quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
Dank jequote:Op zaterdag 1 september 2007 17:39 schreef hermandeperman het volgende:
X, van harte gefeliciteerd!!!
Matig cijfer, dat wel.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:39 schreef Alexxxxx het volgende:
deze OP is zo kut, hij had van mij kunnen zijn
sorry TF
Kolere die polo ziet eruit zegquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.112fryslan.nl/zomplog/?content=detail&id=1529
Ben je de ex-auto van Peu tegengekomen?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[afbeelding]
Deze ruikt naar Cheeseburger
Hm,ik overwoog om vandaag naar het verkeerspark te gaan, maar blij dat ik dat dan niet gedaan hebquote:Op zondag 2 september 2007 12:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Champcars op AssenAlleen wordt dat weer nergens fatsoenlijk uitgezonden.
Hoe noem je het nu op SBS6 dan? Of heb je weer wat te zeiken op het commentaar?quote:Op zondag 2 september 2007 12:24 schreef M5 het volgende:
[..]
Champcars op AssenAlleen wordt dat weer nergens fatsoenlijk uitgezonden.
vorige keer reclame blokken van 8 minutenquote:Op zondag 2 september 2007 12:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe noem je het nu op SBS6 dan? Of heb je weer wat te zeiken op het commentaar?
Wees blij dat ze het überhaupt uitzenden.quote:Op zondag 2 september 2007 13:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
vorige keer reclame blokken van 8 minuten![]()
Mja, ik had liever een andere zender gehad dan die campingzenderquote:Op zondag 2 september 2007 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wees blij dat ze het überhaupt uitzenden.
ja sporen doe je niet ehquote:Op zondag 2 september 2007 13:11 schreef ook_gek het volgende:
er is een nieuwe eigenaar in een kroeg gekomen hier om de hoek. maar die heeft zich nog niet voor gesteld. Dus zijn we gisteren even langs gefietst... wel letterlijk natuurlijk. We zijn met fiets en al naar binnen gereden om even een biertje te doen en om ons voor te stellen![]()
je had die koppen moeten zien toen er 3 gasten met fiets en al naar binnen reden![]()
![]()
![]()
Vast een of andere amerikaanse schijtbakquote:Op zondag 2 september 2007 13:10 schreef Fugie het volgende:
wat is dat voor sc bij de champs ?
tja je moet wat tochquote:
iig geen vettequote:Op zondag 2 september 2007 13:12 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Vast een of andere amerikaanse schijtbak![]()
true, vanochtend nog ff op schiphol geweest, was ook wel leukquote:
Jack spreek verdacht slecht Engelsquote:Op zondag 2 september 2007 13:33 schreef BaraCuda het volgende:
Sakkerju doornbos weer achter legge na restart![]()
en nu audi'squote:Op zondag 2 september 2007 13:13 schreef Alexxxxx het volgende:
Vroegah hadden ze Impreza safety cars in Assen
Zal wel te maken hebben met amerikaanse standaard omzetten naar europese standaardquote:Op zondag 2 september 2007 13:44 schreef Alfisti het volgende:
[..]
en nu audi's
Overigens wel een klote beeld kwaliteit..............
en volgens mij gaat het eerst nog per sateliet naar de States en dan weer terugquote:Op zondag 2 september 2007 14:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zal wel te maken hebben met amerikaanse standaard omzetten naar europese standaard
yep.............quote:Op zondag 2 september 2007 14:59 schreef M5 het volgende:
[..]
en volgens mij gaat het eerst nog per sateliet naar de States en dan weer terugwat een bagger beeld, vooral die onboard zooi. lijkt wel 10 jaar terug in de tijd.
morgen ochtend, 11.55quote:
Zenuwachtig?quote:Op zondag 2 september 2007 15:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
morgen ochtend, 11.55![]()
Net tas ingepaktBen helemaal klaar
Het is in R'dam iedere zondag koopzondagquote:Op zondag 2 september 2007 16:17 schreef Fugie het volgende:
was even vergeten dat koopzondag in rotterdam enigzins druk is
ja maar ik zag een post van peu dus leek me wel slim om duidelijk te zijnquote:Op zondag 2 september 2007 16:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is in R'dam iedere zondag koopzondag
Ik lees z'n posts niet eens meerquote:Op zondag 2 september 2007 16:47 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja maar ik zag een post van peu dus leek me wel slim om duidelijk te zijn
ik ook niet maar dat rooie plaatje valt zo opquote:Op zondag 2 september 2007 16:51 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik lees z'n posts niet eens meer
dat zegt die gozer ook toch,. Snap wel dat jullie zo hard moeten rijden om me bij te houden....quote:Op zondag 2 september 2007 20:43 schreef Fugie het volgende:
ja ik zit ook wegmisbruikers te kijken
net zo gast een boete, de politiewagen komt de oprit op en gaat die auto proberen bij te halen en op die snelheid gaan ze een rijbewijs invorderen, klopt ook geen kut van
nee bijhalen, niet bijhoudenquote:Op zondag 2 september 2007 20:47 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat zegt die gozer ook toch,. Snap wel dat jullie zo hard moeten rijden om me bij te houden....
doe dat ja!quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moest binnenkort ook maar eens naar Zeeuws-Vlaanderen
Ik ga zorgen dat ze de grenzen sluiten!quote:Op zondag 2 september 2007 21:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik moest binnenkort ook maar eens naar Zeeuws-Vlaanderen
Bij vlagen wel jaquote:
Veel plezierquote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bij vlagen wel ja![]()
* Xtreem gaat nog even een glas wijn drinken...
Volgende SC post is of vanuit het oosten, of in januari![]()
![]()
veel plezier daaroquote:Op zondag 2 september 2007 21:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Bij vlagen wel ja![]()
* Xtreem gaat nog even een glas wijn drinken...
Volgende SC post is of vanuit het oosten, of in januari![]()
![]()
YeahIknowquote:Op zondag 2 september 2007 22:16 schreef ook_gek het volgende:
heerlijk ook dat litle britan op nl3
heerlijk ook nu. Er is een homobar hier om de hoek, daar gaan de meeste travos heen.quote:
Ik heb alle seizoenen al gezienquote:Op zondag 2 september 2007 22:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
heerlijk ook nu. Er is een homobar hier om de hoek, daar gaan de meeste travos heen.
oooooooooooooh bedant voor de waarschuwing daar willen we niet belanden. Zeggen ze dan als 2 gasten in vrouwen kleding![]()
![]()
![]()
de computer say nooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
Dinoquote:Op zondag 2 september 2007 22:34 schreef lipje het volgende:
Zo weekendje Arnhem gehad, en weer een Ferrari gespot (een zwarte Dino)
foto's volgen nog welquote:
begraven onder 1500 ton straattegelsquote:Op maandag 3 september 2007 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
ja.
quote:Op maandag 3 september 2007 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Sabine heeft haar Samara aan een ander verkocht!
die grote beurt krijgt ie zelf voor dat geldquote:Op maandag 3 september 2007 20:13 schreef lipje het volgende:
350 euro inclusief grote beurt?
hij staat al op autotrack, grapjasquote:Op maandag 3 september 2007 20:10 schreef vlad het volgende:
ik heb nog wel een Samara voor jou te koop uit '98![]()
is dat dezelfde?quote:Op maandag 3 september 2007 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hij staat al op autotrack, grapjas
http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlist.details?p_spr_id=75018354&p_type_lijst=RL&o_id=3645710
Nee, niet dezelfde. Deze is een half jaar ouder en heeft meer kilometers op de klokquote:Op maandag 3 september 2007 20:37 schreef vlad het volgende:
[..]
is dat dezelfde?zou Sabine zich ook genaaid voelen? en zou ze ervan genoten hebben?
![]()
linkje naar youtube gemaakt?quote:Op maandag 3 september 2007 21:31 schreef Alexxxxx het volgende:
KOmt mn MSN chinees online, start ze een webcamdinges, zie je een neukend stel
niet eens een linkje naar Alexxxxx"s webcamquote:Op maandag 3 september 2007 23:28 schreef Tjabbo het volgende:
fotoverslagje van de american tukker day 2007
http://www.shoarmateam.nl/forum/viewtopic.php?p=31315#31315
pas op. 1024x768 fotores, maar het zijn er ongeveer 70.
quote:Op dinsdag 4 september 2007 15:05 schreef ook_gek het volgende:
alexxxxx ik was net onderweg naar zeist en kwam onderweg uitzonderlijk vervoer tegen. Een groote betonnen blok van een aantal metertjes lang op een trailer. Daar heb ik wat foto's van genomen. Als je intresse heb wil ik ze wel online gooien. De auto paste niet in z'n geheel op de foto omder ik ondertussen ook foto's zat te maken van een maybach 75 van 2 maanden oud zie ik net op de RDW 04-07-07 is hij toegelaten en in nederland gekomen
Je reed gewoon niet hard genoegquote:Op dinsdag 4 september 2007 17:50 schreef ook_gek het volgende:
Hoe lang is zo iets nou. Want het was als of er geen einde aan kwam.
Dat is wel iets om rekening mee te houden.quote:Op dinsdag 4 september 2007 18:25 schreef Alexxxxx het volgende:
zo'n balkje weegt 135 ton btw, lees ik net.
daar weet team popeye alles van helaasquote:Op dinsdag 4 september 2007 18:54 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is wel iets om rekening mee te houden.
was'k al bang voorquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:16 schreef hermandeperman het volgende:
Dan is het stuk VW, m'n beste.
Maar heb jij een Seat dan? Wat voor 1?quote:Op dinsdag 4 september 2007 19:21 schreef vlad het volgende:
[..]
was'k al bang voorgaat die duitsers kenende weer knaken kosten.
ga wel even kijken of ik de motor kan omwisselen met de bijrijderskant![]()
Ibiza. Al een poosje. sinds maart ofzoietsquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maar heb jij een Seat dan? Wat voor 1?
Netjesquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:51 schreef vlad het volgende:
[..]
Ibiza. Al een poosje. sinds maart ofzoiets![]()
In Seats liggen geen Peugeot motorenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NetjesWat voor koffiemolen hangt erin?
1.4'tje. geen scheurijzer, maar wel hele vooruitgang tov de sletquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:01 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
NetjesWat voor koffiemolen hangt erin?
Die zijn helemaal geniaal jaquote:
Alles wat sneller optrekt dan 0-100 in 2 sigaren is een vooruitgang t.o.v. de slet. Is de slet overleden?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:03 schreef vlad het volgende:
[..]
1.4'tje. geen scheurijzer, maar wel hele vooruitgang tov de slet
ja en danquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:34 schreef BaraCuda het volgende:
Net toevallig net naar de verkeerde aso getuterd toen hij enorm zat te douwen en dringen![]()
Zoontje van een vent die in de bak heeft gezeten 2 huizen verder (lees 500 meter verder)![]()
Argressief kutvolkdie lul wilde gelijk uitstappen
![]()
Ben gewoon doorgeredenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja en dan
ik zit nog te wachten op de eerste die uitstapt joh
je ouders zijn toch ook groot geworden of niet ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ben gewoon doorgeredenmaar kom hem vaker tegen dus ben benieuwd of hij agressief blijft
![]()
En met zo'n lul ruzie krijgen zie ik niet zo zitten als hij zo dicht bij woontdan laat ik m'n ouders straks met de shit achter
![]()
Ja hoor, maar met die aso's wil je geen gezeik hebbenquote:Op dinsdag 4 september 2007 20:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
je ouders zijn toch ook groot geworden of niet ?
rotterdam noord schijnt ook niet echt ideaal te zijn qua burenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
je kunt beter aso's als buren hebben dan je ex.
Dat is een soort van ook het hele punt ervanquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:14 schreef Alexxxxx het volgende:
Reno 911, zo slecht dat het weer leuk is
die film is ook echt dramatischquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:18 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Dat is een soort van ook het hele punt ervan
quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:07 schreef Alexxxxx het volgende:
je kunt beter aso's als buren hebben dan je ex.
Oiquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:10 schreef Sjoewe het volgende:
hai
Je moet geluk hebben. Ik zat in het rotste gedeelte van R'dam en had prima buren.quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
rotterdam noord schijnt ook niet echt ideaal te zijn qua buren
waar zat je ergens eigelijk ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Spijt van je keuze?
[..]
Oi
[..]
Je moet geluk hebben. Ik zat in het rotste gedeelte van R'dam en had prima buren.
Soms. Maar ik had weinig keus. Achteraf was het misschien beter geweest van niet. Maar wehebben pas echt heftige ruzie gekregen op het moment dat ik de sleutel kreeg, dus ik wee neit of ik het had kunnen voorien.quote:
Maastunnelpleinquote:
Hoezo "weinig keus"? Ik kan me inderdaad voorstellen dat er leukere/betere situaties zijn dan de situatie waarin jullie nu zitten ja....quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Soms. Maar ik had weinig keus. Achteraf was het misschien beter geweest van niet. Maar wehebben pas echt heftige ruzie gekregen op het moment dat ik de sleutel kreeg, dus ik wee neit of ik het had kunnen voorien.
is dat aan de goeie of slechte kant ?quote:Op dinsdag 4 september 2007 21:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Maastunnelplein
[..]
Hoezo "weinig keus"? Ik kan me inderdaad voorstellen dat er leukere/betere situaties zijn dan de situatie waarin jullie nu zitten ja....
Anders gebruik je mappy effe lamme aap. De slechtequote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef Fugie het volgende:
[..]
is dat aan de goeie of slechte kant ?
* Fugie noob
Ik kan ook echt zeker niet meer bij m'n ouders wonenquote:Op dinsdag 4 september 2007 21:38 schreef Alexxxxx het volgende:
Terug bij je ouders wonen is neit lek, en het zou voorlopig het laatste huis in Cornjum zijn wat vrij kwam (en dat is dus ook zo gebleken), en in andere plaatsen zou ik geen voorrang hebben.
Maar hey, ik heb nu wel een prachtig huis met garage
ja dacht ik al, aan de andere kant is weinig woonruimtequote:Op dinsdag 4 september 2007 22:08 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Anders gebruik je mappy effe lamme aap. De slechte.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef lipje het volgende:
Noord valt mee, al heb je daar ook ergere en minder erge buurten
Johquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:12 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja dacht ik al, aan de andere kant is weinig woonruimte
die buurt boeit me weinig, zit boven een passage mt winkels eronder en jekan een parkeerplaats in de garage eronder hurenquote:Op dinsdag 4 september 2007 22:11 schreef lipje het volgende:
Noord valt mee, al heb je daar ook ergere en minder erge buurten
Als ik in Wladiwostok hadgewoond was ik ook niet blij geweest met de gang van zaken.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik kan ook echt zeker niet meer bij m'n ouders wonen
En dat is waar, mooi huisje. En eens in de maand boeit ook niet heel veel toch...? Al ben je er wel meer mee bezig als ze zo dichtbij woont natuurlijk...
bij Correct in de buurt?quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:28 schreef Fugie het volgende:
[..]
die buurt boeit me weinig, zit boven een passage mt winkels eronder en jekan een parkeerplaats in de garage eronder huren
wat is Correctquote:
wtf is dat voor ding onder je naamquote:Op woensdag 5 september 2007 12:04 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat is een redelijk oraal gefixeerde jongedame.
het ik heb geen geld om een wii te kopen icoontjequote:Op woensdag 5 september 2007 14:07 schreef Fugie het volgende:
[..]
wtf is dat voor ding onder je naam
der zit volgens mij een soort wisselschakelaar waarmee je dus kunt vergrendelen en ontgrendelen, kan zijn dat die alleen naar de klote isquote:Op dinsdag 4 september 2007 19:12 schreef vlad het volgende:
hee tha_freak, ouwe lurker!, jij weet nog wel eens wat van gare VW's toch?![]()
stel dat ik een seat uit '99 zou hebben he?, waarbij de cerntale deurvergrendeling alleen werkt om te vergrendelen, maar niet meer met ontgrendelen via de bestuurdersportier. Zou jij dan weten wat er mis is?![]()
Zoals het VW betaamt, is er gewoon weer geen klote aan te zien als je de deurbekleding eraf sloopt![]()
Dat moet een barrel zijnquote:Op woensdag 5 september 2007 17:58 schreef Alexxxxx het volgende:
"U kunt de auto op halen voor de geboden 150 euro. Ik ben morgenmiddag om 13.30 uur op de zaak.
Groet, Henk"
DankDankDankquote:Op woensdag 5 september 2007 14:31 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
der zit volgens mij een soort wisselschakelaar waarmee je dus kunt vergrendelen en ontgrendelen, kan zijn dat die alleen naar de klote is![]()
anders geheel vervangen, polo 6n past er volgens mij ook in zonder veranderingen dus dagje naar de sloop oid![]()
weet niet zeker als je passagierskant kunt verwisselen met bestuurderskant maar volgens mij niet
ga je een VW slopen?quote:
goeie tipquote:Op woensdag 5 september 2007 19:24 schreef lipje het volgende:
in Enschede staat nog een polo, daar kan je vast t een en ander van gebruikenHij heeft zelfs pas een nieuw blok gehad
1000¤ wedden dat die de wijk niet meer lopend uitkomtquote:Op woensdag 5 september 2007 19:24 schreef lipje het volgende:
in Enschede staat nog een polo, daar kan je vast t een en ander van gebruikenHij heeft zelfs pas een nieuw blok gehad
nee duhquote:Op woensdag 5 september 2007 20:06 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
1000¤ dat die de wijk niet meer lopend uitkomt![]()
quote:
drukte op edit ipv quotenquote:
knopjes inleveren als je er niet mee om kunt gaanquote:
mijn blauwe kleurtje zeker ook inleveren hequote:Op woensdag 5 september 2007 20:16 schreef vlad het volgende:
[..]
knopjes inleveren als je er niet mee om kunt gaan![]()
![]()
Zolang je maar niet gaat werven in autogespotquote:Op woensdag 5 september 2007 21:40 schreef Fugie het volgende:
wel stil hier eh, moeten we niet eens wat nieuwe mensen gaan werven![]()
wel elke avond rellen (als paladijn terug van vakantie is)quote:Op woensdag 5 september 2007 21:44 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zolang je maar niet gaat werven in autogespot![]()
zijn de ouwe niet goed genoeg meerquote:Op woensdag 5 september 2007 21:40 schreef Fugie het volgende:
wel stil hier eh, moeten we niet eens wat nieuwe mensen gaan werven![]()
die zijn te stil!quote:Op donderdag 6 september 2007 10:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zijn de ouwe niet goed genoeg meer
welke ouwe ?quote:Op donderdag 6 september 2007 10:31 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
zijn de ouwe niet goed genoeg meer
Ja. Ik denk ik welquote:Op donderdag 6 september 2007 20:29 schreef lipje het volgende:
zijn er nog mensen met interesse in een bezoekje aan de ring eind september/begin oktober?
idem, 30e driedubbel btwquote:Op donderdag 6 september 2007 20:39 schreef Fugie het volgende:
tjid is op
ben 29ste al dubbel geboekt zelfs
begin oktober ken misschien welquote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef lipje het volgende:
dat werken is je eigen keuze.... en begin oktober ? of is de koek dan al op?
werken is geen keuze.quote:Op donderdag 6 september 2007 21:34 schreef lipje het volgende:
dat werken is je eigen keuze.... en begin oktober ? of is de koek dan al op?
in de huidige maatschappij is werken idd geen keuze maar een verplichting. Is niet erg zolang je maar doet wat je leuk vindquote:Op vrijdag 7 september 2007 00:05 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
werken is geen keuze.
arm zijn ook niet
quote:Op vrijdag 7 september 2007 09:37 schreef Xtreem het volgende:
groetjes + kusjes uit een heeerlijk warm en mooi Hanoi
ah sambal bijquote:Op vrijdag 7 september 2007 09:37 schreef Xtreem het volgende:
groetjes + kusjes uit een heeerlijk warm en mooi Hanoi
nuac mam bij?quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:18 schreef Fugie het volgende:
[..]
ah sambal bij
groeten terug uit een bewolkt en hard werkend amersfoort![]()
y0quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
nuac mam bij?Heeeerlijk stinkende vissaus
Heerlijk heet... maar ik zit binnen met een verdomd goede airco...quote:
haha je moet wel op tijd aanvoelen wanneer je moet schijten dusquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Heerlijk heet... maar ik zit binnen met een verdomd goede airco...![]()
Ik ga maandag voor 3 dagen de rimboe in, naar een aantal dorpjes waar deels geen electiciteit is, 1 telefoon per dorp en slechts 25% van de huizen heeft daar een WC
..... Waar ben ik aan begonnen?
broekpoepenquote:Op vrijdag 7 september 2007 11:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik ga maandag voor 3 dagen de rimboe in, naar een aantal dorpjes waar deels geen electiciteit is, 1 telefoon per dorp en slechts 25% van de huizen heeft daar een WC
Rimboequote:Op vrijdag 7 september 2007 11:27 schreef Xtreem het volgende:
[..]
je kan beter naar de positieve punten vragen.quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:01 schreef ThaFreak het volgende:
vraagje aan de alfa kenners....
een 145 1.6 uit 1998...
wat zijn de zwakke punten ervan???
t rijdt beter dan een Golfquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je kan beter naar de positieve punten vragen.
quote:en dem ik heb de zwaarste kater van mijn leven![]()
als vervanging voor de Vectraquote:
welke markthandelaar heeft je die huis-aan-huis-kastvulling-op-afbetaling aangesmeerd?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:00 schreef Sjoewe het volgende:
Ik heb een paar nieuwe boeken
[[url=http://xs219.xs.to/xs219/07365/IMG_1921.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
als het goed is moet het een TS zijnquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:16 schreef lipje het volgende:
TF met een Alfa![]()
![]()
Maar is t een TS of boxer?
of alle tips:
http://www.alfaromeo145club.nl/aankooptips/
geen dieseltje? of issie op LPG?quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
als het goed is moet het een TS zijn![]()
en dan ben je verpest met het Alfavirusquote:even voor een maandje of 3 aan de alfa waarschijnlijk ja![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:22 schreef vlad het volgende:
KUT
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:26 schreef lipje het volgende:
LPG
quote:
quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:32 schreef lipje het volgende:
2 maanden een 156:
-2 banden
-nieuwe remblokken
-draagarm
-rammels
rekening: +1000,-
nee gewoon benzine, vriendin gaat voor 3/4 maanden in DLD werken.....quote:Op vrijdag 7 september 2007 19:26 schreef lipje het volgende:
[..]
geen dieseltje? of issie op LPG?
Of niet voor woon-werkverkeer
[..]
en dan ben je verpest met het Alfavirus
6 maanden en 2000,- lichterquote:
Kolere wat een klap zal dat geweest zijnquote:
Beter dan bomen knuffelenquote:
Zou je denken?quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:05 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Kolere wat een klap zal dat geweest zijn![]()
Die hoop heb ik ook nog steedsquote:Toch blijf ik motor rijden wel gaaf vindenOoit komt er een rijbewijs.
quote:
nee een surinaams vrouwtje geeft m de sporenquote:Op vrijdag 7 september 2007 20:34 schreef vlad het volgende:
[..]
![]()
heeft het Italiaanse paardje weer een herstdipje m'n jongen?
![]()
Ahum, het is een complete verzameling van Lou de Jong's Konkinkrijk der Nederlanden in de Tweede Wereldoorlogquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:20 schreef lipje het volgende:
[..]
welke markthandelaar heeft je die huis-aan-huis-kastvulling-op-afbetaling aangesmeerd?
ook de Ringsticker?quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Proefrit gemaakt in de Seat Marbella. In erg goede staat voor een auto uit 1988! Maar ik zit met mn hoofd tegen het plafond, en het is ERG moeilijk om maar één pedaal tegelijk in te drukken. Dit word m niet. Had al mn twijfels, omdat er geen deuren naar de achterbank in zitten.
En iemand in een zwarte 155 gezien met exact dezelfde stickers als Bo!
Klinkt betrouwbaarquote:VERKOOP CONDITIE
*
alle auto's worden tegen handelscondities verkocht.
*
dus let op : GEEN GARANTIE.
*
wij zijn niet aansprakelijk voor eventueel achteraf geconstateerde gebreken.
*
gelezen kilometerstand hoeft niet de originele zijn. door ons wordt dat niet via het n.a.p. gecheckt, u kunt ons hiervoor dus achteraf ook niet aansprakelijk stellen. u kunt de juiste kilometerstand zelf van te voren controleren.
*
wij verkopen gebruikte auto's, weten vaak niets van het verleden, eigenaren, onderhoud e.d.
*
wij raden u aan om essentiele onderdelen ( b.v. distributie) zelf te vervangen, in overleg kan dit voor de koop tegen meerprijs door ons geregeld worden.
*
alle auto's kunnen in overleg met een nieuwe a.p.k. en/of grote beurt afgeleverd worden.
*
geen recht op reclamatie.
quote:
zou der helemaal niet naar toe gaan als ik jou wasquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:21 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik ga er wel als laatste naar toeVoor als de rest helemáál niks is
Mn verdwaalgeschiedenis in acht genomen, en de lange royte die er aan vooraf gaat schat ik de kans dat ik er terecht kom ERG laag inquote:Op vrijdag 7 september 2007 23:27 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zou der helemaal niet naar toe gaan als ik jou was![]()
1.8IE is wel een beetje een meetrap model, tenzij het voor je vriendin is naturlijk, zou ik voor een TS kijken.quote:Op vrijdag 7 september 2007 22:03 schreef ThaFreak het volgende:
ik zie dat er een paar bekenden daar lid zijn![]()
http://www.alfaclub.nl/phpbb/viewtopic.php?p=348005&sid=b0fe1959ea3631790149e40d4ec7d5c2
iemand die 75 in levende lijve gezien, zo op het plaatje ziet die er erg netjes uit![]()
liever een 75 dan een 145/146![]()
quote:Op vrijdag 7 september 2007 23:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1.8IE is wel een beetje een meetrap model, tenzij het voor je vriendin is naturlijk, zou ik voor een TS kijken.
Doe arjan de groeten maarquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:41 schreef Alexxxxx het volgende:
En iemand in een zwarte 155 gezien met exact dezelfde stickers als Bo!
Daar zit een lekkere Chineesquote:
dat komt nog allemaal johquote:Op zaterdag 8 september 2007 14:16 schreef BaraCuda het volgende:
Die verbeterde versie van spyker is echt geweldig inderdaad![]()
Euj!quote:Op woensdag 5 september 2007 22:09 schreef lipje het volgende:
[..]
wel elke avond rellen (als paladijn terug van vakantie is)
Fijne vakantiequote:Op zaterdag 8 september 2007 17:56 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Euj!
En ik ben begin oktober wel in voor een lang ring-weekend
Zo maar weer ff vakantie vieren, we zitten nu in roldal omdat de huisjes in Odda te duur waren
Die kamer waar die vent in het wit in staat is het inderdaadquote:Op zaterdag 8 september 2007 18:12 schreef ijsmeis het volgende:
Je hebt geen appartement maar één kamer gekocht?
gewoon vw gaan rijdenquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:03 schreef Alexxxxx het volgende:
En weer thuis na een dagje auto's kijken. eerst naar Dongen geweest. De FSO die daar stond was gewoon op. Het interieur zag er uit alsof hij niet als auto maar als hondenkennel was gebruikt, en aan de buitenkant zat allemaal roest. Ik heb niet eens om een proefrit gevraagd. Vervolgens door naar de tweede FSO, in Helmond. Deze stond op een sloperij, en laat ik het er op houden dat dat best wel terecht was. In betere staat dan de eerste, maar ook hier eb ik maar niet om een proefrit gevraagd. Het was ondrtussen al laat, dus mn hoop was gevestigd op de Renault 5 in Amersfoort. Toen ik bij die autohandel aan was gekomen waren daar vooral heel veel auto's die volgens de vooroordelen vaak aan niet-autochtone medelanders behoren, maar geen Renaukt 5. Die was naar huis volgens de bij de vooroordelen passende verkoper. De bestuurder werd echter opgebeld en een kwartier later kon ik het vijfje bekijken. En vergeleken met dat autootje is de Visa in nieuwstaat, dus hier heb ik de proefrit ook maar gelaten voor wat het was. Vrijdagmiddag heb ik vrij, dan mar eens autohandels hier in de buurt af denk ik, want dit schiet zo niet op. Wel veel foto's gemaakt vandaag, en op een paar mooie plekjes geweest!
Mja, ik overweeg nu idd te gaan lenen een een rooie Polo te kopenquote:
wat is je budget eigenlijk als ik zo brutaal mag zijnquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mja, ik overweeg nu idd te gaan lenen een een rooie Polo te kopen
[afbeelding]
Van deze generatie.
Maarhet hele idee van lenen staat me nogal tegen.
quote:
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:35 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat is je budget eigenlijk als ik zo brutaal mag zijn![]()
quote:Op zaterdag 8 september 2007 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
500 euro is het uterste maximum. Maar dan kan ik geenboodschappen meer doen deze maandDus het liefst goedkoper.
auto kopen, deuk bij onderdeel onder motorkapquote:Op zaterdag 8 september 2007 19:27 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maarhet hele idee van lenen staat me nogal tegen.
Golf 2quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |