Europese seizoen staat op punt van beginnen, en het is Benitez he.quote:Op zaterdag 15 september 2007 13:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
Kuijt niet eens bij de selectie van Liverpoolen Babel op de bank.
Mwah, er was een hoop discussie iig.quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:19 schreef duncannn het volgende:
Terechte penalty?
Zelfde hierquote:Op zaterdag 15 september 2007 14:35 schreef the_undertaker het volgende:
Klote Sport1 livestream.. betaal ik om Spurs - Arsenal te kijken zie je alleen een CL logo met de tekst nog even geduld
Ze zijn nu al veruit de bovenliggende partij. sperz heeft geen uitgespeelde kans gehad.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:26 schreef borisz het volgende:
Arsenal komt nog wel terug in minuut 90![]()
ja hoor, alle 8quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jullie sport1 kanaal werkt wel gewoon?
quote:
quote:Op zaterdag 15 september 2007 14:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Schandalig slecht. Ik kijk nu al een halfuur naar een beeld met een CL logo en verbinding wordt hersteld, wat om de 5 minuten opnieuw buffert, maar verder geen hol doet.
Allereerst al een probleem met mijn pincode, want uiteraard kan je wel een halfuur van te voren bestellen, maar nog niet invullen - want dat gaat pas een kwartier van te voren open. Dus nog maar een keer geprobeerd. En nu dus al een halfuur hopeloos beeld. Geen beeld dus.
Je hebt zo'n betaalstream geprobeerd?quote:
Adebayor, die prutser die niks kan!quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Schakelde net weer te laat in maar voor wie?
Eerst voor Berbatov nu voor Arsenal.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Schakelde net weer te laat in maar voor wie?
Inderdaadquote:Op zaterdag 15 september 2007 15:42 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Je hebt zo'n betaalstream geprobeerd?
Dat is mooi kut dan.quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Inderdaad.
Nu maar via de Aziaten voor graties en nieks.
Wat zei je?quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Adebayor, die prutser die niks kan!
quote:Op zaterdag 15 september 2007 15:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Adebayor, die prutser die niks kan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |