En hoe hij dood is gegaan?quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:20 schreef Dreammaster het volgende:
Weet je al hoe die dode duif of je balkon is gekomen? Misschien heeft je buurman hem er wel op gegooid.
Ja, dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:20 schreef Dreammaster het volgende:
Weet je al hoe die dode duif of je balkon is gekomen? Misschien heeft je buurman hem er wel op gegooid.
Bedankt.quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:39 schreef Ronaldsen het volgende:
R.I.P. sterkte met het verlies
Geen probleem.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:01 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vann....verkeerde topic
Heb je me toch nog gepwnd.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:20 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook
Goddomme je bent toch geen wijf?!?quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:50 schreef Federer-fan het volgende:
Dankzij mijn buurman en buurvrouw, die durfden wat ik niet durfde, is hij nu weg.Arme duif.
![]()
Nee, maar ik ben bang voor duiven.quote:Op zaterdag 1 september 2007 20:55 schreef Vitalogy het volgende:
[..]
Goddomme je bent toch geen wijf?!?
Frustraties hoor hier in KLBquote:Op zaterdag 1 september 2007 12:22 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Dat zei je moeder vannacht ook
het zijn idd vliegende ratten die de grootst mogelijke gruweldood gegund is.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben bang voor duiven.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:10 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben bang voor duiven.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |