quote:Op woensdag 5 september 2007 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
geyl
lekker, die gelaagde wolken ER
Briljant shot!! I love the way the bench he sits on is curving to the left, I love the DOF, I love the toning. The only negative is that I would have cloned away the 'thingy' that looks like a giant bug at the ceiling. That tiny item keeps tracking my attention, and that disturbs me since my focus should be on the guy.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef digitalfrog het volgende:
Sebastien Leger, DJ.
[afbeelding]
ow sorryquote:Op donderdag 6 september 2007 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
da's volgens mij een lampje
oh en DF kan gewoon nederlands lezen
+ Mooie scherpe foto op de juiste plaatsenquote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef digitalfrog het volgende:
Sebastien Leger, DJ.
[afbeelding]
Erg mooie foto, gewoon goedquote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef digitalfrog het volgende:
+composition: lot's of sky, but still some water/earth to give a scale.
+colours
- would crop a bit tighter to remove a bit of the left and the trees on the right.
Still, very nice shot.
@ElizabethR, love yours too !!
Sebastien Leger, DJ.
[afbeelding]
dat de maan precies door de midden is is op zich wel leuk. had wel graag iets meer close up willen zien, maar voor een maanfoto is dat wel wat veel gevraagdquote:Op donderdag 6 september 2007 10:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
+ Mooie scherpe foto op de juiste plaatsen
+ Mooie contrast
- Ik had een andere kleur/zw-w gebruikt...
[afbeelding]
Shit gemist... en dat terwijl ik er vrijwel langs woon :Squote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef limpix het volgende:
Wat Puckzz zegt met als aanvulling, veel lege ruimte...
Leukste van vandaag;
[afbeelding]
Grote schoonmaak van het evoluon te Eindhoven
oh boy...quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:01 schreef pauld het volgende:
+ begin van spiegeling in water en dat zwaan weg kijkt
- niks erg spetterend, jammer van het gras/riet op achtergrond
Ben twee dagen in Londen geweest en was op straat even wat aan het spelen met m´n camera. Dit kwam eruit rollen. Weet zelf nog niet waarom, maar het spreekt me aan...
[afbeelding]
groter formaat
hehe, Bedankt voor je commentaar en minpunt, maar juist dat uitgebeten vind ik wat hebbenquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh boy...
+ de snelheid
- (en die is erg groot) AUW MY EYES!! véél te uitgebeten dus
in mijn achtertuin:
[afbeelding]
Mooie fotoquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef limpix het volgende:
Wat Puckzz zegt met als aanvulling, veel lege ruimte...
Leukste van vandaag;
[afbeelding]
Grote schoonmaak van het evoluon te Eindhoven
Jij was vroeg wakkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:22 schreef faqw35346734sed het volgende:
@ Puckzzz: + mooie compositie en leuke foto ook
- op mijn monitor lijkt het oranje van de halmen een beetje nep
Foto van vanochtend:
[afbeelding]
Lees dan wel eerst even de openingspostquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik maar eens een keertje
[afbeelding]
Ik zeg maar 1 ding:quote:Op zondag 9 september 2007 23:13 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne. Lough Mask vandaag. Ik vond de kleuren zo apart, zoveel verschillende kleuren groen en blauw!!
Grote versie die mooier is uiteraard!
[afbeelding]
Maak me gekquote:Op zondag 9 september 2007 23:44 schreef ElizabethR het volgende:
PdeHoog, dan kom je toch foto's maken hier?? Ik heb nog wel een kamertje over hoor, met een bedje. Ow, enne bedankt voor je enthousiasme
quote:Op zondag 9 september 2007 23:39 schreef Ynske het volgende:
Elizabeth
+ de omgeving, de plaat, de sfeergeniaal gewoon
- mieren neukensommige vlakken groen lijken eringeshopt
Here Jezus verhoort u mij?
[afbeelding]
quote:Op maandag 10 september 2007 13:52 schreef ForrestX het volgende:
Ynske:
+ perfecte compositie en mooie kadering. Ik vind het kader een mooie toegevoegde waarde in deze foto! Een een prachthouding van het beertje uiteraard!
- omdat het moet dan maar...misschien had je iets meer contrast kunnen weergeven.
edit@ 8.12pm: andere monitor nu..en foto ziet er anders uit...ik zi wel 3 zwarte stipjes op de rug van de beer; stof??
Mijn bijdrage...vorige week op Vlieland
Klikbaar voor grotere versie!
[[url=http://farm2.static.flickr.com/1268/1355131924_b8c4589442.jpg]afbeelding][/url]
of wellicht de volgende keer ze iets bevochtigen? Zodat ze wat glimmen?quote:Op maandag 10 september 2007 22:39 schreef _Kaatje_ het volgende:
Mr Timbo zie nu mijn commentaar boven jouw post, haha!
quote:Op maandag 10 september 2007 23:01 schreef klappernoot2000 het volgende:
[..]ha, je ben met Folkert op de vliehorstexpress mee geweest!
![]()
mooie foto!quote:Op dinsdag 11 september 2007 14:20 schreef Ymke het volgende:
Ik vind de schaduw nog iets te aanwezig, die mag van mij nog wel iets zachter en het wit nog wat witter
Eens een heel ander soortig plaatje van mij , blijft leuk om telkens hele andere dingen te proberen
[afbeelding]
Mooi, als achtergrond gepikt nu op het werkquote:Op zondag 9 september 2007 23:13 schreef ElizabethR het volgende:
Jojo
+ Gezellige foto, kleurrijk!
- Ik vind de foto wat druk, en had hem dan ook wat meer gecropped waarschijnlijk
Mijne. Lough Mask vandaag. Ik vond de kleuren zo apart, zoveel verschillende kleuren groen en blauw!!
Grote versie die mooier is uiteraard!
[afbeelding]
Mooie foto, doet het goed in zwart-witquote:Op dinsdag 11 september 2007 14:20 schreef Ymke het volgende:
Ik vind de schaduw nog iets te aanwezig, die mag van mij nog wel iets zachter en het wit nog wat witter
Eens een heel ander soortig plaatje van mij , blijft leuk om telkens hele andere dingen te proberen
[afbeelding]
Boerengolfquote:Op vrijdag 14 september 2007 09:24 schreef buzzer het volgende:
+ Mooi contrast tussen water en lucht
- de foto is vrij donker. Zeker de plek waar de zon doorbreekt zou wat meer licht mogen hebben
[afbeelding]
o ja, pardon.quote:Op vrijdag 14 september 2007 09:21 schreef HMaster-II het volgende:
Herodus... Ik weet dat je een groots man was, maar je foto mag maximaal maar 580 pixels breed zijn, volgens OP.
Waar?quote:En er zit een stofvlek op je sensor.
Links bovenin 3cm van links en 0,5 cm van bovenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |