Op de Schotse BBC afgelopen woensdag en ik lag toen al bijna op de grond van het lachen en hij blijft leuk:quote:Op woensdag 5 september 2007 01:20 schreef Radegast het volgende:
"I think Peter Schmeichel will be a father-figure for Kasper." -Jamie Redknapp (with quite possibly the best quote so far this season - ed).
The Arsenal Topic #17 Wenger's Farewell Seasonquote:Op donderdag 6 september 2007 12:47 schreef M0NTANA het volgende:
http://news.bbc.co.uk/spo(...)/arsenal/6981442.stm
Zijn de AFC'ers hier er blij mee? DutchGooner niet, toch?
Sorry, daar kom ik liever niet.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
The Arsenal Topic #17 Wenger's Farewell Season
quote:Op donderdag 6 september 2007 15:45 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sorry, daar kom ik liever niet.
Ik vind Arbeloa ook wel goed eigenlijk - zowel verdedigend als opbouwend. En als je ziet dat LFC in de PL en de CL toch erg weinig doelpunten tegen krijgen doet die verdediging het toch niet echt slecht.quote:Op maandag 10 september 2007 14:14 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik denk dat Liverpool achterin vooral kwetsbaar is. Carragher vind ik de enige topper daar achterin, de rest eerder subtop. Dat kan ze wel eens gaan opbreken in de strijd om de titel.
Tot aan vrijdag gaat het uitstekend, maar voor zaterdag voorspelt z'n horoscoop dat hij nieuwe kansen krijgt op de arbeidsmarkt na een breuk met z'n huidige werkgever.quote:Op donderdag 6 september 2007 15:50 schreef One_conundrum het volgende:
hoe gaat het met Martin Jol deze week?
[DAM mode] Dat heeft juist te maken met de zwakte van de aanvallers van de ploegen die tegen LFC spelenquote:Op dinsdag 11 september 2007 21:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vind Arbeloa ook wel goed eigenlijk - zowel verdedigend als opbouwend. En als je ziet dat LFC in de PL en de CL toch erg weinig doelpunten tegen krijgen doet die verdediging het toch niet echt slecht.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 21:46 schreef DIGGER het volgende:
[..]
[DAM mode] Dat heeft juist te maken met de zwakte van de aanvallers van de ploegen die tegen LFC spelen
[/DAM mode]
Maar ik vind het geen top. Reina vind ik een stuk minder dan Cech en ook het centrale duo van Chelsea (en Manurequote:Op dinsdag 11 september 2007 21:35 schreef Doc het volgende:
[..]
Ik vind Arbeloa ook wel goed eigenlijk - zowel verdedigend als opbouwend. En als je ziet dat LFC in de PL en de CL toch erg weinig doelpunten tegen krijgen doet die verdediging het toch niet echt slecht.
quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Reina vind ik een stuk minder dan Cech
ssssst - dat zou je niet verklappen ...quote:Op woensdag 12 september 2007 09:34 schreef DIGGER het volgende:
Doc, waarom heb je niet gezegd dat je naar Engeland ging? http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/6990458.stm
Cech is idd wel beter, maar niet extreem veel beter imho.quote:Op dinsdag 11 september 2007 22:29 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Maar ik vind het geen top. Reina vind ik een stuk minder dan Cech en ook het centrale duo van Chelsea (en Manure) vind ik beter. Ik hoop dat Liverpool kampioen wordt, maar ik vrees dat die verdediging ze gaat opbreken in de titelstrijd (ik hoop sterk dat ik het mis heb).
Ik mis Marco Boogers op 1? Dat is altijd een top notering als het gaat om slechtste transfers.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
The Times heeft onderzoek gedaan naar de 50 beste en de 50 slechtste transfers in Engeland.
Ja of bogardequote:Op donderdag 13 september 2007 20:57 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik mis Marco Boogers op 1? Dat is altijd een top notering als het gaat om slechtste transfers.
Dat is voornamelijk doordat hij voor zoveel geld (duurste NL-er ooit geloof ik) doorverkocht is aan Barcelona.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
Van Nistelrooij stukker lager dan Overmars, best opvallend.
Slechte herinnering aan vorig jaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef Dos37 het volgende:
Belangrijke wedstrijd morgen. Everton uit is zowieso lastig en in deze vorm helemaal
Cantona boven Dixie Deanquote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
1. Eric Cantona
2. Dixie Dean
3. Kenny Daglish
4. Thierry Henry
5. Ian Wright
Als Howard niet voor zaterdag hersteld is dan zal James Blunt wel in de goal staan, dus geen Turner.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Slechte herinnering aan vorig jaar
Turner![]()
Phil Neville![]()
Kan alleen de eerste helft kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 07:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mis ik 't live-wedstrijden topic nou of kijk ik er gruwelijk overheen?Wil strax Everton - Man U wel kijken
Jah dank je!quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:41 schreef dndiek het volgende:
Live wedstrijden via Internet streams #19
Deze?
quote:Mulder geeft analyses bij Sport1
Door YVONNE DOMBRAKIS Donderdag, 13 september 2007, 18:27
Youri Mulder verschijnt zaterdag als gast-analist bij abonneezender Sport1. De oud-international, normaal gesproken te zien bij de NOS, geeft commentaar rondom het duel Bayern München – Schalke 04. Bij laatstgenoemde club stond Mulder lange tijd onder contract.
Ook over de Engelse wedstrijden Everton – Manchester United en Tottenham Hotspur – Arsenal zal hij zijn mening geven.
Eerder werd bekend dat Sport1 Bert van Marwijk heeft aangetrokken als analist. De coach van Feyenoord gaat op dinsdagavond steeds de Champions League-wedstrijden analyseren, samen met Wim Kieft.
Ah leuk.quote:
Vergeleken bij Kieft is dat niet echt moeilijkn nee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:42 schreef venomsnake het volgende:
Ah leuk.
Ik vind dat hij het altijd wel aardig doet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |