quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Dank jequote:Op zaterdag 1 september 2007 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
X, van harte gefeliciteerd!!!
Matig cijfer, dat wel.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
deze OP is zo kut, hij had van mij kunnen zijn
sorry TF
Kolere die polo ziet eruit zegquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.112fryslan.nl/zomplog/?content=detail&id=1529
Ben je de ex-auto van Peu tegengekomen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze ruikt naar Cheeseburger
Hm,ik overwoog om vandaag naar het verkeerspark te gaan, maar blij dat ik dat dan niet gedaan hebquote:Op zondag 2 september 2007 12:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Champcars op AssenAlleen wordt dat weer nergens fatsoenlijk uitgezonden.
Hoe noem je het nu op SBS6 dan? Of heb je weer wat te zeiken op het commentaar?quote:Op zondag 2 september 2007 12:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Champcars op AssenAlleen wordt dat weer nergens fatsoenlijk uitgezonden.
vorige keer reclame blokken van 8 minutenquote:Op zondag 2 september 2007 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe noem je het nu op SBS6 dan? Of heb je weer wat te zeiken op het commentaar?
Wees blij dat ze het überhaupt uitzenden.quote:Op zondag 2 september 2007 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
vorige keer reclame blokken van 8 minuten![]()
Mja, ik had liever een andere zender gehad dan die campingzenderquote:Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het überhaupt uitzenden.
ja sporen doe je niet ehquote:Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef ook_gek het volgende:
er is een nieuwe eigenaar in een kroeg gekomen hier om de hoek. maar die heeft zich nog niet voor gesteld. Dus zijn we gisteren even langs gefietst... wel letterlijk natuurlijk. We zijn met fiets en al naar binnen gereden om even een biertje te doen en om ons voor te stellen![]()
je had die koppen moeten zien toen er 3 gasten met fiets en al naar binnen reden![]()
![]()
![]()
Vast een of andere amerikaanse schijtbakquote:Op zondag 2 september 2007 13:10 schreef Fugie het volgende:
wat is dat voor sc bij de champs ?
tja je moet wat tochquote:
iig geen vettequote:Op zondag 2 september 2007 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vast een of andere amerikaanse schijtbak![]()
true, vanochtend nog ff op schiphol geweest, was ook wel leukquote:
Jack spreek verdacht slecht Engelsquote:Op zondag 2 september 2007 13:33 schreef BaraCuda het volgende:
Sakkerju doornbos weer achter legge na restart![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |