Nee, niet handig voor hem. Een goede artiest heeft echt wel meer expertise op dit gebeid dan een dokter en ik zou alsnog naar de desbetreffende artiest stappen bij problemen.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:08 schreef Evil-Cherry het volgende:
Lastig is natuurlijk wel dat als ik ga smeren, ik volgens de wet niet meer bij mij artiest kan aankloppen als er wat mis is. Dat is wel jammer. Handig voor hem, niet voor de klanten.
Ík ook, maar ja, juridisch gewauwel he..quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:13 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Nee, niet handig voor hem. Een goede artiest heeft echt wel meer expertise op dit gebeid dan een dokter en ik zou alsnog naar de desbetreffende artiest stappen bij problemen.
Nog wat anderen zijn Rinus (Middelburg) en z'n vrouw, Mr. Admiraal, BS Trading (een van de grotere tattoo-supplyers...)quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Welke OETLUL heeft tattoo FUCKING Bob gevraagd om mee te werken aan de richtlijn? Zie dankwoord begin pagina..
Ja und? Velen gebruiken ook nogsteeds vershoudfolie..quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:15 schreef Evil-Cherry het volgende:
[..]
Ík ook, maar ja, juridisch gewauwel he..
GGD heeft de regels gemaakt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:23 schreef Evil-Cherry het volgende:
Klopt
En hoe is dat een protest?Ik ben
, dus volgens mij begrijp ik je niet zo goed
![]()
Nee. Niemand weet eigenlijk waar het op slaat.quote:Op zondag 2 september 2007 00:20 schreef AudreyHepburn het volgende:
ParanoidEv, kan jij me uitleggen hoe het komt dat zalf (en alle varianten erop) nu taboe zijn en dat er nu met van die wondpleisters gewerkt moet gaan worden ?
Niet mijn smaak, maar het is wel een kunstwerk.quote:Op zondag 2 september 2007 22:37 schreef NRK het volgende:
In 't andere tattootopic ook al gepost (in 't fotos forum) maar, hier nog een keertje
Afgelopen dinsdag bij Gerrit (Tattoomania) geweest. Ik post binnenkort nog wel es nieuwe foto's als ie helemaal genezen is.
ben er erg blij mee
Thanks. De lucht en het oogje heeft ongeveer 2,5 a 3 uur gekost.quote:Op zondag 2 september 2007 23:45 schreef Queen_Minny het volgende:
[..]
Niet mijn smaak, maar het is wel een kunstwerk.
Hoe lang is ie er mee bezig geweest?
quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:20 schreef Debsterr het volgende:
Hoi, ik lees weer mee. En een crosspost uit het UStopic:
[afbeelding]
Nee, het is geen UV tat, de foto is gemaakt met negatief stand. Kijk maar:
[afbeelding]
Oh, en ik heb ook geen te kleine onderbroek aan, ik heb gewoon wat om vast te houden.
veel mensen met (een) ster(ren) inderdaad [inclusief ikzelf]quote:Op dinsdag 4 september 2007 16:23 schreef Lips het volgende:
Ik zie tegenwoordig heel veel tattoo's met sterretjes. Is dat iets van de laatste jaren?? Vind ze wel heel leuk maar krijg het idee dat iedereen er mee loopt...
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 4 september 2007 17:52 schreef saaw het volgende:
[..]
veel mensen met (een) ster(ren) inderdaad [inclusief ikzelf]
maar volgens mij is dat niet echt iets van de laatste jaren hoor, sterren zijn altijd al geliefd geweest
mensen zetten ze ook om verschillende redenen, sommigen vinden ze gewoon mooi, bij anderen heeft het echt een betekenis
Te gekquote:
Thnx!quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Te gekWaar is deze gezet?
En sterretjes komen ineens wel veeeel mensen voor langs... Maar goed, hier in Zeeland lopen we sowiso een paar jaar achter (tenminste, het gros).
Waar?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:06 schreef theKiD het volgende:
Is 10 jaar geleden gezet in Zeeland.
In Renesse, toen ik op vakantie was inScharendijke.. Geen idee wie die kerel was, t jaar erop was ie daar weg nlquote:
Toevallig in dat heeeeeel kleine zaakje vlakbij de kerkquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:13 schreef theKiD het volgende:
[..]
In Renesse, toen ik op vakantie was inScharendijke.. Geen idee wie die kerel was, t jaar erop was ie daar weg nl
Langs de Pigalle zat die vroeger. En was idd een heel klein zaakje.. Niet heeeeeeeeel klein, maar gewoon kleinquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:20 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Toevallig in dat heeeeeel kleine zaakje vlakbij de kerk? Zo'n straat met allemaal toeristische winkeltjes enzo?
Niet om je af te zeiken enzo, maar waarom zo prijsbewust? Kwaliteit weegt imho 100x zo zwaar als een prijs. Het zit er je leven lang op he?!! Joh, al vraagt ie 100 euro per uur (wat trouwens een redelijke prijs is, als je een beetje rondvraagt) Dan nog..quote:Op woensdag 5 september 2007 13:34 schreef Qwea het volgende:
even snel een vraagje. Ik ben van plan om de poot van mn hond op mn schouder te laten zetten. Tis een Goldenretriever poot. Mn tattooboer vraagt daar tussen de 75 en 150 euro voor.
Mn tribal die 2x zo groot is heb ik bij een ander laten zetten voor 90. De vraag is dus of de hondenpoot niet aan de prijzige kant is?
Neuh niet prijs bewust. Ik vroeg het me gewoon af. Al zal die tattoo me 300 euro kosten, als hij maar perfect gezet gaat wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 17:50 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet om je af te zeiken enzo, maar waarom zo prijsbewust? Kwaliteit weegt imho 100x zo zwaar als een prijs. Het zit er je leven lang op he?!! Joh, al vraagt ie 100 euro per uur (wat trouwens een redelijke prijs is, als je een beetje rondvraagt) Dan nog..
Weet niet hoe je je hondenpoot wilt, maar als je een "echtlijkende" poot wilt of een "tribalversie van een poot" (ofwel 3 zwarte vlekken) daar zit ook nog een verschil in natuurlijk. Qua tijd en qua kwaliteit..
Succes met beslissen![]()
Ik zat te denken om hem achter op mn schouderblad te laten zetten. Heb nu 1 op mn bovenarm. En dan wil ik hem op dezelfde arm, maar dan dus op mn schouderblad.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:03 schreef theKiD het volgende:
Daar zal die niet al te lang mee bezig zijn denk ik![]()
Maar -spreekt uit ervaring- weet wel waar je m laat zetten, want inkleuren is ook nog een vak apart, met zwarte vlekken![]()
Tussen de 75 en 150 euro vind ik wel heel apart angezien het dan gewoon het dubbele is.quote:Op woensdag 5 september 2007 13:34 schreef Qwea het volgende:
even snel een vraagje. Ik ben van plan om de poot van mn hond op mn schouder te laten zetten. Tis een Goldenretriever poot. Mn tattooboer vraagt daar tussen de 75 en 150 euro voor.
Mn tribal die 2x zo groot is heb ik bij een ander laten zetten voor 90. De vraag is dus of de hondenpoot niet aan de prijzige kant is?
mja ach. Ik geef liever wat meer uit en dat de tattoo echt strak is dan dat ik ga bezuinigen en ik strax met een kut stukkie tattoo op mn arm loop.quote:Op woensdag 5 september 2007 18:41 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Tussen de 75 en 150 euro vind ik wel heel apart angezien het dan gewoon het dubbele is.
Ik heb gemerkt dat prijzen in de tattoo shops zowiezo erg verschillen,jammer dat er nergens geen echte richtlijnen kwa prijzen zijn.
Zoiets op een tiet is gaaf!!quote:Op woensdag 5 september 2007 18:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
mja ach. Ik geef liever wat meer uit en dat de tattoo echt strak is dan dat ik ga bezuinigen en ik strax met een kut stukkie tattoo op mn arm loop.
Ik twijfel verdomt erg over de plaats btw. Schouder is leuk, maar ik bedenk me net dat ik er niet zo heel veel van zie. Dat tiet idee is wel grappig, maar zou dat niet te ordi zijn
Een echt goede artist kan dat heus wel, gewoon zorgen dat je niet naar die gemiddelde tattooeerder gaatquote:Op donderdag 6 september 2007 14:52 schreef Uncle het volgende:
Simpele vraag... hoe rond krijgt een gemiddelde tattoeerder een rondje (cirkel). Ik heb zelf iets ontworpen waar een aantal ronde vormen inzitten. maar zie regelmatig tattoo's waar een rondje niet zo rond is als bedoeld. Krijgt een goede artist ze wel mooi rond of is dat een illusie en moet je altijd rekening houden met wat afwijkingen?
Lijkt mij een goede keuze, erg gaaf gedaan dit.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Me tattooeerder had t over echte ouderwetse oldskool kleuren.. maar ben dr nog niet uit..
[afbeelding]
uiterzalfquote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef de-man-hemzelf het volgende:
Volgende week donderdag was mn planik ben wel nerveus
. Maar ik had iets gelezen dat ik na de tijd de tattoo goed moest insmeren met een bepaald spul. Weet iemand toevallig wat voor spul dat is of zijn daar meerdere zalfjes voor? En hoelang moet ik die dan insmeren ?
Zo wil ik een poes bij m'n poesquote:Op woensdag 12 september 2007 00:16 schreef de-man-hemzelf het volgende:
een hamerhaai naast mn hamer
![]()
Mjah, het is een bobbelige tattoo, heb geen plaatje bij de hand momenteel.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Shivo, foto?
Mag niet meer hequote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef saaw het volgende:
[..]
uiterzalf
kan je gewoon kopen bij de drogist
en dun smeren!
Die link dus, in die richtlijnen staan de verzorgingsmethoden van een nieuwe tat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Welke OETLUL heeft tattoo FUCKING Bob gevraagd om mee te werken aan de richtlijn? Zie dankwoord begin pagina..
Kun je de richtlijn ook in de OP proppen Ev? Is wel zo informatief, niewaar?
Dan kan ik je geen advies geven.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef Shivo het volgende:
[..]
Mjah, het is een bobbelige tattoo, heb geen plaatje bij de hand momenteel.
ik doe het lekker tochquote:Op woensdag 12 september 2007 20:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Mag niet meer hetenminste, als ik de GGD richtlijnen goed begrepen heb dan. Zal 't linkje is opzoeken, daar staan de 3 nieuwe manieren om 'm te verzorgen enzo.
Apartquote:Op woensdag 12 september 2007 20:27 schreef fillefatale het volgende:
Ik zit zelf aan een dergelijke tattoo te denken![]()
[afbeelding][afbeelding]
Ik heb idd ook gewoon naar mijn tattooeerder geluisterd, ga niet ineens de naverzorging veranderen omdat Tattoo Bob nieuwe regeltjes heeft verzonnenquote:Op donderdag 13 september 2007 00:58 schreef saaw het volgende:
[..]
ik doe het lekker tochheeft bij mij altijd prima gewerkt en dat de GGD zich er ineens mee gaat bemoeien is mjn probleem niet
ze hebben nu toch een soort 'pleisterspray' die er een paar dagen op moet blijven? lijkt me niks
Vette hap!quote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef Empathologica het volgende:
In de Vriendin van afgelopen week stond een heel stuk over tattoo's, 10 mensen die hun tattoo lieten zien. Volgens mij werkte Tattoo Bob (volgens mij dan) aan een prijsvraag mee, dat je een tattoo mocht laten zetten twv 100 euro.
omdat ik ze dan allebei in mijn rechterlies moet zetten... want daar wil ik mijn volgend tattooquote:Op vrijdag 14 september 2007 13:21 schreef RockabeIIa het volgende:
anneloeke, waarom niet allebei?
al geven ze me 1000000 ik ga nooit naar die Tattoo Bobquote:Op vrijdag 14 september 2007 10:22 schreef Empathologica het volgende:
In de Vriendin van afgelopen week stond een heel stuk over tattoo's, 10 mensen die hun tattoo lieten zien. Volgens mij werkte Tattoo Bob (volgens mij dan) aan een prijsvraag mee, dat je een tattoo mocht laten zetten twv 100 euro. Heeft iemand dat gelezen?
HaHa de tattoo op mijn voet deed op een gegeven moment ook echt pijn hoor!!quote:Op zondag 16 september 2007 00:13 schreef de-man-hemzelf het volgende:
Ik heb gisteren een tattoo laten zetten. En voor degenen die zeggen dat het niet echt veel pijn doet maar het meer een irritant gevoel is.. Nou... Op bepaalde momenten lag ik wel even krom in die stoel zeg. vooral als hij over je bot gaat WOW dat trilt.
Maar nu heb ik mijn eerste gezet wat een belevenis man.
ach als je zelf niet eens een tattoo hebt en je je meer bezighoudt met tattoo's verwijderen dan mag je bij mij geen tattoo zetten hoorquote:Op maandag 17 september 2007 10:07 schreef Empathologica het volgende:
Hhahaha is het echt zo'n beunhaas?
quote:Op maandag 17 september 2007 23:32 schreef Kovah het volgende:
Af!:(en ja ik weet het hij lijk top die van beckham, dat commentaar is neit nodig)
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |