prijzen van artikelen zijn zo laag, omdat je als klant zelf je artikelen meeneemt en in elkaar zet.quote:Op zondag 30 september 2007 17:25 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Ik kocht een bureau in Utrecht van 40 euro en wilde deze bezorgen naar Vianen (10km), kosten: 45 euro... En als ze het spul in je huis neer moeten zetten, betaal je nog eens extra.
Dan wordt het tijdelijk maar deze link als startpagina instellen.quote:Op zaterdag 29 september 2007 23:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Oow die bestaat nog steeds wel... maar blijkt niet altijd even praktisch te wezen...
en in jouw geval zal ie ook nie werken helaas... na 4 weken verdwijnen die sms'jes uit het systeem...
quote:Op zondag 30 september 2007 17:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb een vraagje voor een van de medewerkers. Wat zijn (ongeveer) de bezorgkosten van het bestellen bij Ikea Barendrecht en dan het brengen naar Rotterdam (Kralingen)? Zou er iemand een indicatie van kunnen geven?
En hoever van te voren zouden meubels als een bed, bank, kast, etc besteld moeten worden? Gaan daar ongeveer twee weken overheen?
Dank alvast!
Jammer... Dan ga ik maar voor het middenbruine bed, wat in eerste instantie ook de bedoeling was. Dan past het mooi bij de beige muur en de middenbruine malm ladekasten (3 naast elkaar onder een schuine wand, lijkt prachtig). Anders had ik de slaapkamer aan moeten passen aan een zwartbruin bed, dit scheelt me dus wel werk (positief denken he).quote:Op vrijdag 28 september 2007 22:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh in Groningen staat het bed niet in het systeem, wat op zich vreemd is. Maar het zou kunnen betekenen dat dit artikel niet nationaal verkocht gaat worden... Maar daar kan ik je helaas geen antwoord op geven...
Een deel van de wintercollectie is al te bewonderen via het perscentrum van IKEA:quote:Op zondag 30 september 2007 09:57 schreef E.T. het volgende:
Staat de kerstcollectie ook al ergens online?
Wauw..... ik ben zwaar onder de indruk van de witte kuipstoeltjes die in de nieuwe productenfolder staan, en ook die maskers voor de kinderen vind ik erg leuk!quote:Op zondag 30 september 2007 20:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Een deel van de wintercollectie is al te bewonderen via het perscentrum van IKEA:
http://www.ikea.com/ms/nl(...)l_augustus_2007.html
quote:Op zondag 30 september 2007 20:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Een deel van de wintercollectie is al te bewonderen via het perscentrum van IKEA:
http://www.ikea.com/ms/nl(...)l_augustus_2007.html
Ok, en zou je nog een preciezere indicatie kunnen geven? Er komt zeker een bed, een kast, een bank een tafelblad. Dan ligt het waarschijnlijk wel boven de 50e?quote:Op zondag 30 september 2007 19:54 schreef E.T. het volgende:
[..]
Heel 'groot Rotterdam' valt onder regio 1.
Kosten hangen wel af van het gewicht
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ok, en zou je nog een preciezere indicatie kunnen geven? Er komt zeker een bed, een kast, een bank een tafelblad. Dan ligt het waarschijnlijk wel boven de 50e?
In Amsterdam stond vorige week een los frame in de showroom, zonder kaartjes en met een volle kar met dozen erop ernaast.quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:12 schreef f3r5 het volgende:
Ik wil graag een Utby bartafel gaan kopen, maar het ding is in geen enkele Ikea op voorraad!? Betekent dit dat het niet leverbaar is of dat ik het op een of andere manier moet gaan bestellen?
quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ah, ik dacht dat je er werkte. Delft is inderdaad ook nog een optie.
Thanks!
Wil je het 105cm hoge frame hebben? Die duurt volgens mij nog wel een tijdje...quote:Op maandag 1 oktober 2007 14:12 schreef f3r5 het volgende:
Ik wil graag een Utby bartafel gaan kopen, maar het ding is in geen enkele Ikea op voorraad!? Betekent dit dat het niet leverbaar is of dat ik het op een of andere manier moet gaan bestellen?
Heb je em thuis gekregen?quote:Op maandag 1 oktober 2007 17:11 schreef Vanderdonk het volgende:
hmm en wanneer komt de kerstcatalogus dan??
edit: ah heb hem al gevonden.
Leuk dat lichtfeest, lucia en die zweedse dingetjes ... is heel gezellig en sfeervol, heb er nu al zin in.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 20:12 schreef MissyMirjaM het volgende:
dag ikea'ers!
wegens een spontaan ineengestort bed () ben ik aan het kijken naar een goedkoop bed frame.
1 kleine vraag over de DALSELV bedframe, is de maat (1.40 m.) van binnen gemeten?
dus daar past een 1.40 m. matras gewoon in?
Tombo deuren zijn leuk! In de deur (achter het glas) zit een plaat die zwart of wit is zodat je een kleur kan kiezen, maar het leuke is inderdaad dat je er zelf iets van kan maken. Laat die witte achterwand erin zitten achter al je eigen cratieve ideeen en het schijnt niet door uiteraard!quote:Op zaterdag 29 september 2007 20:40 schreef PM-girl het volgende:
Heeft iemand ervaringen met de Tombo deuren, waar je zelf foto's of andere decoratie achter kunt plaatsen? Schijnt het heel goed door, of juist wat vaag?
bed is meestal 20-40 kilo. Kast 40-50. En tafelblad 10 ofzo. Dus in het gunstigste geval zit je <100 kilo. Woon je in R'dam kost het je 29 euroquote:Op maandag 1 oktober 2007 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ok, en zou je nog een preciezere indicatie kunnen geven? Er komt zeker een bed, een kast, een bank een tafelblad. Dan ligt het waarschijnlijk wel boven de 50e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |