op zondag 2 september 2007 13:37 schreef riri het volgende:
als er een groepsbash heeft plaatsgevonden komt dat toch altijd wel uit tidens gesprekken van bewoners...ze kunnen niet de hele tijd voortdurend streamlocks blijven uitvoeren
Haha het word steeds raarder.quote:Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef Kaleddis het volgende:
bron nowlive:
ik weet niet naar welke beelden wij zitten te kijken maar Ik krijg net een telefoontje van mijn vriend uit assen dat huub en brian gesignaleerd zijn bij de champcar races
Heb ik dan weer van Vol
![]()
![]()
Als redactie dat doet zijn ze voor een heel grote afgang aan het zorgen.quote:Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef Kaleddis het volgende:
bron nowlive:
ik weet niet naar welke beelden wij zitten te kijken maar Ik krijg net een telefoontje van mijn vriend uit assen dat huub en brian gesignaleerd zijn bij de champcar races
Heb ik dan weer van Vol
![]()
![]()
Ze hadden het er bij Nowlove en VOL over dat we naar een herhalingen zitten te kijken, ik vond dat nogal absurd, maar waarom hebben we maar 2 streams?quote:Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef Kaleddis het volgende:
bron nowlive:
Heb ik dan weer van Vol
![]()
![]()
Ik snap er echt niks meer van.Ze nemen in ieder geval de streamers aardig in de maling.quote:Op zondag 2 september 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze hadden het er bij Nowlove en VOL over dat we naar een herhalingen zitten te kijken, ik vond dat nogal absurd, maar waarom hebben we maar 2 streams?
Misschien slaap de redactie nu ook uit en dat er vannacht/vanochtend overgeschakeld is naar oudere beelden.quote:Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef Kaleddis het volgende:
bron nowlive:
Heb ik dan weer van Vol
![]()
![]()
of dennis omdat hij over dennis begon en volgens sommige duwde hij liekequote:Op zondag 2 september 2007 13:39 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Jaap is mij veel te vrolijk, zou me niets verbazen als Huub er vandaag uitgetrapt wordt ....
Het is de FEBO donderdag niet gelukt, gisteren hebben ze een nieuwe poging gedaan![]()
Het slaat gewoon nergens op.... de febo zou dan de enige scheidsrechter zijn en we weten allemaal dat die verre van objectief zijn. En stel dat Huub eruit moet dan zien we pas over een week de (gemanipuleerde) beelden.quote:Op zondag 2 september 2007 13:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik snap er echt niks meer van.Ze nemen in ieder geval de streamers aardig in de maling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |