Lijkt mij een goede keuze, erg gaaf gedaan dit.quote:Op woensdag 5 september 2007 19:38 schreef theKiD het volgende:
[..]
Me tattooeerder had t over echte ouderwetse oldskool kleuren.. maar ben dr nog niet uit..
[afbeelding]
uiterzalfquote:Op woensdag 12 september 2007 00:37 schreef de-man-hemzelf het volgende:
Volgende week donderdag was mn planik ben wel nerveus
. Maar ik had iets gelezen dat ik na de tijd de tattoo goed moest insmeren met een bepaald spul. Weet iemand toevallig wat voor spul dat is of zijn daar meerdere zalfjes voor? En hoelang moet ik die dan insmeren ?
Zo wil ik een poes bij m'n poesquote:Op woensdag 12 september 2007 00:16 schreef de-man-hemzelf het volgende:
een hamerhaai naast mn hamer
![]()
Mjah, het is een bobbelige tattoo, heb geen plaatje bij de hand momenteel.quote:Op woensdag 12 september 2007 07:48 schreef RockabeIIa het volgende:
Shivo, foto?
Mag niet meer hequote:Op woensdag 12 september 2007 09:43 schreef saaw het volgende:
[..]
uiterzalf
kan je gewoon kopen bij de drogist
en dun smeren!
Die link dus, in die richtlijnen staan de verzorgingsmethoden van een nieuwe tat.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:14 schreef Evil-Cherry het volgende:
Welke OETLUL heeft tattoo FUCKING Bob gevraagd om mee te werken aan de richtlijn? Zie dankwoord begin pagina..
Kun je de richtlijn ook in de OP proppen Ev? Is wel zo informatief, niewaar?
Dan kan ik je geen advies geven.quote:Op woensdag 12 september 2007 18:26 schreef Shivo het volgende:
[..]
Mjah, het is een bobbelige tattoo, heb geen plaatje bij de hand momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |