Nog ffquote:Op zondag 2 september 2007 14:49 schreef paddy het volgende:
Ik heb het filmpje gezien bij de stallen, maar ik zie alleen geziek van beide kanten. Het bashen gaat beide kanten op. En ik zie en hoor absoluut meer Lieke ...en die basht net zo hard...Ja, wel kinderachtige actie van Jaap en Dennis om op die manier zo doorzichtig achter Huub en Lieke aan te gaan, maar qua bashen begint toch echt Lieke...nadat Dennis en Jaap zogenaamd een act opvoeren van ik ben beter dan jou, Dennis....Of Dennis....Nee ik heb meer punten.
Hoe mensen er dan bij komen dat Jaap en Dennis beginnen met Huub bashen? Ik vind ze alleen maar heen en weer zeiken.
Waar Jaap dus de helft van loog.quote:Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldige zet van Jaap om Lieke te confronteren met haar eigen teksten die ze uitsprak tegen NT. Vond ze niet echt geweldig
Ik doel dus op dat filmpje ...quote:Op zondag 2 september 2007 14:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nog ff![]()
Jaap en zijn wormvormig aanhangsel waren de hele dag al bezig om H en L te bashen.
En dat mag best, dat hoort bij het spel, maar ga nu niet vertellen dat het H en L waren die begonnen zijn![]()
Het is ook een vervolg van de eerdere streamlock, waarin Huub een beetje dapper zat te doen tegen de groep over het feit dat hij de beste was. Dat kreeg hij bij die paardenstal terug.quote:Op zondag 2 september 2007 14:49 schreef paddy het volgende:
Ik heb het filmpje gezien bij de stallen, maar ik zie alleen geziek van beide kanten. Het bashen gaat beide kanten op. En ik zie en hoor absoluut meer Lieke ...en die basht net zo hard...Ja, wel kinderachtige actie van Jaap en Dennis om op die manier zo doorzichtig achter Huub en Lieke aan te gaan, maar qua bashen begint toch echt Lieke...nadat Dennis en Jaap zogenaamd een act opvoeren van ik ben beter dan jou, Dennis....Of Dennis....Nee ik heb meer punten.
Hoe mensen er dan bij komen dat Jaap en Dennis beginnen met Huub bashen? Ik vind ze alleen maar heen en weer zeiken.
Brian zegt dat expres om daar weer geruchten over aan te wakkeren,we weten allemaal hoe brian te werk gaat....hele tijd de streams in de gaten gehouden van de chill....zoveel had huub niet gedronkenquote:Op zondag 2 september 2007 14:36 schreef Maria44 het volgende:
[..]
Dat zei Brian. Huub stond bij de draaitafel een glas martini te drinken. Amanda was wodka aan het drinken. Er kwam een melding op de plasma en Huub moest naar achter. Toen vertelde Brian aan Amanda dat Huub gewaarschuwd werd omdat ie stond te tanken bij de kubus.
Toen kwam Huub terug en was nog steeds niet dronken hij vertelde: ik heb al 3 x .. en gebaarde naar achter. (misschien woorden met de redactie).
Hij was niet dronken toen hij weggeroepen werd voor een twee uur durend bezoek aan achter op het moment dat hij naar bed ging.
Volgens mij gaat die met water gooienquote:Op zondag 2 september 2007 14:56 schreef Py het volgende:
Jaap is erg goed gehumeurd in zijn eentje.
Oh nee, hij gaat de hamburger er af fietsenquote:Op zondag 2 september 2007 14:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij gaat die met water gooien
Loog niet echt...hij heeft alleen wat weggelatenquote:
Ja, die zijn er mee aangevangen, maar toen zaten Jaap en Dennis er nog niet. Die hebben het geleerd van leermeester Huub.quote:Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dacht dat NLen Bart dat hadden uitgevonden.
Er gaat ook niemand wegquote:Op zondag 2 september 2007 14:58 schreef paddy het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat er niemand meer vertrekt, anders halen ze die drie maand volgens mij niet eens bij de Gouden Kooi
Die schoen hebben we wel meegekregen. Was niet dramatisch hard, maar goed, er werd gegooid. Dat zal met die appels ook wel zo gegaan zijn. Huub is gisteren drie keer naar achteren geweest. Ik denk dat ze goed op hem ingepraat hebben om rustig te blijven. Ze nemen hem, net zoals ze dat vaak bij Brian hebben gedaan, volop in bescherming tegen zichzelf. Anders hadden ze hem wel aan zijn lot overgelaten en hem niet naar achteren geroepen.quote:Op zondag 2 september 2007 14:57 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik heb net het filmpje gezien en vind Huub absoluut niet dronken, daar als hij dronken is altijd het hoogste woord voert en niet in te dammen is en dan idd meestal begint met uitlokken en hier laat hij Lieke juist het woord voeren. Hij is juist heel ontspannen volgens mij. En waarom zet hij zich zelf voor lul, als die appels en schoenen in een streamlock zitten? Wij hebben dat dus helelmaal niet kunnen zien en kunnen het ook niet weten, alleen omdat hun er over praten, zou het gebeurt moeten zijn. Ergens klopt hier geen ene moer van. Heeft hij niet weken terug met appels gegooid? Leek net of ik naar een oude opname zat te kijken.
Naar Jaap, maar gooien is een groot woordquote:Op zondag 2 september 2007 15:03 schreef Copycat het volgende:
Naar wie gooide Huub met een schoen, neemmijnietserieus?
Gewoon een domme zet, Huub en Lieke weten wel beter in welke context het wasquote:Op zondag 2 september 2007 14:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Geweldige zet van Jaap om Lieke te confronteren met haar eigen teksten die ze uitsprak tegen NT. Vond ze niet echt geweldig
Maar hij wilde naar bed en dat mocht niet.quote:Op zondag 2 september 2007 15:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die schoen hebben we wel meegekregen. Was niet dramatisch hard, maar goed, er werd gegooid. Dat zal met die appels ook wel zo gegaan zijn. Huub is gisteren drie keer naar achteren geweest. Ik denk dat ze goed op hem ingepraat hebben om rustig te blijven. Ze nemen hem, net zoals ze dat vaak bij Brian hebben gedaan, volop in bescherming tegen zichzelf. Anders hadden ze hem wel aan zijn lot overgelaten en hem niet naar achteren geroepen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |