quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef dribbel79 het volgende:
Aaarrrggg, TV meubel Besta Jagra, bruinzwart van kleur...zwaar beschadigd.
Iemand tips/ ideëen hoe ik e.e.a het beste kan fiksen???
HELP! ! ! !
Als er krassen op zitten kun je em misschien opnieuw verven of beplakken met plakplastic met houtnerf motief in een donkere kleur?quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:36 schreef dribbel79 het volgende:
Aaarrrggg, TV meubel Besta Jagra, bruinzwart van kleur...zwaar beschadigd.
Iemand tips/ ideëen hoe ik e.e.a het beste kan fiksen???
HELP! ! ! !
IKEA is na Jumbo en Bol.com beoordeeld als het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederlandquote:Klanten van Jumbo Supermarkten hebben het maar getroffen, ze winkelen bij het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland, alsdus een onderzoek van marktonderzoeksbureau MarketResponse onder 3000 Nederlanders. Nederlanders omschrijven Jumbo als “persoonlijk, mensgericht en niet gefocust op geld”.
Het jurycommentaar is eveneens lovend: “Opvallend is dat dezelfde onvriendelijke medewerkers bij Konmar supervriendelijk en betrokken zijn nu Jumbo daar het bedrijf heeft overgenomen.” Jumbo liet BOL.com en IKEA nog achter zich in dit onderzoek.
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef Allan24 het volgende:
Uwsupermarkt.nl:
[..]
IKEA is na Jumbo en Bol.com beoordeeld als het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland
quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 22:49 schreef Allan24 het volgende:
Uwsupermarkt.nl:
[..]
IKEA is na Jumbo en Bol.com beoordeeld als het meest klantvriendelijke bedrijf van Nederland
Heb met de TV een stuk van het bovenste blad afgestoten, zijn geen krassen, er is op de voorste rand echt een stukje (een klein hapje) uit als het ware.quote:Op dinsdag 9 oktober 2007 16:52 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Koop een nieuwe.
Je geeft niet echt informatie over wat er gebeurd is en op welke manier je meubel nu beschadigd is. Dus tips en ideeën zijn moeilijk te geven ! ! ! !
getverdemme wat is dat nou voor afschuwelijk ding?quote:
Die grote zijn 149 euro...quote:Op woensdag 10 oktober 2007 13:27 schreef Adelante het volgende:
kroonluchters voor buiten, ik vind ze kitsch en gaaf, alleen veul te duur (49 euro p/s)
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
humor uit collega memo's
quote:Op woensdag 10 oktober 2007 15:01 schreef Mar0988 het volgende:
Je kunt maar beter tijdloos design in en rondom huis hebben
Ja, als het een koopje is die mooi bij design pastquote:
Ik zou graag weten of dit katje in Heerlen op voorraad is.... Wat een dotje!quote:Op woensdag 10 oktober 2007 19:25 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
humor uit collega memo's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |