Johquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 13:37 schreef Cahir het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)halal_tuthola_s.html
Die middelste is best lekker.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:13 schreef -skippybal- het volgende:
Voor de impotentie dan nog even:
[afbeelding]
Lekker is een groot woord, maar het kan inderdaad erger.quote:
Ik ben verliefd.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:02 schreef Frollo het volgende:
[..]
Lekker is een groot woord, maar het kan inderdaad erger.
Ze was ook de best scorende BN'er bij de Nationale IQ-test van dit jaar.
En dan te denken dat ze zonder dat geloof waarschijnlijk nog 10 IQ-punten slimmer zou zijn!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben verliefd.
Intelligente Marokkaanse meisjes![]()
quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
En dan te denken dat ze zonder dat geloof waarschijnlijk nog 10 IQ-punten slimmer zou zijn!
Ach, dan heb ik in mijn huwelijk iets om aan te werken.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:17 schreef Frollo het volgende:
[..]
En dan te denken dat ze zonder dat geloof waarschijnlijk nog 10 IQ-punten slimmer zou zijn!
Ze noemen zich geėmancipeerd, maar dragen wel een hoofddoek, het symbool van vrouwenonderdrukking. Dus met die intelligentie zal het wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:10 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik ben verliefd.
Intelligente Marokkaanse meisjes![]()
Nee maar, wat een meesterlijke redenatie, je hebt me overtuigd!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 17:07 schreef Ferdo het volgende:
Ze noemen zich geėmancipeerd, maar dragen wel een hoofddoek, het symbool van vrouwenonderdrukking. Dus met die intelligentie zal het wel meevallen.
Hebben ze je beledigd?quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 18:08 schreef Natural_Mystic het volgende:
Gatver, wat een conservatieve kotswijven zeg. GATVER GATVER GATVER. Belediging dit, belediging dat. Het is voor Nederlanders ook een belediging als hun cultuur wordt afgezeken door een stelletjes moslims die denken het beter te weten. Als hun weglopen uit een uitzending door bepaalde beelden, dan is dat ook een belediging. Waarom zien de meeste moslims alles maar vanuit hun perspectief? Waarom is discriminatie en beledeging alleen mogelijk door Nederlanders aan het adres van de moslims? Hebben mensen niet door dat het merendeel van de moslims neerbuigend denkt over de Nederlandse cultuur? Echt, ik maak me echt kwaad hierom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |