Ik denk dat ik hem online ga bekijken straks.quote:Op maandag 17 september 2007 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
Barca - Lyon is gelijk erg leuk. Jammer dat ie niet op TV te zien is.
En weer een goede aanval met Messi, wat is 'ie goedquote:Op woensdag 19 september 2007 21:23 schreef venomsnake het volgende:
Wat jammer dat die er niet in zit. Wat een prachtige aanval en wat een heerlijke beweging nog van Messi.
Zonde!!
Geweldenaar is het. En toch kan je zien dat ook hij nog niet 100% zijn vorm te pakken heeft.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:24 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En weer een goede aanval met Messi, wat is 'ie goed.
ja, ik ookquote:Op woensdag 19 september 2007 21:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Moet toch maar eens Sport1 aanschaffen.
Niet echt, Lyon speelt vrij defensief maar kan af en toe de bal wat rondspelen zonder echt gevaarlijk te worden.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:40 schreef neilpad het volgende:
Is het een open wedstrijd? Veel kansen..
Barcelona staat verdedigend ook vrij goed tot nu toe. Ze hebben één keer een gaatje laten vallen, maar verder erg solide.quote:Op woensdag 19 september 2007 21:41 schreef Saviola het volgende:
[..]
Niet echt, Lyon speelt vrij defensief maar kan af en toe de bal wat rondspelen zonder echt gevaarlijk te worden.
Beetje vreemd idd, zo slecht speelde hij helemaal niet imo..quote:
Ik denk dat dat de reden wel zal zijn.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Misschien sparen voor Sevilla.
Die speelt een hele goede pot, zelfde geldt voor Milito en Abidal.quote:Op woensdag 19 september 2007 22:26 schreef ruud_fr het volgende:
Touré is niet te passeren in de muur
Arsenal heeft gewonnen van Sevilla met 3-0 zoals je weet. Oprollen die hap zondagquote:Op woensdag 19 september 2007 22:57 schreef venomsnake het volgende:
Degelijke wedstrijd. Middenveld en verdediging stond uitstekend.
Ben zeer tevreden.![]()
met zo'n uitslag zou ik zeer tevreden zijn..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Arsenal heeft gewonnen van Sevilla met 3-0 zoals je weet. Oprollen die hap zondag![]()
mja hij was ook niet super,, en als hij dan niet meewerkt dan is het logisch dat je iemand als Iniesta brengt, die gast was meteen gevaarlijk en werkt ook nog eens 1+1=5 lijkt me..quote:Op woensdag 19 september 2007 22:09 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Beetje vreemd idd, zo slecht speelde hij helemaal niet imo..
Ben benieuwd wat de uitleg van Rijkaard zal zijn..
Misschien sparen voor Sevilla.
Idd, hij zal zeker moeten uitkijken.quote:Op woensdag 19 september 2007 23:11 schreef DAMH het volgende:
[..]
mja hij was ook niet super,, en als hij dan niet meewerkt dan is het logisch dat je iemand als Iniesta brengt, die gast was meteen gevaarlijk en werkt ook nog eens 1+1=5 lijkt me..
Ronaldinho moet gewoon opassen en niet denken dat hij god is in Barcelona, want de bank is gewoon te goed om niet te gebruiken als hij niet goed speelt..
Barca![]()
Hij was niet super, maar ook zeker niet slecht imo. Gaf een paar keer een goede steekbal.quote:
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:43 schreef WeebI het volgende:
Toch de vijand maar eens checken.
Natuurlijk heeft iedereen die 0quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:50 schreef alvarez het volgende:
hebben jullie ook linksboven "0 min" staan bij de Sport1-stream?
Goed te zien dat Ronaldinho weer terug is. Hopen dat hij zijn criticasters even flink voor lul zet vanavond..
Oei.. Paal..
En het gaat verdedigend al zo lekker blessure-technisch gesproken..quote:
Die heeft alleen enorm lang niet gespeeld.. Op een paar minuten na tegen Levante dan..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:51 schreef alvarez het volgende:
[..]
Gelukkig is good old Puyol weer van de partij..
Ja, daar zit an sich wel wat in ja.quote:
Met het oog op de wedstrijd tegen Atletico dit weekend is dit behoorlijk klote.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die heeft alleen enorm lang niet gespeeld.. Op een paar minuten na tegen Levante dan..
Baal hier wel enorm van..![]()
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:59 schreef alvarez het volgende:
[..]
Maar ja, met heel veel mensen synchroon heel hard dingen roepen is aan Duitsers wel besteed.
Een assist is alleen een assist als er een goal op volgt.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:10 schreef alvarez het volgende:
wat een assist van Ronaldinho..Henry moet zn swing alleen nog even te pakken krijgen..
Jeetjequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:08 schreef Ambrosius het volgende:
0-1 Rangers.
Touché.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
Een assist is alleen een assist als er een goal op volgt.
Dat is wel zo, maar ik heb geen zin in nog meer blessures. ben echt bang dat hij straks de lul isquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:43 schreef alvarez het volgende:
Hij heeft maar een seconde teveel ruimte nodig en hij ligt erin. Om daar nou zo'n 18-jarige blaag voor in de plaats te zetten gaat wel wat ver.
Dat bedoel ik..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:49 schreef WeebI het volgende:
Daar was ie al bijna de lul
Had ook wel geel kunnen zijn voor Farnerud
quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:55 schreef Ambrosius het volgende:
0-3 Rangers!
Zou idd leuk zijn als hij wat speelminuten krijgt..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:55 schreef WeebI het volgende:
Tijd voor Bojan, da's wel een geinige speler
Rechterknie zegt die commentator. Was dat ook die knie die kapoere was?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef venomsnake het volgende:
Neeeeeeeee Puyol ook geblesseerd ...![]()
Godverdomme
Mjah, je kan er natuurlijk niet vanuit gaan dat Puyol, Milito, Marquez en Zambrotta tegelijk geblesseerd zijn/raken..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:06 schreef WeebI het volgende:
Had je nu Motta nog maar.
Neh da's inderdaad vrij zuur.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:10 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Mjah, je kan er natuurlijk niet vanuit gaan dat Puyol, Milito, Marquez en Zambrotta tegelijk geblesseerd raken..
Daar volg ik de jeugd te weinig voor om je daar een goed antwoord op te geven om eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:11 schreef WeebI het volgende:
[..]
Heeft Barça geen leuke talentvolle verdedigers uit de jeugd? Die Marc Crosas, da's een middenvelder toch?
Vooral na de 0-1 is het niet veel meer.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:16 schreef WeebI het volgende:
Stuttgart wil het steeds te moeilijk oplossen, en dat zo snel mogelijk.
Europees kampioen -17 is nog prachtiger.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:27 schreef alvarez het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nog niet eens haar op zn zak, maar wel al CL spelen. Das toch prachtig.![]()
Lyon 0 punten..quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:37 schreef WeebI het volgende:
Ik had liever een overwinning van Stuttgart gezien, maar ach, Barça gaat toch wel door. Zolang Lyon daar maar niet bij hoort
Inderdaad.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:39 schreef alvarez het volgende:
Aanvallend gaat het iig hard de goede kant op!
Real ookquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:16 schreef ErikT het volgende:
Lyon
Wat fijn dat PSV ze 38 keer in hun hoogtijdagen heeft geloot.
Toen Abidal, Tiago, Essien & Capaca o.a. nog deel uitmaakten van de selectie, dacht men daar toen wel anders over.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:18 schreef mcyodogg het volgende:
Mwah, ik heb Lyon nooit echt als groot kanshebber gezien. Noemde ze altijd een typische kwart finale-ploeg. Maar dat lijkt nu al veel te ver weg voor ze.
Vergeet vooral Malouda niet, waarschijnlijk een van de besten van Lyon. En Diarraquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen Abidal, Tiago, Essien & Capaca o.a. nog deel uitmaakten van de selectie, dacht men daar toen wel anders over.
Tiago en Essien hebben volgens mij nooit samen gespeeld, maar dat was inderdaad een heel goed team. Maar dat werd toen uitgeschakeld door PSV, en de weg naar CL-winst was nog wel ver weg hoor.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Toen Abidal, Tiago, Essien & Capaca o.a. nog deel uitmaakten van de selectie, dacht men daar toen wel anders over.
Holy shit...hoe kan ik Malouda in godsnaam vergetenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:27 schreef WeebI het volgende:
[..]
Vergeet vooral Malouda niet, waarschijnlijk een van de besten van Lyon. En Diarra
Ach, als je de stats kijkt, schoten op doel 28 - 8 of zo, balbezit was 2/3 - 1/3, corners was een dozijn tegen 2 etc.quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat is er in godsnaam aan de hand met LyonTwee jaar geleden tipte ik (en vele andere) hun als een van de grote CL kandidaten, maar nu is het echt huilen met de pet op
![]()
En terecht, zo bleek.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef mcyodogg het volgende:
Was je drie weken geleden ook al bang voor.
Jawel, tuurlijk wel.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 17:50 schreef mcyodogg het volgende:
Heeft de CL geen prioriteit bij Barcelona dit jaar?
quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:10 schreef WeebI het volgende:
[..]
En ik denk dat de Spaanse titel bij Barça bovenaan het lijstje staat.
Ik kan je angst ook wel begrijpen, bij Chelsea is nou ook al anderhalf jaar hetzelfde liedje aan de gang. Alleen zijn blessures niet echt iets waar ik vooraf aan denk. Meer dat ik er aan erger als het kwaad al is geschiedtquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:11 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Jawel, tuurlijk wel.
Maar er zijn al genoeg geblesseerden, en La Liga is natuurlijk ook niet geheel onbelangrijk.
Persoonlijk zie ik liever resultaat in La Liga dan in de CL, maar het liefst natuurlijk beiden,
Maar het is vanavond niet zo dat er koste wat kost gewonnen moet worden imo.
Bovendien is Deco dit weekend ook nog geblesseerd geraakt en zijn er al 6 punten in de pocket in deze poule. Natuurlijk zou het mooi zijn als er vanavond een goed resultaat wordt neergezet,, maar ik blijf bang voor geblesseerden. Die schotten zullen er vol opvliegen en dus is het oppassen geblazen.
Maargoed, als straks de wedstrijd begint hoop ik gewoon op winst uiteraard.![]()
Die angst zal wel door vorig seizoen komen toen Eto'o en Messi er langdurig uit lagen door zo'n CL pot. Nu ligt Eto'o er alweer uit, Messi wil ik nog even behouden als het kan..
bij Barcelona raken spelers zo makkelijk geblesseerd zo lijkt het, dat ik me er van tevoren al zorgen om maak..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 18:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ik kan je angst ook wel begrijpen, bij Chelsea is nou ook al anderhalf jaar hetzelfde liedje aan de gang. Alleen zijn blessures niet echt iets waar ik vooraf aan denk. Meer dat ik er aan erger als het kwaad al is geschiedt.
Maar goed, vanavond kan Barcelona bijna een zekere eerste plek veilig stellen bij winst, heb je het waarschijnlijk ook weer wat makkelijker in de volgende ronde.
Yep..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 20:42 schreef alvarez het volgende:
Gudjohnsen op het middenveld als noodgreep omdat Deco en Toure geblesseerd zijn?
Hoe heb je dat geregeld? Gewoon je stream aan laten staan?quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:11 schreef WeebI het volgende:
Handig van Sport1.
Betaal ik 1,30 voor CSKA - Inter krijg ik daarna deze pot gratis. Da's nog eens aardig na al die keren dat ik geen beeld kreeg
Yep, en af en toe komen ze eruit..quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef alvarez het volgende:
[..]
Maar goed, hoe is de wedstrijd? Hebben de rangers een muur van blauwe mannetjes opgetrokken op de rand van hun 16?
Jaquote:Op dinsdag 23 oktober 2007 21:21 schreef alvarez het volgende:
[..]
Hoe heb je dat geregeld? Gewoon je stream aan laten staan?
Prima, Barca pakt ze wel in Nou Camp.quote:Op dinsdag 23 oktober 2007 22:33 schreef venomsnake het volgende:
Afgelopen: 0-0
En zo te zien geen blessures aan overgehouden..
Matige wedstrijd, maar ik vind het wel prima zo. [ afbeelding ]
Volkomen logisch gezien hun 14de plek in Duitsland. Ik denk ook dat ze het hele Europese voetbal naar t tweede plan schuiven en zich gaan concentreren op de Bundesliga want daar moeten ze alle zeilen bijzetten om uberhaupt nog Europees te halen volgend seizoen. Kortom, Barca en Rangers door, Lyon lekker Uefacuppen en Stuttgartquote:
en ik zei in het stadion gisteren nog "0-0 nou dat zal wel geen afspiegeling zijn van het spel, ik denk dat het een lekker aanvallende wedstrijd is daar"quote:Op woensdag 24 oktober 2007 07:54 schreef Saviola het volgende:
Zelden een team in eigen huis zó defensief weten te spelen als de Rangers gisteren![]()
Irriteer me gewoon aan zijn manier van fluiten.quote:Op woensdag 7 november 2007 22:25 schreef borisz het volgende:
Que ?
Ik geloof het wel ja..quote:Op dinsdag 27 november 2007 20:26 schreef RayMania het volgende:
Kan hij de jongste CL-doelpuntenmaker worden?
Hij bijt niet hoor..quote:
What else is new?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:23 schreef venomsnake het volgende:
Gudjohnsen speelde mee potje kut vandaag zeg
Vandaag was wel heul erg..quote:
Rangers hebben het toch gewoon in eigen hand thuis?quote:Op dinsdag 27 november 2007 22:29 schreef WeebI het volgende:
Die Duitsers staan voor.
Nu gaat Lyon nog door ook
Altijd beter dan dat anti-voetbalploeg uit Glasgow. Dat Lyon naar de 2e ronde gaat is lang nog niet zo zeker overigens.quote:
ik ben daar ineens heel blij mee want ik hoef Barca niet in de Uefa cupquote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Gad toch gehoopt dat L'OL en de Rangers door zouden gaan, maar helaas gaat Barcelona gewoon door.
Helaas gaat Barca door? Liverpool moet eruit, who's next, Milanquote:Op donderdag 29 november 2007 12:28 schreef M0NTANA het volgende:
Gad toch gehoopt dat L'OL en de Rangers door zouden gaan, maar helaas gaat Barcelona gewoon door.
hij leek echt op Patrick bij het juichen met dat haarquote:Op woensdag 12 december 2007 23:27 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Leuk dat hij scoorde ja. Gun het hem zo
Z'n Afro hommie was schijbaar al op de vluchtquote:Op woensdag 12 december 2007 23:45 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij leek echt op Patrick bij het juichen met dat haar
Onterecht? Rangers speelde drama zeg, amper 1 echte kans gehad over 90 minuten.. Lyon deed veel meer, ook al hadden ze minder de bal.quote:Op woensdag 12 december 2007 22:26 schreef DutchGooner het volgende:
en de onterechte 0-2.
In ieder geval heeft Alain Perrin de kerst overleefd. Gelukkig dat Lyon deze wedstrijd wel serieus nam.quote:Op donderdag 13 december 2007 07:37 schreef Saviola het volgende:
[..]
Onterecht? Rangers speelde drama zeg, amper 1 echte kans gehad over 90 minuten.. Lyon deed veel meer, ook al hadden ze minder de bal.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |