Dat is voornamelijk doordat hij voor zoveel geld (duurste NL-er ooit geloof ik) doorverkocht is aan Barcelona.quote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
Van Nistelrooij stukker lager dan Overmars, best opvallend.
Slechte herinnering aan vorig jaarquote:Op vrijdag 14 september 2007 12:34 schreef Dos37 het volgende:
Belangrijke wedstrijd morgen. Everton uit is zowieso lastig en in deze vorm helemaal
Cantona boven Dixie Deanquote:Op donderdag 13 september 2007 19:33 schreef RayMania het volgende:
1. Eric Cantona
2. Dixie Dean
3. Kenny Daglish
4. Thierry Henry
5. Ian Wright
Als Howard niet voor zaterdag hersteld is dan zal James Blunt wel in de goal staan, dus geen Turner.quote:Op vrijdag 14 september 2007 12:38 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Slechte herinnering aan vorig jaar
Turner![]()
Phil Neville![]()
Kan alleen de eerste helft kijken.quote:Op zaterdag 15 september 2007 07:42 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mis ik 't live-wedstrijden topic nou of kijk ik er gruwelijk overheen?Wil strax Everton - Man U wel kijken
Jah dank je!quote:Op zaterdag 15 september 2007 08:41 schreef dndiek het volgende:
Live wedstrijden via Internet streams #19
Deze?
quote:Mulder geeft analyses bij Sport1
Door YVONNE DOMBRAKIS Donderdag, 13 september 2007, 18:27
Youri Mulder verschijnt zaterdag als gast-analist bij abonneezender Sport1. De oud-international, normaal gesproken te zien bij de NOS, geeft commentaar rondom het duel Bayern München – Schalke 04. Bij laatstgenoemde club stond Mulder lange tijd onder contract.
Ook over de Engelse wedstrijden Everton – Manchester United en Tottenham Hotspur – Arsenal zal hij zijn mening geven.
Eerder werd bekend dat Sport1 Bert van Marwijk heeft aangetrokken als analist. De coach van Feyenoord gaat op dinsdagavond steeds de Champions League-wedstrijden analyseren, samen met Wim Kieft.
Ah leuk.quote:
Vergeleken bij Kieft is dat niet echt moeilijkn nee.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:42 schreef venomsnake het volgende:
Ah leuk.
Ik vind dat hij het altijd wel aardig doet.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |