My sister is having my babiesquote:Op woensdag 5 september 2007 08:25 schreef Kuukske het volgende:
Vriendlief en ik zijn een week of 3 weer begonnen bij seizoen 1. We zijn nu bij seizoen 4, waar Phoebe draagmoeder wordt van de baby van Frank en Alice.
Toffe serie.
Dat U2 achtige, maar dat niet U2 is. Ja dat viel mij idd ook op.quote:Op zondag 2 september 2007 09:04 schreef Breuls het volgende:
Ooit opgevallen dat de (echt relevante) Ross & Rachel scenes hun eigen themamuziek hebben? Vanaf seizoen 2 t/m the Last One hoor je bij hun scenes een eigen tunetje.
beste stuk uit Friends, ooitquote:Op donderdag 6 september 2007 18:45 schreef Rianne84 het volgende:
straks op veronica Ross met zn doedelzak
En het "ik-lach-niet"-gezicht van Rachelquote:Op donderdag 6 september 2007 18:59 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
beste stuk uit Friends, ooit... vooral dat gezing erbij van pheebe
quote:Op donderdag 6 september 2007 18:59 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
beste stuk uit Friends, ooit... vooral dat gezing erbij van pheebe
Dat Joey dan heel lang moet wachtenquote:Op donderdag 6 september 2007 23:01 schreef Dizer het volgende:
The only ackword thing if no one likes Mexican food because I'm making "Fajita's"
Deze werden uitgezonden voordat de laatste aflevering werd uitgezonden. Het is een terugblik op 10 jaar Friends.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:07 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
http://www.tv.com/friends/show/71/episode_listings.html?season=10&tag=nav_bar;10
Op de site hierboven staan voor de allerlaatste aflevering nog twee special afleveringen. Kan iemand mij vertellen wat voor afleveringen dit zijn, waar ik ze kan zien, en waarom ik ze nog nooit eerder heb gezien?![]()
ok thanks, gewoon de extra's die op de dvd staan dusquote:Op donderdag 13 september 2007 19:13 schreef Piles het volgende:
[..]
Deze werden uitgezonden voordat de laatste aflevering werd uitgezonden. Het is een terugblik op 10 jaar Friends.
Bloopers, gag reels, en interviews met hoofdrolspeler en veel andere acteurs. De afleveringen staat wel op de DVD's trouwens (en vast ook op YouTube)
Ik denk dat het deze zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=wZEz5C_gK0A
http://www.youtube.com/watch?v=4nClk_RgcAc
http://www.youtube.com/watch?v=Wc-XILTM9Fs
http://www.youtube.com/watch?v=3xFcAffx3No
maar deze kunnen het ook zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=ySCIUx43hwU
enz...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:52 schreef ryangozer het volgende:
Ik sta morgenochten om 8 uur voor de V&D voor de complete box voor 99 euro! julie ook allemaal neem ik aan?![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:53 schreef Piles het volgende:
[..]
![]()
Ik heb m al een tijde
Net op weg in seizoen 9, dus het einde is bijna in zicht![]()
Zit er dik in dat dat weer gaat gebeurenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:10 schreef cosmick het volgende:
[..]. Zit ik ook weer aan inmiddels... en eigenlijk kan ik niet wachten om gewoon weer met 1 te beginnen
.
Amen! maarre die man bij de V&D zij dat ze waarschijnlijk heel snel uitverkocht zijn, daarom ga ik ook gelijk om 8 uur om teleurstelling te voorkomen. De groene box gaat het nu dus over he... Zal die nou echt binnen enkele uren uitverkocht zijn? oke 99 euro is niet veel, maar zo populair is het toch niet meer?quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:59 schreef Piles het volgende:
Nog even een huishoudelijke mededeling: vaker posten hier, anders kan ryangozer het niet vinden. Dank u
Kijk elke avond in bed nog ff naar een aflevering. Hoevaak ik wel niet over Rachel gedroomd hebquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:12 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit er dik in dat dat weer gaat gebeuren
Ik heb nog een rijtje films liggen die ik nog nooit gezien heb, maar toch elke keer Friends kijken
Hangt ook van de vestiging af, maar ze zijn nog heel populair!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:14 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Amen! maarre die man bij de V&D zij dat ze waarschijnlijk heel snel uitverkocht zijn, daarom ga ik ook gelijk om 8 uur om teleurstelling te voorkomen. De groene box gaat het nu dus over he... Zal die nou echt binnen enkele uren uitverkocht zijn? oke 99 euro is niet veel, maar zo populair is het toch niet meer?
1 van de meest geweldige afleveringenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Etcetera het volgende:
ik zit nu friends te kijkenthe one that could have been
monica in haar fatsuit
Ik droom nog wel eens dat de serie een vervolg krijgtquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:15 schreef cosmick het volgende:
[..]
Kijk elke avond in bed nog ff naar een aflevering. Hoevaak ik wel niet over Rachel gedroomd heb!
dat zegt ze toch ook in the one with te worst halloweenquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:19 schreef Timo20 het volgende:
[..]
1 van de meest geweldige afleveringen
"I can make you macaroni and cheese"![]()
![]()
![]()
Ja, wel leuk om dat stel eens weer samen te zien!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:20 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik droom nog wel eens dat de serie een vervolg krijgt
Mwhehe. Dat stukje waar Rachel en Phoebe achter het gordijn vandaan springen. Geweldigquote:
ik wil ook een box, maar heb alles los gekocht in termijnen. Dat is lelijk, nu heb ik 3 soorten dvd'squote:Op zaterdag 22 september 2007 13:45 schreef TheFrankey het volgende:
[afbeelding]
Ik heb deze box, 2,5 jaar geleden gekocht in engeland voor iets van 120pond.. .. Erg duur maar hij was toen in Nederland niet te krijgen dus vrij uniek
Zeker alleen nog seizoen 1 bekekenquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ryangozer het volgende:
Wat ik wel jammer vind van deze groene box is dat er als "extra" alleen op elke dvd het nummer "I'll be there for you" staat en nooit iets anders. Dacht dat er bij de zwarte bloopers op stonden toch?
Ik zit ook erg te denken of ik deze box moet kopen..quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ryangozer het volgende:
Nou ik stond dus vanochtend vroeg (8 uur) voor de V&D, en ja hoor er stonden serieus ongeveer 30 mensen voor de deur te wachten waarvan ongeveer de helft voor de FRIENDS box kwam, naja ik had er wel een er lagen er een stuk of 50, vanmiddag om half 4 was er al niks meer! Damn, zo oud maar nog zooo populair. Wat ik wel jammer vind van deze groene box is dat er als "extra" alleen op elke dvd het nummer "I'll be there for you" staat en nooit iets anders. Dacht dat er bij de zwarte bloopers op stonden toch?
Ik heb de zwarte box maar daar staat jouw 'extra' ook op. Ik denk dat ze de box gewoon een andere kleur hebben gegeven. En wat de bloopers betreft, dat weet ik niet, zo ver ben ik nog niet met bekijken.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ryangozer het volgende:
Nou ik stond dus vanochtend vroeg (8 uur) voor de V&D, en ja hoor er stonden serieus ongeveer 30 mensen voor de deur te wachten waarvan ongeveer de helft voor de FRIENDS box kwam, naja ik had er wel een er lagen er een stuk of 50, vanmiddag om half 4 was er al niks meer! Damn, zo oud maar nog zooo populair. Wat ik wel jammer vind van deze groene box is dat er als "extra" alleen op elke dvd het nummer "I'll be there for you" staat en nooit iets anders. Dacht dat er bij de zwarte bloopers op stonden toch?
The Last One is uit 2004. Oud is behoorlijk relatief.quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:28 schreef ryangozer het volgende:
Damn, zo oud maar nog zooo populair.
Haha ja die fatsuit!quote:Op vrijdag 21 september 2007 23:06 schreef Etcetera het volgende:
ik zit nu friends te kijkenthe one that could have been
monica in haar fatsuit
ja ik vind de zwarte ook mooier, maar wilde m zograag hebben dus nu heb ik toch maar de groene.quote:Op zondag 23 september 2007 11:45 schreef CarOnline het volgende:
Hier ook maar de box gekocht. Wel veel geld ineens maar wil het al een paar jaar.
Ik had seizoen 1-7 op video, maar dat kijk je echt niet meer.
Ik vind de groene box wel lelijker dan de zwarte maar die hebben we op m'n werk gemaakt, dus eens vragen of daar nog een modelletje van ligt, ergens
Ja, hier hetzelfde hoor!quote:Op zondag 23 september 2007 11:50 schreef ryangozer het volgende:
[..]
ja ik vind de zwarte ook mooier, maar wilde m zograag hebben dus nu heb ik toch maar de groene.
Volgens mij wel jaquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dat zegt ze toch ook in the one with te worst halloween
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |