Doe dat ff in het zielige humer topicquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:50 schreef Federer-fan het volgende:
Toen mijn buurman hem meenam, zei ik nog wel "Ik hoef er niks voor te hebben hoor." Dus dat was wel aardig van me.![]()
Dat zei je moeder ook vannacht.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:53 schreef Dreammaster het volgende:
[..]
Doe dat ff in het zielige humer topic![]()
quote:
Nee, eng.quote:Op zaterdag 1 september 2007 10:54 schreef Basp1 het volgende:
is het nu zo moeillijk om een plastic zak te pakken en daarmee die duif op te pakken en meteen in de vuilcontainer te gooien.
scherpquote:Op zaterdag 1 september 2007 11:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je toevallig stiekem een kutje?
Nee.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:26 schreef nietzman het volgende:
[..]
Heb je toevallig stiekem een kutje?
Ja, dan nog.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:19 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Het is geen horror film dat hij weer tot leven komt als je hem opgepakt hebt.![]()
Nee, ik ben eerlijk.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:38 schreef bijdehand het volgende:
Volgens mij ben jij een pussy
Ik heb geen schep.quote:Op zaterdag 1 september 2007 11:38 schreef tho_Omas het volgende:
Je had m toch met een schep over de rand kunnen kieperen?
Dat zei je moeder vannacht ookquote:Op zaterdag 1 september 2007 10:50 schreef Federer-fan het volgende:
"Ik hoef er niks voor te hebben hoor."
kijk. jij snapt de communicatie tussen mannen. maar ts is geen echte man. de buren noemen hem dan ook de halve-buurman.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:24 schreef Ici-Paris het volgende:
heej, als je buurman zegt dat die er niks voor hoeft te hebben wil die gewoon een krat bier !
Wat begrijp je niet aan dood?quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:31 schreef Rozevla het volgende:
Je had gewoon die duifje moeten lokken weetje gewoon van duifie duifie duifie ik heb een lekker schoteltje melk enzo
en als hij dan in de buurt kwam van het melk dan zo van aahh ...... Tjaps
Koppetje deraf getjapt
pics maken van het rottingsproces!quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:59 schreef Cascade het volgende:
Gewoon laten liggen, rot vanzelf weg
Nee, *ik* zei dat ik er niks voor hoefde te hebben, voor die duif.quote:Op zaterdag 1 september 2007 12:24 schreef Ici-Paris het volgende:
heej, als je buurman zegt dat die er niks voor hoeft te hebben wil die gewoon een krat bier !
Had je em moeten schoppen.quote:
Je kon hem ook met een tennisracket naar beneden de straat op serveren en keihard ace roepen.quote:
Ja, misschien had hij het dan ook weer gedaan. Want hij deed het niet meer.quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je kon hem ook met een tennisracket naar beneden de straat op serveren en keihard ace roepen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 13:32 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kijk. jij snapt de communicatie tussen mannen. maar ts is geen echte man. de buren noemen hem dan ook de halve-buurman.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 15:37 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Je kon hem ook met een golfclub naar beneden de straat op slaan en keihard hole-in-one roepen.
quote:Op zaterdag 1 september 2007 19:04 schreef Rozevla het volgende:
Ik was een keer uit fietsen en toen kreeg ik een duifs met ze koppetje tussen me spaken !!!
Toen zat ie vast maar kon ik niet verder fietsen dus ik trok zo dat duifekopje derafzo van TJAPS !!! En toen was ie ook dood !!:6
Stom duifje in mijn fiets
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |