Dat is mijn favoriete aflevering.quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:07 schreef Piles het volgende:
"Could I be wearing any more clothes" is ook wel een vermelding waard
Die hele aflevering is top
Uit dezelfde aflevering:quote:Op dinsdag 20 november 2007 14:33 schreef sverbern het volgende:
- The One with the Red Sweater, als de vrienden weten dat degene die Rachel zwanger heeft gemaakt een rode trui heeft achtergelaten en Ross deze heel nonchalant oppakt: "hey, my red sweater!"
quote:Will the owner of a 1995 Buick LeSabre please see the front desk, your car is about to be towed.
Jaaaaa!quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:07 schreef Piles het volgende:
"Could I be wearing any more clothes" is ook wel een vermelding waard
Die hele aflevering is top
quote:Op dinsdag 20 november 2007 16:10 schreef BloodyLotte het volgende:
Qua gastrollen vind dat hele kleine stukje van Robin Williams geweldig. "Maybe it's my wound. It's ooooozing, oooozing" Dat stemmetje, dat accent. Ik rol elke keer weer zo ongeveer van de bank af van het lachen als ik dat zie.
Ja, stomme guppen. Twee weken geleden zaten we ergens in seizoen 9, dat ging dus de goede kant op. Veel afleveringen die ik op een of ander manier gemist had, maar nuquote:Op dinsdag 20 november 2007 21:38 schreef Fir3fly het volgende:
Ik zag volgens mij net aflevering 2 op Veronica. Ze zijn dus weer opnieuw begonnen.
Gewoon downloaden of kopenquote:Op woensdag 21 november 2007 16:13 schreef jwjw het volgende:
[..]
Ja, stomme guppen. Twee weken geleden zaten we ergens in seizoen 9, dat ging dus de goede kant op. Veel afleveringen die ik op een of ander manier gemist had, maar nu![]()
Waar ging de laatste over?quote:Op woensdag 21 november 2007 21:10 schreef Tim86 het volgende:
kan iemand me vertellen tot welke episode ze nu precies bij veronica zijn gekomen? dan ga ik vanaf dat punt even downloaden
Dat dusquote:Op woensdag 21 november 2007 21:13 schreef Breuls het volgende:
Friends download je niet. Die koop je en zet je met trots in de kast.
Nouja, als je tot halverwege seizoen 9 op TV gevolgd hebt en het dan opeens opnieuw begint...quote:Op woensdag 21 november 2007 21:18 schreef Piles het volgende:
Dat dus
En downloaden is toch niet te doen. Ze zijn weer in seizoen 1, en er zijn 6 DVD's per seizoen
Ik heb alle DVD's gedownloadquote:Op woensdag 21 november 2007 21:13 schreef Breuls het volgende:
Friends download je niet. Die koop je en zet je met trots in de kast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |