Tja, in hoeverre geloof jij roddels??quote:Op zondag 23 september 2007 15:05 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
o.a. Roem stijgt 'Friends'sterren naar 't hoofd
Geen zin om verder te zoeken
Ik vind het ook lichtelijk vreemd, zeker dat van David. Hij was juist diegene die in het begin zorgde dat alle acteurs evenveel betaald kregen.quote:Op zondag 23 september 2007 16:18 schreef Kos_met_de_snor het volgende:
[..]
Tja, in hoeverre geloof jij roddels??![]()
quote:Op vrijdag 16 februari 2001 @ 09:58 schreef PerpetuumMobile het volgende:
In de Telegraaf is te lezen,..<br><br>zucht,..
Hangt er vanaf, als de makers er vele miljoenen mee verdienenquote:Op zondag 23 september 2007 22:43 schreef Devrim_ het volgende:
Het is niet alleen dat bericht hoor.
Ook die berichten dat ze steeds meer eisen per aflvering
Tis toch niet te geloven dat ze nog zeiken als ze 1+ miljoen dollar per aflvering krijgen
Zou je alsnog blij kunnen zijn met de miljoen die je wél krijgt... Maar goed, ik spreek natuurlijk als iemand die het moet doen met een loontje van 150 euro in de maand.quote:Op zondag 23 september 2007 22:49 schreef Piles het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, als de makers er vele miljoenen mee verdienen
Vandaag ook weer... Ze hebben dus de programmering omgegooidquote:Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom was er gister maar 1 aflevering?
En Brad Pitt wat speelde die kut zeg
Neeeequote:Op dinsdag 25 september 2007 21:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Vandaag ook weer... Ze hebben dus de programmering omgegooid
quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:02 schreef Etcetera het volgende:
dit blijft zo ontzettend geniaal goedFat Monica Dancing
quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:53 schreef Piles het volgende:
Ik heb er vanavond al 4 gekeken.Dvd's
Ja, productieve avondenquote:
Brad Pitt was een held!!quote:Op dinsdag 25 september 2007 14:54 schreef Paaskonijn het volgende:
Waarom was er gister maar 1 aflevering?
En Brad Pitt wat speelde die kut zeg
'sup with the wack playstation 'supquote:Op zaterdag 1 september 2007 23:38 schreef Sawyer het volgende:
[..]
"Playing the playstation, huh? That's whack. Playstation... is whack. What's up with the whack playstation dude?"
We krijgen nu ook Michael J.Fox in 'Spin city' iedere dag (gelukkig niet meer die afl met Charlie Sheen). Michael J. Fox is ook een heldquote:Op dinsdag 25 september 2007 21:01 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Vandaag ook weer... Ze hebben dus de programmering omgegooid
Die van mij ookquote:Op donderdag 13 september 2007 20:23 schreef Etcetera het volgende:
my boyfriend is hooked![]()
![]()
hij was ziek en ik had 'm seizoen 5 geleend en nu vind hij het leuk en wil meer zien
Daarom.. Waarom genoege nemen met 1 miljoen als je ook 2 kan krijgenquote:Op zondag 23 september 2007 22:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zou je alsnog blij kunnen zijn met de miljoen die je wél krijgt... Maar goed, ik spreek natuurlijk als iemand die het moet doen met een loontje van 150 euro in de maand.![]()
YAMS!quote:Op woensdag 26 september 2007 09:37 schreef Rejected het volgende:
[..]
Brad Pitt was een held!!
Vooral als je bedenkt dat Jennifer Anniston en hij een koppel waren.![]()
"Chandler: Oh hey. I’d shake your hand but uh; I’m really into the game. Plus, I think it’d be better for my ego if we didn’t stand right next to each other."quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:20 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
YAMS!
Leuk is die ja. Beste quote uit die aflevering is nog "You gave me a teeny weeny!"
OMG OMG Did she got off the plane did she get off the plane?quote:
Heb ik me ook wel eens afgevraagdquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:08 schreef ryangozer het volgende:
FF een vraagje
keek net "the one with the football" seizoen 3 disc 2 en bij 12:45, als ze "rough" gaan spelen is er een heel grappig electro deuntje, weet iemand misschien de titel en/of artiest van dat nummer?
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:59 schreef Dizer het volgende:
[..]
OMG OMG Did she got off the plane did she get off the plane?
I got off the plane....
*kippenvel*
Yup, hun eerste. Volgens mij is daar later pas een vocale versie van gemaakt.quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:12 schreef shiNinG_staR het volgende:
Is dat niet een nummer van 2 Unlimited? Get ready for this?
link naar youtube: http://www.youtube.com/watch?v=8P0cXvI--AE
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 09:03 schreef Treveo het volgende:
Unagi!
Gewoon, hoi. tijd niet gesproken. Fellow EN fanquote:
Ik zal dat eens makenquote:[..]
Dies echt goed!![]()
Heb je die ook op msn formaat?
Ze zijn al weer bij elkaar ondertussen trouwensquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:01 schreef ryangozer het volgende:
Friends is gewoon echt TE goed, ik keek net 4 afleveringen waar ross vreemdgaat enz, echt zo zielige momenten zaten erin, op het eind wanneer rachel besloot het toch echt uit te maken, was het gewoon bijna huilen (niet helemaal) dat is toch niet normaal dat is echt het eerste programma wat zo leuk kan zijn en toch soms zo emotioneel... Friends is gewoon het beste programma ooit!
Wauw, vet! Kan je hem ook vinden via Google Maps en de link hier neerzetten? Tnxquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
Afgelopen week was ik in New York en heb ik hem maar weer eens bezocht:
--- pic ---
Blijft leuk om te zien in het echt! T'was alweer de derde keermaar Greenwich is altijd erg leuk om doorheen te lopen
Haha wat tofquote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
[afbeelding]
Blijft leuk om te zien in het echt! T'was alweer de derde keermaar Greenwich is altijd erg leuk om doorheen te lopen
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 11:22 schreef Dizer het volgende:
[..]
Gewoon, hoi. tijd niet gesproken. Fellow EN fan
[..]
Ik zal dat eens maken
quote:Op zondag 7 oktober 2007 14:08 schreef Retarded het volgende:
[..]
gaafmaar ik heb het toch beter bekeken
ik was een maand terug in LA, waar we de WB-studios bezochten
[[url=http://img46.imageshack.us/img46/6246/dsc04372ky2.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img239.imageshack.us/img239/8342/dsc04375hj4.th.jpg]afbeelding][/URL]
[[url=http://img239.imageshack.us/img239/2893/dsc04371ye9.th.jpg]afbeelding][/URL]
Omg, je ava <3, heb je hem ook in groot?quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:21 schreef Rejected het volgende:
[..]
Oooow op die manier.Ja ik ehm ben mijn username zeg maar niet echt gewend dus als iemand R. zegt denk ik:
![]()
Maar jammer dan EN geen guest appearance in Friends heeft.
quote:Op zondag 7 oktober 2007 15:42 schreef xienix84 het volgende:
[..]
Cool, maar ze hebben de hele studio daar gelaten zoals het was? Soort attractie? En zijn alle sets daar, of is alleen Central Perk er nog?
Ohh wist niet eens dat dat echt in NY lag.. Maar is dat appartement van monica ook echt daarbinnen? ennuh ik zie nu trouwens dat het helemaal niet klopt, want dat stukje waar ze altijd buiten staan bestaat dus helemaal niet aan het huis. En dat rode daaronder moet toch central perk van buiten voorstellen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:25 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ohh wist niet eens dat dat echt in NY lag.. Maar is dat appartement van monica ook echt daarbinnen?
Natuurlijk niet, ze gebruiken het shot van de straat in NY gewoon om je de indruk te geven dat het zich daar afspeelt. Je weet hopelijk toch wel dat ze Friends in LA op hebben genomen?quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:25 schreef ryangozer het volgende:
[..]
Ohh wist niet eens dat dat echt in NY lag.. Maar is dat appartement van monica ook echt daarbinnen?
Joey heeft ooit eens uitgemeten dat het honderd voetstappen is van hun gebouw (waar Monica dus ook woont) naar Central Perk. Dus Central Perk zit niet in hetzelfde gebouw als waar ze wonen. Het gedeelte waar ze buiten staan is ook gewoon voor Central Perk. En voor het geval je dat nog niet doorhad: Central Perk (en dus ook het stukje straat erbuiten) bestaat/bestond niet echtquote:ennuh ik zie nu trouwens dat het helemaal niet klopt, want dat stukje waar ze altijd buiten staan bestaat dus helemaal niet aan het huis. En dat rode daaronder moet toch central perk van buiten voorstellen?
nee dat weet ik wel maar ik dacht altijd dat central perk onder de appartementen van Joey en Monica zaten..quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:36 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, ze gebruiken het shot van de straat in NY gewoon om je de indruk te geven dat het zich daar afspeelt. Je weet hopelijk toch wel dat ze Friends in LA op hebben genomen?
[..]
Joey heeft ooit eens uitgemeten dat het honderd voetstappen is van hun gebouw (waar Monica dus ook woont) naar Central Perk. Dus Central Perk zit niet in hetzelfde gebouw als waar ze wonen. Het gedeelte waar ze buiten staan is ook gewoon voor Central Perk. En voor het geval je dat nog niet doorhad: Central Perk (en dus ook het stukje straat erbuiten) bestaat/bestond niet echt
zo moeilijk is het toch nietquote:
Je mocht zeker niet 'in' de sets komen, of welquote:Op zondag 7 oktober 2007 18:03 schreef Retarded het volgende:
inderdaadben ook in NY geweest trouwens, maar kon de buitenshots niet vinden helaas...
quote:Op zondag 7 oktober 2007 12:42 schreef SilentChaos het volgende:
[afbeelding]
Als je de layout van de binnenkant gaat vergelijken met de buitenkant klopt er wel meer niet, zelfs als je het balkon niet meerekent. Wat gek genoeg weer wel klopt, is dat Ross' appartement vanaf seizoen 5 en verder, dat aan de overkant van de straat tegenover Monica is, vergezeld werd van buitenshots van de straat die er in NY ook daadwerkelijk tegenover is. Dus in dat opzicht hebben ze weer wel geprobeerd het authentiek te laten lijken.quote:Op zondag 7 oktober 2007 17:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
zo moeilijk is het toch niet
alle appartementen waren op een set. in een studio. central perk ook. voor het realisme hebben ze in NY wat gefilmd wat de buitenkant van die appartamenten moet voorstellen. en da's dus niet mogelijk
Waar las je dat ooit eens ergens?quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:55 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die zijn daar vaak zat, las ik ooit ergens.
ik ben van de zomer begonnen met het los kopen van de seizoenen. werkt uitstekend, moet alleen siezoen 9 en 10 nogquote:Op zondag 7 oktober 2007 21:02 schreef Omaha het volgende:
Net weer een paar afleveringen gekeken van losse DVD's.
Zit er sterk over te denken om de hele box te kopen, maar 90 euro is vrij veel geld in een keer![]()
als je het had gespaard had je de hele box voor 100 kunnen kopen, dan had je ze nu dus al allemaal, en nog 50 euro goedkoper, + een orginele boxquote:Op maandag 8 oktober 2007 09:23 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik ben van de zomer begonnen met het los kopen van de seizoenen. werkt uitstekend, moet alleen siezoen 9 en 10 nog
de prijs valt op dit moment alleszins mee: 15 euro per seizoen, normaal 20. weet alleen niet hoe lang ze nog 15 euro zijn
quote:Op zondag 7 oktober 2007 20:50 schreef Breuls het volgende:
Okay ik ben dus niet de enige nerd die voor een eventueel toekomstig toeristisch bezoekje New York ook Grove Street op zijn lijstje heeft staan.
Wij zijn nu bij seizoen 10. Ik heb me de afgelopen 4 maanden kostelijk vermaaktquote:Op woensdag 24 oktober 2007 00:56 schreef ryangozer het volgende:
ik kijk nu elke avond min 2 afleveringen (meestal 4) en ben net bij seizoen 7, dat stukje laatst waar chandler monica ten huwelijk wilde vragen en ze net richard tegen kwam, geweldig, bijna huilen toen joey zei dat ze weg was met een tas, en toen... besefte ik weer waarom die box me 100 euro meeeer dan waard was!
Dat sowieso.quote:
Me tooquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:30 schreef Attitude het volgende:
[..]
Wel zo handig voor doven en slechthorenden, ja ben er 1 van.
Oh absoluut.quote:Op dinsdag 6 november 2007 23:30 schreef Attitude het volgende:
[..]
Wel zo handig voor doven en slechthorenden, ja ben er 1 van.
Yep, ik kijk ook vaak met de ENG subsquote:Op woensdag 7 november 2007 08:12 schreef Breuls het volgende:
Weet je, dan nog zou je eigenlijk de Engelse ondertiteling moeten nemen, zodat je niet van die vervormde grappen krijgt.
Ja, ik kijk eerst met de NL subs en dan nog een keer met de Engelse subs, want soms kan ik liplezen en dan denk ik, dat klopt niet helemaal.quote:Op woensdag 7 november 2007 08:12 schreef Breuls het volgende:
[..]
Oh absoluut.Ik ging uit van de standaardsituatie.
Weet je, dan nog zou je eigenlijk de Engelse ondertiteling moeten nemen, zodat je niet van die vervormde grappen krijgt.
Ik juist andersomquote:Op woensdag 7 november 2007 09:40 schreef Attitude het volgende:
[..]
Ja, ik kijk eerst met de NL subs en dan nog een keer met de Engelse subs, want soms kan ik liplezen en dan denk ik, dat klopt niet helemaal.
Met die dingen in mn oren SH en jij?quote:Op woensdag 7 november 2007 10:25 schreef Treveo het volgende:
[..]
Ik juist andersom, dan kan ik makkelijker "controleren" of het wel beetje goed vertaald is
Maar ben je btw SH of doof?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |