quote:Kan iemand me vertellen of de parketlatten (kantlatjes) voor de TUNDRA vloer "geantiquiseerd" op voorraad zijn bij Ikea Duiven?
Geen ikea-medewerker die mij verder kan helpen?quote:Op zondag 23 september 2007 18:18 schreef alors het volgende:
Ik had een bed gezien bij de IKEA Groningen, de MANDAL 140x200
[afbeelding]
Maar nu is het zo dat ie daar niet was en pas over waarschijnlijk 7 weken weer komt. Het enigste filiaal waar hij wel is, is aan de andere kant van het land, Heerlen
Volgens mij wil de IKEA niet dingen naar andere filialen brengen en op bestelling brengen doen ze voor zover ik weet ook niet.
Dus weet iemand toevallig over hij binnen enkele weken ook in een filiaal dichterbij komt? bv Hengelo, Amsterdam, Amersfoort, Duiven, Utrecht of Haarlem
Oh en dan nog wat:
[afbeelding]
deze, maar dan in zwartbruin, is die nog ergens te vinden of komt ie nog ergens binnenkort binnen?
quote:Op woensdag 5 september 2007 22:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Je hebt de volgende artikelnummers voor PLAN plinten (4.99 per plint):
70081069 - Antiek
We krijgen plinten TUNDRA. Deze gaan 3.99 per plint kosten.
Daarvoor hebben we de volgende artikelnummers:
00125934 - Antiek
Deze worden deze week of begin volgende week in de winkel verwacht. Er kan trouwens een licht kleurverschil zijn.
Als je nou zelf het artikelnummer invoerd bij voorraadinformatie, dan geeft de site aan of het er is of niet...quote:Op donderdag 27 september 2007 16:00 schreef dribbel79 het volgende:
Kan iemand me vertellen of de parketlatten (kantlatjes) voor de TUNDRA vloer "geantiquiseerd" op voorraad zijn bij Ikea Duiven?
Ze staan niet op de site (of ik moet blind zijn), dus ook geen voorraad-info...
Meestal kan de medewerker in Amsterdam ook nakijken of artikelen elders verkocht gaan worden. Ik kan het mogen voor je nakijken...quote:Op donderdag 27 september 2007 18:44 schreef Plukie86 het volgende:
Ikzwartbruine Hopen bed.
Volgens het meisje bij de Ikea in A'dam is dit bed net nieuw. Het staat wel in de winkel, maar kan pas over 2-3 weken verkocht worden. Ze wist niet of het bed ook in Groningen zou komen.
Is er hier een ikeamedewerker die mij kan vertellen of het zwartbruine Hopen bed ook in Groningen verkocht zal worden, en zo ja, per wanneer?
Aankopen: een tafel, wit vika amon blad met zwarte poten, kapstokjes, opbergdozen, die 17 bakjes en een klein tafelstrijkplankje.
Ik kan het morgen voor je nakijkenquote:Op donderdag 27 september 2007 19:54 schreef alors het volgende:
[..]
Geen ikea-medewerker die mij verder kan helpen?
Nou als je zou doen willen doenquote:Op donderdag 27 september 2007 22:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik kan het morgen voor je nakijken
Als het MANDAL bed in de desbetreffende vestiging 7 weken niet leverbaar is, is de kans overigens ERG klein dat dat artikel in de tussentijd ergens anders wel binnen komt...
MANDAL is in Nederland inderdaad zo goed als op... Er is in Duitsland 1 vestiging met voorraad, namelijk IKEA Bielefeld...quote:Op donderdag 27 september 2007 23:45 schreef alors het volgende:
[..]
Nou als je zou doen willen doenMaar het is zo vaag, ik heb zelfs in filialen in Duitsland/Belgie/Franrijk/Denemarken/Engeland gekeken (op internet uiteraard), maar hij is nergens, behalve in Heerlen (of all places)
![]()
Euh in Groningen staat het bed niet in het systeem, wat op zich vreemd is. Maar het zou kunnen betekenen dat dit artikel niet nationaal verkocht gaat worden... Maar daar kan ik je helaas geen antwoord op geven...quote:Op donderdag 27 september 2007 18:44 schreef Plukie86 het volgende:
Ikzwartbruine Hopen bed.
Volgens het meisje bij de Ikea in A'dam is dit bed net nieuw. Het staat wel in de winkel, maar kan pas over 2-3 weken verkocht worden. Ze wist niet of het bed ook in Groningen zou komen.
Is er hier een ikeamedewerker die mij kan vertellen of het zwartbruine Hopen bed ook in Groningen verkocht zal worden, en zo ja, per wanneer?
Aankopen: een tafel, wit vika amon blad met zwarte poten, kapstokjes, opbergdozen, die 17 bakjes en een klein tafelstrijkplankje.
Okay dan is het niet anders, dan nog maar 6 weken op de grond liggen, tis een lekker dik matras dus het is niet zo erg. Bij de gemiddelde beddenzaak moet je toch ook zo lang wachten.quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:04 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
MANDAL is in Nederland inderdaad zo goed als op... Er is in Duitsland 1 vestiging met voorraad, namelijk IKEA Bielefeld...
De zwarte MALM ladekast met 6 laden en spiegel zal deze of volgende week weer in volgens mij alle winkels op voorraad zijn...
euh ik denk dat ze wel eens gelijk kon hebben. En als zij al geen verwachte leverweek aangeeft, dan zou het zeer goed kunnen zijn dat dit nog niet bekend is...quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:35 schreef Jerkmaine het volgende:
Nu is 't niet zo'n ramp om telkens naar de Ikea in Haarlem te fietsen, maar wél met dit weer. Ik ben afgelopen week helaas voor niets langsgeweest voor de BOALT DVD rekjes, die simpele houten dingetjes dus. De afdelingsdame (Die me telkens aansprak met "u") vertelde me dat het lang kan duren voordat deze rekjes weer binnen zijn; m'n DVD collectie wordt alleen wel telkens groter... Kan een Ikea'er me vertellen wanneer deze verdomd handige rekjes weer op voorraad zijn?
Volgens mij is het helder glas...quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef PM-girl het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de Tombo deuren, waar je zelf foto's of andere decoratie achter kunt plaatsen? Schijnt het heel goed door, of juist wat vaag?
Ze had 't over +/- 10 november, ze kon alleen niet zien welke vestiging. Amsterdam is op zich nog wel te doen, maar Haarlem lijkt me makkelijker. Klopt het trouwens dat de sms-dienst die Ikea "vroeger" had niet meer up&running is? Dat was een extra stukje service die ik écht wel kon waarderenquote:Op zaterdag 29 september 2007 21:17 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
euh ik denk dat ze wel eens gelijk kon hebben. En als zij al geen verwachte leverweek aangeeft, dan zou het zeer goed kunnen zijn dat dit nog niet bekend is...
Oow die bestaat nog steeds wel... maar blijkt niet altijd even praktisch te wezen...quote:Op zaterdag 29 september 2007 21:33 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Ze had 't over +/- 10 november, ze kon alleen niet zien welke vestiging. Amsterdam is op zich nog wel te doen, maar Haarlem lijkt me makkelijker. Klopt het trouwens dat de sms-dienst die Ikea "vroeger" had niet meer up&running is? Dat was een extra stukje service die ik écht wel kon waarderen.
Moet het er in 2 dagen staan? das wel heel snel... bij ons staat de kerstshop al... :|quote:Op zaterdag 29 september 2007 22:26 schreef Adelante het volgende:
Zag vanmiddag dat ze een start maakten met het opbouwen van de Kerstshop in Amersfoort, maandag moet ie klaar zijn. 't is weer voorbij die mooie zomer...
Wij (vriend en ik) willen ook graag dat zwart-bruine Hopen bed, ik zag 'm in Utrecht bij de IKEA alleen in het middenbruin staan dus ik hoop dat ie rond december daar in zwart-bruin te verkrijgen is!quote:Op donderdag 27 september 2007 18:44 schreef Plukie86 het volgende:
Ikzwartbruine Hopen bed.
prijzen van artikelen zijn zo laag, omdat je als klant zelf je artikelen meeneemt en in elkaar zet.quote:Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik kocht een bureau in Utrecht van 40 euro en wilde deze bezorgen naar Vianen (10km), kosten: 45 euro... En als ze het spul in je huis neer moeten zetten, betaal je nog eens extra.
Dan wordt het tijdelijk maar deze link als startpagina instellen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow die bestaat nog steeds wel... maar blijkt niet altijd even praktisch te wezen...
en in jouw geval zal ie ook nie werken helaas... na 4 weken verdwijnen die sms'jes uit het systeem...
quote:Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb een vraagje voor een van de medewerkers. Wat zijn (ongeveer) de bezorgkosten van het bestellen bij Ikea Barendrecht en dan het brengen naar Rotterdam (Kralingen)? Zou er iemand een indicatie van kunnen geven?
En hoever van te voren zouden meubels als een bed, bank, kast, etc besteld moeten worden? Gaan daar ongeveer twee weken overheen?
Dank alvast!
Jammer... Dan ga ik maar voor het middenbruine bed, wat in eerste instantie ook de bedoeling was. Dan past het mooi bij de beige muur en de middenbruine malm ladekasten (3 naast elkaar onder een schuine wand, lijkt prachtig). Anders had ik de slaapkamer aan moeten passen aan een zwartbruin bed, dit scheelt me dus wel werk (positief denken he).quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh in Groningen staat het bed niet in het systeem, wat op zich vreemd is. Maar het zou kunnen betekenen dat dit artikel niet nationaal verkocht gaat worden... Maar daar kan ik je helaas geen antwoord op geven...
Een deel van de wintercollectie is al te bewonderen via het perscentrum van IKEA:quote:Op zondag 30 september 2007 09:57 schreef E.T. het volgende:
Staat de kerstcollectie ook al ergens online?
Wauw..... ik ben zwaar onder de indruk van de witte kuipstoeltjes die in de nieuwe productenfolder staan, en ook die maskers voor de kinderen vind ik erg leuk!quote:Op zondag 30 september 2007 20:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Een deel van de wintercollectie is al te bewonderen via het perscentrum van IKEA:
http://www.ikea.com/ms/nl(...)l_augustus_2007.html
quote:Op zondag 30 september 2007 20:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Een deel van de wintercollectie is al te bewonderen via het perscentrum van IKEA:
http://www.ikea.com/ms/nl(...)l_augustus_2007.html
Ok, en zou je nog een preciezere indicatie kunnen geven? Er komt zeker een bed, een kast, een bank een tafelblad. Dan ligt het waarschijnlijk wel boven de 50e?quote:Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heel 'groot Rotterdam' valt onder regio 1.
Kosten hangen wel af van het gewicht
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ok, en zou je nog een preciezere indicatie kunnen geven? Er komt zeker een bed, een kast, een bank een tafelblad. Dan ligt het waarschijnlijk wel boven de 50e?
In Amsterdam stond vorige week een los frame in de showroom, zonder kaartjes en met een volle kar met dozen erop ernaast.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:12 schreef f3r5 het volgende:
Ik wil graag een Utby bartafel gaan kopen, maar het ding is in geen enkele Ikea op voorraad!? Betekent dit dat het niet leverbaar is of dat ik het op een of andere manier moet gaan bestellen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, ik dacht dat je er werkte. Delft is inderdaad ook nog een optie.
Thanks!
Wil je het 105cm hoge frame hebben? Die duurt volgens mij nog wel een tijdje...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:12 schreef f3r5 het volgende:
Ik wil graag een Utby bartafel gaan kopen, maar het ding is in geen enkele Ikea op voorraad!? Betekent dit dat het niet leverbaar is of dat ik het op een of andere manier moet gaan bestellen?
Heb je em thuis gekregen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:11 schreef Vanderdonk het volgende:
hmm en wanneer komt de kerstcatalogus dan??
edit: ah heb hem al gevonden.
Leuk dat lichtfeest, lucia en die zweedse dingetjes ... is heel gezellig en sfeervol, heb er nu al zin in.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ikea'ers!
wegens een spontaan ineengestort bed () ben ik aan het kijken naar een goedkoop bed frame.
1 kleine vraag over de DALSELV bedframe, is de maat (1.40 m.) van binnen gemeten?
dus daar past een 1.40 m. matras gewoon in?
Tombo deuren zijn leuk! In de deur (achter het glas) zit een plaat die zwart of wit is zodat je een kleur kan kiezen, maar het leuke is inderdaad dat je er zelf iets van kan maken. Laat die witte achterwand erin zitten achter al je eigen cratieve ideeen en het schijnt niet door uiteraard!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef PM-girl het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de Tombo deuren, waar je zelf foto's of andere decoratie achter kunt plaatsen? Schijnt het heel goed door, of juist wat vaag?
bed is meestal 20-40 kilo. Kast 40-50. En tafelblad 10 ofzo. Dus in het gunstigste geval zit je <100 kilo. Woon je in R'dam kost het je 29 euroquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ok, en zou je nog een preciezere indicatie kunnen geven? Er komt zeker een bed, een kast, een bank een tafelblad. Dan ligt het waarschijnlijk wel boven de 50e?
Trouwens met dat bestellen, reken er maar op dat je gewoon de spullen zelf zal moeten pakkenquote:Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb een vraagje voor een van de medewerkers. Wat zijn (ongeveer) de bezorgkosten van het bestellen bij Ikea Barendrecht en dan het brengen naar Rotterdam (Kralingen)? Zou er iemand een indicatie van kunnen geven?
En hoever van te voren zouden meubels als een bed, bank, kast, etc besteld moeten worden? Gaan daar ongeveer twee weken overheen?
Dank alvast!
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:52 schreef kalinho het volgende:
[..]
bed is meestal 20-40 kilo. Kast 40-50. En tafelblad 10 ofzo. Dus in het gunstigste geval zit je <100 kilo. Woon je in R'dam kost het je 29 euro
Ah super! Dank. 29e dat valt hartstikke mee. Dan is het het overwegen wel waard. Dus ik zou dan deze week naar de Ikea moeten, alles bestellen en kopen en dan bijv 25 Oktober afspreken?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 00:54 schreef kalinho het volgende:
[..]
Trouwens met dat bestellen, reken er maar op dat je gewoon de spullen zelf zal moeten pakkenVervolgens ga je naar de tarnsportbalie, waar ik dan sta (mits je in de avnd komt of zaterdaG) Dan wordt er een afspraak gemaakt voor het bezorgen. Of binnen 48 uur, of pas na 7 dagen. Vanaf 'dag 7' kan het dan elke dag naar keuze (muv zondag)
Ja die van 105cm hoog, en dan de 120cm bij 60cm. Die is dus nog niet leverbaar? Jammer! In de vestiging in Duiven hebben ze er wel eentje staan in de showroom, maar niet voorradig.quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wil je het 105cm hoge frame hebben? Die duurt volgens mij nog wel een tijdje...
UTBY heeft wat aanloopproblemen... alles komt mondjesmaat binnen..
¤ 29 is wel met de kanttekening dat het <100 kilo is. Zit het tussen 100-300 kilo wordt het ¤49. Heb je een postcode die begint met 30, dan gelden bovenstaande bedragen.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 09:18 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
[..]
Ah super! Dank. 29e dat valt hartstikke mee. Dan is het het overwegen wel waard. Dus ik zou dan deze week naar de Ikea moeten, alles bestellen en kopen en dan bijv 25 Oktober afspreken?
En dan bezorgen ze tot aan je deur en mag je zelf nog alles uit de vrachtwagen tillen en naar het huis? Of hoe doen ze dat dan?
Iig alvast bedankt!
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, ik dacht dat je er werkte. Delft is inderdaad ook nog een optie.
Thanks!
Is het een goed idee om de IKEA-medewerkers een speciaal blauw-geel kleurtje te geven, zodat ze voor iedereen herkenbaar zijn?quote:
we staan al in de OPquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 12:40 schreef Nuvole het volgende:
[..]
[..]
Is het een goed idee om de IKEA-medewerkers een speciaal blauw-geel kleurtje te geven, zodat ze voor iedereen herkenbaar zijn?.
Of misschien IKEA in de ondertitel opnemen?
En in dat oktoberboekje staan een hoop leuke nieuwe dingen. Ik zou bijna een POÄNG gaan kopen met zo'n grappige bekleding.
quote:IKEA Amsterdam: JC-Rags
IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
IKEA Breda: Allan24
IKEA Delft: Snarf
IKEA Duiven: WebForce - TuuT
IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
IKEA Heerlen: Adelante - TimC
IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hier staan alle bekledingen op 1 na... En dat is volgens mij Mariedal wit...quote:Op maandag 1 oktober 2007 21:34 schreef mrfatmen het volgende:
Wie weet in welke kleuren de stoelhoezen voor de henrikdalstoelen zijn (en dan niet die lange hoezen).
En hoe duur kosten deze hoezen?
hey, heel fijn!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 16:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Ik zal wel even kijken vanavond in het systeem
geeft niet, thanks, ik wacht wel even afquote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:21 schreef Memento-Mori het volgende:
ik zat achter de kassa vanavonddus niet in de buurt van een computer en het systeem geweest sorry MM maar denk dat een collega binnenkort wel kijkt, ik ben niet eerder dan zaterdag weer bij ikea.
Dat ik dat nog niet heb gedaanquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:51 schreef Adelante het volgende:
je kunt het matras afritsen en alles weer goed leggen en dan weer dichtritsen, daar houdt het ook wel redelijk op qua garantie zonder kassabon
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef dribbel79 het volgende:
Aaarrrggg, TV meubel Besta Jagra, bruinzwart van kleur...zwaar beschadigd.
Iemand tips/ ideëen hoe ik e.e.a het beste kan fiksen???
HELP! ! ! !
Als er krassen op zitten kun je em misschien opnieuw verven of beplakken met plakplastic met houtnerf motief in een donkere kleur?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef dribbel79 het volgende:
Aaarrrggg, TV meubel Besta Jagra, bruinzwart van kleur...zwaar beschadigd.
Iemand tips/ ideëen hoe ik e.e.a het beste kan fiksen???
HELP! ! ! !
IKEA is na Jumbo en Bol.com beoordeeld als het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederlandquote:Klanten van Jumbo Supermarkten hebben het maar getroffen, ze winkelen bij het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland, alsdus een onderzoek van marktonderzoeksbureau MarketResponse onder 3000 Nederlanders. Nederlanders omschrijven Jumbo als “persoonlijk, mensgericht en niet gefocust op geld”.
Het jurycommentaar is eveneens lovend: “Opvallend is dat dezelfde onvriendelijke medewerkers bij Konmar supervriendelijk en betrokken zijn nu Jumbo daar het bedrijf heeft overgenomen.” Jumbo liet BOL.com en IKEA nog achter zich in dit onderzoek.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef Allan24 het volgende:
Uwsupermarkt.nl:
[..]
IKEA is na Jumbo en Bol.com beoordeeld als het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef Allan24 het volgende:
Uwsupermarkt.nl:
[..]
IKEA is na Jumbo en Bol.com beoordeeld als het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland
Heb met de TV een stuk van het bovenste blad afgestoten, zijn geen krassen, er is op de voorste rand echt een stukje (een klein hapje) uit als het ware.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Koop een nieuwe.
Je geeft niet echt informatie over wat er gebeurd is en op welke manier je meubel nu beschadigd is. Dus tips en ideeën zijn moeilijk te geven ! ! ! !
getverdemme wat is dat nou voor afschuwelijk ding?quote:
Die grote zijn 149 euro...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:27 schreef Adelante het volgende:
kroonluchters voor buiten, ik vind ze kitsch en gaaf, alleen veul te duur (49 euro p/s)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
humor uit collega memo's
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:01 schreef Mar0988 het volgende:
Je kunt maar beter tijdloos design in en rondom huis hebben
Ja, als het een koopje is die mooi bij design pastquote:
Ik zou graag weten of dit katje in Heerlen op voorraad is.... Wat een dotje!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
humor uit collega memo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |