quote:thuis uit datum tijd
Bolton Wanderers Everton 01 sep 2007 16.00
Fulham Tottenham Hotspur 01 sep 2007 16.00
Liverpool Derby County 01 sep 2007 16.00
Middlesbrough Birmingham City 01 sep 2007 16.00
Newcastle United Wigan Athletic 01 sep 2007 16.00
Reading West Ham United 01 sep 2007 16.00
Manchester United Sunderland 01 sep 2007 18.15
Arsenal Portsmouth 02 sep 2007 14.30
Blackburn Rovers Manchester City 02 sep 2007 16.00
Aston Villa Chelsea 02 sep 2007 17.00
Zeker als je bedenkt dat men volgende week AFC op bezoek krijgt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef dndiek het volgende:
Het wordt tijd voor Jol om punten te pakken
over 2 wekenquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:07 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zeker als je bedenkt dat men volgende week AFC op bezoek krijgt.
Neuh, hoeft niet hoorquote:Op zaterdag 1 september 2007 14:05 schreef dndiek het volgende:
Het wordt tijd voor Jol om punten te pakken
Je hebt gelijk, kut-interlandvoetbal. Volgende speelronde dus AFC op bezoek, wéér een Londonse derby.quote:Op zaterdag 1 september 2007 14:08 schreef fanneke het volgende:
[..]
over 2 weken
volgende week is er interlandvoetbal
wat is FFC zwakquote:Op zaterdag 1 september 2007 16:31 schreef popolon het volgende:
Doh, lekkere goal van Berbatov zeg.
2-0 Spurs.
Ja, wereldtopper McBride is er ook al niet bij t/m december.quote:
Hoe volg jij dit?quote:Op zaterdag 1 september 2007 16:31 schreef popolon het volgende:
Doh, lekkere goal van Berbatov zeg.
2-0 Spurs.
Damn, die zit bij ons niet in het pakketquote:Op zaterdag 1 september 2007 17:09 schreef popolon het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Fox_Soccer_Channel
Woon jij ook in de States?quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:14 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Damn, die zit bij ons niet in het pakket![]()
Ja, alleen is het wel lastig om het voetbal goed te kunnen volgenquote:
Het hangt er meer van af hoeveel geld je ervoor over hebt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:21 schreef Plastic_Power het volgende:
[..]
Ja, alleen is het wel lastig om het voetbal goed te kunnen volgen![]()
Lastige middag voor hun dus.. Alleen Kuyt moet nog ff scoren.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:36 schreef Ambrosius het volgende:
6-0 Pool ondertussen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
en 3-3 bij Fulham
Een werelddoelpunt
Nog een wedstrijdje wachten, Arsenal mag het gaan doen de 15equote:Op zaterdag 1 september 2007 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Dag Martin, dit gaat je je kop kosten ben ik bang.
Volgens mij in de FA cup 7-0 tegen Brum in seizoen 2005-2006. Maar in de PL is langer geleden.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Wanneer is de laatste keer geweest dat Pool zo'n dergelijke uitslag heeft neergezet?
Dat kan natuurlijk niet he.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:01 schreef denthemen het volgende:
Spurs heel stom, ze hadden bij de 3-1 kansen op 4-1 en meer..
Ik bedoelde ook de PL en dan op Anfield. Die 0-7, was dat niet voor de LC?quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Volgens mij in de FA cup 7-0 tegen Brum in seizoen 2005-2006. Maar in de PL is langer geleden.
Nee, de FA Cup. Geen idee wanneer ze voor het laatst met 6-0 hebben gewonnen op Anfield voor de PL. Eigenlijk zou er zo'n statistiekensite moeten zijn waar je zoiets snel kunt opzoeken.quote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de PL en dan op Anfield. Die 0-7, was dat niet voor de LC?
Die moet toch wel gaan komen nog. 86% balbezit zag ik net de laatste 5 min.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:02 schreef Grimm het volgende:
L'pool was vies goed, vooral torres maakte indruk met z'n goals
Gvd nog an toe weer geen goals bij man utd
Ik ben de hele avond weg, dus dat wordt lastig.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:50 schreef borisz het volgende:
MOTD vanavond
youtube zal wel lukken straks.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:10 schreef Leso_Varen het volgende:
[..]
Ik ben de hele avond weg, dus dat wordt lastig.
FA cup: http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/fa_cup/4820136.stmquote:Op zaterdag 1 september 2007 18:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook de PL en dan op Anfield. Die 0-7, was dat niet voor de LC?
Thanx: dit topic trouwens - http://forums.thisisanfield.com:80/viewtopic.php?t=21422quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:20 schreef duncannn het volgende:
www.thisisanfield.com
Je vergat de a.
Ik voorspelde het nog.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:51 schreef Dr.Daggla het volgende:.
Dag Martin, dit gaat je je kop kosten ben ik bang.
Damn it, wat een fijne. Mooie kap en prima lel in de hoek.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:53 schreef Doc het volgende:
Die 2-0 van Babeel is wel erg fraai vind ik
http://www.megavideo.com/?v=CG30F6P6
de andere goals op www.thisisnfield.com in de post match thread
Nu heeft babel wel weer 10 kansen nodig om weer te scorenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Damn it, wat een fijne. Mooie kap en prima lel in de hoek.
Ik moest er ook erg om lachen hoe met die ene beweging twee spelers helemaal misglijdenquote:Op zaterdag 1 september 2007 22:33 schreef popolon het volgende:
[..]
Damn it, wat een fijne. Mooie kap en prima lel in de hoek.
*grijns*quote:
Ja, en ook die lichaamsschijnbeweging is mooi, alsof 'ie hem rechts gaat inschieten.quote:Op zaterdag 1 september 2007 22:37 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik moest er ook erg om lachen hoe met die ene beweging twee spelers helemaal misglijden
http://www.megavideo.com/?v=R7X2BF7Y vanaf 1.16quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:49 schreef Leso_Varen het volgende:
Ergens een filmpje van die 3-3 van Fulham?
quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:36 schreef Eric_Cantona het volgende:
Man U maar weer 3 punten, 't mooie voetbal komt vanzelf wel. Als er voor de rest maar geen schade opgelopen wordt
Dat is elk doeltpunt wat er voor zorgt dat dequote:Op zaterdag 1 september 2007 17:50 schreef DutchGooner het volgende:
en 3-3 bij Fulham
Een werelddoelpunt
Die 3-3 .. geweldig.quote:Op zondag 2 september 2007 00:22 schreef fanneke het volgende:
Zie zojuist bij MOTD Fulham- Sperz.![]()
Ik wist nog geen uitslag.
Dag Jol.![]()
Gunnen? Ik gun maar één club de titel!quote:Op zondag 2 september 2007 02:50 schreef the_legend_killer het volgende:
Als je Lpool zo ziet spelen dan gun je ze die titel wel !
quote:Op zondag 2 september 2007 03:28 schreef mcyodogg het volgende:
Dat Che£ski mag nu ook wel een keer de archieven in. Deze zomer het meeste geld verdiend aan transfers in Engeland.
In de tijd van Desailly, Leboeuf, Zola, Flo, Vialli, Gullit en Hasselbaink was CFC ook maar een middenmotor daar doet dat incidentele winst van de EC2 niets aan af.quote:Op zondag 2 september 2007 08:04 schreef mcyodogg het volgende:
En het is onzin dat Abramovich Chelsea van een middenmotertje een topclub heeft gemaakt, want Chelsea was al aardig groot voor hem. Anders win je geen Europese beker en lopen er geen spelers rond als Desailly, Leboeuf, Zola, Flo, Vialli, Gullit of Hasselbaink. Daarnaast koop je geen succes, het is niet een kwestie van wat geld er tegenaan gooien en alles gaat automatisch wel. Zo gemakkelijk is het niet. D'r wordt nog steeds een teamprestatie neergezet. Bovendien is er nog steeds geen Champions League, en is Chelsea geen kampioen.
Was gewoon een steady subtopper hoor. Elk jaar Europees voetbal, en na de ECII, nog de halve finale gehaald van dat toernooi, en het jaar erop bijna de halve finale CL. Plus nog 2 FA Cups en een League Cup. Rare middenmoter als je die resultaten ziet.quote:Op zondag 2 september 2007 09:09 schreef Gunner het volgende:
[..]
In de tijd van Desailly, Leboeuf, Zola, Flo, Vialli, Gullit en Hasselbaink was CFC ook maar een middenmotor daar doet dat incidentele winst van de EC2 niets aan af.
quote:Arsenal Portsmouth 02 sep 2007 14.30
Blackburn Rovers Manchester City 02 sep 2007 16.00
Aston Villa Chelsea 02 sep 2007 17.00
Chelsea draait toch nog gewoon verlies?quote:Op zondag 2 september 2007 08:04 schreef mcyodogg het volgende:
Toen Roman kwam moest er wat geinvesteerd worden, omdat er nog wat terrein goed gemaakt moest worden, maar sinds dat moment is er elk jaar steeds minder geinvesteerd, met als resultaat zelfs een positieve transferbalans. Dat laat zien dat Chelsea niet zomaar een poenclub is die er elke zomer een paar honderd miljoen tegenaan wilt gooien om te patsen, maar dat er met beleid wordt gewerkt. Dat imago is er nu, omdat die vele miljoenen nog redelijk recent zijn. Maar over 10 jaar is dat beeld heel anders, omdat ze dan al een tijdje op eigen benen staan, en blijkt Abramovich 'slechts' de katalysator zijn geweest
Dat is idd shocking. Veel balverlies en ze laten zich wel erg makkelijk aftroeven op eigen helft.quote:Op zondag 2 september 2007 15:23 schreef Dos37 het volgende:
Pompey is dan ook ongelofelijk slecht. Het lijkt er niet op ze creëren niets en verdedigen slecht.
Kanu was doorgebroken, dat wel maar Kanu ving Senderos op ipv andersom.quote:Op zondag 2 september 2007 15:42 schreef WeebI het volgende:
Senderos rood
beetje overdreven, maargoed
Ik had het dan ook over het 'transferresultaat'. Das in ieder geval een begin.quote:Op zondag 2 september 2007 14:42 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Chelsea draait toch nog gewoon verlies?
Zelfs Derby was dat gelukt vandaag.quote:Op zondag 2 september 2007 15:50 schreef mcyodogg het volgende:
.
Knap van Arsenal trouwens, om Portsmouth zo opzij te zetten.
Inderdaad, echt onthutsend slecht.quote:Op zondag 2 september 2007 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zelfs Derby was dat gelukt vandaag.
Ah, ja, ik zie de wedstrijd ook niet. Maar in de vorige weken heeft Portsmouth 2x een topclub tot op het randje gedreven, en Arsenal lijkt geen problemen te hebben. Het zal ook wat aan Arsenal liggen, denk ik dan.quote:Op zondag 2 september 2007 15:50 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Zelfs Derby was dat gelukt vandaag.
Almunia.quote:Op zondag 2 september 2007 16:08 schreef borisz het volgende:
Die alemunia(ofzoiets) is een betere keeper van Lehmann
Oow mooi zal mij benieuwen.quote:Op zondag 2 september 2007 16:31 schreef dndiek het volgende:
Alex in de basis bij Chelsea dadelijk
mij ook wel, alleen zal ik het van de samenvatting moeten hebbenquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 16:31 schreef dndiek het volgende:
Alex in de basis bij Chelsea dadelijk
quote:Op zondag 2 september 2007 18:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Straks staat Arsenal Liverpool gewoon alleen aan kop![]()
![]()
Zover is het jammer genoeg nog niet...
quote:
Pool kan nogquote:Op zondag 2 september 2007 18:48 schreef Gunner het volgende:
Onze ongeslagen kampioen blijft nog een jaarte staan !
yeah rightquote:
quote:Op zondag 2 september 2007 18:56 schreef Baraja het volgende:
Was dat Eddy Poelman die commentaar gaf op sport 1?
De aankomende wedstrijden zijn niet de zwaarste gelukkig ...quote:Op zondag 2 september 2007 19:25 schreef Doc het volgende:
Top of the league! Dat is sinds najaar 2001 volgens mij niet meer gebeurd!
I'm enjoying it while it lasts
Enjoyquote:Op zondag 2 september 2007 19:25 schreef Doc het volgende:
Top of the league! Dat is sinds najaar 2001 volgens mij niet meer gebeurd!
I'm enjoying it while it lasts
Dankzij het interlandvoetbal toch een weekje extraquote:
The last time Liverpool scored six goals in a league game was a 6-0 win at West Bromwich Albion in April 2003 when Michael Owen scored four goals and Milan Baros got two.quote:Op zaterdag 1 september 2007 17:45 schreef DutchGooner het volgende:
Wanneer is de laatste keer geweest dat Pool zo'n dergelijke uitslag heeft neergezet?
Hij zal denk ik wel moeten, als hij fit is, met de andere blessures op het middenveld.quote:Op zondag 2 september 2007 19:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Dankzij het interlandvoetbal toch een weekje extra
(en dan mag van mij Gerrard niet mee met Engeland)
Hij is niet fit. Hij speelde afgelopen weken ook niet.quote:Op zondag 2 september 2007 19:48 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Hij zal denk ik wel moeten, als hij fit is, met de andere blessures op het middenveld.
Ja, als hij niet fit is, dan speelt hij niet. Dan hoef je je ook geen zorgen maken. Maar wat ik lees, is dat daar nog geen duidelijkheid over is.quote:Op zondag 2 september 2007 20:11 schreef Doc het volgende:
[..]
Hij is niet fit. Hij speelde afgelopen weken ook niet.
Maar ik heb niets met anderen te maken.quote:Op zondag 2 september 2007 20:35 schreef One_conundrum het volgende:
Of die penal tegen Chelsea. Het gebeurt iedereen . . .
Klopt, maar vergeet Newcastle United en Blackburn Rovers niet te noemen.quote:
Alstu: Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hiltonquote:Op zondag 2 september 2007 18:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
yeah right
Als dat gebeurt eet ik m'n arsenal shirt op
waarvan akte.![]()
quote:Op maandag 3 september 2007 12:26 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Alstu: Schoen opeten #3 Wie durft? Jasza opweg naar het Hilton
Op de Schotse BBC afgelopen woensdag en ik lag toen al bijna op de grond van het lachen en hij blijft leuk:quote:Op woensdag 5 september 2007 01:20 schreef Radegast het volgende:
"I think Peter Schmeichel will be a father-figure for Kasper." -Jamie Redknapp (with quite possibly the best quote so far this season - ed).
The Arsenal Topic #17 Wenger's Farewell Seasonquote:Op donderdag 6 september 2007 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/arsenal/6981442.stm
Zijn de AFC'ers hier er blij mee? DutchGooner niet, toch?
Sorry, daar kom ik liever niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The Arsenal Topic #17 Wenger's Farewell Season
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, daar kom ik liever niet.
Ik vind Arbeloa ook wel goed eigenlijk - zowel verdedigend als opbouwend. En als je ziet dat LFC in de PL en de CL toch erg weinig doelpunten tegen krijgen doet die verdediging het toch niet echt slecht.quote:Op maandag 10 september 2007 14:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik denk dat Liverpool achterin vooral kwetsbaar is. Carragher vind ik de enige topper daar achterin, de rest eerder subtop. Dat kan ze wel eens gaan opbreken in de strijd om de titel.
Tot aan vrijdag gaat het uitstekend, maar voor zaterdag voorspelt z'n horoscoop dat hij nieuwe kansen krijgt op de arbeidsmarkt na een breuk met z'n huidige werkgever.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:50 schreef One_conundrum het volgende:
hoe gaat het met Martin Jol deze week?
[DAM mode] Dat heeft juist te maken met de zwakte van de aanvallers van de ploegen die tegen LFC spelenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vind Arbeloa ook wel goed eigenlijk - zowel verdedigend als opbouwend. En als je ziet dat LFC in de PL en de CL toch erg weinig doelpunten tegen krijgen doet die verdediging het toch niet echt slecht.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[DAM mode] Dat heeft juist te maken met de zwakte van de aanvallers van de ploegen die tegen LFC spelen
[/DAM mode]
Maar ik vind het geen top. Reina vind ik een stuk minder dan Cech en ook het centrale duo van Chelsea (en Manurequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vind Arbeloa ook wel goed eigenlijk - zowel verdedigend als opbouwend. En als je ziet dat LFC in de PL en de CL toch erg weinig doelpunten tegen krijgen doet die verdediging het toch niet echt slecht.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Reina vind ik een stuk minder dan Cech
ssssst - dat zou je niet verklappen ...quote:Op woensdag 12 september 2007 09:34 schreef DIGGER het volgende:
Doc, waarom heb je niet gezegd dat je naar Engeland ging? http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6990458.stm
Cech is idd wel beter, maar niet extreem veel beter imho.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Maar ik vind het geen top. Reina vind ik een stuk minder dan Cech en ook het centrale duo van Chelsea (en Manure) vind ik beter. Ik hoop dat Liverpool kampioen wordt, maar ik vrees dat die verdediging ze gaat opbreken in de titelstrijd (ik hoop sterk dat ik het mis heb).
Ik mis Marco Boogers op 1? Dat is altijd een top notering als het gaat om slechtste transfers.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
The Times heeft onderzoek gedaan naar de 50 beste en de 50 slechtste transfers in Engeland.
Ja of bogardequote:Op donderdag 13 september 2007 20:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik mis Marco Boogers op 1? Dat is altijd een top notering als het gaat om slechtste transfers.
Dat is voornamelijk doordat hij voor zoveel geld (duurste NL-er ooit geloof ik) doorverkocht is aan Barcelona.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
Van Nistelrooij stukker lager dan Overmars, best opvallend.
Slechte herinnering aan vorig jaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef Dos37 het volgende:
Belangrijke wedstrijd morgen. Everton uit is zowieso lastig en in deze vorm helemaal
Cantona boven Dixie Deanquote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
1. Eric Cantona
2. Dixie Dean
3. Kenny Daglish
4. Thierry Henry
5. Ian Wright
Als Howard niet voor zaterdag hersteld is dan zal James Blunt wel in de goal staan, dus geen Turner.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Slechte herinnering aan vorig jaar
Turner![]()
Phil Neville![]()
Kan alleen de eerste helft kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 07:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mis ik 't live-wedstrijden topic nou of kijk ik er gruwelijk overheen?Wil strax Everton - Man U wel kijken
Jah dank je!quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:41 schreef dndiek het volgende:
Live wedstrijden via Internet streams #19
Deze?
quote:Mulder geeft analyses bij Sport1
Door YVONNE DOMBRAKIS Donderdag, 13 september 2007, 18:27
Youri Mulder verschijnt zaterdag als gast-analist bij abonneezender Sport1. De oud-international, normaal gesproken te zien bij de NOS, geeft commentaar rondom het duel Bayern München – Schalke 04. Bij laatstgenoemde club stond Mulder lange tijd onder contract.
Ook over de Engelse wedstrijden Everton – Manchester United en Tottenham Hotspur – Arsenal zal hij zijn mening geven.
Eerder werd bekend dat Sport1 Bert van Marwijk heeft aangetrokken als analist. De coach van Feyenoord gaat op dinsdagavond steeds de Champions League-wedstrijden analyseren, samen met Wim Kieft.
Ah leuk.quote:
Vergeleken bij Kieft is dat niet echt moeilijkn nee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:42 schreef venomsnake het volgende:
Ah leuk.
Ik vind dat hij het altijd wel aardig doet.![]()
Europese seizoen staat op punt van beginnen, en het is Benitez he.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kuijt niet eens bij de selectie van Liverpoolen Babel op de bank.
Mwah, er was een hoop discussie iig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef duncannn het volgende:
Terechte penalty?
Zelfde hierquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:35 schreef the_undertaker het volgende:
Klote Sport1 livestream.. betaal ik om Spurs - Arsenal te kijken zie je alleen een CL logo met de tekst nog even geduld
Ze zijn nu al veruit de bovenliggende partij. sperz heeft geen uitgespeelde kans gehad.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:26 schreef borisz het volgende:
Arsenal komt nog wel terug in minuut 90![]()
ja hoor, alle 8quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie sport1 kanaal werkt wel gewoon?
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig slecht. Ik kijk nu al een halfuur naar een beeld met een CL logo en verbinding wordt hersteld, wat om de 5 minuten opnieuw buffert, maar verder geen hol doet.
Allereerst al een probleem met mijn pincode, want uiteraard kan je wel een halfuur van te voren bestellen, maar nog niet invullen - want dat gaat pas een kwartier van te voren open. Dus nog maar een keer geprobeerd. En nu dus al een halfuur hopeloos beeld. Geen beeld dus.
Je hebt zo'n betaalstream geprobeerd?quote:
Adebayor, die prutser die niks kan!quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Schakelde net weer te laat in maar voor wie?
Eerst voor Berbatov nu voor Arsenal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Schakelde net weer te laat in maar voor wie?
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt zo'n betaalstream geprobeerd?
Dat is mooi kut dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nu maar via de Aziaten voor graties en nieks.
Wat zei je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Adebayor, die prutser die niks kan!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Adebayor, die prutser die niks kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |