quote:Op woensdag 5 september 2007 23:34 schreef Shark.Bait het volgende:
geyl
lekker, die gelaagde wolken ER
Briljant shot!! I love the way the bench he sits on is curving to the left, I love the DOF, I love the toning. The only negative is that I would have cloned away the 'thingy' that looks like a giant bug at the ceiling. That tiny item keeps tracking my attention, and that disturbs me since my focus should be on the guy.quote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef digitalfrog het volgende:
Sebastien Leger, DJ.
[afbeelding]
ow sorryquote:Op donderdag 6 september 2007 09:34 schreef Puckzzz het volgende:
da's volgens mij een lampje
oh en DF kan gewoon nederlands lezen
+ Mooie scherpe foto op de juiste plaatsenquote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef digitalfrog het volgende:
Sebastien Leger, DJ.
[afbeelding]
Erg mooie foto, gewoon goedquote:Op donderdag 6 september 2007 01:44 schreef digitalfrog het volgende:
+composition: lot's of sky, but still some water/earth to give a scale.
+colours
- would crop a bit tighter to remove a bit of the left and the trees on the right.
Still, very nice shot.
@ElizabethR, love yours too !!
Sebastien Leger, DJ.
[afbeelding]
dat de maan precies door de midden is is op zich wel leuk. had wel graag iets meer close up willen zien, maar voor een maanfoto is dat wel wat veel gevraagdquote:Op donderdag 6 september 2007 10:16 schreef Dizer het volgende:
[..]
+ Mooie scherpe foto op de juiste plaatsen
+ Mooie contrast
- Ik had een andere kleur/zw-w gebruikt...
[afbeelding]
Shit gemist... en dat terwijl ik er vrijwel langs woon :Squote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef limpix het volgende:
Wat Puckzz zegt met als aanvulling, veel lege ruimte...
Leukste van vandaag;
[afbeelding]
Grote schoonmaak van het evoluon te Eindhoven
oh boy...quote:Op zaterdag 8 september 2007 02:01 schreef pauld het volgende:
+ begin van spiegeling in water en dat zwaan weg kijkt
- niks erg spetterend, jammer van het gras/riet op achtergrond
Ben twee dagen in Londen geweest en was op straat even wat aan het spelen met m´n camera. Dit kwam eruit rollen. Weet zelf nog niet waarom, maar het spreekt me aan...
[afbeelding]
groter formaat
hehe, Bedankt voor je commentaar en minpunt, maar juist dat uitgebeten vind ik wat hebbenquote:Op zaterdag 8 september 2007 08:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh boy...
+ de snelheid
- (en die is erg groot) AUW MY EYES!! véél te uitgebeten dus
in mijn achtertuin:
[afbeelding]
Mooie fotoquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:53 schreef limpix het volgende:
Wat Puckzz zegt met als aanvulling, veel lege ruimte...
Leukste van vandaag;
[afbeelding]
Grote schoonmaak van het evoluon te Eindhoven
Jij was vroeg wakkerquote:Op zaterdag 8 september 2007 11:22 schreef faqw35346734sed het volgende:
@ Puckzzz: + mooie compositie en leuke foto ook
- op mijn monitor lijkt het oranje van de halmen een beetje nep
Foto van vanochtend:
[afbeelding]
Lees dan wel eerst even de openingspostquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ik maar eens een keertje
[afbeelding]
Ik zeg maar 1 ding:quote:Op zondag 9 september 2007 23:13 schreef ElizabethR het volgende:
Mijne. Lough Mask vandaag. Ik vond de kleuren zo apart, zoveel verschillende kleuren groen en blauw!!
Grote versie die mooier is uiteraard!
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |