abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 september 2007 @ 16:08:42 #201
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_53518747
quote:
Kan iemand me vertellen of de parketlatten (kantlatjes) voor de TUNDRA vloer "geantiquiseerd" op voorraad zijn bij Ikea Duiven?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  donderdag 27 september 2007 @ 16:08:48 #202
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_53518750
Overigens kreeg ik zonder gezeur mijn geld voor de KOLON vloerbeschermer terug.

Gelijk een nieuwe gehaald en ook nog de volgende dingen gekocht:

LYCKLIG

TRIXA
Een ballonvaarder die door de mand valt is nooit grappig...
  donderdag 27 september 2007 @ 16:12:24 #203
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_53518861
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:08 schreef dribbel79 het volgende:

[..]
Oh, bedoel je deze dingen:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/70081074
pi_53519213
vandaag dees voor naast de tv gekocht:

en dees heb ik gekocht omdat ik de kleine groene versie ervan een paar jaar geleden heb gemold en ik nog steeds een nieuwe moest kopen voor mijn vrouwtje :

en in deze lamp heb ik een philips Colour changing LED light gedaan... heeft wel een tof effect!!!

en deze zag ik nieuw in de collectie staan:
ik denk dat dat onze nieuwe stoelen worden!
pi_53523003
Ik zwartbruine Hopen bed.

Volgens het meisje bij de Ikea in A'dam is dit bed net nieuw. Het staat wel in de winkel, maar kan pas over 2-3 weken verkocht worden. Ze wist niet of het bed ook in Groningen zou komen.

Is er hier een ikeamedewerker die mij kan vertellen of het zwartbruine Hopen bed ook in Groningen verkocht zal worden, en zo ja, per wanneer?

Aankopen: een tafel, wit vika amon blad met zwarte poten, kapstokjes, opbergdozen, die 17 bakjes en een klein tafelstrijkplankje.
pi_53524968
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:18 schreef alors het volgende:
Ik had een bed gezien bij de IKEA Groningen, de MANDAL 140x200

[afbeelding]

Maar nu is het zo dat ie daar niet was en pas over waarschijnlijk 7 weken weer komt. Het enigste filiaal waar hij wel is, is aan de andere kant van het land, Heerlen

Volgens mij wil de IKEA niet dingen naar andere filialen brengen en op bestelling brengen doen ze voor zover ik weet ook niet.
Dus weet iemand toevallig over hij binnen enkele weken ook in een filiaal dichterbij komt? bv Hengelo, Amsterdam, Amersfoort, Duiven, Utrecht of Haarlem

Oh en dan nog wat:

[afbeelding]

deze, maar dan in zwartbruin, is die nog ergens te vinden of komt ie nog ergens binnenkort binnen?
Geen ikea-medewerker die mij verder kan helpen?
know'm sayin?
word? word.
pi_53530105
quote:
Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Bartjebart het volgende:

[..]
Je hebt de volgende artikelnummers voor PLAN plinten (4.99 per plint):
70081069 - Antiek

We krijgen plinten TUNDRA. Deze gaan 3.99 per plint kosten.
Daarvoor hebben we de volgende artikelnummers:
00125934 - Antiek

Deze worden deze week of begin volgende week in de winkel verwacht. Er kan trouwens een licht kleurverschil zijn.
quote:
Op donderdag 27 september 2007 16:00 schreef dribbel79 het volgende:
Kan iemand me vertellen of de parketlatten (kantlatjes) voor de TUNDRA vloer "geantiquiseerd" op voorraad zijn bij Ikea Duiven?
Ze staan niet op de site (of ik moet blind zijn), dus ook geen voorraad-info...
Als je nou zelf het artikelnummer invoerd bij voorraadinformatie, dan geeft de site aan of het er is of niet...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53530239
quote:
Op donderdag 27 september 2007 18:44 schreef Plukie86 het volgende:

Volgens het meisje bij de Ikea in A'dam is dit bed net nieuw. Het staat wel in de winkel, maar kan pas over 2-3 weken verkocht worden. Ze wist niet of het bed ook in Groningen zou komen.

Is er hier een ikeamedewerker die mij kan vertellen of het zwartbruine Hopen bed ook in Groningen verkocht zal worden, en zo ja, per wanneer?

Aankopen: een tafel, wit vika amon blad met zwarte poten, kapstokjes, opbergdozen, die 17 bakjes en een klein tafelstrijkplankje.
Meestal kan de medewerker in Amsterdam ook nakijken of artikelen elders verkocht gaan worden. Ik kan het mogen voor je nakijken...
quote:
Op donderdag 27 september 2007 19:54 schreef alors het volgende:

[..]

Geen ikea-medewerker die mij verder kan helpen?
Ik kan het morgen voor je nakijken

Als het MANDAL bed in de desbetreffende vestiging 7 weken niet leverbaar is, is de kans overigens ERG klein dat dat artikel in de tussentijd ergens anders wel binnen komt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_53532503
quote:
Op donderdag 27 september 2007 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]

Ik kan het morgen voor je nakijken

Als het MANDAL bed in de desbetreffende vestiging 7 weken niet leverbaar is, is de kans overigens ERG klein dat dat artikel in de tussentijd ergens anders wel binnen komt...
Nou als je zou doen willen doen Maar het is zo vaag, ik heb zelfs in filialen in Duitsland/Belgie/Franrijk/Denemarken/Engeland gekeken (op internet uiteraard), maar hij is nergens, behalve in Heerlen (of all places)
know'm sayin?
word? word.
pi_53555956
quote:
Op donderdag 27 september 2007 23:45 schreef alors het volgende:

[..]

Nou als je zou doen willen doen Maar het is zo vaag, ik heb zelfs in filialen in Duitsland/Belgie/Franrijk/Denemarken/Engeland gekeken (op internet uiteraard), maar hij is nergens, behalve in Heerlen (of all places)
MANDAL is in Nederland inderdaad zo goed als op... Er is in Duitsland 1 vestiging met voorraad, namelijk IKEA Bielefeld...

De zwarte MALM ladekast met 6 laden en spiegel zal deze of volgende week weer in volgens mij alle winkels op voorraad zijn...
pi_53556177
quote:

Euh in Groningen staat het bed niet in het systeem, wat op zich vreemd is. Maar het zou kunnen betekenen dat dit artikel niet nationaal verkocht gaat worden... Maar daar kan ik je helaas geen antwoord op geven...
pi_53556695
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:04 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

MANDAL is in Nederland inderdaad zo goed als op... Er is in Duitsland 1 vestiging met voorraad, namelijk IKEA Bielefeld...

De zwarte MALM ladekast met 6 laden en spiegel zal deze of volgende week weer in volgens mij alle winkels op voorraad zijn...
Okay dan is het niet anders, dan nog maar 6 weken op de grond liggen, tis een lekker dik matras dus het is niet zo erg. Bij de gemiddelde beddenzaak moet je toch ook zo lang wachten.

Aah gelukkig, die ladekast is precies wat ik zocht

Heel erg bedankt
know'm sayin?
word? word.
pi_53574042
Ik heb eindelijk m'n geantiquiseerde plinten!
Nog een keer voor niks naar Delft geweest omdat voorraadinfo zei dat er plinten waren en ze bij de vloerenafdeling me vertelden dat er toch echt 200 plinten moesten liggen die er dus uiteindelijk toch niet waren. Er werd toen verteld dat de plinten er pas eind oktober zouden zijn,
maar nu ging ik voor kasten naar Ikea en ineens waren de plinten er! Nou dat was natuurlijk mooi meegenomen!

Bartjebart, nogmaals bedankt voor de hulp!
pi_53575245
Nu is 't niet zo'n ramp om telkens naar de Ikea in Haarlem te fietsen, maar wél met dit weer. Ik ben afgelopen week helaas voor niets langsgeweest voor de BOALT DVD rekjes, die simpele houten dingetjes dus. De afdelingsdame (Die me telkens aansprak met "u" ) vertelde me dat het lang kan duren voordat deze rekjes weer binnen zijn; m'n DVD collectie wordt alleen wel telkens groter... Kan een Ikea'er me vertellen wanneer deze verdomd handige rekjes weer op voorraad zijn?
  zaterdag 29 september 2007 @ 20:40:52 #215
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53575371
Heeft iemand ervaringen met de Tombo deuren, waar je zelf foto's of andere decoratie achter kunt plaatsen? Schijnt het heel goed door, of juist wat vaag?
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_53576072
Wij hebbeb vandaag de Bonde kast met het grote opzetstuk gekocht.

De lade zit inmiddels vol met DVD's en de vakken beginnen inmiddels ook aardig vol te lopen alleen is het jammer dat je wel onder het glasplaatje CD's kwijt kunt maar dan niet meer erboven.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_53576369
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:35 schreef Jerkmaine het volgende:
Nu is 't niet zo'n ramp om telkens naar de Ikea in Haarlem te fietsen, maar wél met dit weer. Ik ben afgelopen week helaas voor niets langsgeweest voor de BOALT DVD rekjes, die simpele houten dingetjes dus. De afdelingsdame (Die me telkens aansprak met "u" ) vertelde me dat het lang kan duren voordat deze rekjes weer binnen zijn; m'n DVD collectie wordt alleen wel telkens groter... Kan een Ikea'er me vertellen wanneer deze verdomd handige rekjes weer op voorraad zijn?
euh ik denk dat ze wel eens gelijk kon hebben. En als zij al geen verwachte leverweek aangeeft, dan zou het zeer goed kunnen zijn dat dit nog niet bekend is...
pi_53576381
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef PM-girl het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de Tombo deuren, waar je zelf foto's of andere decoratie achter kunt plaatsen? Schijnt het heel goed door, of juist wat vaag?
Volgens mij is het helder glas...
pi_53576734
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

euh ik denk dat ze wel eens gelijk kon hebben. En als zij al geen verwachte leverweek aangeeft, dan zou het zeer goed kunnen zijn dat dit nog niet bekend is...
Ze had 't over +/- 10 november, ze kon alleen niet zien welke vestiging. Amsterdam is op zich nog wel te doen, maar Haarlem lijkt me makkelijker. Klopt het trouwens dat de sms-dienst die Ikea "vroeger" had niet meer up&running is? Dat was een extra stukje service die ik écht wel kon waarderen .
  zaterdag 29 september 2007 @ 22:26:00 #220
3185 Adelante
To let it go now
pi_53577814
Zag vanmiddag dat ze een start maakten met het opbouwen van de Kerstshop in Amersfoort, maandag moet ie klaar zijn. 't is weer voorbij die mooie zomer...
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_53579268
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 21:33 schreef Jerkmaine het volgende:

[..]

Ze had 't over +/- 10 november, ze kon alleen niet zien welke vestiging. Amsterdam is op zich nog wel te doen, maar Haarlem lijkt me makkelijker. Klopt het trouwens dat de sms-dienst die Ikea "vroeger" had niet meer up&running is? Dat was een extra stukje service die ik écht wel kon waarderen .
Oow die bestaat nog steeds wel... maar blijkt niet altijd even praktisch te wezen...
en in jouw geval zal ie ook nie werken helaas... na 4 weken verdwijnen die sms'jes uit het systeem...
pi_53579282
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
Zag vanmiddag dat ze een start maakten met het opbouwen van de Kerstshop in Amersfoort, maandag moet ie klaar zijn. 't is weer voorbij die mooie zomer...
Moet het er in 2 dagen staan? das wel heel snel... bij ons staat de kerstshop al... :|

leuk voor de duitse feestdag komende week...
  zondag 30 september 2007 @ 09:02:40 #223
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_53583193
Ok, dankjewel Bartjebart!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  zondag 30 september 2007 @ 09:57:52 #224
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_53583507
Staat de kerstcollectie ook al ergens online?
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53590729
quote:

Wij (vriend en ik) willen ook graag dat zwart-bruine Hopen bed, ik zag 'm in Utrecht bij de IKEA alleen in het middenbruin staan dus ik hoop dat ie rond december daar in zwart-bruin te verkrijgen is!
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_53594650
Ik heb een vraagje voor een van de medewerkers. Wat zijn (ongeveer) de bezorgkosten van het bestellen bij Ikea Barendrecht en dan het brengen naar Rotterdam (Kralingen)? Zou er iemand een indicatie van kunnen geven?

En hoever van te voren zouden meubels als een bed, bank, kast, etc besteld moeten worden? Gaan daar ongeveer twee weken overheen?

Dank alvast!
  zondag 30 september 2007 @ 17:25:42 #227
110933 F4T4L_3RR0R
R.I.P. webicon ;(
pi_53594722
Ik kocht een bureau in Utrecht van 40 euro en wilde deze bezorgen naar Vianen (10km), kosten: 45 euro... En als ze het spul in je huis neer moeten zetten, betaal je nog eens extra.
  zondag 30 september 2007 @ 17:33:25 #228
3185 Adelante
To let it go now
pi_53594925
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik kocht een bureau in Utrecht van 40 euro en wilde deze bezorgen naar Vianen (10km), kosten: 45 euro... En als ze het spul in je huis neer moeten zetten, betaal je nog eens extra.
prijzen van artikelen zijn zo laag, omdat je als klant zelf je artikelen meeneemt en in elkaar zet.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_53597958
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oow die bestaat nog steeds wel... maar blijkt niet altijd even praktisch te wezen...
en in jouw geval zal ie ook nie werken helaas... na 4 weken verdwijnen die sms'jes uit het systeem...
Dan wordt het tijdelijk maar deze link als startpagina instellen.

Thanks!
  zondag 30 september 2007 @ 19:54:19 #230
3011 E.T.
pi_53598061
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb een vraagje voor een van de medewerkers. Wat zijn (ongeveer) de bezorgkosten van het bestellen bij Ikea Barendrecht en dan het brengen naar Rotterdam (Kralingen)? Zou er iemand een indicatie van kunnen geven?

En hoever van te voren zouden meubels als een bed, bank, kast, etc besteld moeten worden? Gaan daar ongeveer twee weken overheen?

Dank alvast!

Heel 'groot Rotterdam' valt onder regio 1.
Kosten hangen wel af van het gewicht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_53598930
quote:
Op vrijdag 28 september 2007 22:14 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Euh in Groningen staat het bed niet in het systeem, wat op zich vreemd is. Maar het zou kunnen betekenen dat dit artikel niet nationaal verkocht gaat worden... Maar daar kan ik je helaas geen antwoord op geven...
Jammer... Dan ga ik maar voor het middenbruine bed, wat in eerste instantie ook de bedoeling was. Dan past het mooi bij de beige muur en de middenbruine malm ladekasten (3 naast elkaar onder een schuine wand, lijkt prachtig). Anders had ik de slaapkamer aan moeten passen aan een zwartbruin bed, dit scheelt me dus wel werk (positief denken he).
pi_53599735
quote:
Op zondag 30 september 2007 09:57 schreef E.T. het volgende:
Staat de kerstcollectie ook al ergens online?
Een deel van de wintercollectie is al te bewonderen via het perscentrum van IKEA:

http://www.ikea.com/ms/nl(...)l_augustus_2007.html
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  Jubileum moderator zondag 30 september 2007 @ 21:22:41 #233
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_53600714
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:52 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Een deel van de wintercollectie is al te bewonderen via het perscentrum van IKEA:

Wauw..... ik ben zwaar onder de indruk van de witte kuipstoeltjes die in de nieuwe productenfolder staan, en ook die maskers voor de kinderen vind ik erg leuk!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 30 september 2007 @ 21:45:14 #234
3011 E.T.
pi_53601450
quote:
Op zondag 30 september 2007 20:52 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Leuke dingen!
En de kerstspullen gaan deze week in de verkoop??
Ik geloof dat ik binnenkort even naar Ikea moet
pi_53602663
Oh wat een leuke kerstverlichting! En ik vind dat kuipstoeltje ook erg leuk! En Kramfors krijgt er weer een nieuwe hoes bij zag ik!

Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_53613305
quote:
Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef E.T. het volgende:

[..]

Heel 'groot Rotterdam' valt onder regio 1.
Kosten hangen wel af van het gewicht
Ok, en zou je nog een preciezere indicatie kunnen geven? Er komt zeker een bed, een kast, een bank een tafelblad. Dan ligt het waarschijnlijk wel boven de 50e?
  maandag 1 oktober 2007 @ 12:22:57 #237
3011 E.T.
pi_53613851
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Ok, en zou je nog een preciezere indicatie kunnen geven? Er komt zeker een bed, een kast, een bank een tafelblad. Dan ligt het waarschijnlijk wel boven de 50e?

ik heb geen idee
Dit is wat ik me nog kan herinneren van toen ik een kast naar mijn huis liet vervoeren.. Weet nog wel dat er een tariefgrens bij 100 kilo lag/ligt.

Als je trouwens naar Delft gaat val je ook nog in regio 1 en heb je 'sneltransport'. Zelf verzamelen enzo en dan wordt het diezelfde dag vervoerd. Vanuit Barendrecht duurt het een paar dagen.
pi_53614277
Ah, ik dacht dat je er werkte . Delft is inderdaad ook nog een optie.

Thanks!
pi_53616834
Ik wil graag een Utby bartafel gaan kopen, maar het ding is in geen enkele Ikea op voorraad!? Betekent dit dat het niet leverbaar is of dat ik het op een of andere manier moet gaan bestellen?
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:20:00 #240
67385 ROG
Go on, say it.
pi_53617033
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:12 schreef f3r5 het volgende:
Ik wil graag een Utby bartafel gaan kopen, maar het ding is in geen enkele Ikea op voorraad!? Betekent dit dat het niet leverbaar is of dat ik het op een of andere manier moet gaan bestellen?
In Amsterdam stond vorige week een los frame in de showroom, zonder kaartjes en met een volle kar met dozen erop ernaast.
  maandag 1 oktober 2007 @ 14:42:10 #241
3011 E.T.
pi_53617630
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

Thanks!

Ik kom er wel te vaak..
pi_53621278
hmm en wanneer komt de kerstcatalogus dan??

edit: ah heb hem al gevonden.
Leuk dat lichtfeest, lucia en die zweedse dingetjes ... is heel gezellig en sfeervol, heb er nu al zin in.

[ Bericht 64% gewijzigd door Vanderdonk op 01-10-2007 17:33:24 ]
Iemand die nooit van mening is veranderd heeft waarschijnlijk niets geleerd.
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:12:11 #243
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_53625458
dag ikea'ers!
wegens een spontaan ineengestort bed ( ) ben ik aan het kijken naar een goedkoop bed frame.
1 kleine vraag over de DALSELV bedframe, is de maat (1.40 m.) van binnen gemeten?
dus daar past een 1.40 m. matras gewoon in?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 1 oktober 2007 @ 20:14:12 #244
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_53625515
en dan nog iets, is die van 140 wel ergens te krijgen?
pi_53626390
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:12 schreef f3r5 het volgende:
Wil je het 105cm hoge frame hebben? Die duurt volgens mij nog wel een tijdje...

UTBY heeft wat aanloopproblemen... alles komt mondjesmaat binnen..
pi_53626438
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 17:11 schreef Vanderdonk het volgende:
hmm en wanneer komt de kerstcatalogus dan??

edit: ah heb hem al gevonden.
Leuk dat lichtfeest, lucia en die zweedse dingetjes ... is heel gezellig en sfeervol, heb er nu al zin in.
Heb je em thuis gekregen?
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ikea'ers!
wegens een spontaan ineengestort bed ( ) ben ik aan het kijken naar een goedkoop bed frame.
1 kleine vraag over de DALSELV bedframe, is de maat (1.40 m.) van binnen gemeten?
dus daar past een 1.40 m. matras gewoon in?

euh 140 is inderdaad matrasmaat...
pi_53627404
Wie weet in welke kleuren de stoelhoezen voor de henrikdalstoelen zijn (en dan niet die lange hoezen).
En hoe duur kosten deze hoezen?
pi_53630246
Wie zijn er ook in Stockholm naar Ikea geweest?
Ik iig wel, 2 keren al geweest en toch blijft het altijd leuk, ze showen de spullen echt goed daar!
Je krijgt echt een complete appartement te zien! Daarin zijn alle ideeën verwerkt! Die je goed zou kunnen gebruiken!
Zo heb ik de ideeën van daar ook in mijn kamer toegepast!
pi_53631430
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef PM-girl het volgende:
Tombo deuren zijn leuk! In de deur (achter het glas) zit een plaat die zwart of wit is zodat je een kleur kan kiezen, maar het leuke is inderdaad dat je er zelf iets van kan maken. Laat die witte achterwand erin zitten achter al je eigen cratieve ideeen en het schijnt niet door uiteraard!
We hebben deze deuren ook voor Billy, ze heten dan Morebo.

Gebruik je die plaat niet en je haalt hem weg dan heb je inderdaad vitrinedeuren van helder glas!
pi_53632097
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

bed is meestal 20-40 kilo. Kast 40-50. En tafelblad 10 ofzo. Dus in het gunstigste geval zit je <100 kilo. Woon je in R'dam kost het je 29 euro
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_53632114
quote:
Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:

Dank alvast!
Trouwens met dat bestellen, reken er maar op dat je gewoon de spullen zelf zal moeten pakken Vervolgens ga je naar de tarnsportbalie, waar ik dan sta (mits je in de avnd komt of zaterdaG) Dan wordt er een afspraak gemaakt voor het bezorgen. Of binnen 48 uur, of pas na 7 dagen. Vanaf 'dag 7' kan het dan elke dag naar keuze (muv zondag)
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 08:37:17 #252
50237 dribbel79
pi_53633488
Toch leuk van IKEA, de parketlatten van PLAN vervangen door parketlatten van Tundra, alleen jammer dat eerst de ene (PLAN) uit de schappen verdwijnt om vervolgens pas 3 of 4 weken later de andere (Tundra) in de schappen te krijgen.
Nu heb ik een parketlatloze vloer...heb er nog maar 4 nodig...zucht

pi_53634042
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 00:52 schreef kalinho het volgende:

[..]

bed is meestal 20-40 kilo. Kast 40-50. En tafelblad 10 ofzo. Dus in het gunstigste geval zit je <100 kilo. Woon je in R'dam kost het je 29 euro
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 00:54 schreef kalinho het volgende:

[..]

Trouwens met dat bestellen, reken er maar op dat je gewoon de spullen zelf zal moeten pakken Vervolgens ga je naar de tarnsportbalie, waar ik dan sta (mits je in de avnd komt of zaterdaG) Dan wordt er een afspraak gemaakt voor het bezorgen. Of binnen 48 uur, of pas na 7 dagen. Vanaf 'dag 7' kan het dan elke dag naar keuze (muv zondag)
Ah super! Dank. 29e dat valt hartstikke mee. Dan is het het overwegen wel waard. Dus ik zou dan deze week naar de Ikea moeten, alles bestellen en kopen en dan bijv 25 Oktober afspreken?

En dan bezorgen ze tot aan je deur en mag je zelf nog alles uit de vrachtwagen tillen en naar het huis? Of hoe doen ze dat dan?

Iig alvast bedankt!
pi_53634112
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 20:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wil je het 105cm hoge frame hebben? Die duurt volgens mij nog wel een tijdje...

UTBY heeft wat aanloopproblemen... alles komt mondjesmaat binnen..
Ja die van 105cm hoog, en dan de 120cm bij 60cm. Die is dus nog niet leverbaar? Jammer! In de vestiging in Duiven hebben ze er wel eentje staan in de showroom, maar niet voorradig.
pi_53635224
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

[..]

Ah super! Dank. 29e dat valt hartstikke mee. Dan is het het overwegen wel waard. Dus ik zou dan deze week naar de Ikea moeten, alles bestellen en kopen en dan bijv 25 Oktober afspreken?

En dan bezorgen ze tot aan je deur en mag je zelf nog alles uit de vrachtwagen tillen en naar het huis? Of hoe doen ze dat dan?

Iig alvast bedankt!
¤ 29 is wel met de kanttekening dat het <100 kilo is. Zit het tussen 100-300 kilo wordt het ¤49. Heb je een postcode die begint met 30, dan gelden bovenstaande bedragen.

Ja, je zou deze week, of volgende week of net wanneer het je uitkomt dan naar ikea komen. Dan haal je de spullen (of ze worden voor je gehaald maar dat moet je op de showroom informeren) en kom je naar de transportbalie. Dan kan er voor die 25 oktober een afspraak worden gemaakt.

Ze zetten het in je huis neer, mits het op de begane grond is. Ze kunnen het ook boven zetten, maar dan komen er per etage wel kosten bij.
pi_53635707
Top! Ik denk dat het eigenlijk wel boven de 100 kilo gaat komen . Binnenkort er maar eens naar toe. Dank voor je hulp!
  dinsdag 2 oktober 2007 @ 12:40:15 #257
92354 Nuvole
feeling good
pi_53637967
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:

Thanks!
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 14:42 schreef E.T. het volgende:

[..]

Ik kom er wel te vaak..
Is het een goed idee om de IKEA-medewerkers een speciaal blauw-geel kleurtje te geven, zodat ze voor iedereen herkenbaar zijn? .
Of misschien IKEA in de ondertitel opnemen?

En in dat oktoberboekje staan een hoop leuke nieuwe dingen. Ik zou bijna een POÄNG gaan kopen met zo'n grappige bekleding.
Only the good die young.
pi_53638289
Gister nog bij de ikea geweest; ben weer thuisgekomen met een RIBBA lijst van 70x100. Als het een beetje lijkt aan de muur koop ik er nog een paar bij.
pi_53638661
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 12:40 schreef Nuvole het volgende:

[..]

[..]

Is het een goed idee om de IKEA-medewerkers een speciaal blauw-geel kleurtje te geven, zodat ze voor iedereen herkenbaar zijn? .
Of misschien IKEA in de ondertitel opnemen?

En in dat oktoberboekje staan een hoop leuke nieuwe dingen. Ik zou bijna een POÄNG gaan kopen met zo'n grappige bekleding.
we staan al in de OP
quote:
IKEA Amsterdam: JC-Rags

IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho

IKEA Breda: Allan24

IKEA Delft: Snarf

IKEA Duiven: WebForce - TuuT

IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003

IKEA Heerlen: Adelante - TimC

IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in

IKEA Utrecht: Memento-Mori
pi_53661776
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 21:34 schreef mrfatmen het volgende:
Wie weet in welke kleuren de stoelhoezen voor de henrikdalstoelen zijn (en dan niet die lange hoezen).
En hoe duur kosten deze hoezen?
Hier staan alle bekledingen op 1 na... En dat is volgens mij Mariedal wit...
pi_53670233
vraagje aan de ikea mensen, en dan met name degenen die in delft werken;

mijn bed is ingestort ( ), en nu wilde ik binnenkort de dalselv gaan halen. lekker goedkoop, het is maar voor tijdelijk in principe nl.
maar ik zie 'm nergens op voorraad staan.
wordt hij nog wel geleverd?
oh, het gaat trouwens om de 1.40m. versie.
pi_53670266
Ik zal wel even kijken vanavond in het systeem
pi_53670345
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zal wel even kijken vanavond in het systeem
hey, heel fijn!
dank je wel
pi_53674034
balen, ik heb nu tijd om dat bed te halen, maar ze hebben 'm nog steeds niet op voorraad in delft, en m'n bed is echt stuk
pi_53676908
Wat is de maximale belasting als ik de smalle Lack-kast op zijn kant zet en gebruik als tv-meubel? Neem aan dat ie sterk genoeg is voor een tv met dvd recorder e.d.?

En wat kost het om 3 lack-kasten (27.7 kg + 2 x 35 kg = nog net geen 100 kg) vanuit Delft naar Den Haag (Bezuidenhout) te vervoeren via transportdienst?
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_53679792
ik zat achter de kassa vanavond dus niet in de buurt van een computer en het systeem geweest sorry MM maar denk dat een collega binnenkort wel kijkt, ik ben niet eerder dan zaterdag weer bij ikea.
pi_53680515
Ow gruwelijk zeg... met de Duitse feestdagen ben ik nu wel een beetje klaar eigenlijk... :S
pi_53681385
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zat achter de kassa vanavond dus niet in de buurt van een computer en het systeem geweest sorry MM maar denk dat een collega binnenkort wel kijkt, ik ben niet eerder dan zaterdag weer bij ikea.
geeft niet, thanks, ik wacht wel even af
pi_53689753
Ik heb een probleempje met een matras van de IKEA. Ik dacht de Sultan Hogbo.

De zijkanten komen eruit zetten zeg maar. Niet de vering, maar het kunstof in de buitenste rand van t matras.

Maar ik heb t bonnetje natuurlijk niet meer... Iemand een ideetje? Het enige dat ik me kan bedenken is dat ik m open maak en t weer goed zet maar dat klijkt me niet zo handig. Normaal gesproken heb je flinke garantie op die matrassen toch? Ze worden immers net zo goed getest als matrassen van duizenden Euro's
  donderdag 4 oktober 2007 @ 13:51:54 #270
3185 Adelante
To let it go now
pi_53691862
je kunt het matras afritsen en alles weer goed leggen en dan weer dichtritsen, daar houdt het ook wel redelijk op qua garantie zonder kassabon
pi_53693343
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 13:51 schreef Adelante het volgende:
je kunt het matras afritsen en alles weer goed leggen en dan weer dichtritsen, daar houdt het ook wel redelijk op qua garantie zonder kassabon
Dat ik dat nog niet heb gedaan

Was in de veronderstelling dat ik m helemaal niet open kon maken
  donderdag 4 oktober 2007 @ 18:19:48 #272
3185 Adelante
To let it go now
pi_53698441
pi_53772548
pi_53774047
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:42 schreef enter het volgende:
[afbeelding]

Ja das een bed
pi_53776003
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 19:42 schreef enter het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie bed Ga je hem kopen oid?
pi_53777394
Ja, maar niet op voorraad *zie ik
pi_53783026
quote:
Op zondag 7 oktober 2007 22:25 schreef enter het volgende:
Ja, maar niet op voorraad *zie ik
Dan maar wachten tot ie op voorraad is he?
  maandag 8 oktober 2007 @ 11:04:40 #278
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_53786081
ik heb van alles nodig bij de ikea (bed!) maar heb deze hele week geen auto tot mijn beschikking
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 09:37:21 #279
50237 dribbel79
pi_53807321
Joehoee! Bijna week 42, dan komen de parketlatten "Tundra" binnen!!!
  † In Memoriam † dinsdag 9 oktober 2007 @ 15:13:03 #280
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53814907
weet iemand of de bedtafel malm middenbruin leverbaar is?

[ Bericht 1% gewijzigd door lady-wrb op 09-10-2007 18:53:49 ]
pi_53815736
Woehoe onze banken worden over 2 weekjes bezorgd!

Kreeg vandaag een klein boekje van Ikea en ik vind dat ze echt leuke nieuwe verlichting hebben!
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:36:08 #282
50237 dribbel79
pi_53816569
Aaarrrggg, TV meubel Besta Jagra, bruinzwart van kleur...zwaar beschadigd.
Iemand tips/ ideëen hoe ik e.e.a het beste kan fiksen???

HELP! ! ! !
  dinsdag 9 oktober 2007 @ 16:52:17 #283
92354 Nuvole
feeling good
pi_53816880
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef dribbel79 het volgende:

HELP! ! ! !

Koop een nieuwe.

Je geeft niet echt informatie over wat er gebeurd is en op welke manier je meubel nu beschadigd is. Dus tips en ideeën zijn moeilijk te geven ! ! ! !
Only the good die young.
pi_53822462
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef dribbel79 het volgende:

HELP! ! ! !
Als er krassen op zitten kun je em misschien opnieuw verven of beplakken met plakplastic met houtnerf motief in een donkere kleur?
pi_53825402
Uwsupermarkt.nl:
quote:
Klanten van Jumbo Supermarkten hebben het maar getroffen, ze winkelen bij het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland, alsdus een onderzoek van marktonderzoeksbureau MarketResponse onder 3000 Nederlanders. Nederlanders omschrijven Jumbo als “persoonlijk, mensgericht en niet gefocust op geld”.

Het jurycommentaar is eveneens lovend: “Opvallend is dat dezelfde onvriendelijke medewerkers bij Konmar supervriendelijk en betrokken zijn nu Jumbo daar het bedrijf heeft overgenomen.” Jumbo liet BOL.com en IKEA nog achter zich in dit onderzoek.
IKEA is na Jumbo en Bol.com beoordeeld als het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland
pi_53826620
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef Allan24 het volgende:
Uwsupermarkt.nl:
[..]

IKEA is na Jumbo en Bol.com beoordeeld als het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland
Zo ervaar ik het ook
pi_53827617
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef Allan24 het volgende:
Uwsupermarkt.nl:
[..]

pi_53834793
Even een vraagje weet iemand die bij Ikea werkt misschien wanneer de slaapstoel Grunkulla weer in voorraad is? Bij de Ikea in Hengelo zeiden ze week 38.... maar ze zijn er nog steeds niet...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 12:52:56 #289
50237 dribbel79
pi_53836420
quote:
Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Nuvole het volgende:

[..]

Koop een nieuwe.

Je geeft niet echt informatie over wat er gebeurd is en op welke manier je meubel nu beschadigd is. Dus tips en ideeën zijn moeilijk te geven ! ! ! !
Heb met de TV een stuk van het bovenste blad afgestoten, zijn geen krassen, er is op de voorste rand echt een stukje (een klein hapje) uit als het ware.
I.m.o. zou ik iets op moeten vullen ofzo...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:17:53 #290
3185 Adelante
To let it go now
pi_53836984

kerstmök online
  † In Memoriam † woensdag 10 oktober 2007 @ 13:24:16 #291
37843 lady-wrb
kortaf
pi_53837153
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:17 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

kerstmök online
getverdemme wat is dat nou voor afschuwelijk ding?
die kan wat mij betreft zo de koopjeshoek in
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:27:28 #292
3185 Adelante
To let it go now
pi_53837251
kroonluchters voor buiten, ik vind ze kitsch en gaaf, alleen veul te duur (49 euro p/s)
pi_53837845
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 13:27 schreef Adelante het volgende:
kroonluchters voor buiten, ik vind ze kitsch en gaaf, alleen veul te duur (49 euro p/s)
Die grote zijn 149 euro...
  woensdag 10 oktober 2007 @ 13:54:50 #294
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_53837894
ik vond ze keigaaf, maar ook erg duur voor een stukje tijdelijke kitsch
Ik heb die lampjes met diamanten eraan gekocht
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_53839562
Je kunt maar beter tijdloos design in en rondom huis hebben
  woensdag 10 oktober 2007 @ 19:25:25 #296
3185 Adelante
To let it go now
pi_53845237

humor uit collega memo's

[ Bericht 29% gewijzigd door Adelante op 10-10-2007 19:31:14 ]
pi_53847151
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

humor uit collega memo's
  woensdag 10 oktober 2007 @ 20:48:43 #298
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_53847464
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 15:01 schreef Mar0988 het volgende:
Je kunt maar beter tijdloos design in en rondom huis hebben

Ja, zo duur waren ze niet hoor
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_53848817
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 20:48 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, zo duur waren ze niet hoor
Ja, als het een koopje is die mooi bij design past Ik zeg gewoon mijn mening. Iedereen heeft toch eigen smaak en bij IKEA kan je prima meubelen met elkaar combineren zodat je jouw eigen smaak kan kopen enzo
  donderdag 11 oktober 2007 @ 09:03:07 #300
97687 Lavenderlily
beroepslurker/muurbloem
pi_53856034
quote:
Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]

humor uit collega memo's
Ik zou graag weten of dit katje in Heerlen op voorraad is.... Wat een dotje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')