ik heb 'm zelf geannuleerdquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:42 schreef cosmick het volgende:
[..]
3 t/m 10 heb ik in de 3-disc-1-karton-versie en daar wil ik 1 en 2 dan ook van natuurlijk.
En idd! Ik heb deze ook ooit 's bij Bol besteld en toen werd ie ook geannulleerd.
Maar eens op frs kijken.
"Playing the playstation, huh? That's whack. Playstation... is whack. What's up with the whack playstation dude?"quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:02 schreef highway101 het volgende:
'sup dude.
Ik zie het nu ook ja. Wat is dat voor raar iets. Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij Playquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:54 schreef cosmick het volgende:
Wilde 1 en 2 op Play.com bestellen, maar helaas...
"This item can only be delivered to a UK address'" .![]()
Hebben jullie wel de valuta veranderd naar euro's?quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie het nu ook ja. Wat is dat voor raar iets. Dat heb ik nog nooit meegemaakt bij Play
LOL.. tegelijkertijd. Dat was de oplossing inderdaad.quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Hebben jullie wel de valuta veranderd naar euro's?
met die bootquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:56 schreef BloodyLotte het volgende:
vanavond the one where chandler takes a bath gekeken. die blijft leuk
bath salt
Die heb ik gister gekekenquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:56 schreef BloodyLotte het volgende:
vanavond the one where chandler takes a bath gekeken. die blijft leuk
bath salt
Wow scherpquote:Op zondag 2 september 2007 09:04 schreef Breuls het volgende:
Ooit opgevallen dat de (echt relevante) Ross & Rachel scenes hun eigen themamuziek hebben? Vanaf seizoen 2 t/m the Last One hoor je bij hun scenes een eigen tunetje.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:51 schreef SuperSiem het volgende:
[..]
Hebben jullie wel de valuta veranderd naar euro's?
Je bedoelt deze waarschijnlijk:quote:Op zondag 2 september 2007 09:16 schreef Rejected het volgende:
[..]
Wow scherp
Ik had laatst geïnformeerd naar die box van seizoen 1 t/m 10.
Ik ben de release date vergetenMaar die mevrouw van de music store zei dat het 135 euro zou kosten.
![]()
Terwijl een vriend van me deze een keer voor 80 euro had gekocht(weliswaar in de aanbieding).
Weet iemand waar je dat boek kan kopen? Iets met, the one with all the ten years..
quote:Damn er vielen mij een paar dingen op toen ik Dr. Strangelove aan het kijken was! Zo heet een acteur in die film 'Slim Pickens' en zag ik bij de extra's dat de art designer van de film 'Ken Adams' heet![]()
!
Ik heb alles los bij FRS gekocht (totaal 150 euro), iedereen verklaarde me voor gek en zelfs ik vond het veel geld.quote:Op zondag 2 september 2007 04:17 schreef Quembel het volgende:
Nooit gedacht om die serie zelf te kopen vanwege al die herhalingen, die ik dan ook telkens weer zie, maar na zo'n 2,5 uur brullen van het lachen ga ik er zowaar over denken.
Met kerst 2005 hebben wij deze gekocht. Bij van Leest voor 99,-quote:Op zondag 2 september 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Je bedoelt deze waarschijnlijk:
[afbeelding]
Het goedkoopste waar ik deze gezien heb is op ebay, voor 130 euro.
Mij niet eigenlijkquote:Op zondag 2 september 2007 09:04 schreef Breuls het volgende:
Ooit opgevallen dat de (echt relevante) Ross & Rachel scenes hun eigen themamuziek hebben? Vanaf seizoen 2 t/m the Last One hoor je bij hun scenes een eigen tunetje.
Ik heb ze ook allemaal los gekocht á ¤ 16,99 , 170 euro in totaal dus.quote:Op zondag 2 september 2007 14:02 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik heb alles los bij FRS gekocht (totaal 150 euro), iedereen verklaarde me voor gek en zelfs ik vond het veel geld.
Maar ik heb er nog geen moment spijt van gehad
quote:Op zondag 2 september 2007 16:59 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook allemaal los gekocht á ¤ 16,99 , 170 euro in totaal dus.![]()
Maargoed, het is zijn geld zeker waard!
In mijn bezit, voor ¤ 99quote:Op zondag 2 september 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dan heb je mazzel gehad. Voor die prijs krijg je de box nu niet meer (behalve uit Azie, maar daar heb je de box al voor 50 euro).quote:
Ik had inderdaad mazzel ja, heb een ook bij de Media Markt weg lagen een stuk of 100. Speciale aanbieding ofzo.quote:Op maandag 3 september 2007 18:03 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan heb je mazzel gehad. Voor die prijs krijg je de box nu niet meer (behalve uit Azie, maar daar heb je de box al voor 50 euro).
En als die nou allemaal naar de Friends-meet komen wordt het nog gezellig ookquote:Op maandag 3 september 2007 15:03 schreef Rianne84 het volgende:
wat leuk, allemaal mensen die friends ontdekkenbeter laat dan nooit he
is toch gecancelled? of is er al een nieuwe datum?quote:Op maandag 3 september 2007 18:40 schreef Piles het volgende:
[..]
En als die nou allemaal naar de Friends-meet komen wordt het nog gezellig ook
Ja, neequote:Op maandag 3 september 2007 19:23 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
is toch gecancelled? of is er al een nieuwe datum?
Die box heb ik voor mn verjaardag gehadquote:Op zondag 2 september 2007 11:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dat is een nieuwe boxquote:Op zondag 2 september 2007 11:45 schreef RobertVH het volgende:
Bol.com
130 euro, alleen nog niet verschenen (10-10-07)
http://www.youtube.com/watch?v=Va5XC20Enzg&mode=related&search=
What the Fuck is that![]()
Maar is deze "nieuwe" nu wel handig of niet handig met DVD's?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:33 schreef HeaRt_woRm het volgende:
[..]
Dat is een nieuwe boxKijk maar naar de kleur
Lelijke box
Die zwarte is mooier
Of die Central perk
![]()
Er staat bij '30 items', dus gewoon drie schijfjes per seizoenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:10 schreef Rejected het volgende:
[..]
Maar is deze "nieuwe" nu wel handig of niet handig met DVD's?
Want ik lees iets over.. al die dvd's in 1 ding ofzo?
My sister is having my babiesquote:Op woensdag 5 september 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Vriendlief en ik zijn een week of 3 weer begonnen bij seizoen 1. We zijn nu bij seizoen 4, waar Phoebe draagmoeder wordt van de baby van Frank en Alice.
Toffe serie.
Dat U2 achtige, maar dat niet U2 is. Ja dat viel mij idd ook op.quote:Op zondag 2 september 2007 09:04 schreef Breuls het volgende:
beste stuk uit Friends, ooitquote:Op donderdag 6 september 2007 18:45 schreef Rianne84 het volgende:
straks op veronica Ross met zn doedelzak
En het "ik-lach-niet"-gezicht van Rachelquote:Op donderdag 6 september 2007 18:59 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
beste stuk uit Friends, ooit... vooral dat gezing erbij van pheebe
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:59 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
beste stuk uit Friends, ooit... vooral dat gezing erbij van pheebe
Dat Joey dan heel lang moet wachtenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:01 schreef Dizer het volgende:
The only ackword thing if no one likes Mexican food because I'm making "Fajita's"
Deze werden uitgezonden voordat de laatste aflevering werd uitgezonden. Het is een terugblik op 10 jaar Friends.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
http://www.tv.com/friends/show/71/episode_listings.html?season=10&tag=nav_bar;10
Op de site hierboven staan voor de allerlaatste aflevering nog twee special afleveringen. Kan iemand mij vertellen wat voor afleveringen dit zijn, waar ik ze kan zien, en waarom ik ze nog nooit eerder heb gezien?![]()
ok thanks, gewoon de extra's die op de dvd staan dusquote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze werden uitgezonden voordat de laatste aflevering werd uitgezonden. Het is een terugblik op 10 jaar Friends.
Bloopers, gag reels, en interviews met hoofdrolspeler en veel andere acteurs. De afleveringen staat wel op de DVD's trouwens (en vast ook op YouTube)
Ik denk dat het deze zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=wZEz5C_gK0A
http://www.youtube.com/watch?v=4nClk_RgcAc
http://www.youtube.com/watch?v=Wc-XILTM9Fs
http://www.youtube.com/watch?v=3xFcAffx3No
maar deze kunnen het ook zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=ySCIUx43hwU
enz...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:52 schreef ryangozer het volgende:
Ik sta morgenochten om 8 uur voor de V&D voor de complete box voor 99 euro! julie ook allemaal neem ik aan?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik heb m al een tijde
Net op weg in seizoen 9, dus het einde is bijna in zicht![]()
Zit er dik in dat dat weer gaat gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef cosmick het volgende:
[..]. Zit ik ook weer aan inmiddels... en eigenlijk kan ik niet wachten om gewoon weer met 1 te beginnen
.
Amen! maarre die man bij de V&D zij dat ze waarschijnlijk heel snel uitverkocht zijn, daarom ga ik ook gelijk om 8 uur om teleurstelling te voorkomen. De groene box gaat het nu dus over he... Zal die nou echt binnen enkele uren uitverkocht zijn? oke 99 euro is niet veel, maar zo populair is het toch niet meer?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:59 schreef Piles het volgende:
Nog even een huishoudelijke mededeling: vaker posten hier, anders kan ryangozer het niet vinden. Dank u
Kijk elke avond in bed nog ff naar een aflevering. Hoevaak ik wel niet over Rachel gedroomd hebquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit er dik in dat dat weer gaat gebeuren
Ik heb nog een rijtje films liggen die ik nog nooit gezien heb, maar toch elke keer Friends kijken
Hangt ook van de vestiging af, maar ze zijn nog heel populair!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Amen! maarre die man bij de V&D zij dat ze waarschijnlijk heel snel uitverkocht zijn, daarom ga ik ook gelijk om 8 uur om teleurstelling te voorkomen. De groene box gaat het nu dus over he... Zal die nou echt binnen enkele uren uitverkocht zijn? oke 99 euro is niet veel, maar zo populair is het toch niet meer?
1 van de meest geweldige afleveringenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Etcetera het volgende:
ik zit nu friends te kijkenthe one that could have been
monica in haar fatsuit
Ik droom nog wel eens dat de serie een vervolg krijgtquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk elke avond in bed nog ff naar een aflevering. Hoevaak ik wel niet over Rachel gedroomd heb!
dat zegt ze toch ook in the one with te worst halloweenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
1 van de meest geweldige afleveringen
"I can make you macaroni and cheese"![]()
![]()
![]()
Ja, wel leuk om dat stel eens weer samen te zien!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik droom nog wel eens dat de serie een vervolg krijgt
Mwhehe. Dat stukje waar Rachel en Phoebe achter het gordijn vandaan springen. Geweldigquote:
ik wil ook een box, maar heb alles los gekocht in termijnen. Dat is lelijk, nu heb ik 3 soorten dvd'squote:Op zaterdag 22 september 2007 13:45 schreef TheFrankey het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze box, 2,5 jaar geleden gekocht in engeland voor iets van 120pond.. .. Erg duur maar hij was toen in Nederland niet te krijgen dus vrij uniek
Zeker alleen nog seizoen 1 bekekenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ryangozer het volgende:
Wat ik wel jammer vind van deze groene box is dat er als "extra" alleen op elke dvd het nummer "I'll be there for you" staat en nooit iets anders. Dacht dat er bij de zwarte bloopers op stonden toch?
Ik zit ook erg te denken of ik deze box moet kopen..quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ryangozer het volgende:
Nou ik stond dus vanochtend vroeg (8 uur) voor de V&D, en ja hoor er stonden serieus ongeveer 30 mensen voor de deur te wachten waarvan ongeveer de helft voor de FRIENDS box kwam, naja ik had er wel een er lagen er een stuk of 50, vanmiddag om half 4 was er al niks meer! Damn, zo oud maar nog zooo populair. Wat ik wel jammer vind van deze groene box is dat er als "extra" alleen op elke dvd het nummer "I'll be there for you" staat en nooit iets anders. Dacht dat er bij de zwarte bloopers op stonden toch?
Ik heb de zwarte box maar daar staat jouw 'extra' ook op. Ik denk dat ze de box gewoon een andere kleur hebben gegeven. En wat de bloopers betreft, dat weet ik niet, zo ver ben ik nog niet met bekijken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ryangozer het volgende:
Nou ik stond dus vanochtend vroeg (8 uur) voor de V&D, en ja hoor er stonden serieus ongeveer 30 mensen voor de deur te wachten waarvan ongeveer de helft voor de FRIENDS box kwam, naja ik had er wel een er lagen er een stuk of 50, vanmiddag om half 4 was er al niks meer! Damn, zo oud maar nog zooo populair. Wat ik wel jammer vind van deze groene box is dat er als "extra" alleen op elke dvd het nummer "I'll be there for you" staat en nooit iets anders. Dacht dat er bij de zwarte bloopers op stonden toch?
The Last One is uit 2004. Oud is behoorlijk relatief.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ryangozer het volgende:
Damn, zo oud maar nog zooo populair.
Haha ja die fatsuit!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Etcetera het volgende:
ik zit nu friends te kijkenthe one that could have been
monica in haar fatsuit
ja ik vind de zwarte ook mooier, maar wilde m zograag hebben dus nu heb ik toch maar de groene.quote:Op zondag 23 september 2007 11:45 schreef CarOnline het volgende:
Hier ook maar de box gekocht. Wel veel geld ineens maar wil het al een paar jaar.
Ik had seizoen 1-7 op video, maar dat kijk je echt niet meer.
Ik vind de groene box wel lelijker dan de zwarte maar die hebben we op m'n werk gemaakt, dus eens vragen of daar nog een modelletje van ligt, ergens
Ja, hier hetzelfde hoor!quote:Op zondag 23 september 2007 11:50 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja ik vind de zwarte ook mooier, maar wilde m zograag hebben dus nu heb ik toch maar de groene.
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zegt ze toch ook in the one with te worst halloween
Vertel eensquote:Op zondag 23 september 2007 01:06 schreef Devrim_ het volgende:
Friends
Jammer dat de acteurs hebben lopen kutten naar het einde toe..Had niet verwacht dat ze zulke eikels waren
Tja, in hoeverre geloof jij roddels??quote:Op zondag 23 september 2007 15:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
o.a. Roem stijgt 'Friends'sterren naar 't hoofd
Geen zin om verder te zoeken
Ik vind het ook lichtelijk vreemd, zeker dat van David. Hij was juist diegene die in het begin zorgde dat alle acteurs evenveel betaald kregen.quote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Tja, in hoeverre geloof jij roddels??![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2001 @ 09:58 schreef PerpetuumMobile het volgende:
In de Telegraaf is te lezen,..<br><br>zucht,..
Hangt er vanaf, als de makers er vele miljoenen mee verdienenquote:Op zondag 23 september 2007 22:43 schreef Devrim_ het volgende:
Het is niet alleen dat bericht hoor.
Ook die berichten dat ze steeds meer eisen per aflvering
Tis toch niet te geloven dat ze nog zeiken als ze 1+ miljoen dollar per aflvering krijgen
Zou je alsnog blij kunnen zijn met de miljoen die je wél krijgt... Maar goed, ik spreek natuurlijk als iemand die het moet doen met een loontje van 150 euro in de maand.quote:Op zondag 23 september 2007 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als de makers er vele miljoenen mee verdienen
Vandaag ook weer... Ze hebben dus de programmering omgegooidquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom was er gister maar 1 aflevering?
En Brad Pitt wat speelde die kut zeg
Neeeequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Vandaag ook weer... Ze hebben dus de programmering omgegooid
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef Etcetera het volgende:
dit blijft zo ontzettend geniaal goedFat Monica Dancing
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef Piles het volgende:
Ik heb er vanavond al 4 gekeken.Dvd's
Ja, productieve avondenquote:
Brad Pitt was een held!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom was er gister maar 1 aflevering?
En Brad Pitt wat speelde die kut zeg
'sup with the wack playstation 'supquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:38 schreef Sawyer het volgende:
[..]
"Playing the playstation, huh? That's whack. Playstation... is whack. What's up with the whack playstation dude?"
We krijgen nu ook Michael J.Fox in 'Spin city' iedere dag (gelukkig niet meer die afl met Charlie Sheen). Michael J. Fox is ook een heldquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Vandaag ook weer... Ze hebben dus de programmering omgegooid
Die van mij ookquote:Op donderdag 13 september 2007 20:23 schreef Etcetera het volgende:
my boyfriend is hooked![]()
![]()
hij was ziek en ik had 'm seizoen 5 geleend en nu vind hij het leuk en wil meer zien
Daarom.. Waarom genoege nemen met 1 miljoen als je ook 2 kan krijgenquote:Op zondag 23 september 2007 22:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou je alsnog blij kunnen zijn met de miljoen die je wél krijgt... Maar goed, ik spreek natuurlijk als iemand die het moet doen met een loontje van 150 euro in de maand.![]()
YAMS!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:37 schreef Rejected het volgende:
[..]
Brad Pitt was een held!!
Vooral als je bedenkt dat Jennifer Anniston en hij een koppel waren.![]()
"Chandler: Oh hey. I’d shake your hand but uh; I’m really into the game. Plus, I think it’d be better for my ego if we didn’t stand right next to each other."quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:20 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
YAMS!
Leuk is die ja. Beste quote uit die aflevering is nog "You gave me a teeny weeny!"
OMG OMG Did she got off the plane did she get off the plane?quote:
Heb ik me ook wel eens afgevraagdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:08 schreef ryangozer het volgende:
FF een vraagje
keek net "the one with the football" seizoen 3 disc 2 en bij 12:45, als ze "rough" gaan spelen is er een heel grappig electro deuntje, weet iemand misschien de titel en/of artiest van dat nummer?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG OMG Did she got off the plane did she get off the plane?
I got off the plane....
*kippenvel*
Yup, hun eerste. Volgens mij is daar later pas een vocale versie van gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat niet een nummer van 2 Unlimited? Get ready for this?
link naar youtube: http://www.youtube.com/watch?v=8P0cXvI--AE
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:03 schreef Treveo het volgende:
Unagi!
Gewoon, hoi. tijd niet gesproken. Fellow EN fanquote:
Ik zal dat eens makenquote:[..]
Dies echt goed!![]()
Heb je die ook op msn formaat?
Ze zijn al weer bij elkaar ondertussen trouwensquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:01 schreef ryangozer het volgende:
Friends is gewoon echt TE goed, ik keek net 4 afleveringen waar ross vreemdgaat enz, echt zo zielige momenten zaten erin, op het eind wanneer rachel besloot het toch echt uit te maken, was het gewoon bijna huilen (niet helemaal) dat is toch niet normaal dat is echt het eerste programma wat zo leuk kan zijn en toch soms zo emotioneel... Friends is gewoon het beste programma ooit!
Wauw, vet! Kan je hem ook vinden via Google Maps en de link hier neerzetten? Tnxquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
Afgelopen week was ik in New York en heb ik hem maar weer eens bezocht:
--- pic ---
Blijft leuk om te zien in het echt! T'was alweer de derde keermaar Greenwich is altijd erg leuk om doorheen te lopen
Haha wat tofquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
[afbeelding]
Blijft leuk om te zien in het echt! T'was alweer de derde keermaar Greenwich is altijd erg leuk om doorheen te lopen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, hoi. tijd niet gesproken. Fellow EN fan
[..]
Ik zal dat eens maken
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:08 schreef Retarded het volgende:
[..]
gaafmaar ik heb het toch beter bekeken
ik was een maand terug in LA, waar we de WB-studios bezochten
[[url=http://img46.imageshack.us/img46/6246/dsc04372ky2.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img239.imageshack.us/img239/8342/dsc04375hj4.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img239.imageshack.us/img239/2893/dsc04371ye9.th.jpg]afbeelding][/URL]
Omg, je ava <3, heb je hem ook in groot?quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:21 schreef Rejected het volgende:
[..]
Oooow op die manier.Ja ik ehm ben mijn username zeg maar niet echt gewend dus als iemand R. zegt denk ik:
![]()
Maar jammer dan EN geen guest appearance in Friends heeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Cool, maar ze hebben de hele studio daar gelaten zoals het was? Soort attractie? En zijn alle sets daar, of is alleen Central Perk er nog?
Ohh wist niet eens dat dat echt in NY lag.. Maar is dat appartement van monica ook echt daarbinnen? ennuh ik zie nu trouwens dat het helemaal niet klopt, want dat stukje waar ze altijd buiten staan bestaat dus helemaal niet aan het huis. En dat rode daaronder moet toch central perk van buiten voorstellen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:25 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ohh wist niet eens dat dat echt in NY lag.. Maar is dat appartement van monica ook echt daarbinnen?
Natuurlijk niet, ze gebruiken het shot van de straat in NY gewoon om je de indruk te geven dat het zich daar afspeelt. Je weet hopelijk toch wel dat ze Friends in LA op hebben genomen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:25 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ohh wist niet eens dat dat echt in NY lag.. Maar is dat appartement van monica ook echt daarbinnen?
Joey heeft ooit eens uitgemeten dat het honderd voetstappen is van hun gebouw (waar Monica dus ook woont) naar Central Perk. Dus Central Perk zit niet in hetzelfde gebouw als waar ze wonen. Het gedeelte waar ze buiten staan is ook gewoon voor Central Perk. En voor het geval je dat nog niet doorhad: Central Perk (en dus ook het stukje straat erbuiten) bestaat/bestond niet echtquote:ennuh ik zie nu trouwens dat het helemaal niet klopt, want dat stukje waar ze altijd buiten staan bestaat dus helemaal niet aan het huis. En dat rode daaronder moet toch central perk van buiten voorstellen?
nee dat weet ik wel maar ik dacht altijd dat central perk onder de appartementen van Joey en Monica zaten..quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze gebruiken het shot van de straat in NY gewoon om je de indruk te geven dat het zich daar afspeelt. Je weet hopelijk toch wel dat ze Friends in LA op hebben genomen?
[..]
Joey heeft ooit eens uitgemeten dat het honderd voetstappen is van hun gebouw (waar Monica dus ook woont) naar Central Perk. Dus Central Perk zit niet in hetzelfde gebouw als waar ze wonen. Het gedeelte waar ze buiten staan is ook gewoon voor Central Perk. En voor het geval je dat nog niet doorhad: Central Perk (en dus ook het stukje straat erbuiten) bestaat/bestond niet echt
zo moeilijk is het toch nietquote:
Je mocht zeker niet 'in' de sets komen, of welquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:03 schreef Retarded het volgende:
inderdaadben ook in NY geweest trouwens, maar kon de buitenshots niet vinden helaas...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
[afbeelding]
Als je de layout van de binnenkant gaat vergelijken met de buitenkant klopt er wel meer niet, zelfs als je het balkon niet meerekent. Wat gek genoeg weer wel klopt, is dat Ross' appartement vanaf seizoen 5 en verder, dat aan de overkant van de straat tegenover Monica is, vergezeld werd van buitenshots van de straat die er in NY ook daadwerkelijk tegenover is. Dus in dat opzicht hebben ze weer wel geprobeerd het authentiek te laten lijken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo moeilijk is het toch niet
alle appartementen waren op een set. in een studio. central perk ook. voor het realisme hebben ze in NY wat gefilmd wat de buitenkant van die appartamenten moet voorstellen. en da's dus niet mogelijk
Waar las je dat ooit eens ergens?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die zijn daar vaak zat, las ik ooit ergens.
ik ben van de zomer begonnen met het los kopen van de seizoenen. werkt uitstekend, moet alleen siezoen 9 en 10 nogquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:02 schreef Omaha het volgende:
Net weer een paar afleveringen gekeken van losse DVD's.
Zit er sterk over te denken om de hele box te kopen, maar 90 euro is vrij veel geld in een keer![]()
als je het had gespaard had je de hele box voor 100 kunnen kopen, dan had je ze nu dus al allemaal, en nog 50 euro goedkoper, + een orginele boxquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben van de zomer begonnen met het los kopen van de seizoenen. werkt uitstekend, moet alleen siezoen 9 en 10 nog
de prijs valt op dit moment alleszins mee: 15 euro per seizoen, normaal 20. weet alleen niet hoe lang ze nog 15 euro zijn
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef Breuls het volgende:
Okay ik ben dus niet de enige nerd die voor een eventueel toekomstig toeristisch bezoekje New York ook Grove Street op zijn lijstje heeft staan.
Wij zijn nu bij seizoen 10. Ik heb me de afgelopen 4 maanden kostelijk vermaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:56 schreef ryangozer het volgende:
ik kijk nu elke avond min 2 afleveringen (meestal 4) en ben net bij seizoen 7, dat stukje laatst waar chandler monica ten huwelijk wilde vragen en ze net richard tegen kwam, geweldig, bijna huilen toen joey zei dat ze weg was met een tas, en toen... besefte ik weer waarom die box me 100 euro meeeer dan waard was!
Dat sowieso.quote:
Me tooquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:30 schreef Attitude het volgende:
[..]
Wel zo handig voor doven en slechthorenden, ja ben er 1 van.
Oh absoluut.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:30 schreef Attitude het volgende:
[..]
Wel zo handig voor doven en slechthorenden, ja ben er 1 van.
Yep, ik kijk ook vaak met de ENG subsquote:Op woensdag 7 november 2007 08:12 schreef Breuls het volgende:
Weet je, dan nog zou je eigenlijk de Engelse ondertiteling moeten nemen, zodat je niet van die vervormde grappen krijgt.
Ja, ik kijk eerst met de NL subs en dan nog een keer met de Engelse subs, want soms kan ik liplezen en dan denk ik, dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh absoluut.Ik ging uit van de standaardsituatie.
Weet je, dan nog zou je eigenlijk de Engelse ondertiteling moeten nemen, zodat je niet van die vervormde grappen krijgt.
Ik juist andersomquote:Op woensdag 7 november 2007 09:40 schreef Attitude het volgende:
[..]
Ja, ik kijk eerst met de NL subs en dan nog een keer met de Engelse subs, want soms kan ik liplezen en dan denk ik, dat klopt niet helemaal.
Met die dingen in mn oren SH en jij?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:25 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik juist andersom, dan kan ik makkelijker "controleren" of het wel beetje goed vertaald is
Maar ben je btw SH of doof?
Doof... ook met die dingen in mijn orenquote:Op woensdag 7 november 2007 16:03 schreef Attitude het volgende:
[..]
Met die dingen in mn oren SH en jij?
Als je de serie echt kijkt als de verkapte soap die het is...quote:Op woensdag 7 november 2007 17:15 schreef UncleSam het volgende:
Gisteren de hele serie voor de allereerste keer afgekeken.
Wat mooi.
Ik hield het ook niet droog.
Het aanzoek plus Rachels "I got off the plane" zijn wel de twee mooiste momenten uit de serie.quote:Op zondag 11 november 2007 16:50 schreef sjarreltje het volgende:
Het aanzoek van Chandler en Monica vond ik eigenlijk nog veel mooier![]()
En Unagi dan?quote:Op zondag 11 november 2007 17:09 schreef Breuls het volgende:
[..]
Het aanzoek plus Rachels "I got off the plane" zijn wel de twee mooiste momenten uit de serie.
Wat wel?quote:Op zondag 11 november 2007 18:05 schreef Breuls het volgende:
Uhuh. Niet 'goed' of 'grappig'. Overigens is zelfs dan Unagi niet het leukste.
Jemig, moeilijk te zeggen als je even in 10 seizoenen moet graven. Ik moest vanmiddag wel weer erg lachen om Joey en Ross met hun slapstickscene in Central Perk, wanneer Ross boos is op Joey omdat hij Rachel 'ten huwelijk had gevraagd' en Joey vond dat Ross het van zich af moest slaan.quote:
Ze komen van;quote:Op zondag 11 november 2007 18:26 schreef Piles het volgende:
Heeft iemand de linkerkant van dat artikel nog ergens anders? Hij doet het niet hier
'WE WERE ON A BREAK!'quote:
http://brick146.hyves.org(...)35424375_6_TZnP.jpegquote:Op zondag 11 november 2007 18:26 schreef Piles het volgende:
Heeft iemand de linkerkant van dat artikel nog ergens anders? Hij doet het niet hier
quote:Op zondag 11 november 2007 19:11 schreef highway101 het volgende:
[..]
Ze komen van;
http://friendsserie.hyves.nl/
quote:Op zondag 11 november 2007 20:51 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
http://brick146.hyves.org(...)35424375_6_TZnP.jpeg
Dat is mijn favoriete aflevering.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:07 schreef Piles het volgende:
"Could I be wearing any more clothes" is ook wel een vermelding waard
Die hele aflevering is top
Uit dezelfde aflevering:quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:33 schreef sverbern het volgende:
- The One with the Red Sweater, als de vrienden weten dat degene die Rachel zwanger heeft gemaakt een rode trui heeft achtergelaten en Ross deze heel nonchalant oppakt: "hey, my red sweater!"
quote:Will the owner of a 1995 Buick LeSabre please see the front desk, your car is about to be towed.
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:07 schreef Piles het volgende:
"Could I be wearing any more clothes" is ook wel een vermelding waard
Die hele aflevering is top
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Qua gastrollen vind dat hele kleine stukje van Robin Williams geweldig. "Maybe it's my wound. It's ooooozing, oooozing" Dat stemmetje, dat accent. Ik rol elke keer weer zo ongeveer van de bank af van het lachen als ik dat zie.
Ja, stomme guppen. Twee weken geleden zaten we ergens in seizoen 9, dat ging dus de goede kant op. Veel afleveringen die ik op een of ander manier gemist had, maar nuquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zag volgens mij net aflevering 2 op Veronica. Ze zijn dus weer opnieuw begonnen.
Gewoon downloaden of kopenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef jwjw het volgende:
[..]
Ja, stomme guppen. Twee weken geleden zaten we ergens in seizoen 9, dat ging dus de goede kant op. Veel afleveringen die ik op een of ander manier gemist had, maar nu![]()
Waar ging de laatste over?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:10 schreef Tim86 het volgende:
kan iemand me vertellen tot welke episode ze nu precies bij veronica zijn gekomen? dan ga ik vanaf dat punt even downloaden
Dat dusquote:Op woensdag 21 november 2007 21:13 schreef Breuls het volgende:
Friends download je niet. Die koop je en zet je met trots in de kast.
Nouja, als je tot halverwege seizoen 9 op TV gevolgd hebt en het dan opeens opnieuw begint...quote:Op woensdag 21 november 2007 21:18 schreef Piles het volgende:
Dat dus
En downloaden is toch niet te doen. Ze zijn weer in seizoen 1, en er zijn 6 DVD's per seizoen
Ik heb alle DVD's gedownloadquote:Op woensdag 21 november 2007 21:13 schreef Breuls het volgende:
Friends download je niet. Die koop je en zet je met trots in de kast.
Je ziet bijna geen verschilquote:Op donderdag 22 november 2007 11:48 schreef Etcetera het volgende:
heb ik ook gedaan eerstmaar ik raad je aan om ze gewoon te kopen
het is niet heel erg duur (per stuk 15-20 euro) en het ziet er gewoon veel mooier uit
Hij bedoeld de hoesje denk ikquote:
zijquote:
Ik ben vorige week eindelijk weer eens verder gaan kijken, toch tijd over door de stakingquote:Op zondag 16 december 2007 23:45 schreef Piles het volgende:
Wat een stilte hier, kijkt er niemand meer
dan kun je denk ik beter die losse seizoenen kopen hoorquote:Op maandag 17 december 2007 00:51 schreef Devrim_ het volgende:
Ik wil de grote box kopen maar die krengen zijn zo duur
Ik hou per maand maar 25 euro ofzo over (wat ik dus opspaar) en dan is zo'n grote box van 100 euro best duur
Gelijk weer door joh? Daar wacht ik nog even mee tot ergens in 2008 denk ikquote:Op maandag 17 december 2007 18:36 schreef BrainOverfloW het volgende:
Ik ben er weer doorheenVanavond maar weer beginnen met seizoen 1
Oh oke, en wat zijn de voordelen van deze box?quote:Op maandag 17 december 2007 19:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Die heb ik ook een tijd gehad, later ingewisseld met de Amerikaanse box
[ afbeelding ]
Die staat hier ook in z'n eentje een schap van de kast te bezettenquote:Op maandag 17 december 2007 19:31 schreef Suuz_ het volgende:
Oh wat is friends toch heerlijk! Ik ben ook weer aan het eind en begin weer bij 1 haha!
Heb een aantal jaar geleden deze box gekocht:
[afbeelding]
Was best prijzig en op dat moment waren seizoen 9 en 10 nog niet eens op dvd uit. Maar ik had het er dubbel en dwars voor over, geweldige serie! Een fatsoenlijk plaatje is trouwens niet te vinden van deze box. Die andere boxen zien er ook wel tof uit trouwens!
Ik vind die zwarte box zo mooiquote:Op maandag 17 december 2007 19:58 schreef BrainOverfloW het volgende:
Die heb ik ook een tijd gehad, later ingewisseld met de Amerikaanse box
[ afbeelding ]
Volgens mij is er flinke korting bij bol (30% dacht ikquote:Op maandag 17 december 2007 20:12 schreef RemcoW85 het volgende:
Nog even wachten tot de prijs van die box nog lager is, dan sla ik toe
- Hij is mooierquote:Op maandag 17 december 2007 20:08 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Oh oke, en wat zijn de voordelen van deze box?
quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
- Hij is mooier
- Er zitten 'gewone' DVD's in ipv dubbelzijdige
- De Amerikaanse DVD's hebben langere afleveringen
- De Amerikaanse DVD's hebben een hoop meer extra's zoals veel bloopers, audio commentaar voor belangrijke afleveringen, spelletjes en interviews.
Met name die laastste twee waren voor mij reden om te wisselen.
Heb ook de 'gewone' dubbele dvd'tjes, maar die US-box klinkt toch ook welquote:Op dinsdag 18 december 2007 16:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]wil ik oohoook
maar ben wel al blij met m'n gewone dubbele dvd'tjes en korte afleveringen hoorwant het is beter dan niets
waar kan je die kopen????????quote:Op dinsdag 18 december 2007 16:03 schreef BrainOverfloW het volgende:
[..]
- Hij is mooier
- Er zitten 'gewone' DVD's in ipv dubbelzijdige
- De Amerikaanse DVD's hebben langere afleveringen
- De Amerikaanse DVD's hebben een hoop meer extra's zoals veel bloopers, audio commentaar voor belangrijke afleveringen, spelletjes en interviews.
Met name die laastste twee waren voor mij reden om te wisselen.
Ik heb hem via iemand uit Amerika laten halen. Er is ondertussen een andere uitgave via bijvoorbeeld Amazon.com te krijgen. Ik heb het niet precies nagekeken maar ik geloof dat de extra's e.d. hetzelfde zijn gebleven.quote:
Wat vraag je ervoorquote:Op zaterdag 29 december 2007 13:52 schreef -Strawberry- het volgende:
Wij hebben nu twee boxen met alle afleveringen van Friends.
Waarschijnlijk gaat er toch één weg.
Die is ondertussen in Engeland in Regio2 ook te krijgen voor 130 pond. Heb m met een vriendinnetje gekocht..quote:Op donderdag 20 december 2007 02:26 schreef BrainOverfloW het volgende:
Er is ondertussen een andere uitgave via bijvoorbeeld Amazon.com te krijgen. Ik heb het niet precies nagekeken maar ik geloof dat de extra's e.d. hetzelfde zijn gebleven.
Ik niet, ik kijk Friends wanneer ik wilquote:Op maandag 31 december 2007 17:51 schreef ruud_fr het volgende:
oudejaarsavond, ga je dan de hele avond Friends kijken?
Wat een mooi meisje ben je ookquote:Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ook hier even posten!
[ afbeelding ]
Eergisteren gemaakt \m/
quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ook hier even posten!
[ afbeelding ]
Eergisteren gemaakt \m/
Leuke foto meisje!quote:Op donderdag 3 januari 2008 22:25 schreef BloodyLotte het volgende:
Ook hier even posten!
[ afbeelding ]
Eergisteren gemaakt \m/
Mijn schoenen? Aan m'n voeten natuurlijk!quote:Op zondag 6 januari 2008 11:07 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Leuke foto meisje!
Maar waar zijn je ******?
Op Amazon.com staat wel de nieuwe (rode) uitgave te koop. Die zwarte staat er ook op, maar dan voor obetaalbare bedragen (2de hands). Er is ook een Engelse (regio 2) uitgave, maar die heeft wel dubbelzijdige dvd's (ondanks dat dat op de afbeelding niet zo lijkt).quote:Op dinsdag 8 januari 2008 11:11 schreef ryangozer het volgende:
Weet iemand waar ik de zwarte amerikaanse box kan krijgen? sinds ik weet dat die aflveringen 4 minuten langer zijn wil ik die absoluuut hebben!
Niets mis mee denk ik, vind het persoonlijk niet zo mooi en ben bang dat ik één kan beschadig of zo (maar dat zal wel tussen mijn oren zittenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 13:57 schreef MaxMark het volgende:
Wat is er mis met dubbelzijdige DVD's dan? Dat je niet zo'n grote doos krijgt?
Als je nou een hele geschiedenis hebt van het beschadigen van dvd's, dan is het terecht, anders moet je niet zo paranoïa zijnquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:31 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Niets mis mee denk ik, vind het persoonlijk niet zo mooi en ben bang dat ik één kan beschadig of zo (maar dat zal wel tussen mijn oren zitten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |